94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 21:53
Salon - samochody nowe
Sprawna i profesjonalna pomoc, polecam
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Dziś podpisałem umowę ...
... z firmą Toyota na zakup samochodu RAV4 hybryda. Nie była to pierwsza moja wizyta. Za każdym razem towarzyszył nam Pan Kamil K. Wykazał się dużą wiedzą na temat samochodów produkowanych przez Toyotę. Odbyliśmy dwie jazdy próbne. W swoich rozważaniach braliśmy po uwagę również samochody Leksus, Volvo. Pan Kamil Wykazał się dużą cierpliwość uprzejmie odpowiadając na każde pytanie. Wydaje się że duży profesjonalizm doradcy Kamila pomógł nam w pojęciu decyzji.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Kupiłem używaną Toyotę ...
... C-HR. Począwszy od kontaktu do wydania auta obsługa na najwyższym poziomie. Szybko i sprawnie. Bez żadnych kombinacji. Wielkie dzięki dla Pana Karola Kozłowskiego za perfekcyjną obsługę. Warto było jechać na koniec Polski. Gorąco polecam salon aut używanych Toyota Centrum Wrocław !!!
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 19:42
Salon - samochody nowe
Przedstawiciel wyprowadził nas ...
... na parking i pokazał auto z zewnątrz, tyle to ja w grafice google mogę zobaczyć!!! Nie polecam tego salonu !!!
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 09:17
Salon - samochody nowe
Polecam Toyota Centrum ...
... Wrocław we Wrocławiu. Terminowość, podejście do klienta i profesjonalizm to główne atuty.
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 14:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 17:46
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 11:57
Salon - samochody nowe
Amazing service through ...
... all the stages from buying the car and then all the support with technical check ups, changing the tires, phone communication, etc. They have a good spot to wait for the things to be done. They do not add you up unnecessary stuff for you just to pay for it, but they do give really good advices.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 11:52
Salon - samochody nowe
Kulturalni Pracownicy, od ...
... Recepcji, po Doradcę ds. sprzedaży. Obsługa Klienta na najwyższym poziomie. Nie było czarowania i mydlenia oczu. Realne korzyści i kompromisy związane z korzystaniem z układów hybrydowych przedstawione i poparte jazdą testową. Mam porównanie z wcześniejszymi samochodami tej marki i jakość wykończenia się poprawiła, a układ hybrydowy 5 generacji ma lepsze odejście z miejsca i dłużej pracuje na samym silniku elektrycznym. Polecam Pana Piotra Ostrasza, który prowadził temat. Dziękuję.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 listopada 2024 17:33
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... serwis.Oddałem auto na przegląd i serwis przy 75 tys, jeszcze musiałem dopłacić za dodatkowy przegląd całego auta, na koniec otrzymałem wydrukowany raport z całego przeglądu auta i wszystko było ok a nawet pan mówił że auto jest w idealnym stanie. Po tygodniu pojechałem na przegląd rejestracyjny i wyszło że amortyzatory tylne są zużyte co skutkowało tym, ze auto nie przeszło przeglądu rejestracyjnego. Martwi mnie teraz stan pozostałych elementów jeżeli były sprawdzone tak samo jak amortyzatory. Dodatkowo polecono mi ustawienie zbieżności oczywiście dodatkowo płatne co poskutkowało tym że auto jedzie prosto a kierownica jest skręcona w lewą stronę .za całość musiałem zapłacić ponad 2 tys zł,
Użytkownik sieci
7 listopada 2024 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 19:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 października 2024 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 października 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa od ...
... przekroczenia drzwi aż po opuszczenie lokalu. Pan Rafał przeprowadził nas przez cały proces doboru i kupna samochodu. Polecam i do zobaczenia
Użytkownik sieci
19 października 2024 16:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2024 01:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2024 18:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Świetny salon z profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
17 października 2024 11:50
Salon - samochody nowe
Dałem jedną gwiazdkę ...
... za obsługę, choć wolałbym dać zero, ale nie ma możliwości wystawienia opinii bez gwiazdek. Umówiłem się na sprawdzenie Toyoty RAV4, którą planowałem kupić od prywatnego sprzedawcy. Przed zakupem chciałem poznać stan techniczny samochodu – sprawdzić ewentualne usterki, geometrię kół, stan blacharki itp. Usługa miała kosztować 450 zł i trwać 1,5 godziny. Niestety, pracownik serwisu, Maciej P., nie był uprzejmy i odmówił sprawdzenia geometrii, mimo że była to dla mnie kluczowa kwestia. Samochód miał wcześniej mały wypadek, więc chciałem się upewnić, że został prawidłowo naprawiony. Pracownik twierdził, że nie ma czasu na sprawdzenie geometrii, mimo że cała usługa trwała niespełna 50 minut, a miała zaplanowane 1,5 godziny. Jestem osobą niesłyszącą, a mimo to pracownik uparcie mówił do mnie, zamiast pisać na kartce, jak go o to prosiłem. Po wielu prośbach w końcu stanowczo zażądałem, aby zaczął pisać, jednak informacje, które otrzymałem, były niepełne i niewystarczające. Byłem zaniepokojony, zwłaszcza że zauważyłem różnice w odległościach między błotnikiem a oponą po obu stronach przedniej osi. Maciej P. zbagatelizował moje obawy, wyśmiewał się ze mnie i nadal odmawiał sprawdzenia geometrii. Dodatkowo pomiar blacharki wykazał niezgodności. Z tyłu samochodu wskaźnik pokazał czerwony kolor, co oznaczało, że były tam naprawy i szpachla, a prawie z każdej strony – pomarańczowy, wskazujący malowanie. Chciałem, aby te ustalenia zostały dokładnie zapisane w dokumentach, jednak pracownik nie zrobił tego rzetelnie. Dokumentacja serwisowa nie odzwierciedlała faktycznego stanu samochodu. Dodatkowo, w dokumentacji wpisano, że samochód ma opony zimowe, podczas gdy w rzeczywistości były to opony letnie. Zrezygnowałem z zakupu, ponieważ samochód nie został dokładnie sprawdzony. Specjalnie przejechałem 400 km, a łącznie 800 km, aby uzyskać rzetelną ocenę, a zostałem zlekceważony. Zaufałem rekomendacjom salonu Toyoty, jednak spotkało mnie rozczarowanie z powodu skrajnego braku profesjonalizmu pracownika oraz złego traktowania osoby niepełnosprawnej. Czuję, że pracownik mnie zlekceważył, myśląc, że mimo wszystko kupię samochód. Straciłem czas i pieniądze – nawet z rabatem 50 zł, czyli płacąc 400 zł, moje prośby nie zostały spełnione. Obsługa nie była na poziomie, jakiego oczekuje się od szanowanej marki. Toyota RAV4 to nie zabawka, to samochód o dużej wartości około 100 tysięcy złotych, a dla mnie to poważna decyzja. Po tej sytuacji czuję się oszukany i bardzo rozczarowany. Opisana sytuacja miała miejsce w salonie Toyota & Lexus Centrum we Wrocławiu, w sobotę, 28 września, w godzinach 13:00-14:00. 2 i 7 października wysłałem e-maila do dyrektora, pana Konrada oraz pana Dariusza, jednak do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.