92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 września 2022 19:27
Salon - samochody nowe
Szerokim łukiem omijać ...
... myjnie. W większości auta są wrzucane na myjkę automatyczną która przepięknie rysuje lakier. Przy kupnie nowego auta polecam przyjść z latarka. Gdyż na 99 procent będzie auto po myjni automatycznej
Użytkownik sieci
8 września 2022 12:12
Salon - samochody nowe
Niestety dopóki się ...
... płaciło za serwisy wszytko było ok. Jeśli weszła w grę naprawa gwarancyjna wypieli się na klienta i odesłali do Salonu gdzie kupiłem toyote😱 nie wiem co to za polityka skoro kupując auto zaznaczono mi że można naprawiać auto w każdym serwisie Toyoty w Polsce. Druga sprawa prawdopodobnie uszkodzili ślizg w zderzaku i teraz strasznie odstaje😐 po wcześniejszym dlugim zbywaniu odezwali się że mają nagrania że nic nie robili. Ja ich nie widziałem "niestety". Jeśli liczycie na długa owocna współpracę gwarancyjna i pogwarancyjna nie polecam. Więcej nie wrócę.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2022 18:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 13:47
Salon - samochody nowe
Musze mocno zmienic ...
... opinie na temat Toyota Czerniakowska. Zwrot zaliczki wplaconej w okolicach lutego - a: auta brak, ale na szczescie zmienilem zdanie wiec poprosilem o zwrot. Minal tydzien, pracownik ktory temat ogarnial stwierdzil, ze ksiegowosc czegos tam nie dostala wiec zwroca we wtorek - tj 19 lipiec. Jest sroda, pieniedzy brak. Zadzwonilem bezposrednio do ksiegowosci - ale my przeciez dopiero dzis dostalismy polecenie przelewu. W ramach smiesznosci - ten sam proces w Toyocie Bielany zajal 2 dni. tutaj dojedziemy do 10 o ile dotrzymają slowa. Reasumujac nie jest to Toyota, tylko nazwa.
Użytkownik sieci
5 lipca 2022 14:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Ogólnie, ...
... zostałam potraktowana ze wzruszeniem ramion, a przyjechałam z problemem z nieświecącymi się ledami w trzyletniej toyocie. Nie dosyć, że pan z wielkim trudem wyszedł obejrzeć auto, to jeszcze postawił ostateczną diagnozę o konieczności wymiany reflektora, który definitywnie się zepsuł.Jakos ciężko mi było w to uwierzyć, bo to nie pierwsza toyota, jaka jeżdżę i żadna się nie psuła tak szybko, wiec pojechalam po druga opinię do Chodzenia w Piasecznie ( i Piaseczno bardzo polecam!) i po drodze reflektor zaczął świecić….
Użytkownik sieci
7 czerwca 2022 09:55
Salon - samochody nowe
Osoby w salonie ...
... niezbyt skore do współpracy. Sprzedawca był bardzo specyficzny. Testowa Toyota camry była brudna zakurzona w środku była pajęczyna. Pan podczas rozmowy stwierdził ze nie sprzedał jeszcze żadnej tej toyoty….
Użytkownik sieci
31 maja 2022 13:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 maja 2022 13:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2022 19:51
Salon - samochody nowe
Przez prawię godzinę ...
... pobytu nikt nie raczył podejść, informację o modelu doczytywałem w Google.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2021 14:53
Salon - samochody nowe
Pojazd kupiony na ...
... firmę w programie "Toyota pewne auto". Przy sprzedaży zauważyłem "buczenie", sprzedawca przekazał "hałas od niskobudżetowych, wielosezonowych opon" - ok, logiczne. Na następny dzień wymieniłem opony na ogumienie z innego samochodu, który używałem. Zjechane w 50% ale topowy model testu ADAC z tego rozmiaru. Buczenie nie ustało, dodatkowo zauważyłem, że auto gwiżdże przy wyższych prędkościach przy słupku B. Oddałem auto na reklamację. Po kilku dniach dostałem odpowiedź: "...nie zauważono przepuszczania powietrza przy słupku B a hałas jest od opon w niezalecanym rozmiarze". Szanowna Tojoto, miszczu serwisu: 1) auto gwiżdże, słyszy to każdy kto jest w pojeździe, jak CHODZEŃ tego nie słyszy to albo głuchy pracownik albo miał tak stwierdzić, 2) niezalecany rozmiar (opona wyższa o 6mm, w tym konkretnym przypadku opona wyższa o 3mm - zużycie) nie może być przyczyną hałasu, założenie innych opon, właściwych (3mm niższych) nie spowodowało zmiany bo nie mogło. Podsumowanie: "Toyota pewne auto" daje Ci pewność, że zapłacisz ~20% więcej niż u "Janusza", nic więcej. Przyszłym kupującym szczerze odradzam. Edit1: z marką TOYOTA macie jedynie wspólne logo, nie szanujecie wartości firmy. Wg Waszego mistrza, w oficjalnej odpowiedzi "auto nie przepuszcza powietrza przy słupku B", w realu auto przestało przepuszczać powietrze po włożeniu pod szybę 3mm filcu, wlepieniu w ramę od drzwi taśmy 15mm i nalepieniu na drzwi 2x taśmy 15mm.... patrz załączone zdjęcie, tak wygląda od Was "Toyota pewne auto".... dla zainteresowanych usługami firmy CHODZEŃ: pracownicy z Czerniakowskiej nie reprezentują marki TOYOTA tylko interes dealera, ODRADZAM!
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 12:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam wspolpracy z salonami Chodzen
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 11:46
Salon - samochody nowe
Nie rozumiem jak ...
... płacąc 1000 zl za serwis gwarancyjny, doradca mówi mi przy odbiorze auta żebym sobie dolał płynu chlodniczego. To za co ja place to tysiac zl? W dodatku nie wymieniaja filtra kabinowego ktory kosztuje 30 zl. Kpina z klienta
Igor Antoniak
6 października 2021 10:12
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Rozumiem, że jest okres hossy i samochody same się sprzedają ale zaangażowanie sprzedawców jest poniżej wszelkiego poziomu. Jak się nie ma czasu na rozmowę to zawsze można przeprosić ale odpowiadanie od niechcenia powoduje, że jak hossa się skończy to i tak tu nie przyjdę. Handlowcy dają do zrozumienia, że są bardzo zapracowani.
Sam salon dobrze skomunikowany ale z parkowaniem bywa problem.
Użytkownik sieci
22 września 2021 16:31
Salon - samochody nowe
on the 28th ...
... of August (Saturday) we called them regarding Rav4 we wanted to take a look at and buy. Guy told us to come on Monday. we've started of at 5 in the morning to be there by at least 10 (we had to drive from Wroclaw). when it was 9 and we were still driving we called them again. same guy told us that "this car is scheduled for review from another client already". it was the beginning of the day. we've decided to proceed our journey and came to their office... we had couple of questions about the car. in the vin report for it (JTMWRREV20D008408) we saw it was damaged on 2 doors. response was short: "It was never damaged". after some time guy snapped and just told us that "this car is 90% sold - we are waiting for client transfer to to be approved. and this was deal was closed ON SATURDAY". he also stated that he has no actual idea on what we all are doing here in this case. once this info was presented to us, we've asked why he didn't tell us this ON SATURDAY. "you didn't understand me correctly" was the response. in the end he wasn't even interested in potential clients - he didn't even bothered offering us any other variants this center had (we've checked later - there were other cars for sale) (Przetłumaczone przez Google) 28 sierpnia (sobota) zadzwoniliśmy do nich w sprawie Rav4, które chcieliśmy obejrzeć i kupić. Facet kazał nam przyjść w poniedziałek. wystartowaliśmy o 5 rano, żeby być tam co najmniej o 10 (musieliśmy jechać z Wrocławia). kiedy była 9 i nadal jechaliśmy, zadzwoniliśmy do nich ponownie. ten sam facet powiedział nam, że „ten samochód jest już zaplanowany do przeglądu od innego klienta”. to był początek dnia. postanowiliśmy kontynuować naszą podróż i trafiliśmy do ich biura... mieliśmy kilka pytań dotyczących samochodu. w raporcie vin dla niego (JTMWRREV20D008408) widzieliśmy, że był uszkodzony na 2 drzwiach. odpowiedź była krótka: „Nigdy nie został uszkodzony”. po jakimś czasie facet rzucił i powiedział nam, że "ten samochód jest sprzedany w 90% - czekamy na zatwierdzenie transferu klienta. i umowa została zamknięta W SOBOTĘ". stwierdził również, że nie ma pojęcia, co my wszyscy tutaj robimy w tej sprawie. kiedy te informacje zostały nam przedstawione, zapytaliśmy, dlaczego nie powiedział nam tego W SOBOTA. „nie zrozumiałeś mnie poprawnie” brzmiała odpowiedź. w końcu nie był nawet zainteresowany potencjalnymi klientami - nawet nie zawracał sobie głowy oferowaniem nam innych wariantów tego centrum (sprawdziliśmy później - były inne auta na sprzedaż)
Użytkownik sieci
22 września 2021 16:31
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... 28 sierpnia (sobota) zadzwoniliśmy do nich w sprawie Rav4, które chcieliśmy obejrzeć i kupić. Facet kazał nam przyjść w poniedziałek. wystartowaliśmy o 5 rano, żeby być tam co najmniej o 10 (musieliśmy jechać z Wrocławia). kiedy była 9 i nadal jechaliśmy, zadzwoniliśmy do nich ponownie. ten sam facet powiedział nam, że „ten samochód jest już zaplanowany do przeglądu od innego klienta”. to był początek dnia. postanowiliśmy kontynuować naszą podróż i trafiliśmy do ich biura... mieliśmy kilka pytań dotyczących samochodu. w raporcie vin dla niego (JTMWRREV20D008408) widzieliśmy, że był uszkodzony na 2 drzwiach. odpowiedź była krótka: „Nigdy nie został uszkodzony”. po jakimś czasie facet rzucił i powiedział nam, że "ten samochód jest sprzedany w 90% - czekamy na zatwierdzenie transferu klienta. i umowa została zamknięta W SOBOTĘ". stwierdził również, że nie ma pojęcia, co my wszyscy tutaj robimy w tej sprawie. kiedy te informacje zostały nam przedstawione, zapytaliśmy, dlaczego nie powiedział nam tego W SOBOTA. „nie zrozumiałeś mnie poprawnie” brzmiała odpowiedź. w końcu nie był nawet zainteresowany potencjalnymi klientami - nawet nie zawracał sobie głowy oferowaniem nam innych wariantów tego centrum (sprawdziliśmy później - były inne auta na sprzedaż) (Wersja oryginalna) on the 28th of August (Saturday) we called them regarding Rav4 we wanted to take a look at and buy. Guy told us to come on Monday. we've started of at 5 in the morning to be there by at least 10 (we had to drive from Wroclaw). when it was 9 and we were still driving we called them again. same guy told us that "this car is scheduled for review from another client already". it was the beginning of the day. we've decided to proceed our journey and came to their office... we had couple of questions about the car. in the vin report for it (JTMWRREV20D008408) we saw it was damaged on 2 doors. response was short: "It was never damaged". after some time guy snapped and just told us that "this car is 90% sold - we are waiting for client transfer to to be approved. and this was deal was closed ON SATURDAY". he also stated that he has no actual idea on what we all are doing here in this case. once this info was presented to us, we've asked why he didn't tell us this ON SATURDAY. "you didn't understand me correctly" was the response. in the end he wasn't even interested in potential clients - he didn't even bothered offering us any other variants this center had (we've checked later - there were other cars for sale)
Użytkownik sieci
16 maja 2021 08:03
Salon - samochody nowe
Dostałam termin na ...
... wymianę opon na 9.30. Przyjeżdżam o 9.15 aby się nie spóźnić. Pan w serwisie zapytał czy będę czekać po 11 będą robić. Wydawało mi się, że skoro jest podana godzina to można liczyć że nie trzeba będzie tyle czekać.
Użytkownik sieci
30 marca 2021 11:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 grudnia 2020 19:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2020 23:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2020 18:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki