92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 18:20
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Dnia 6.02.2025 r. zostało zarezerwowane auto telefonicznie, po dwukrotnym potwierdzeniu czy aby na pewno auto jest dostępne umówiliśmy się na oględziny samochodu z Panem Jackiem J. na dzień 07.02.2025. W trakcie podróży do Gdańska skontaktowałem się jeszcze raz z salonem, gdyż samochód został usunięty ze stron internetowych. Po telefonicznym kontakcie okazało się, że samochód został sprzedany. Nie zostałem poinformowany o tym fakcie, w trakcie rozmowy Pan Jacek na odpczepnego powiedziała, że ,,Bardzo mu przykro, ale on nic nie poradzi na zaistniałą sytuację". Jednym słowem podejście pracowników w waszym salonie do klienta jest żenujące. Nie polecam!!!!!
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 18:27
Salon - samochody nowe
słaba obsługa
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 11:20
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed tym ...
... salonem. Pracują tu nie kompetentne osoby. Specjalista Jakub Tomczak oszust! oszukał mnie na negocjacje. Grzesiu pracownik na recepcji otyły problemy prywatne przenosi na klientów, gdy auto chciałem auto odebrać mimo dowodu rejestracyjnego, prawa jazdy, nie chciał mi wydać auta bo świstek od lawety był w aucie, na litość rozumiem że nadwaga i zdrowie psychiczne ma do leczenia ale to powinno zostać w domu nie pracy! Czyli jego zdaniem auta bym nie odzyskał, gdy chciałem aferę już robić to inny pracownik zajął się mną osobiście, przyznając mi rację. Z obsługi dostałem maila że sprawa trafi do sądu że niszczę tych ludzi dobre imię. WIĘC odpowiem tu. Na taką opinie sobie zapracowali a żeby psuć komuś dobre imię trzeba je posiadać! Na zażalenia nikt nie odpowiedział! Auto nowe kupione w carter zgłaszam 3 usterki z winy producenta 1 zrobiona ! Porażka! NIE POLECAM I OSTRZEGAM!
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 14:47
Salon - samochody nowe
Obsługa w u ...
... przedstawicieli firmy Toyota w Gdańsku to dno,. Odnoszę wrażenie, że szkoleń sprzedażowych lub z obsługi klienta nie ma. Klient wchodzi do salonu zaczyna oglądać, przymierzać się do wybranych aut, czyta opisy i... Z 8 może 10 pracowników salonu nikt nie podszedł. Nie wspomnę o paniach w tzw. recepcji tuz przy wejściu, zajętych telefonami komórkowymi, a nie wchodzącym klientem Może czasy się zmieniły, może samoocena jest tak wysoka, że nie opłaca się tyłka ruszyć do klienta bo jest stała pensja a klient jak będzie chciał kupić to i tak kupi. Otóż NIE. 300 m dalej jest salon Lexusa, obsługa na 6 gwiazdek. Skąd taka różnica skoro to jedna firma? Mogę Was pocieszyć salon na Jabłoniowej dorównuje wam w obsłudze.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2024 13:42
Salon - samochody nowe
Właśnie siedze na ...
... przegladzie auta, przyjechalem 15 min wcześniej jak zalecono mi podczas umawiania usługi. Podczas wypisywania zlecenia, zaznaczylem zeby nie sprzatano mi auta, bo zalezy mi na czasie...Samochod wjechal na warsztat z ponad godzinnym opozniem, a od dokladnie 30 min wyglada tak i nic sie przy nim nie dzieje. Kolejna wizyta (juz ostatnia) i znowu godzinne opoznienie, dlatego tylko 1 gwiazdka... nawet nie licze na komentarz serwisu, bo ewidentnie zasługuja na niego tylko pozytywne opinie...
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Jest wtorek 10.12.2024 ...
... od godz. 12:15 wiszę na telefonie i słyszę tylko tandetną muzyczkę, brak możliwości umówienia auta na serwis. Jest 13:01 czekam nadal aby ktoś raczył odebrać telefon... O zmieniła się muzyczka, czekam nadal...
Użytkownik sieci
15 października 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Ten przedstawiciel TOYOTA ...
... totalnie NIE kompetentny. Wciskają wadliwe wyposażenie dodatkowe, obsługa bardzo słaba, a jak klient ma pretensje - kłamią że wszystko super i w ogóle klient był o wszystkim poinformowany… Musiałem załączyć prawnika, żeby jakoś rozwiązać sprawę. Mam nadzieję że Carter wystarczy rozsądku przyznać winę i rozwiązać sprawę polubownie, a nie doprowadzać do sądu. NIE polecam! Lepiej zwrócić się do innego dealera TOYOTA.
Użytkownik sieci
12 października 2024 14:00
Salon - samochody nowe
Czekaliśmy 40 min na umówioną jazdę testową
Użytkownik sieci
20 września 2024 19:40
Salon - samochody nowe
Od 6 lat ...
... serwisuje auto na Grunwaldzkiej. Z wszelkimi wymianami oleju nie ma problemu, ale jak już skala trudności nieco większa to robi się problem. Zaczęła szwankować kontrolka czujnika ciśnienia w oponach. Po sprawdzeniu w Państwa serwisie okazało się, że wszystko z czujnikami jest ok. Niestety dalej było źle. Kolejna wizyta i diagnoza, że trzeba wymienić wszystkie czujniki, koszt 2000 zł. Na jakiej podstawie, skoro na wizycie wcześniejszej kilkanaście dni temu komputer nie pokazywał błędów. Czujnik załącza się tylko w trasie przy prędkości powyżej 100km/h, a w mieście jest wszystko ok, co raczej nie wskazuje, że wszystkie czujniki są uszkodzone. Trochę przesada iść po najmniejszej linii oporu i wymieniać wszystko. To raczej ostatnia wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 11:06
Salon - samochody nowe
Przyjeżdżam moją toyotą ...
... land cruzier na umówiony serwis o 9 rano. Mówię że mam problem z przedķładnią kierowniczą. O godzinie 19 po 10 godzinach sam musiałem zadzwonić okazuje się że nie są w stanie zdiagnozować usterki zrobili geometrię za 400 zł (chora cena) i tyle samochód był gotowy do odbioru nawet nikt nie raczył się skontaktować. Jak się dzwoni za każdym razem odbiera ktoś inny kto nie jest w temacie. Jedna wielka porażka. Najlepiej ten serwis to by wymieniał żarówki i olej w nowych hybrydkach i kasował po 1000 po 10000. Ale jak trzeba coś zrobić i porządnie zdiagnozować to nie ma opcji. Wypuścili mnie tak z niesprawnym samochodem i informacja ze jak chce to mogą go całego rozrecic za miliony monet bez tego nic nie są w stanie ogarnąć.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 16:57
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba jakość ...
... serwisu. Brak kompetencji u pracowników. Nie polecam serwisu.
Użytkownik sieci
1 maja 2024 16:38
Salon - samochody nowe
Niestety muszę dołączyć ...
... do negatywnych ocen serwisu. Podczas ostatniego serwisu zgłaszałem obsłudze, że z połowy wywietrzników po włączeniu klimatyzacji leci zimne powietrze, a z połowy nie. Stwierdzono, że usterka została usunięta, a jej przyczyną (o zgrozo) była bardziej nagrzana cześć auta. Oczywiście usterka nadal występuje i klimatyzacja działa słabo. Wydałem ponad 2 tysiące i w tym momencie czuje się jak frajer. Ostatni raz serwisuje auto w tym ASO. To już nie pierwszy raz kiedy coś było zrobione w niewłaściwy sposób. Raz rozładowali mi akumulator bo serwisant zapomniał światła wyłączyć (oczywiście nowego akumulatora nie dali). Innym razem wyprowadzając auto uderzono nim w stojące opony innego serwisowanego auta. Jeśli planujecie serwis swojej Toyoty to nie tam niestety. Jedyne co udało się tam zrobić, to uszczelnić opony po 2 wizycie...
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 17:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... serwisu! Zgłosiłem uszkodzoną szybę na początku lutego 2024, przez prawie 3 miesiące czekam i nadal auto nie jest sprawne, gdyż nikt nie potrafi sprowadzić szyby. Totalna olewka ze strony serwisu/salonu, że niby nie mogą nic zrobić, bo są pośrednikami. Ale ja po to odstawiam auto do salonu Toyoty, aby właśnie zostało szybko naprawione. Zdecydowanie nie polecam
Użytkownik sieci
6 marca 2024 23:25
Salon - samochody nowe
Przyczyna mojego niezadowolenia ...
... i co za tym idzie niska ocena serwisu jest znana pracownikom Toyota Carter Gdańsk. Straciłem zbyt dużo czasu i nerwów, którymi zapłaciłem za fachowe pozbawienie mnie złudzeń, że komuś tam zależy na zadowoleniu klienta. Nie mam ochoty na opisywanie przyczyn w tym miejscu. Oszczędzę też podania nazwisk pracowników, którzy mnie obsługiwali. Nie oczekuję od Toyota Carter Gdańsk niczego. Będę omijał to miejsce i odradzał korzystanie zeń.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 14:10
Salon - samochody nowe
Pomimo dwóch rozmów ...
... telefonicznych i wymiany maili do dziś nie dostałem oferty na auta. Kupiłem konkurencję. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 02:26
Salon - samochody nowe
Przez 2 dni ...
... gdy auto przebywało na serwisie brak kontaktu ze strony doradcy serwisowego, po trzech próbach kontaktu i zapewnieniu Pani z recepcji, że oddzwonią, doradca do tej pory nie wykonał telefonu aby odnieść się do uwag zgłaszanych podczas przyjęcia auta. Po pół godziny od odbioru samochodu z serwisu trafiło ono do wulkanizacji na wymianę opon, gdzie zostało zabrudzone całe stanowisko ponieważ jak się okazało po przeglądzie został niedokręcony korek spustowy miski oleju. Obsługa jak i usługi serwisowe pozostawiają wiele do życzenia ( po wycieku oleju auto zostało sprawdzone ponownie w nieautoryzowanym serwisie gdzie zostało stwierdzone wiele nieprawidłowości i niezgodności z przedstawioną kartą przeglądową pojazdu).Pierwszy i ostatni raz skorzystaliśmy z usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Odniosę się do ...
... obsługi w samym salonie. Rozmowa z doradcą przebiegała super. Rzeczowo i konkretnie wyjaśniał różnice między modelami wystawionych samochodów. Obiecał zrobić wycenę i przekazać w celu dalszej realizacji zakupu samochodu. Jednak coś poszło nie tak i Pan doradca nie wywiązał się ze swoich obietnic. Może nie uwierzył w swoje możliwości, a może nie uwierzył w nasze zamiary kupna nowego auta. Po nawiązaniu kontaktu telefonicznego i mailowego zobowiązał się „poprawić”, ale na zobowiązaniach się skończyło i zostaliśmy zmuszeni szukać auta w innym salonie. Jedyny plus to taki, że zakup nowej toyoty dokonaliśmy w salonie w Łodzi, gdzie doradca podszedł do nas w pełni profesjonalnie i nie zbywając, potraktował nas poważnie. Więcej wiary w klienta… życzę
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 11:54
Salon - samochody nowe
Do jakości samych ...
... usług nie mam zastrzeżeń. Natomiast czas oczekiwania na usługę, a potem czas jej trwania, są nieakceptowalne. Są po prostu horrendalnie długie. To jest to prostu nieprofesjonalne, zwłaszcza dla klientów, którzy mają z góry wykupiony i (słono) opłacony pakiet serwisowy. EDIT: dziękuję za to, że po 2 tygodniach salon ustosunkował się do mojej opinii. Proszę o dane kontaktowe w celu nadania sprawie dalszego biegu. Jednak o dane konkretne, nie o ogólny numer telefonu lub adres e-mail salonu, bo moje doświadczenie jest takie, że osoby je obsługujące nie znają sprawy i nic nie da się załatwić.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... tym salonem i serwisem są bardzo złe. Odbiór samochodu był koszmarem - wszystko opóźnione, brak rzetelnej informacji, cały czas niewiarygodne tłumaczenia itp. Osoba to nadzorująca okazała się wybitnie niesłowna, niekompetentna, nie potrafiąca właściwie dopilnować żadnej sprawy, nie wywiązała się też z części obietnic. Do serwisu wiecznie nie można się dodzwonić, a jak sami obiecują, że oddzwonią - to możesz się niestety nie doczekać☹️. Kupiłem u nich auto i to był błąd. Będę je serwisował u konkurencji - to lepszy wybór. Carter nawet z prostymi sprawami ma problem - chciałem dziś założyć kupiony u nich komplet kół zimowych (teoretycznie w 100% gotowych do montażu - pomijam, że przyszły z innymi oponami niż zamawiałem (!)), ale przy próbie montażu okazało się, że wszystkie mają założone opony kierunkowe na jedną stronę (wszystkie 4 są "prawe"), czyli dwie opony wymagały przełożenia i ponownego wyważenia. Niby drobiazg, ale to ja ponoszę przecież z tego tytułu dodatkowe koszty. Świetnie obrazuje to uwagę, jaką do swojej pracy przywiązują Panowie w Carterze - nikt nie sprawdził tego przy wydawaniu. Nie polecam - wieloletni użytkownik Toyot. W porównaniu do jakości usług w Chwaszczynie i Słupsku, Carter jest w mojej opinii najgorszy.
Użytkownik sieci
27 września 2023 11:50
Salon - samochody nowe
The worst customer ...
... service in Gdańsk at least. First of all I had to wait over 20 minutes for appointment I had set up at 10:00, the service of software update that they told me was going to last about an hour, well... I got my car over 2 hours later. No one offer an apology nor a coffee, water. They didn't care about my time. Lack of professionalism, disgusted.... This is a company car, so I had to deal with it... When I take my personal car to Porsche Salon in Sopot, the service is beyond expectations...