90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 23:25
Salon - samochody nowe
Przyczyna mojego niezadowolenia ...
... i co za tym idzie niska ocena serwisu jest znana pracownikom Toyota Carter Gdańsk. Straciłem zbyt dużo czasu i nerwów, którymi zapłaciłem za fachowe pozbawienie mnie złudzeń, że komuś tam zależy na zadowoleniu klienta. Nie mam ochoty na opisywanie przyczyn w tym miejscu. Oszczędzę też podania nazwisk pracowników, którzy mnie obsługiwali. Nie oczekuję od Toyota Carter Gdańsk niczego. Będę omijał to miejsce i odradzał korzystanie zeń.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 14:10
Salon - samochody nowe
Pomimo dwóch rozmów ...
... telefonicznych i wymiany maili do dziś nie dostałem oferty na auta. Kupiłem konkurencję. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 02:26
Salon - samochody nowe
Przez 2 dni ...
... gdy auto przebywało na serwisie brak kontaktu ze strony doradcy serwisowego, po trzech próbach kontaktu i zapewnieniu Pani z recepcji, że oddzwonią, doradca do tej pory nie wykonał telefonu aby odnieść się do uwag zgłaszanych podczas przyjęcia auta. Po pół godziny od odbioru samochodu z serwisu trafiło ono do wulkanizacji na wymianę opon, gdzie zostało zabrudzone całe stanowisko ponieważ jak się okazało po przeglądzie został niedokręcony korek spustowy miski oleju. Obsługa jak i usługi serwisowe pozostawiają wiele do życzenia ( po wycieku oleju auto zostało sprawdzone ponownie w nieautoryzowanym serwisie gdzie zostało stwierdzone wiele nieprawidłowości i niezgodności z przedstawioną kartą przeglądową pojazdu).Pierwszy i ostatni raz skorzystaliśmy z usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Odniosę się do ...
... obsługi w samym salonie. Rozmowa z doradcą przebiegała super. Rzeczowo i konkretnie wyjaśniał różnice między modelami wystawionych samochodów. Obiecał zrobić wycenę i przekazać w celu dalszej realizacji zakupu samochodu. Jednak coś poszło nie tak i Pan doradca nie wywiązał się ze swoich obietnic. Może nie uwierzył w swoje możliwości, a może nie uwierzył w nasze zamiary kupna nowego auta. Po nawiązaniu kontaktu telefonicznego i mailowego zobowiązał się „poprawić”, ale na zobowiązaniach się skończyło i zostaliśmy zmuszeni szukać auta w innym salonie. Jedyny plus to taki, że zakup nowej toyoty dokonaliśmy w salonie w Łodzi, gdzie doradca podszedł do nas w pełni profesjonalnie i nie zbywając, potraktował nas poważnie. Więcej wiary w klienta… życzę
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 11:54
Salon - samochody nowe
Do jakości samych ...
... usług nie mam zastrzeżeń. Natomiast czas oczekiwania na usługę, a potem czas jej trwania, są nieakceptowalne. Są po prostu horrendalnie długie. To jest to prostu nieprofesjonalne, zwłaszcza dla klientów, którzy mają z góry wykupiony i (słono) opłacony pakiet serwisowy. EDIT: dziękuję za to, że po 2 tygodniach salon ustosunkował się do mojej opinii. Proszę o dane kontaktowe w celu nadania sprawie dalszego biegu. Jednak o dane konkretne, nie o ogólny numer telefonu lub adres e-mail salonu, bo moje doświadczenie jest takie, że osoby je obsługujące nie znają sprawy i nic nie da się załatwić.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... tym salonem i serwisem są bardzo złe. Odbiór samochodu był koszmarem - wszystko opóźnione, brak rzetelnej informacji, cały czas niewiarygodne tłumaczenia itp. Osoba to nadzorująca okazała się wybitnie niesłowna, niekompetentna, nie potrafiąca właściwie dopilnować żadnej sprawy, nie wywiązała się też z części obietnic. Do serwisu wiecznie nie można się dodzwonić, a jak sami obiecują, że oddzwonią - to możesz się niestety nie doczekać☹️. Kupiłem u nich auto i to był błąd. Będę je serwisował u konkurencji - to lepszy wybór. Carter nawet z prostymi sprawami ma problem - chciałem dziś założyć kupiony u nich komplet kół zimowych (teoretycznie w 100% gotowych do montażu - pomijam, że przyszły z innymi oponami niż zamawiałem (!)), ale przy próbie montażu okazało się, że wszystkie mają założone opony kierunkowe na jedną stronę (wszystkie 4 są "prawe"), czyli dwie opony wymagały przełożenia i ponownego wyważenia. Niby drobiazg, ale to ja ponoszę przecież z tego tytułu dodatkowe koszty. Świetnie obrazuje to uwagę, jaką do swojej pracy przywiązują Panowie w Carterze - nikt nie sprawdził tego przy wydawaniu. Nie polecam - wieloletni użytkownik Toyot. W porównaniu do jakości usług w Chwaszczynie i Słupsku, Carter jest w mojej opinii najgorszy.
Użytkownik sieci
27 września 2023 11:50
Salon - samochody nowe
The worst customer ...
... service in Gdańsk at least. First of all I had to wait over 20 minutes for appointment I had set up at 10:00, the service of software update that they told me was going to last about an hour, well... I got my car over 2 hours later. No one offer an apology nor a coffee, water. They didn't care about my time. Lack of professionalism, disgusted.... This is a company car, so I had to deal with it... When I take my personal car to Porsche Salon in Sopot, the service is beyond expectations...
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 15:26
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam. Moje ...
... ostatnie doświadczenia z tym serwisem to tragedia. Doprecyzuję - serwisem mechanicznym. Nie dotrzymane terminy, brak oddzwaniania, potwierdzanie (przy pozostawieniu auta w serwisie) że części są na miejscu (zamówione tydzień wcześniej!!!), a następnego dnia okazuje się że ich nie mają i samochód mam zostawić na kolejne dwa dni. Wymiana części, z których zrezygnowałem informując o tym wcześniej, a przy odbiorze wystawianie faktury za te części. Samochód zastępczy inny niż ten na który się umawialiśmy. Na koniec gehenny otrzymuję samochód po serwisie z tłustymi śladami smarów na masce i karoserii. Wisienka na torcie - ani razu nie usłyszałem zwykłego "przepraszam". Wychodząc wściekły z serwisu usłyszałem tylko, że panu jest przykro że się żegnamy w takiej atmosferze. Jednak nie na tyle przykro, aby użyć wspomnianego słowa.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 01:03
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Toyoty ...
... (i ogolnie ASO roznych marek) z jakim miałem do czynienia. Podejście Pana z serwisu nieakceptowalne - przyjeżdżam specjalnie 70km na umowiony termin w celu weryfikacji usterki gwarancyjnej i slysze tekst "a kto mi zapłaci za wjazd na podnośnik". Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2023 10:10
Salon - samochody nowe
Uwaga na ich ...
... dział samochodów używanych. Wystawiają auta na Otomoto i stronie Toyoty z używkami których NIE da sie kupić za gotówkę tylko w zupełnie nieatrakcyjnym finansowaniu Toyoty. Ciekaw jestem czy to legalne bo faktycznie przy takim sposobie sprzedaży cena ktora jest w ogłoszeniu jest nieprawidłowa bo przy RRSO ok 12% (wzięte z ich stronki) i minimalnym finansowaniu faktyczna cena auta to 25% więcej!!!!! UOKIK powinno się tym zainteresować.
Użytkownik sieci
23 marca 2023 15:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2023 07:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 19:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... żenada i brak profesjonalizmu. Miała zostać naprawiona szkoda na jednej wizycie-nic wielkiego, ale za pierwszym razem na serwisie blacharsko-lakierniczym nie wiedzieli, że trzeba części polakierować przed montażem, a potem źle zamontowali nowe nadkola które uległy zniszczeniu po 3 tygodniach. Oczywiście najpierw były domysły, że to nasza wina i jeździliśmy po nierównym terenie, a potem serwis przyznał, że jednak źle zamontowali. Miało być zrobione za jednym razem, a teraz czeka nas trzecia wizyta w serwisie wciąż z tej samej sprawie. Strata pieniędzy, czasu na dojazd, czekanie, zwalnianie się z pracy. Serwis nie poczuwa się do jakiejkolwiek rekompensaty, naprawdę jest to żałosne.
Użytkownik sieci
28 lutego 2023 18:37
Salon - samochody nowe
Trzy razy musialem ...
... przyjezdzac na wymiane pokrywy silnika i nadkoli. Za kazdym razem albo zapomnieli zamowic czesci, albo zamontowali zle. "Naprawa zajmie 2h, zadzwonimy jak skonczymy". Nie zadzwonili. To jest jakis zart. Absolutnie nie polecam
Użytkownik sieci
31 stycznia 2023 15:36
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis toyota ...
... jaki znam. Założenie koła zapasowego trwa już 2h. Nie polecam. Zero pomocy że strony przyjmujących samochód na serwis. Odnosząc się do odpowiedzi na moja opinie przez serwis toyoty. Drodzy Państwo, gdybyście wnikliwie sprawdzili całą sytuację, to wiedzieliby Państwo, że opinia nie była wystawiona pod wpływem emocjii. Rozmawiałem na ten temat z Państwa pracownikiem i dokładnie mu wytłumaczyłem dlaczego jest taka, a nie inna.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 23:54
Salon - samochody nowe
uwaga na ten ...
... "salon", przez telefon mówią że samochód używany nielakierowany i bezwypadkowy, po sprawdzeniu okazuje się że elementy były lakierowane, strata czasu, brak szacunku do klienta
Użytkownik sieci
2 stycznia 2023 17:14
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis toyota ...
... jaki znam. Założenie koła zapasowego trwa już 2h. Nie polecam. Zero pomocy że strony przyjmujących samochód na serwis.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 19:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 16:02
Salon - samochody nowe
Toyota wystawiała polisę ...
... bez mojej akceptacji. Pani od ubezpieczeń oszukała mnie, że bank czeka na jakąś akceptację mojej oferty, a wystawili swoją polisę za plecami.
Wieslawa Luniewska
3 lipca 2022 07:14
Salon - samochody używane
Uwaga oszukują!
Nie polecam salonu samochodów używanych.Oszukują aby uzyskać wyższa cenę auta..Nie ujawniają wpisów w książce serwisowej.
Proszę wystrzegać się tego sprzedawcy,