94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 21:47
Salon - samochody nowe
Zgłosiłam się do ...
... serwisu na przegląd mojego samochodu na początku tego roku. Podczas wstępnej rozmowy z serwisantem zleciłam także przegląd SKP (dodatkowo płatny oczywiście) oraz zgłosiłam usterkę (samochód wydawał dziwne dźwięki podczas jazdy na skręcie). Zgłosiłam się po odbiór samochodu dnia następnego, tak jak to było ustalone. Według raportu wszystkie punkty serwisu zostały wykonane, łącznie z przeglądem w SKP, dodatkowo Panowie postawili diagnozę dotyczącą dziwnych dźwięków - do wymiany łożyska macpersona (koszt u mechanika około 1,5 k, boję się myśleć, ile taka usługa kosztowałaby w serwisie). Jakiż był mój szok, kiedy policja zatrzymała mnie na rutynową kontrolę i okazało się, że przegląd w SKP, za który zapłaciłam, nie został wykonany? Całe szczęście Pan policjant ulitował się nade mną i "tylko" zatrzymał mój dowód rejestracyjny. Dnia następnego zadzwoniłam do serwisu zgłosić sytuację i tutaj nie mogę mieć zastrzeżeń, Panie z działu obsługi klienta przeprosiły wielokrotnie oraz zorganizowały przegląd w ramach pakietu door to door w ciągu zaledwie kilku godzin. Niestety nerwów, ani straconego paliwa nikt mi nie zwróci. Ale to nie koniec przygód. Okazało się, że winowajcą dziwnych dźwięków są osłony tarcz hamulcowych, które uszkodzili serwisanci podczas poprzedniej wymiany tarcz oraz klocków w tym samym serwisie, a łożyska macpersona są w pełni sprawne. Rodzi się pytanie, czy ktokolwiek w Serwisie Toyota Centrum w ogóle wykonał punkty z raportu serwisowego? Czy pomiary, które przedstawił serwisant, dotyczą mojego samochodu?
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 16:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 20:40
Salon - samochody nowe
Serwis działa nie ...
... tak jak sobie myslalam,reklamy piękne,a rzeczywistość inna jestem rozczarowana bardzo.
Użytkownik sieci
24 lipca 2024 15:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 18:25
Salon - samochody nowe
Polecam dział samochodów ...
... używanych, zwłaszcza Pana Filipa Pabiana za fachowe doradztwo, profesjonalizm, zaangażowanie, kulturę, uprzejmość w kontakcie z klientem i uczciwość. Nadmienię, że kupowałem używaną Toyotę C HR, której wcześniej nie widziałem ze względu na dużą odległość to p. Filip był moimi oczami i się nie rozczarowałem, wszystko było ok. a nawet lepiej. Pragnę również podziękować Panu Pawłowi Perlickiemu doradcy ds. finansowania szybko sprawnie załatwił temat oraz Pani Kamili. Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam ten salon.
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 17:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 08:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 11:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 19:16
Salon - samochody nowe
Bardzo szybka i sprawna obsługa.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 17:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 18:03
Salon - samochody nowe
Bardzo fachowa obsługa, ...
... atmosfera przesympatyczna. Dziękuję Panie Radku za umilenie czasu oczekiwania na usługę. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie.
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Miła i błyskawiczna obsługa. Serdecznie polecam
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 13:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
Szybki i sprawny serwis Toyoty
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 20:03
Salon - samochody nowe
Mocne 1/5 za ...
... 20 dni oczekiwania na informację o możliwości umówienia terminu na naprawę (okres między datą dostarczenia części do serwisu a wysłaniem do mnie maila z informacją). Dodatkowe punkty ujemne za problemy przy wydawaniu dokumentacji naprawy, bo - uwaga: "Nie jest Pan właścicielem pojazdu". Faktycznie, jestem "tylko" leasingobiorcą, z tymi samymi prawami, jakie ma właściciel, ale kto by się tym przejmował. Salon nie chwali się tytułem Dealera Roku i w sumie niespecjalnie mnie to zaskakuje. Zawsze zostaje walka o tytuł Najbardziej Przeszklonego Salonu według miesięcznika Szkło i Klinkier. Albo inne, równie prestiżowe wyróżnienie. To była moja pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia wizyta na Klecińskiej. PS. Nie dostałem ankiety dot. zadowolenia z usług - to normalna praktyka czy wyjątkowy zbieg okoliczności?
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 13:58
Salon - samochody nowe
Kiedys bylo miło, ...
... szybko, sprawnie i na temat 👍💪 teraz jest inaczej, kiepski serwis z gresywnym kierownikiem, ceny jakis kosmos nieadekwatne wogole do cen rynkowych. No i Toyota to wcale nie takie bezawaryjne auto...
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Obsługa recepcyjna od ...
... razu zainteresowała się osobami wchodzącymi zaproponowano napoje cukierki kawę bardzo miły personel i szybkie załatwienie auta bardzo polecam A.B.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 07:45
Salon - samochody nowe
Bajka nie salon, ...
... czuję się tam jak szef, taryfiarz ;) RTS 180
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 13:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka