90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Stracone pieniądze i ...
... czas. Ubezpieczyciel wskazał ten serwis do likwidacji szkody z OC sprawcy. Po kontakcie telefonicznym z pracownikiem serwisu, ustaliliśmy że po wykonaniu kosztorysu podejmiemy decyzję co do naprawy , pracownik z którym rozmawialiśmy stwierdził że nie ma problemu. Po przyjechaniu na miejsce okazało się, że pracownik zrobi wycenę tylko i wyłącznie gdy zdecydujemy się na naprawę bezgotówkową, w przeciwnym razie będzie ona kosztować 500 zł. Kiedy odwołaliśmy się do rozmowy telefonicznej, pracownik wyparł się tego co powiedział przez telefon. Ostatecznie skończyło się na stracie dwóch godzin czasu oraz paliwa na przejazd 50 km. dodano 15.12.2021r, odpowiedź do komentarza Toyota Auto Czajka Chorzów: Oczywiście, macie Państwo prawo nie zgadzać się z moją opinią, my również nie zgadzamy się z Państwa odpowiedzią na opinię. Dopytaliśmy o wszelkie niezrozumiałe kwestie podczas rozmowy telefonicznej (jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości i rejestrujecie Państwo rozmowy telefoniczne z klientami, zachęcam do weryfikacji tej rozmowy, co więcej wyrażam zgodę na jej publikację). Niestety na miejscu (w salonie) informacje przekazane od Państwa pracownika nie pokrywały się z prawdą ( to już na szczęście mamy zweryfikowane). Pragnę dodać, że komentarz nie ma nic wspólnego z oczernianiem, jest to skutek Państwa uważam - nieudolnych działań. W związku z tym, nie życzę sobie insynuowania w moim kierunku, że kogokolwiek oczerniam. Zdaję sobie sprawę, że negatywna opinia dla Państwa wiąże się z frustracją, jednak zapewniam że jest ona wyrażeniem faktów, które miały miejsce (jeśli twierdzicie Państwo, że sytuacja miała inny przebieg, zachęcam do publikacji rozmowy z konsultantem, wyrażam na nią zgodę). Podsumowując, Państwo próbujecie się "wybielić", odwracając przysłowiowego kota ogonem.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 20:38
Salon - samochody nowe
Stracone pieniądze i ...
... czas. Ubezpieczyciel wskazał ten serwis do likwidacji szkody z OC sprawcy. Po kontakcie telefonicznym z pracownikiem serwisu, ustaliliśmy że po wykonaniu kosztorysu podejmiemy decyzję co do naprawy , pracownik z którym rozmawialiśmy stwierdził że nie ma problemu. Po przyjechaniu na miejsce okazało się, że pracownik zrobi wycenę tylko i wyłącznie gdy zdecydujemy się na naprawę bezgotówkową, i że ubezpieczyciel taką formę naprawy wybrał. A jeżeli chcemy wycenę to będzie ona kosztować 500 zł. Następnego dnia zadzwonił inny pracownik, zaskoczony naszą decyzją że odwołaliśmy chęć naprawy bezgotówkowej - chęć której nie było od początku- dodatkowo komentując jak możemy nie chcieć takiej formy naprawy, był również zdziwiony, że koleżanka nie zrobiła nam wyceny szkody która trwa około 5 minut. Ostatecznie skończyło się na stracie dwóch godzin czasu oraz paliwa na przejazd 50 km.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 15:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 18:30
Salon - samochody nowe
Wszystko w porządku ...
... poza małym minusem za nie wykrycie powodu ubytku płynu chłodniczego, ale to mogło wynikać z niecałkowitego odpowietrzenia układu chłodniczego poprzednim razem, więc jeszcze to pozostaje do weryfikacji. Personel miły, zaangażowany w pomoc, więc stąd ocena najwyższa :)
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 17:22
Salon - samochody nowe
Obsługa ma Cie głęboko w D..
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 09:28
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 08:44
Salon - samochody nowe
Wszystko w porządku. Miła i fachowa obsługa!
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 09:54
Salon - samochody nowe
Oprócz cen 😁😋
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Polecam super obsluga
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 09:09
Salon - samochody nowe
Bardzo Dobry Salon: ...
... Rzetelnie, Konkretnie, Do Rzeczy na Temat Samochodów. Mimo, że ceny poszły do Góry, Udaje się obniżyć Cenę Ostateczna. Jeżeli chce się mieć auto na lata, to w tym miejscu można poczuć się jak w domu.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 16:37
Salon - samochody nowe
Toyota w Chorzowie. ...
... Bardzo miła i profesjonalna obsługa klienta. Polecam.
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 17:39
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa. 🙂
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 17:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 23:42
Salon - samochody nowe
Dobra kompetentna obsługa klienta. 😃
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 23:20
Salon - samochody nowe
Niepoważny serwis. Zamówiłem ...
... opony 27.10, poinformowano mnie że 02.11 będą w serwisie. Umówiłem się więc na wszelki wypadek na wymianę dużo później, bo na 22.11 na godzinę 14:00. Pojawiłem się więc w serwisie w tym dniu punktualnie o tej godzinie. Po 15min dostałem informację że do tego samochodu żadne opony nie przyjechały. No trudno myślę, jakiś błąd, pomyłka, zdarza się, będę próbował je zamówić ponownie. Dodzwoniłem się do Toyoty w Warszawie, wykonali kilka telefonów, po czym dostałem informację że opony już dawno są w Chorzowie. Ok...wracam więc do Czajki. Do serwisu dojechałem po godzinie 16 - Pan z serwisu poinformował mnie, że niestety ale dziś już wymiany nie zrobią. Ja rozumiem, terminy, umówieni klienci, każdy z nas je ma. Jednakże... Po pierwsze, nie otrzymałem ani jednego, najmniejszego przepraszam z Państwa strony, gdyż to Wy zawiniliście. Po drugie, Pan który mnie "obsługiwał" był wielce zdziwiony i zaśmiał się pod nosem, że ja w ogóle mam czelność zapytać, czy z wyniku ich błędu opony zostaną dziś wymienione, bo przecież "on ma umówionych klientów". Ja to rozumiem. Ale to Wy zawiniliście. Nie po to umawiam serwis w ASO Toyota, żeby być odprawionym z kwitkiem. Pierwszy lepszy warsztat wulkanizacyjny "U Mietka" gdyby popełnił taki błąd, to jeszcze bym zrozumiał, choć i tak uważam że szef poprosiłby pracowników by zostali dłużej ponieważ zawinili i należy klientowi pójść na rękę i dokonać wymiany. Nie otrzymałem żadnej informacji w jaki sposób "poważne" ASO jak Wasze będzie się starać by naprawić swój błąd, oraz mój zmarnowany czas na dojazd do Państwa. Jeździłem z wcześniejszymi samochodami do ASO Renault, Audi, i proszę mi wierzyć - przez wiele lat współpracy nigdy nie popełnili żadnego błędu, a gdyby go zrobili, stanęliby na głowie dbając o swoją reputację by klient wyszedł zadowolony. Zdecydowanie nie polecam. EDIT: następnego dnia po opinii oddzwonił do mnie kierownik serwisu z przeprosinami i propozycją dogodniejszego terminu wymiany opon więc podwyższam ocenę z nadzieją że nikt inny nie będzie miał takiego problemu na przyszłość.
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 18:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 11:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 08:12
Salon - samochody nowe
Salon duży, dojazd ...
... dogodny tylko z jednej strony. Pracownicy nie są zainteresowani klientem. Musiałem sam podejść by uzyskać potrzebne informacje, mimo że dwóch pracowników siedziało, widzieli, że kręcę się już dłuższą chwilę a nie obsługiwali w tym czasie innych klientów.
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 16:35
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm, przesympatyczna obsługa. Polecam wszystkim
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 12:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki