95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 13:12
Salon - samochody nowe
Jakość nie idzie ...
... w parze z ilością, napewno w tym salonie stawiają na ilość i chaos.. Okropny moloch, wszystko w pośpiechu, powierzchownie i sztucznie. Obsługa w restauracji zajęła sobą, prze paskudna kawa.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2024 23:42
Salon - samochody nowe
Wyczytałem w poniższych ...
... odpowiedziach do komentarzy klientów, ze błąd ludzki się zdarza. Rozumiem to. Pytanie tylko jak kadra zarządzająca reaguje? Ponoć na błędach się uczymy. Otrzymałem dziś do jazdy testowej samochód z rozładowanym akumulatorem. Po zatrzymaniu ok 4 km od dealera - auta nie dało się uruchomić. Takie rzeczy się zdarzają. Ponoć święta i mróz, wiec akumulator w toyocie nie wytrzymuje jak wytłumaczył mi młody pracownik salonu. 10 minut czekałem „połączony” z salonem i nie otrzymałem odpowiedzi co dalej w mojej sytuacji. Czy ktoś podjedzie? Może lawetę ściągnął. Po rozłączeniu i ponownym połączeniu otrzymałem informacje że ktoś podjedzie. Wymarzłem, wytrzymałem - auto odpaliło z boostera i udaliśmy się w drogę powrotną ze stacji PKP Psie Pole do salonu w Dlugolece. Czy był mi zaproponowany inny samochód do jazdy? Nie. Może powinienem być wdzięczny że miałem okazję przejechać się trochę- nie wiem. Ta wizyta była umówiona ale doradca też nie był dostępny od razu. Czas oczekiwania 15 minut. Gdybym nie powiedział że zmarzłem bo nie jeździłem a stałem to miła Pani z recepcji nie zaproponowała może herbaty. Szczerze nie chciałem już czekać - od początku czulem się jak piąte koło u wozu - swoje wycierpiałem, bo akumulator był rozładowany. Czas to mi chyba też tą godzinę jazdy testowej zaliczono ze staniem na stacji. Wiec ogólnie za obsługę mimo chęci młodych pracowników - 5 gwiazdek dla kadry co zarządza. Co najdziwniejsze, że jak podjeżdżałem autem flotowym problemów nie było z obsługą. Może u tego dealera klienci dzielą się na lepszych i gorszych. Nie wiem. Może miałem pecha. Fakt niesmak pozostał. Wolny kraj - wolny wybór. Opinia może różnić się od doświadczeń innych klientów. Mnie poraziło bycie klientem flotowym a indywidualnym - inny świat jak dla mnie.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 10:20
Salon - samochody nowe
Ludzie nie mają ...
... nic w głowie tylko naciągają i tylko utrudniaja
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 23:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 listopada 2024 13:15
Salon - samochody nowe
Moja ocena dotyczy ...
... serwisu mechanicznego, chociaż z perspektywy czasu cieszę się, że anulowałem zamówienie w tym salonie na auto w 2023r. Serwis nie potrafi skutecznie usunąć usterki w 2-letnim samochodzie, zasłaniając się słowami, że nie jest to wada a cecha samochodu. Nadmienię tylko, że usterka ta jest znana posiadaczom modelu C-HR 1 gen. i jest skutecznie usuwana przez ASO w Polsce. Przy serwisie okresowym, gdzie za ustawienie geometrii zainkasowali prawie 800zł, wykryli stuki z układu kierowniczego. Po naprawie tych stuków samochód ma przestawioną geometrię i nikt nie zwrócił na to uwagi. Wcześniej przy sprzedaży części, wydali zestaw koła dojazdowego do silnika 1.8, zamiast właściwie do 2.0, a przy reklamacji drwili z wiedzy klienta o właściwych częściach. Nie polecam nikomu tego ASO i na pewno tam nie wrócę.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 13:07
Salon - samochody nowe
Worst service of ...
... my life. I make an appointment for a mileage inspection and oil change, this was all well and good, the person was nice. Then when it is time for the inspection the story changes. I get served by this younger guy with blonde hair. We sign the papers with his broken English skills and I get a replacement car for the duration of the maintenance. When I get back home I see that I have received calls and a text message as well that my car is in bad condition and I should come to visit. I go there and they show around my car, yes I know it's not in 100% condition. Then we decide to cancel and I pay for only the inspection 450pln and I ask for a quote for the fixes. After many delays the quote is finally ready and estimated cost is 44000pln (ridiculous price). I ask for the inspection paper but this is apparently so secret that you're not allowed to take even photos of it. So in the end I pay 450pln for awful service and nothing else... Take your car somewhere where they know what they're doing and not where they just want to rob your money!
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Niestety oceniam salon ...
... negatywnie, w dniu wczorajszym podpisałem wniosek leasingowy na Toyota Proace City Van. Po uzgodnieniu warunków i wypełnieniu wniosku wpłaciłem zaliczkę, dziś rano dostałem informację o pozytywnej decyzji leasingowej oraz potwierdzenie, że Opiekun wyśle mi dokumenty do podpisania i fakturę VAT. Po niespełna godzinie Sprzedawca zadzwonił do mnie raz jeszcze z informacją, że nie jest jednak w stanie sprzedać mi samochodu na uzgodnionych wcześniej warunkach. Wskazanym powodem było niedopatrzenie, że samochód został odkupiony od osoby prywatnej i nie może sprzedać samochodu na ustaloną wcześniej fakturę VAT i ewentualnie może wystawić fakturę bez odliczenia podatku VAT, co jest nie do przyjęcia przy samochodzie ciężarowym. Firma nie działa zatem jak salon, a jak komis albo osoba prywatna, poza brakiem profesjonalizmu takie działanie pozostaje także poza obowiązującymi ramami prawnymi. Straciłem czas oraz nie otrzymałem dziś zwrotu wpłaconej zaliczki.
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Wizytówką serwisu jest ...
... plac przed budynkiem. Drogi zastawione autami, parking przepełniony. Całkowity brak możliwości wjazdu i zaparkowania auta. Z ulicy wygląda to jak stacja rozbiórkowa pojazdów, a nie autoryzowany serwis. Polecam wywieźć niepotrzebne auta na jakiś parking.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Jak na dealera ...
... roku słabo. Byłem zainteresowany trzy letnią RAV4. Przed przyjazdem poprosiłem o raport z pomiarów grubości lakieru. Otrzymałem z informacją, że przednie drzwi były lakierowane. Niestety na miejscu oprócz tych prawych drzwi był też prawy błotnik, lewy błotnik, tylna klapa i zderzak. Kiedy pokazałem sprzedawcy raport który mi wysłała udała się po osobę, która robiła te pomiary. Osoba jednak miała urlop a inny Pan wciskał mi jakieś czary Mary o uszkodzonym mierniku. Swoim "nowym" miernikiem oczywiście potwierdził dodatkowe elementy lakierowane. Sprzedawca nie widziała w tym problemu bo przecież naprawy wszystkie u nich robione ... I uwaga nagle znajdują się zdjęcia uszkodzeń... Okazuje się, że tylna klapa i zderzak dodatkowo były wymienione. Reasumując u dealera roku poczułem się jak w Berlińskim komisie. Są zdjęcia i pełna dokumentacja napraw a ja dostaję informację o lakierowanych drzwiach i cisnę że Szczecina obejrzeć auto za 120tys które w połowie było lakierowane. Kilka stów na paliwo i stracony wolny dzień od pracy. Toyota Pewne Auto pełną gębą :)
Użytkownik sieci
20 maja 2024 23:20
Salon - samochody nowe
EDIT: Zawsze oceniałam ...
... serwis na 5* aż do dziś. Przy odbiorze samochodu z serwisu lakierniczego-blacharskiego okazało się, że wymieniono ramki tablic rejestracyjnych z logo serwisu Toyota Długołęka (mimo, iż poprzednie podczas kolizji nie zostały uszkodzone). Próba bezpłatnego brandingu samochodowego bez zgody właściciela :) Oczywiście po zwróceniu uwagi, wróciły stare ramki ale niesmak pozostał. Niestety ale nie polecam już serwisu.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 19:31
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon Toyoty ...
... w jakim byłem. Ale od początku: Dostałem ofertę na ProAce City long - dość dobra. Umówiłem się na oględziny i próbną jazdę (podpisanie umowy lesingowej) na sobotę. Przejechałem 140km tylko po to aby dowiedzieć się, że tego auta nie ma i proponują mi inne auto, które nie pasowało do moich potrzeb. Kiepska obsługa - w informacji brak informacji :) przy stanowiskach sprzedawców nie potrafiono mi wytłumaczyć dlaczego nie ma tego auta. Stracony CZAS i pieniądze... NIE polecam tego salonu. Jednym słowem MASAKRA
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Byłam zainteresowana używanym ...
... autem z tego salonu, poprosiłam o ofertę na maila od razu gdy tylko pojawiło się ogłoszenie. Niestety po 2 dniach ciszy zaczęłam dzwonić do doradcy sprzedaży, ale ciągle nie odbierał. A gdy wreszcie oddzwonił oznajmił, że auto już zostało sprzedane. Nie polecam - olewają klientów!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 11:00
Salon - samochody nowe
Polecam. Omijac szerokim ...
... lukiem. Mamy roczne auto kupione w Państwa salonie . TOYOTA PROACE CITY. Po roku od zakupu. Mechanizm klapy tylnej zepsuty. Klakson nie działa. Tylne światła stopu już nie dzialaja. Rewelacyjne auta sprzedajecie. Gratuluje sukcesu
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Na ...
... początku grudnia ub. roku została z Państwem wykonana transakcja zakupu pojazdu używanego Toyota Yaris 2021. Dokonując zakupu sprzedawca nie poinformował o istotnych kwestiach tj. dwie kolizje które nabyty samochód miał w swojej historii. Ze względu na fakt, iż mieszkam ponad 500 km od Państwa salonu, w zakupie pośredniczyła osoba trzecia (ojciec - 65 lat) która przy obsłudze nie została poinformowana o pełnej historii pojazdu. Oczywiście, po nagłośnieniu oraz dopłacie, samochód został wymieniony- na auto bezwypadkowe, ale łączna kwota strat przez ta sytuacje wyniosła mnie około 1500 zł (zakupione OC, koszt podróży - 1100 km w obie strony). Jako rekompensatę, otrzymałam wino - co poprostu nie mieści się w głowie ! Napisałam te opinie ku przestrodze dla osób które decydują się na zakup w tym jak rowniez innych salonach. Sprawdzajcie przed zakupem pojazdy, bo w innym przypadku można dorobić się dodatkowych kosztów i niepotrzebnego stresu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 15:56
Salon - samochody nowe
Jako stały klient ...
... zawsze zachwalałam całość salonu od serwisu, sprzedaży, wynajmu. Po 3 latach znowu zdecydowałam się na toyote i to chyba był błąd.. od lipca sprzedawca wiedział kiedy kończy się umowa najmu, od lipca był informowany ze jestem zainteresowana innym modelem auta. Zapewniana byłam, ze to kwestia 2 tyg- miesiąca by otrzymać nowe auto i wraz z wygaśnięciem auta otrzymam nowe. Ja rozumiem ze zakup auta to nie jest wejście do sklepu i otrzymanie go od ręki, ale jeśli od lipca z kimś się rozmawia ze kończy się umowa a w listopadzie nie ma auta a będzie na grudzień to jest już nie poważne. Firma naraziła mnie na koszty najmu auta od firmy zewnętrznej bo prowadząc działalność zostałam na lodzie. Aktualnie kontakt jest zerowy bo rownież trzeba samemu trzeba się dowiadywać co dalej. Także polecam chyba wybrać innego sprzedawcę.
Użytkownik sieci
12 listopada 2023 23:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2023 09:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2023 23:35
Salon - samochody nowe
Chybiona diagnoza. Sugerowali ...
... wymianę listwy common raila za 7k (na szczęście od początku nie byłem przekonany co do ich wiedzy), zamiast tego okazało się że wystarczyło wymienić EDU (1k za używkę). Jak bym zostawił 'specjalistom' to naprawa była by 15k (7k za common rail i następne 7k za EDU).
Użytkownik sieci
5 września 2023 21:35
Salon - samochody nowe
Dzis ktos mial ...
... w ciagu 45 min do mnie oddzwonic, poniewaz pani z ktora rozmawialam nie umiala mi pomoc. Telefonu nie bylo, informacji nie uzyskalam.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 11:07
Salon - samochody nowe
Brak dostepnej części ...
... do 2 letnej Rav 4 w leasingu. Dodatkowo koszty usterki mimo że nie z winy użytkowania zepchnięte w całości na mnie. Wszystko ok tylko w momencie zakupu auta. Potem pod górkę.