93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 września 2020 16:58
Salon - samochody nowe
PEŁEN PROFESJONALIZM - ...
... od tych słów chciałbym rozpocząć treść mojej opinii. Osobiście bardzo polecam salon i osoby w nim pracujące. W moim przypadku pracownicy wykazali się wspomnianym wcześmoek profesjonalizmem na najwyższym możliwym poziomie. W Grudniu 2019r. kupiłem używany pojazd (toyota) w salonie wraz z ubezpieczeniem kosztów napraw pojazdu w programie "Toyota Plus używane z gwarancją". Okres gwarancji 1 rok lub 20 tys. km. Niestety ubezpieczycielem była firma WAGAS (o tym dalej). W Czerwcu br. po przejechaniu 3 tys. km, uszkodzeniu uległo koło pasowe w aucie. Pojechałem z usterką do autoryzowanego salonu Toyota w celu naprawy samochodu z tytuły gwarancji. Na drugi dzień, otrzymałem informację z salonu o odmowie naprawy przez ubezpieczyciela firmę WAGAS. Okazało się, że w kilkunasto-stronnicowej umowie gwarancyjnej znajduje się zapis: „…Zakres ubezpieczenia nie obejmuje również: kosztów naprawy lub wymiany elementów i zespołów innych niż wymienione w §5 niniejszych Warunków Ubezpieczenia…”. Na pierwszy rzut oka podczas jej czytania, nie zwróciłem na ten zapis uwagi.... Nauczka na przyszłość aby jeszcze bardziej zapoznać się z treścią przed ich podpisaniem. Oczywiście nie było tam wyszczególnionego koła pasowego czyli nie jest ono objęte ubezpieczeniem. Wymienione jest za to mnóstwo elementów praktycznie nie ulegających awarii, no chyba że po przejechaniu 300-400 tys km. Samochód miał przejechane niecałe 105 tys przy zakupie… Zgłosiłem problem i zażalenie do salonu Toyota Częstochowa. Pierwsza usterka i od razu zostałem na lodzie…. Po kilu dniach otrzymałem informację zwrotną, że salon zakończył już współpracę z firmą WAGAS ze względu na bardzo dużo ilość "odmów" na naprawy gwarancyjne. Pech chciał, że byłem praktycznie ostatnim klientem oszustów z WAGAS. Następnie po rozmowie z dyrektorem salonu, otrzymałem bardzo dogodną propozycję ugody ze strony Toyota Częstochowa. Salon chciał mi to rekompensować i wyjść z twarzą z całej tej sytuacji. Zaproponował mi wysyłanie zupełnie za darmo, nowych oryginalnych części (koszt 1800zł). Po mojej stronie miał być ich montaż (koszt 50zł). Bez wahania przystałem na ugodę. Części po kilku dniach były już u mnie. W tym miejscu chciałbym bardzo podziękować za ludzkie i profesjonalne potraktowanie klienta. Szczególnie panu Tomaszowi Jandzie oraz Panu Dyrektorowi salonu (zapomniałem imienia i nazwiska) Budują Państwo wielkie zaufanie do marki. Po prostu - można na Was liczyć! Pozdrawiam bardzo serdecznie i do zobaczenia!
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2020 13:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 09:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 16:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 18:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 21:16
Salon - samochody nowe
Od 5 lat ...
... korzystam z serwisu Toyota Częstochowa. Za każdym razem spotykam się z profesjonalną, fachową i miłą obsługą. Polecam.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 19:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 22:05
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa,fachowe ...
... doradztwo zwłaszcza Pan Jakubiak z serwisu.Serdecznie polecam już dawno nie byłem tak profesjonalnie i miło obsłużony 👍 Miałem szczęście w nieszczęściu korzystać również z Toyota Eurocare ponownie pozytywnie zaskoczony laweta po godzinie od telefonu zabrała auto do serwisu po czym byłem informowany codziennie o postępie prac.POLECAM markę i serwis w Częstochowie.
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 15:52
Salon - samochody nowe
Mam mieszane uczucia. ...
... Być może wpływ koronawirusa ... Salon robi smutne wrażenie, jakby przestarzałe. Wsparcie specjalistów dobre.
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 14:41
Salon - samochody nowe
Miła, szybka i profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 20:19
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem z bardzo ...
... mega pilna sprawa do P.Dawida J. W celu pomocy w rozwiązaniu awarii samochodu w tym samym dniu byłem już na serwisie zdiagnozowano usterkę i od ręki ja naprawiono Widać podejście i fachowość do klienta na najwyższym poziomie obsługa serwisu i kwalifikacje mechaników super. Serwisuje swoje auto już od kilku lat i zawsze jestem zadowolony z usług oraz promocji. Polecam Pana Dwida, zawsze uśmiechnięty i przyjazny dla klienta.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 08:32
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękujemy za ...
... pomoc w awaryjnej sytuacji panu Mateuszowi S. Będąc w drodze do Budapesztu nasz samochód został od razu sprawdzony w serwisie. Koło zostało od ręki dokręcone, co niestety "umknęło" uwadze serwisowi w Warszawie. Serwis w Częstochowie, a przede wszystkim pan Mateusz, wykazali się profesjonalizmem i zrozumieniem nagłej sytuacji. Polecamy!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Z przykrością pisze ...
... te słowa, ale sytuacja przekroczyłą wszelkie granice rozsądku i mojej cierpliwości... Od 25 maja czekamy na naprawę Toyoty Yaris w razmach AC. W międzyczasie skończył sie leasing i auto jest już nasze. Dwie ostatnie składki AC na 3 letnią Yariskę wyniosły po 2,5 tys PLN za rok każda i za każdym razem Pani Agnieszka zapewniała, że to jest najlepsze ubezpieczenia, dlatego tak dużo kosztuje... Zatem w ramach najlepszego ubezpieczenia: - Toyota Leasing podejmuje jedynie dla siebie właściwe decyzje, - PZU przyznało na naprawę auta 5,6 tys PLN - za mało dla Toyoty.... - cała batalia toczy się już prawie 1.5 miesiąca o lekkie wgniecenie lewych drzwi - które przy odrobinie chęci mozna wyprostować w 10 minut, - co najlepsze, nie ma widoków na naprawę auta w najbliższym czasie i nikomu na tym nie zależy. W sumie na Yariskę wydaliśmy ponad 60 tys. PLN i auto nie nadaje się od 25 maja do eksploatacji. Postawa pracowników Toyota Częstochowa wskazuje, że owszem jest profesjonalnie, ale tylko wtedy, gdy przyjmują pieniądze a gdy trzeba klientowi pomoc i dać wartość ze swojej strony - profesjonalizm się kończy. Zwracałem się o wypłatę pieniędzy z ubezpieczenia - realny koszt naprawy to 3 tys. PLN - jednak nie mieliśmy prawa do tych pieniędzy a dla Toyoty klient jest naprawdę drogi... W każdym razie sytucja skandaliczna a jakość obsługi klienta na poziomie czysto korporacyjnym: procedury, kosztowne wyceny, protokoły a klient za to płaci i zostaje pozostawiony bez pomocy.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 10:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 20:48
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 14:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 15:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 maja 2020 22:58
Salon - samochody nowe
Pracownicy nie są ...
... zainteresowani klientami. W sobotę czekaliśmy 2H na rozmowę z pracownikiem, jednak nie doczekaliśmy się. Nie polecam salonu, lepiej wybrać się do Katowic gdzie jest fachowa obsługa :)