93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 marca 2019 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2019 21:27
Salon - samochody nowe
Miło sympatycznie
Użytkownik sieci
1 marca 2019 17:39
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 14:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 15:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 19:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 13:41
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 10:18
Salon - samochody nowe
Niezwykle fachową obsluga
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 22:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Wzorowa obsługa. Polecam serdecznie
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 13:19
Salon - samochody nowe
Sympatyczna obsługa. Zawsze szybko i konkretnie.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 23:47
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2019 10:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2019 04:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 09:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2019 08:56
Salon - samochody nowe
Akcja przywoławcza Toyoty, ...
... wiec jadę na wymianę poduszek powietrznych. Przyjeżdżam na umówioną godzinę i już na starcie pouczają mnie, że jestem 30 minut za wcześnie. OK, czekam. Po 2.5 h oddają auto, wsiadam i widzę, że nie świeci żarówka przycisku podgrzewania tylnej szyby. Wracam i się zaczyna kręcenie, że to nie oni, że musiało tak być (sic!) i że jest późno i jutro zadzwonią. Na drugi dzień telefon - mogą wymienić, jedyne 20 zł żarówka + 80 zł wymiana. Zero poczucia winy. Tak jak ktoś napisał: buta i arogancja wobec klienta. Róbcie tak dalej, to was Koreańce zjedzą. I tego życzę. Dodane 04.01.2018 w związku z odpowiedzią p. Dyrektora serwisu Dariusza Suchanka: Pan dyrektor nie jest w stanie określić kiedy żarówka przestała świecić bo Pana dyrektora tam nie było. Ja byłem i wiem, że przestała świecić po odebraniu z Waszego serwisu. Ingerencja w deskę rozdzielczą była duża bo musieliście rozebrać jej całą górną cześć żeby wymienić poduszki powietrzne. To, że nie rozbierano konsoli środkowej nie oznacza, że mechanik podczas np. ponownego montowania deski nie używał siły, żeby ja zmontować - wystarczyło jedno uderzenie ręką w deskę, żeby mała żaróweczka w konsoli poniżej się zepsuła. Ton "dyrektorskiej" odpowiedzi potwierdza ogólne podejście serwisu do klienta w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobisz". Co do żaróweczki - wymieniłem samemu w około 5 minut za koszt 0,80 zł! Tak - 80 groszy zamiast 100 zł!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 15:25
Salon - samochody nowe
Wspaniała,profesjonalna obsługa, doskonałe podejście do klienta, polecam gorąco.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 14:33
Salon - samochody nowe
Druga wizyta w ...
... salonie i drugi raz pokaz buty, pompatyczności oraz braku kultury wobec klienta u Pana Tomczaka. Trzy tygodnie temu umówiliśmy się na dobowy test CHR, zgodnie z poleceniem stawiłem się pomiędzy godziną 13 a 14, tak jak sprzedawca wskazał. Zostałem poinformowany że nie dostanę pojazdu gdyż nie mają takiej informacji zapisanej. Burdel i arogancja do kwadratu. Mniemanie o sobie jak w Mercedesie i kompletny brak pokory w rozmowie. Sugeruje wybrać dowolny inny salon Toyoty, ta częstochowska tylko zraża klientów do marki. Drugi raz z uwagi na salon wybiorę inne auto. Trzy lata temu postawiłem na Hondę zamiast RAV, właśnie przez stosunek do klienta. Dzisiaj tylko zostałem zdeptany po raz drugi- ostatni.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2018 15:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek