90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 23:22
Salon - samochody nowe
Serwis na bardzo ...
... wysokim poziomie. Tani nie jest, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego. Polecam.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 14:47
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon samochodowy i kompleksowa obsługa.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 20:03
Salon - samochody nowe
Fajny salon miła obsługa pozdrawiam P Mirka
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 06:06
Salon - samochody nowe
Pomimo "dziesiątek pracowników"cięzko było znaleźć kogoś zainteresowanego klientem
Użytkownik sieci
27 listopada 2022 08:53
Salon - samochody nowe
======= EDIT ========== ...
... Krótko po mojej wystawieniu mojej oryginalnej opinii, skontaktował się ze mną kierownik działu sprzedaży aut używanych. W rozmowie zostałem przeproszony za zaistniałą sytuację. Omówiłem z rozmówcą wiele aspektów dotyczących naszego zakupu. W ramach zadośćuczynienia otrzymaliśmy voucher na jeden serwis przeglądowy samochodu w Chorzowskim serwisie. Osobiście liczę, że inni klienci nie będą mieli takich przygód jak my. ======= ORYGINALNA OPINIA ========== Witam, moja opinia została wywołana komentarzem salonu do opinii mojego teścia - Witolda Tomasiewicza. Zakupiliśmy w Chorzowskim salonie samochód z programu "Toyota Pewne Auto". Nadmienię jedynie, że samochód był własnością tego właśnie salonu i cały czas był tam serwisowany. Niestety mamy wiele wątpliwości i jesteśmy koniec końców zawiedzeni zakupem w tym salonie. Przede wszystkim liczyliśmy z żoną, że jeżeli kupujemy 4-letni samochód (Toyota Avensis) w salonie tej marki będziemy mogli cieszyć się jego użytkowaniem bez żadnych stresów. Tak się jednak nie stało. Ale może po kolei: 1. Przy oględzinach samochodu zwróciliśmy z żoną uwagę sprzedającemu, że w środku jest brudno (w schowkach znajdowały się jakieś resztki cukierków, pozostałości po gumach do żucia, itp.) Przy odbiorze samochodu, pomimo wcześniejszych zapewnień, że zostanie to posprzątane, nic się nie zmieniło. 2. Niedługo po zakupie zauważyliśmy, że samochód wpada w wyraźne wibracje podczas hamowania z prędkości powyżej 100km/h. Było do niepokojące, ponieważ niedługo przed naszym zakupem samochód miał wymieniany komplet hamulców (tarcze + klocki) na przedniej osi. Mniej więcej tydzień po odbiorze samochodu zadzwoniłem w tej sprawie do sprzedającego. Po krótkiej wymianie zdań dostałem tak naprawdę lakoniczną odpowiedź w stylu: "musicie sobie radzić Państwo sami". Zgodnie z "radą" sprzedającego tak zrobiliśmy - pojechałem do ASO Toyoty we Wrocławiu, gdzie po diagnozie okazało się, że tarcze i klocki są faktycznie prawie nowe, ale posiadały znaczące bicie. Z dokumentów, które dostałem od wrocławskiego ASO, wynika, że było to odpowiednio 0.05 i 0.07mm przy normie bicia 0.04mm. Dodatkowej pikanterii dodaje fakt, że serwis Chorzowski zamontował niskiej jakości zamienniki. 3. Przy okazji serwisu hamulców zleciłem także przegląd samochodu do przebiegu 90.000km. Podczas zakupu zostaliśmy poinformowani, że przegląd ten będzie wymagał w zasadzie tylko wymiany oleju. Niestety okazało się, że przy tym przebiegu konieczny jest "większy serwis", który obejmuje o wiele więcej elementów co oczywiście wpływa na wyższą cenę. 4. Kolejnym tematem, który wyszedł w trakcie serwisu we Wrocławiu jest także wyciek z uszczelniacza skrzyni biegów. Na szczęście w tym momencie jesteśmy "kryci" ponieważ przy zakupie wykupiliśmy dodatkowe ubezpieczenie od kosztów napraw. Jednak sam fakt takiej usterki w "Pewnym Aucie" jest dosyć niepokojący". 5. Z rzeczy mniej istotnych, których po prostu nie zauważyliśmy podczas oględzin: - wycieraczki nadawały jedynie do wymiany - przednia szyba jest dziwnie porysowana od środka (trudno nawet powiedzieć czym) - w tylnych drzwiach urwana jest zaślepka wewnętrznej klamki W tym momencie (ok. 1,5 miesiąca) po zakupie "Pewnego Auta" zmuszeni byliśmy do wydania ok. 3000zł na nieplanowane serwisy samochodu. Oczywiście rozumiem, że pewnych rzeczy moglibyśmy uniknąć, gdybyśmy podeszli do tego zakupu jak do zakupu od "typowego handlarza". Jednak kupując samochód w salonie Toyoty, liczyliśmy, że nie będziemy mieli takich problemów, stąd nasze zwiększone zaufanie do sprzedającego.
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 11:52
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 13:30
Salon - samochody nowe
Świetny serwis i ...
... salon Toyoty. Znam od ponad 20lat. Fajni ludzie. Profesjonaliści.
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 10:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 08:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa. Polecam!
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 22:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 14:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2022 11:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2022 13:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 października 2022 11:57
Salon - samochody nowe
Fachowa obsluga serwisowa oraz działu ubezpieczeń
Użytkownik sieci
23 października 2022 16:43
Salon - samochody nowe
Polecam salon miła obsługa.
Użytkownik sieci
20 października 2022 10:53
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa flotowa !!! Polecam !
Użytkownik sieci
18 października 2022 14:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2022 10:02
Salon - samochody nowe
Pojechałem z nowiutkim ...
... Yarisem GR Sport. Na wymianę opon. Ogólnie jestem zadowolony z pracy serwisu, tylko jedno poważne ale za które punkty ostro w dół. Starszy siwy, wąsaty pan który wjeżdżał i wyjeżdżał moim samochodem z serwisu jest chyba hardcorowym palaczem bo w całym samochodzie po odbiorze śmierdziało papierosami!!!
Użytkownik sieci
25 września 2022 17:33
Salon - samochody nowe
Najlepszy doradca pan Tomasz