90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Stracone pieniądze i ...
... czas. Ubezpieczyciel wskazał ten serwis do likwidacji szkody z OC sprawcy. Po kontakcie telefonicznym z pracownikiem serwisu, ustaliliśmy że po wykonaniu kosztorysu podejmiemy decyzję co do naprawy , pracownik z którym rozmawialiśmy stwierdził że nie ma problemu. Po przyjechaniu na miejsce okazało się, że pracownik zrobi wycenę tylko i wyłącznie gdy zdecydujemy się na naprawę bezgotówkową, w przeciwnym razie będzie ona kosztować 500 zł. Kiedy odwołaliśmy się do rozmowy telefonicznej, pracownik wyparł się tego co powiedział przez telefon. Ostatecznie skończyło się na stracie dwóch godzin czasu oraz paliwa na przejazd 50 km. dodano 15.12.2021r, odpowiedź do komentarza Toyota Auto Czajka Chorzów: Oczywiście, macie Państwo prawo nie zgadzać się z moją opinią, my również nie zgadzamy się z Państwa odpowiedzią na opinię. Dopytaliśmy o wszelkie niezrozumiałe kwestie podczas rozmowy telefonicznej (jeśli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości i rejestrujecie Państwo rozmowy telefoniczne z klientami, zachęcam do weryfikacji tej rozmowy, co więcej wyrażam zgodę na jej publikację). Niestety na miejscu (w salonie) informacje przekazane od Państwa pracownika nie pokrywały się z prawdą ( to już na szczęście mamy zweryfikowane). Pragnę dodać, że komentarz nie ma nic wspólnego z oczernianiem, jest to skutek Państwa uważam - nieudolnych działań. W związku z tym, nie życzę sobie insynuowania w moim kierunku, że kogokolwiek oczerniam. Zdaję sobie sprawę, że negatywna opinia dla Państwa wiąże się z frustracją, jednak zapewniam że jest ona wyrażeniem faktów, które miały miejsce (jeśli twierdzicie Państwo, że sytuacja miała inny przebieg, zachęcam do publikacji rozmowy z konsultantem, wyrażam na nią zgodę). Podsumowując, Państwo próbujecie się "wybielić", odwracając przysłowiowego kota ogonem.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 20:38
Salon - samochody nowe
Stracone pieniądze i ...
... czas. Ubezpieczyciel wskazał ten serwis do likwidacji szkody z OC sprawcy. Po kontakcie telefonicznym z pracownikiem serwisu, ustaliliśmy że po wykonaniu kosztorysu podejmiemy decyzję co do naprawy , pracownik z którym rozmawialiśmy stwierdził że nie ma problemu. Po przyjechaniu na miejsce okazało się, że pracownik zrobi wycenę tylko i wyłącznie gdy zdecydujemy się na naprawę bezgotówkową, i że ubezpieczyciel taką formę naprawy wybrał. A jeżeli chcemy wycenę to będzie ona kosztować 500 zł. Następnego dnia zadzwonił inny pracownik, zaskoczony naszą decyzją że odwołaliśmy chęć naprawy bezgotówkowej - chęć której nie było od początku- dodatkowo komentując jak możemy nie chcieć takiej formy naprawy, był również zdziwiony, że koleżanka nie zrobiła nam wyceny szkody która trwa około 5 minut. Ostatecznie skończyło się na stracie dwóch godzin czasu oraz paliwa na przejazd 50 km.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 17:22
Salon - samochody nowe
Obsługa ma Cie głęboko w D..
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 08:12
Salon - samochody nowe
Salon duży, dojazd ...
... dogodny tylko z jednej strony. Pracownicy nie są zainteresowani klientem. Musiałem sam podejść by uzyskać potrzebne informacje, mimo że dwóch pracowników siedziało, widzieli, że kręcę się już dłuższą chwilę a nie obsługiwali w tym czasie innych klientów.
Użytkownik sieci
25 października 2021 13:37
Salon - samochody nowe
Ci panowie co ...
... siedzą w salonie i przyjmują samochód do serwisu TOTALNA PORAŻKA DO ZWOLNIENIA.
Użytkownik sieci
29 września 2021 21:36
Salon - samochody nowe
Serwis naciąga klientow, ...
... zwlaszcza firmowych. Ceny z kosmosu. W nieautoryzowanym (pogwarancyjnym ) serwisie ceny oryginalnych czesci duzo nizsze, nie wspominając o usludze. Obsluga serwisu słodziusienka jak lukier na pączku. Nie oczekuję żeby mi ktos od wejscia do du... się ładował tak jak nie lubię kompletnej ignorancji. A tu obie te rzeczy znajdziemy. Serwis wchodzi ci do du...., a sprzedaz ma cie w du..! W życiu nasza firma z ich uslug nie skorzysta. Chyba nawet markę aut zmienimy. W koncu niesmak pozostanie i kojarzyć się bedzie z marką Toyota.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2021 19:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lipca 2021 13:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... miła obsługa, której wydaje się, że klient jest dla nich, a nie oni dla klienta. Polecam toyota Katowice na Kolejowej
Użytkownik sieci
27 maja 2021 06:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek bo ...
... bardzo ładna Pani przyniosła mi kawę. -3 gwiazdki na obsługę przez płeć męską.
Użytkownik sieci
27 maja 2021 06:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek bo ...
... bardzo ładna Pani przyniosła mi kawę. -3 gwiazdki na obsługę przez płeć męską.
Użytkownik sieci
22 marca 2021 10:18
Salon - samochody nowe
Słaby serwis, nie polecam, naciąganie
Użytkownik sieci
30 stycznia 2021 12:59
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania od ...
... strony sprzedawcy po 20 minutach wyszedłem
Użytkownik sieci
26 grudnia 2020 14:50
Salon - samochody nowe
panowie z Używanych ...
... to pracują jak za karę.Nie miła rozmowa przez telefon „samochód jak będzie to będzie” a na miejscu jeszcze gorzej.Zero poszanowania klienta.MASAKRA.Aż dziwne ze Toyota na to pozwala
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 02:23
Salon - samochody nowe
Lekceważące podejście do klienta po zakupie pojazdu
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 14:40
Salon - samochody nowe
Handlowiec mało zainteresowany ...
... wycenami samochodu musiałem się prosić i z łaską mi zrobił wycenę.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2020 16:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 czerwca 2020 15:28
Salon - samochody nowe
Niepoważna obsługa. Naprawa ...
... zderzaka miała trwać dwa tygodnie a po trzech wciąż nie było od nich kontaktu.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2020 13:02
Salon - samochody nowe
Brak możliwości odbycia ...
... jazdy testowej samochodem udostępnionym do tych celów.
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 23:34
Salon - samochody nowe
Serwis klapa... Zgłosiłem ...
... tuż przed końcem gwarancji usterkę (spalone ledy w obu reflektorach). Zgłoszenie niby zostało wprowadzone, jednak nie otrzymałem żadnego dokumentu. Ponieważ nie było elektryka w tym dniu, kazali mi przykechać w następny dzień rano. W drodze powrotnej do salonu przekroczyłem 100 tyś. km i w serwisie powiedzieli, że już nie mam gwarancji i żebym pojechał sobie do serwisu w salonie, w którym kupiłem samochód... Za wymianę reflektorów zmuszony byłem zapłacić nie małe pieniądze. Nie odpuszcze wam tego partacze!
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 19:33
Salon - samochody nowe
Katastrofa. Omijać z ...
... daleka!!! Dzięki temu salonowi zraziłem się do marki. Zachowanie serwisu nadaje się na zgłoszenie do Japonii...