90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 14:59
Salon - samochody nowe
Ci panowie co ...
... siedzą w salonie i przyjmują samochód do serwisu TOTALNA PORAŻKA MOŻE NIE WSZYSCY.
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 17:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 18:14
Salon - samochody nowe
To jest reklama ...
... wszechobecna tego salonu w Internecie czy co?? JAK FIRMA ZWIE SIĘ SALONEM SPRZEDAŻY TO CHYBA NALEŻY ODBIERAĆ TELEFON ☎️ OD KLIENTA KTÓRY CHCE KUPIĆ SAMOCHÓD? 🚙 NO ALE SKORO NIKT NIE RACZY ODBIERAĆ TELEFONÓW W TYM PSEUDO SALONIE KUPIĘ GDZIE INDZIEJ !
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 12:56
Salon - samochody nowe
Do części sprzedażowej ...
... salonu nie mam zastrzeżeń. Zakup toyoty przebiegł bardzo sprawnie. Jednak jeśli chodzi o serwis to zdecydowanie nie polecam. Podczas przeglądu serwisowego wynikającego z gwarancji panowie serwisanci przy sprawdzaniu zbieżności w samochodzie porysowali mi wszystkie 4 felgi. Jest to ewidentnie ślad z przyrządów pomiarowych zakładanych na koła.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 21:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam, z ...
... racji nieterminowości usług. Przyklad 1 (świeży) Byłem umówiony na wymianę opon na 9.30 i miało to trwać godzinę. O 10.45 mój samochód został dopiero zabrany na serwis, a oddany o 11.25. Przykład 2 (kiedyś) Pan w serwisie mówi że przegląd potrwa do 2h, tymczasem trwa 3,5h. Dodam że nic oprócz zakładanego serwisu się nie wydarzyło. Brak info i słaba komunikacja przyjmujących na serwis z mechanikami za ścianą. Słabo:(
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 11:11
Salon - samochody nowe
Zamierzałam dokonać zakupu ...
... samochodu uzywanego w Państwa salonie. Przy pierwszej rozmowie ( we środę) zostałam poinformowana przez sprzedawcę, iż istnieje możliwość rezerwacji auta " do jutra wieczora" We czwartek, wczesnym poludniem, odwiedziłam salon ponownie. Jako że sprzedawca był zajęty, obejrzałam samochód z zewnątrz i umówiłam się na telefon co do dalszych działań. Kontakt z mojej strony nastąpił około godz.16, tego samego dnia. Zadałam kilka pytań dot. samochodu i, równocześnie sprzedający poinformował mnie, iż cena nie podlega negocjacji. Poprosilam więc o jeszcze "chwilę" do namysłu, informując, że postaram się skontaktować telefonicznie jeszcze dziś. Odpowiedź sprzedawcy: "pani się POSTARA CZY ZADZWONI" odebrala mi mowę. Odpowiedziałam więc po chwili, że zadzwonię do wieczora. Na tym rozmowę zakończyliśmy. Około 18.30 próbowałam skontaktować się ze sprzedawcą, bezskutecznie. Domyślając się, iż prawdopodobnie zakończył już pracę, oczekiwałam kontaktu z jego strony następnego dnia. Nie doczekawszy się, sama zadzwonilam z zapytaniem jak o stan sprawy. I tu kolejne, bardzo przykre, zaskoczenie. Sprzedawca w dość niegrzeczny sposób, poinformował mnie, iż samochód został już "zwolniony z rezerwacji" ponieważ miałam wczoraj poinformować go o swojej decyzji " do godziny". Na moją odpowiedź, iż umawialiśmy się "do wieczora" usiłował wmówić mi, iż mialam godzinę na decyzję i że ma nagraną tę rozmowę. Otóż chętnie wysłucham tej rozmowy, mimo, iż o jej nagrywaniu, nie zostałam wcześniej poinformowana. Podsumowujac: przychodzi klient z gotowka, z zamiarem kupna samochodu za niemałe pieniądze a sprzedawca swoim niekompetentnym, niegrzecznym (obraził się, że chcę jednak kupic to auto?) wręcz zachowaniem, skutecznie mu to uniemożliwia. Czajka-Auto Spółka z o.o. zatrudniacie dla pozyskania klienta, czy też dla skutecznego zniechęcenia go do jakichkolwiek zakupów u Was?
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 10:42
Salon - samochody nowe
Kompletnie nie polecam ...
... działu sprzedaży samochodów używanych. Podejście do klienta pasuje bardziej do taniego komisu niż ASO Toyoty. Zaczynając od nachalnego wykorzystania podstawowych technik sprzedażowych i próbę wciśnięcia samochodu najlepiej bez oglądania go, a kończąc na zupełnym braku kultury sprzedającego gdy przyszło do niewygodnych pytań lub nawet próby rozmowy o cenie. Pojęcia takie jak szczerość, otwartość i życzliwość są obce sprzedającemu panu A., któremu bliżej do handlarza niż sprzedawcy samochodów. Na szczęście w okolicy mamy kilka innych salonów Toyoty, w których jakość obsługi klienta jest zdecydowanie wyższa
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 10:34
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta ...
... ... Edit : Nie dość że w salonie trzeba czekać na obsługę z 30/40minut pozostwaionym w kącie to obsługują cię z łaską , dodatkowo próbuje się przez dwa dni od wizyty dodzwonić do salonu na różne telefony i tu podonie jak w salonie zlewają klienta i nieodbierają a dzwoniłem nie raz
Użytkownik sieci
28 października 2023 12:43
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić Toyotę ...
... Yaris dla żony . Wchodzę ludzi sporo z obsługi, no to myślę poglądam zaczym ktoś podejdzie . Obejrzałem jakaś dziunia w przelocie zapytała czy pomóc, (nie tak sobie tu siedzę bo nie mam co robić) mówię tak jestem zainteresowany Yaris i chciałem zobaczyć jak wygląda najtańsza jaka mają i co ma w tej cenie . Dowiedziałem się że nie ma najtańszych i poszła. Yyy ... aha dowiedziałem się po hu.. Lepsze podejście do klienta ma moja pani z jarzyniaka bo się uśmiecha i angażuje nawet jak ziemniaki naklada . Na zbity pysk bym wawali wypacykowana dziunie która nie ma pojęcia co sprzedaje z mina po co tu przyszleś. Gratuluję szefostwu takich pracowników i życzę udanej sprzedaży aut z taką kadrą . Ja pojadę po inny samochód.
Użytkownik sieci
5 października 2023 20:00
Salon - samochody nowe
Obsługa niechętna do ...
... pomocy, wszystko robione z łaski, pytanie o pomoc w pokazaniu jak zakładać hak, czy inne features’y są ignorowane, byle pozbyć się petenta. Czeka się w kolejce nie wiadomo na co i nie wiadomo jak długo, trochę jak w przychodni NFZ. Sprawdza się tu stare powiedzenie, że obsługa klienta kończy się po sprzedaży produktu. Pan Toyoda przewraca się w grobie. Nie polecam. Edit: Kolejna wizyta po 4 miesiącach i znów olane problemy zgłaszane przeze mnie. Na wszystko odpowiedź, że tak ma być, to dobrze działa itp. A problemy jak występowały tak występują. Szkoda, że wzorem innych lepszych marek, ktoś z „góry” nie dzwoni do klientów po wizycie i nie pyta ich o satysfakcję z obsługi…
Użytkownik sieci
25 września 2023 18:03
Salon - samochody nowe
W sumie nie ...
... wiem czy jestem bardziej wstrząśnięty czy zmieszany... Przyszedłem, przywitałem się, powiedziałem w jakiej sprawie przyszedłem, poczekałem 30 minut, straciłem cierpliwość i wyszedłem zignorowany przez obsługę... Jakiś nowy starndard obsługi przy zakupie nowych aut chyba 🥴
Użytkownik sieci
4 września 2023 05:12
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... program SAM dla osób niepełnosprawnych nie polecam. Salon nie jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Odradzam osobom niepełnosprawnym zakup samochodu przystosowanego w tym salonie. Przyjemnie jest tylko do pewnego etapu. Później nie odbierają nawet telefonów nie odpowiadają na wiadomości wręcz ignorując człowieka.
Użytkownik sieci
2 września 2023 18:17
Salon - samochody nowe
Trzy letnia Corolla ...
... trafiła do nich bo nie odpalała. Po akceptacji floty zamówili akumulator. Okazało się że to jednak immobilizer. Trwalo to 3 dni. Następnie próbowali zamówić komplet wycieraczek, ponieważ wg nich nadawały się do wymiany. Pech w tym że 3 tygodnie wcześniej przy wymianie szyby w innym serwisie zostały założone nowe. Przy odbiorze auta zapytałem kiedy mam następny przegląd gwarancyjny. Dostałem odpowiedź że za 100 km czyli w sumie już.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 19:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... ASO jeżeli chodzi o naprawy powypadkowe naciąganie klientów wykonanie poniżej standardów ASO
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 18:42
Salon - samochody nowe
Kiedyś wymieniono mi ...
... tam zderzak w corolli tak ze ślepy by zauważyl ze jest źle spasowany . Po reklamacji kazali mi przyjechac na lakiernie zeby poprawić bez zadnych papierow itp oczywiście zniwu zle spasowany szkoda nerwów
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2023 17:07
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 marca 2023 22:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 20:46
Salon - samochody nowe
Nie liczy się ...
... klient, samochód kupowany 2 lata temu (przy zakupie dostaliśmy błędne informacje dot. ubezpieczenia), przeciągnięto dostawę samochodu o 2 tyg., a powiedziano nam , że do 3 dni będzie do odbioru. Również obsługa posprzedazowa daremna. Nie otrzymaliśmy sobie do kół, które kupilismy- dostaliśmy odpowiedź, że my pewnie je zgubiliśmy. Kolejnym razem jak oddalsmy auto na serwis, to naprawa trwała prawie1,5mca. Teraz mija 3 mca a dalej nie ma 1 części z auta. Jak się dzwoni do salonu, to obiecują, że oddzwonią i do ponownego kontaktu już nie dochodzi.
Użytkownik sieci
26 października 2022 21:00
Salon - samochody nowe
Odbieraliśmy w tym ...
... salonie auto. Obsługa miła i kompetentna, chętna do pomocy. Sprawy z dokumentami załatwiliśmy szybko i sprawnie, natomiast przygotowanie auta do sprzedaży pozostawia wiele do życzenia. Szkoda że przygotowujący auta do sprzedaży nie tworzą jednego zespołu ze sprzedającymi. Okazuje się jednak, że po sprawdzeniu auta w niezależnym serwisie Toyoty stan techniczny pojazdu zostawia tyle problematycznych kwestii, że mają się ni jak do programu które oferuje Toyota Czajka Chorzów pod nazwą "Pewne auto". Zastanawiam się jak firma Toyota może pozwolić sobie na takie traktowanie klientów. Przecież takie salony działają przeciw polityce firmy. Sam posiadam pojazd Toyoty i uważam, że są to znakomite samochody które wszystkim polecam, ale taki salon jak w Chorzowie nie nakłania do zakupu samochodu tej marki.
Użytkownik sieci
14 lutego 2022 16:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka