92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 16:25
Salon - samochody nowe
Niestety, moja współpraca ...
... z Toyota Chodzeń pozostawiła wiele do życzenia. 1. Przy przerejestrowaniu auta zostałem umówiony na konkretny dzień i godzinę. Po przyjeździe okazało się, że pojazd nie jest gotowy, a ja nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie terminu. Poniosłem dodatkowe koszty związane z dojazdem, a jedyną odpowiedzią było „przykro mi” oraz obietnica rekompensaty, której nigdy nie otrzymałem. 2. Dział obsługi leasingu wprowadził mnie w błąd, co skutkowało wystawieniem dwóch faktur w jednym miesiącu i niepotrzebnym spiętrzeniem kosztów. Gdyby pracownik poinformował mnie o konieczności przerejestrowania auta po 15. dniu miesiąca, można było tego uniknąć. Zdecydowanie nie polecam – brak rzetelności i odpowiedzialności za błędy po stronie salonu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 18:03
Salon - samochody nowe
Mam wątpliwości czy ...
... wymieniają cały olej czy tylko cześć. Ogólnie Pan pokazuje mi filtr kabiny po 15tys km i mówi że wygląda tak a powinien być biały.. to filtr węglowy czyli nowy nie jest biały. Że sprzedażą lepiej ale serwis jest daleko w tyle. Tak drogiej kawy nie piłem nawet w Rzymie. Warto kupić samochód nowy jeśli się jeździ 3 lata i dalej nowy i tak w koło. Serwis filtra powietrza na 60tys km też porażka. Nawet nikt tam nie zaglądał po 30 k km
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 15:53
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed odbiorem ...
... nowych aut z tego salonu! Auto niezgodne z zamówieniem! Zwykłe reflektory zamiast ledowych zwykle siedzenia zamiast takich jakie zamawialiśmy. Od listopada nie możemy doprosić się wymiany na zgodne ze specyfikacją. Cały czas spychologia! Porażka
Użytkownik sieci
13 stycznia 2025 06:56
Salon - samochody nowe
Po karzdym przeglądzie ...
... albo po każdej wizycie psują samochód, i cały czas mówią że tak musi być.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 13:33
Salon - samochody nowe
Butni, nie usłużni, nie przyjemni.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 03:07
Salon - samochody nowe
Mocno zawiodłem się ...
... na obsłudze klienta. Umówiłem się na przegląd auta na 14 grudnia poprzez rozmowę telefoniczną z Panem konsultantem. Po jakimś czasie ten sam Pan oddzwonił do mnie, że niestety nie może się wtedy odbyć przegląd i zaproponował następną sobotę, tj. 21 grudnia, zapewniając że otrzymam smsa z przypomnieniem o wizycie wraz z godziną przed dniem przeglądu, dlatego nigdzie sobie tego nie zapisałem. Dzisiaj (20 grudnia) żadnego smsa nie otrzymałem ani żadnej informacji odnośnie tego czy przegląd się odbędzie. Z tego powodu, za pomocą strony internetowej umówiłem się na przegląd na 28 grudnia. Bardzo słabo ze strony Pana konsultanta, zmarnował mi tylko czas.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 16:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 16:27
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie nie udało ...
... mi się dodzwonić do salonu. Po dłuższej chwili oczekiwania usłyszałem komunikat, że ktoś z salonu do mnie oddzwoni. Dni mijają a telefon milczy.
Użytkownik sieci
19 października 2024 12:37
Salon - samochody nowe
nikt nie podszedl ...
... nie powiedzial dzien dobry nic zero kontaktu. Pojde do konkurencji
Użytkownik sieci
17 października 2024 17:02
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakieś korzystałem. To co w innych serwisach robią od ręki dla nich jest niemożliwe do zrobienia. Nie polecam
Użytkownik sieci
16 października 2024 17:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Niegdy więcej nie ...
... kupię Toyoty. Jeden wielki mit bezawaryjności. Miałem 14 lat i to był koszmar. Lakier miękki, plastiki łatwo się rysują i trudno naprawić, bo są oczywiście ani czarne ani szare i jeszcze lakierowane. W trzecim roku remont generalny silnika przy przebiegu ok 14 tysięcy, bo nagary w miejskim samochodzie a teraz coś stuka przy rozruchu, ale ASO nie chce naprawić. Piaseczno powiedziało ,że rozrząd, ale nie chciało im się naprawić inne ASO, że rozrusznik, ale regenerowany nie naprawił usterki ani nowy też. Jedno jest pewne. Jak ci się zepsuje toyota to nikt nie naprawi a części są trudno dostępne. Masakra jakaś. Nie radzę kupować Toyot. Na Czerniakowskiej był pierwszy remont z nagarów. Teraz się okazało, że panowie źle przykleili pokrywę rozrządu dlatego silnik przeciekał. Zostały też wgniecione listwy pod progami podnośnikiem i porysowana maska. Zostało to zgłoszone, ale nic już się nie da zrobić. Kiedyś po przeglądzie cały silnik oblany płynem chłodzącym. Po reklamacji panowie powiedzieli, że to normalne, że po wymianie płynu chłodzącego płyn się wylewa i mam sobie dokupić i wlać. Nikt nie umył po zalewanego silnika. Wcale, że nie prawda. Teraz po wymianie w innym warsztacie jakoś się nie oblał cały silnik. Po latach okazało się, że serwis nie wymieniał płynu w tylnych hamulcach, bo po trzecim roku już się nie dało odkręcić odpowietrzników. To ciekawe jak wymieniali płyn hamulcowy. Kolejna poważna i kosztowna awaria silnika przy przebiegu 54 tysiące. Dno kompletne Całkowite nie zadowolenie klienta proponuję jako hasło reklamowe przyklejać. Bardziej adekwatne będzie. Obecne raczej kwalifikuje się do zgłoszenia do urzędu ochrony konsumentów, bo moim zdaniem to celowe wprowadzanie w błąd.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 14:58
Salon - samochody nowe
Не все так ...
... приятно, как кажется.... Я купила тут новый авто, а по его угону, оказалась проблема с документами из этого салона
Użytkownik sieci
15 maja 2024 11:56
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko - ...
... lakierniczy i P. Krzysztof, który się "zajmował" moją sprawą zasługuje na ocenę co najwyżej 1. Cała sprawa, naprawa zderzak i nadkole z OC sprawcy ciągnęła się ponad 5 miesięcy, a to i tak sam musiałem wziąć sprawy w swoje ręce, bo P. Krzysztof nie pali się do wykonywania swoich obowiązków. Przez ponad 3 miesiące nie zorganizował nic i nie interesował się tym, że ubezpieczyciel upomniał się np o numer konta to bezgotówkowego załatwienia sprawy. Przez 3 tygodnie dzwoniłem po 2, 3 razy w tygodniu na zmianę do P. Krzysztofa i PZU żeby coś zaczęło się dziać, przy okazji odnosząc wrażenie że jestem strasznie natarczywy. Kiedy w końcu udało się zrobić umówić do w zamian za 4 letnią Corolle dostałem 11 letniego, niesprawnego i mocno wysłużonego Aurisa z wypożyczalni, która głównie takimi autami dysponuje. Po tygodniu zażądałem wymiany samochodu na zbliżony to z bólem ale okazało się że, dadzą mi podobny do mojego samochód ze swojego salonu. W tym samym dniu na 20min przed umówioną wymianą auta zastępczego (kiedy już byłem w drodze) dostałem telefon że kolejnego dnia będzie gotowe moje auto i może już bym im nie zawracał głowy z wymianą. Pan nie pomyślał że ja już tracę kolejne godziny i popołudnia żeby samemu zająć się sprawami, które powinny być w jego kompetencji. Na deser przy oddawaniu auta zastępczego (tego 2ego)którym zrobiłem ~40km nakazano tankowanie i wszystko byłoby ok gdyby nie to, że auto które odebrałem nie miało pełnego zbiornika (zatankowane >10l)więc corolla pali 30l/100? :) podsyłam zdjęcie auta, które dostałem, brudne to mało powiedziane, stan licznika i zbiornika widać. Nie dodam, że gdyby P. Krzysztof podjął wysiłek i dowiedział się wewnątrz swojej firmy kiedy moje auto będzie gotowe to nie musiałbym tracić popołudnia i w ogóle zużywać tego paliwa. Podejście do klienta od samego początku do samego końca to wielkie stękanie (dosłownie przez telefon było słychać jak to ciężko, że klient czegoś chce) i bycie traktowanym jako klient 2 czy 3 kategorii. Współpraca z wypożyczalnią, która wydaje niesprawne samochody nijak mające się do klasy naprawianego to jakieś nieporozumienie. Serwis przez 5 lat za każdy razem dostaje informacje o złym działaniu "antynapadu" ale nic się nie zmienia. Zmieniałem gumy wycieraczek szyb, fabryczne po 3 latach działały nieźle ale uznałem że najwyższa pora na zmianę, zamontowano takie co piszczą ale za to nic nie zbierają. W ciągu ok roku planuję kolejny zakup, ale już wiem że tego salonu i serwisu nie odwiedzę.
Użytkownik sieci
14 maja 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu ...
... oraz szacunku dla klienta i jego czasu. Konsultant niekompetentny i nieprzyjemny Omijać szerokim łukiem !!!
Użytkownik sieci
14 maja 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Banda nieudaczników
Użytkownik sieci
10 maja 2024 10:46
Salon - samochody nowe
Radzę omijać ten ...
... serwis !! Dzisiejsza wizyta to kompletna porażka. Umówiona godzina wizyty po czym dowiaduje się ze stanowisko zostało zajęte i musze czekać aż się zwolni może 40 min a może dłużej ! Podejście konsultanta oraz poziom obsługi to nieporozumienie. Brak szacunku dla klienta oraz jego czasu!!!
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 09:18
Salon - samochody nowe
Samochód wrócił po ...
... naprawie blacharsko-lakierniczej brudny i z licznikiem bogatszym o ponad 100 km! Wideorejestrator oczywiście rozłączony... Od wewnątrz w pyle, osoba która nim jeździła miała umorusane ręce i nogi. Dbam o swój samochód i zwracam na takie rzeczy uwagę. Z zewnątrz ładnie umyty, ale drzwi i nakręcone kilometry to jakieś nieporozumienie. Do blacharni w Piasecznie jest 40 km w obie strony. Widać, że nie dba się o własność klienta. Jestem zadowolony z kontaktu i sprawnego załatwienia szkody - tu Pan Krzysztof na medal, ale za kilometry, brud i zignorowanie mnie przez obsługę w serwisie - na drzwi nic nie powiedzieli a na kilometry, że źle patrzę - zwyczajnie się wkurzyłem. Pan Krzysztof zaproponował zostawienie samochodu na myjni, ale nie chciałem żeby mój samochód został tam kolejną dobę.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 09:51
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu. Jeszcze ...
... nigdy nie wyjechałem z tego salonu żebym nie musiał wracać. Czekając na obsługę z 3 osoby (na5 obecnych) wróciło ze coś nie działa, albo jest uszkodzone. Panowie z obsługi bardzo mili ale standard ASO bardzo słaby. Problem który zgłaszałem przez 2 miesiące był nie do rozwiązania na czerniakowskiej w innym aso zajęło to 30min. Standard obsługi kończy się w momencie podpisania umowy na nowy samochód. Ps pisałem do Państwa wielokrotnie ale nigdy nie uzyskałem odpowiedzi.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 21:10
Salon - samochody nowe
Kompletnie nie polecam ...
... serwisu mechanicznego. Po udaniu się na umówioną wizytę okazało się, że serwis przez 3 dni nie był w stanie sprawdzić czy od producenta dostali kompletną przesyłkę. Dodatkowo w porównianiu do innych serwisów w Warszawie zaproponowali cenę o 600 zł wyższą. Szkoda czasu i nerwów na tę niekompetencję