90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 17:10
Salon - samochody nowe
Kontakt na linii ...
... klient- sprzedawca bardzoooo do poprawy, fatalny. Wynikało to z nagłej choroby pracownika i co za tym idzie nie przekazania klientów obsługiwanych innemu doradcy. Rozumiem to. Natomiast jeżeli nad tymi handlowcami jest jakiś kierownik/ manager to kompletnie nie ma pojęcia co robią jego ludzie, co z ich klientami, brak nadzoru. Gdybym sam nie zadzwonił, to nie wiem kiedy odebrałbym samochód, dowiedział się cokolwiek. O każde oddzwonienie prosiłem sie po dwa, trzy razy. Brak dosprzedaży akcesoriów na etapie kupowania. Przy odbiorze samochodu inny doradca i pełen profesjonalizm. Propozycja np.przedłużenia gwarancji także tu było super. Zobaczymy jak będzie wyglądał pierwszy serwis/ obsługa posprzedażowa. Obsługa kredytowa i ubezpieczeniowa wysoki wystarczający poziom. Natomiast jedna osoba na jedną zmianę to za mało, szczególnie w okresie wyprzedaży, tu również zdarzał się brak oddzwonienia zdecydowanie wynikający z bieżącej obsługi klienta przy stanowisku i mnogości spraw. Osoby zarządzające macie sporo pracy nad zarządzaniem sobą w czasie skoro ja widzę to będąc trzy razy w salonie na kilka minut a Wy jesteście na co dzień i nie dostrzegacie rzeczy mające wpływ na to czy klient poleci Wasz salon dalej, czy kupi kolejny samochód w tym salonie itd. Powodzenia.
Użytkownik sieci
8 lutego 2019 14:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 20:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 09:08
Salon - samochody nowe
Panowie z działu ...
... używanych samochodów nie mają wiedzy i umiejętności w zakresie kontaktów klient - sprzedawca oraz jak należy przygotować używany samochód do sprzedaży. Firma Toyota Czajka-Auto z takim podejściem do sprzedaży używanych samochodów zawsze będzie miała problem ze sprzedażą samochodu nawet za 10.000 zł. Pracownicy pomimo, że umówili się dzień wcześniej na odbiór samochodu nawet nie usunęli starego mokrego śniegu, nie umyli samochodu, a podczas zakupu samochodu okazało się, że samochodu nie można sprzedać, bo nie ma go w systemie komputerowym.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 14:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 16:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 października 2018 17:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam, fatalna ...
... obsługa, jeszcze nigdzie nie zostałem tak źle potraktowany Radze omijać to miejsce
Użytkownik sieci
20 października 2018 14:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2018 09:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
24 września 2018 14:57
Salon - samochody nowe
FATALNIE! Salonowi zależy ...
... tylko na tym, żeby opchnąć komuś auto potem... bez komentarza Zgłosiłem naprawę Panu Dawidowi Szymańskiemu niewielkiej szkody - W STYCZNIU! Ponad pół roku temu - z AC. Państwo z Toyota Czajka wielokrotnie potwierdzali otrzymanie wypłaty pieniędzy, zakupienie części ale... od 8 miesięcy nie mają czasu naprawić auta. W tym czasie PZU ostatnio zaczęło się dopytywać czy czasem nie jest to próba wyłudzenia odszkodowania ponieważ ja wciąż informuję, że jest niezamknięta.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 12:13
Salon - samochody nowe
Jestem (a raczej ...
... byłem) stałym klientem. Podczas dużego przeglądu(60tys) zgłosiłem usterkę prędkościomierza, udostępniłem nawet film na którym dokładnie widać zaistniały problem. Serwis poinformował mnie, że naprawili usterkę i mam „jeździć i obserwować”. Oczywiście usterka wystąpiła już następnego dnia. Po odwiedzeniu serwisu i zapytaniu co zostało zrobione usłyszałem odpowiedz, że nie ma żadnej informacji o przeprowadzonych czynnościach naprawczych dot. Prędkościomierza!!! Do tego limit kilometrów na auto zastępcze wynosi 100km/dziennie ! W trzech innych ASO do których przedzwoniłem nie było żadnego limitu i miałem możliwość wzięcia Zastępczej corolli 1.6 bez problemu
Użytkownik sieci
21 lipca 2018 10:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 11:20
Salon - samochody nowe
Za wartościową usługę ...
... chętnie zapłacę, ale z powodu aroganckiej obsługi serwisu, podziękuję i pojadę gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
17 maja 2018 10:36
Salon - samochody nowe
Arogancka obsługa. Nie ...
... potrafia nawet oddzwonic do klienta. Zero zainteresowania klientem. Śmiech na sali a nie Toyota
Użytkownik sieci
17 maja 2018 09:59
Salon - samochody nowe
Stanowczo nie polecam. ...
... Fatalna obsluga klienta. Sa niesłowni, obiecuja wiele a jak co do czego to sie wypieraja
Użytkownik sieci
9 maja 2018 21:47
Salon - samochody nowe
Nie żetelna firma ...
... diler nie potrafił udokumentować przebiegu samochodu zakupionego w salonie Toyota Polska matał się i kręcił to jest skandal straciłam zaufanie do Toyoty
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2017 09:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2017 17:17
Salon - samochody nowe
Nie pracuje tu ...
... żaden handlowiec, ponieważ przez pół godziny nikt do mnie nie podszedł
Użytkownik sieci
26 marca 2017 13:49
Salon - samochody nowe
Jeśli mają takie ...
... auta jak sprzedawców to ja dziękuję... Brudno....
Użytkownik sieci
6 lutego 2017 12:45
Salon - samochody nowe
Witam. Przekładnia kierownicza ...
... do wymiany 4000zł i twierdzą, że nie można jej regenerować. Kiedyś dzwoniłem z pytaniem o przednią szybę - 3000zł netto. Lampa przednia - nie nadaje się do regeneracji i trzeba kupić nową 1700zł. Lampę jednak dałem do regeneracji i kosztowało to 300zł Można tak wymieniać w nieskończoność. Pozdrawiam Artur ps dodam, że auto ma przejechane 130.000km i już przekładnia do wymiany??? TO JEST LIDER NIEZAWODNOŚCI?????