95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 07:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 09:47
Salon - samochody nowe
Jestem niezadowolona nie polecam!!!!!!
Użytkownik sieci
16 lipca 2022 09:27
Salon - samochody nowe
Straciłem zaufanie do ...
... tego serwisu, choć byłem ich długoletnim klientem i tam kupiłem samochód. Od długiego czasu w mojej Toyocie skrzypiało coś w zawieszeniu przy pokonywaniu nierówności na drodze. Gdy to chciałem naprawić w tym serwisie powiedzieli, że to drążki stabilizatorów. Gdy tylko wyjechałem z serwisu "po naprawie" usłyszałem to samo skrzypienie. Pojechałem do konkurencji na Bielanach Wrocławskich i tam wreszcie skutecznie zdiagnozowano problem i przeprowadzono naprawę.Dwie gwiazdki tylko za bufet dla klienta.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2022 10:42
Salon - samochody nowe
Przez pół godziny ...
... próbowałem dowiedzieć się, jakie ciśnienie powinno mieć ogumienie Lexusa LS460. Musiałem podać wszystkie dane auta oraz moje osobiste i nie podano mi tych wartości. Skandal. Oczekuję przeprosin, a konsultanta należałoby przeszkolić? Zwolnić ? pozdrawiam Stefan Szczepański
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2022 11:17
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam!! ...
... Mimo telefonicznego umówienia się z tygodniowym wyprzedzeniem, na spotkanie oraz jazdę próbna corolla w kombi na godzinę 17:30, czekałam wraz z mężem do godziny 18:30. Nie zaproponowano nam nawet siedzenia ani herbaty, staliśmy w drzwiach godzinę. Pan sprzedawca, gdy skończył spotkanie z ludźmi, którzy nie byli nawet umówieni, a weszli chwile przed nami, w końcu, po godzinie czekania machnął na nas łaskawie ręka, nawet nie podszedł, ani nie przeprosił. Był wyraźnie oburzony i zły! że jeszcze jacyś klienci są, a to już prawie 19;00 i trzeba do domu. Rozmowa była w nieprzyjemnej atmosferze z muzyka discopolo w tle, lecąca z laptopa tego Pana. Po 20 minutach, na moje pytanie czy możemy przejść do jazdy próbnej, Pan z wydrą tudzież naleśnikiem na głowie, zrobił wielkie OCZY, pytając „jeszcze jazda próbna, łojezu” Po czym poinformował, ze nie ma auta, na ktore się umówiliśmy, tylko inne, z silnikiem bodajże 1,0, sedan. Następnie dał klucze, nie zaprowadził nawet do auta, powiedział za to, że już musi wyjść bo 19:00!!! ( Czekalismy od 17:30) i ze jak wrócimy z jazdy to oddać klucze na recepcji. Zatem nie było nawet możliwości rozmowy i pytań, po jeździe próbnej. Po naszym powrocie około, 19:20 Bogu ducha winna recepcjonistka czekała z małym dzieckiem i mężem! Aby zamknąć po nas „salon” i odebrać klucze. Omijać !!!
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 16:54
Salon - samochody nowe
!!!DRAMAT!!!! NIEKOMPETENTNI? Przyjechałem ...
... na serwis z 3 sprawami: na wymianę opon, regulację strumienia spryskiwaczy, naprawę nawiewu (jeździłem z tą awarią pół roku). 1. Opony wymienione. Trudno to zrobić źle. Chyba, że za niedługo podczas jazdy odpadnie mi koło, bo „Yaris tak ma”. 2. Regulacja strumienia - nie zrobiona. Dostałem odpowiedź w Dlugolece, że „Yaris tak ma”. Pojechałem na serwis na ul. Klecinska we Wrocławiu - wyregulowali to w 5 min. 3. Tutaj próba wyłudzenia pieniędzy i oszustwa. (Dla przypomnienia: regulacja nawiewu) W Dlugolece powiedzieli mi: „sprawdzili linki od regulacji pokrętła nawiewu i na pewno one działają. Musiało tam coś wpaść i naprawa będzie kosztować 2300,00 pln.” Znowu po 2 tygodniach po wizycie w „serwisie” w Dlugolece pojechałem na ul. Klecinska. Nie zdążyłem nawet wypić kawy, a już przyszli do mnie z informacją, że auto jest gotowe do odbioru, bo trzeba było TYLKO wyregulować linki nawiewu. W dlugolece powiedzieli mi, ze to przez ich ingerencje i może przez zbieg okoliczności zostało to naprawione. Tylko jak uwierzyć w taki zbieg okoliczności, kiedy auto z usterka jeździło ok pół roku, potem było w „serwisie” w Dlugolece, nie zrobili nic oprócz próby wyłudzenia, a po 2 tygodniach pojechałem na inny serwis i zostało to naprawione. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. okrutnie niekompetentni?
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 17:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 14:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 13:54
Salon - samochody nowe
Obsługa przy zakupie ...
... samochodu ok, ale jak oddawałem auto po tz wynajmie długoterminowym to raczej słabo wręcz BARDZO.
Użytkownik sieci
13 października 2020 18:51
Salon - samochody nowe
Stare auta złom ...
... i kupa złomu przerdzewiałe auta stara kupa kupiłem toyotę rav 4
Użytkownik sieci
8 października 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Serwis - rozczarowanie ...
... i dramat. 3-letni serwis w _innym_ ASO Toyoty przyzwyczaił mnie do rewelacyjnych standardów, a zaledwie 2 wizyty w serwisie ASO Toyota Dobrygowski Długołęka sprawiły, że czułem się jakbym trafił do jakiegoś garażowego januszex-naciągacz. Wizyta 1. Zwykła wulkanizacja, identyczna jaką robiłem kilka miesięcy wcześniej - z tym, że tutaj koszt ~60% (!!!) wyższy niż w innym ASO. Żenada Wizyta 2. Przegląd rejestracyjny - inne ASO podczas przeglądów ani też niezależne stacje diagnostyczne przez 3 lata nie zwróciły mi najdrobniejszej uwagi i nie wspomniały, że jakaś naprawa jest chociażby na horyzoncie, a w Toyota Długołęka diagnosta nagle powiedział, że mu się rdza na tarczach hamulcowych nie podoba (pomimo prawidłowych wyników pomiarów na urządzeniu diagnostycznym) i powiedział, że nie podbije przeglądu bez natychmiastowej wymiany całego zestawu na nowy (~1000PLN), ew. on daje wynik negatywny i mogę sobie robić co chcę. Naciskany zgodziłem się na natychmiastową naprawę, ale żałuje, że nie zażyczyłem sobie jednak aby oddano mi zdemontowane części do pokazania dalej. Poza samymi fatalnymi "standardami" w Toyota Długołęka, rysuje się teraz przed moimi oczami bardzo słaby obraz Toyota Polska, która najwyraźniej nie potrafi utrzymać odpowiedniego nadzoru nad przedstawicielstwami i standardów pomiędzy swoimi ASO. Moje doświadczenie mówi, że jakość ASO to po prostu loteria. Toyota Długołęka w 2 wizyty zniweczył cały obraz Toyoty jaki przez 3 lata zbudowało we mnie inne ASO. Aż przykro na to patrzeć... I już nie jestem przekonany, że moje następne auto to na 100% też będzie Toyota, jak jeszcze niedawno myślałem.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2020 12:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam!!!!!! Mamy ...
... trzy samochody a traktuja nas gorzej niz nowego klienta
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 14:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2020 18:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 08:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 22:15
Salon - samochody nowe
Zakupiłem u Państwa ...
... auto. Doradca, Pani Ania przeszła ze mną cały proces zakupu i wyceny mojego auta bezproblemowo. Zgrzyt zaczął się na serwisie. Stwierdziłem, że po za kupie auta, ściąga, po czym dowiedziałem się od doradcy serwisowego, że mogą zrobić korekte zbieżności, ale odpłatnie. Zdziwiło mnie to, auto, które przejechało tysiąc kilometrów po autostradach, ma skoszoną geometrię kół, i ja mam za to płacić! Gdzie gest handlowy? Zgłaszam usterki auta, drobne, ale są, które mnie denerwują. Co wizyta, zostawiam auto, dowiaduje się, że jest gotowe, a w aucie nic nie zrobione, jak coś trzeszczało z zawieszenia tak trzeszczy, pedał sprzęgła wciąż klika, schowek ciężko w ogóle otworzyć. Dodatkowo przy wymianie poszyć foteli zostały upierzone czymś białym, do czego doradca się nie przyznaje, twierdząc, że takie już były ... Serwis na kolejnym przeglądzie załatwiłem u konkurencji, trzeszczenie znaleźli, wystarczyło układ hamulcowy wyczyścić! O zgrozo, wielki serwis! W dalszym ciągu liczę, na ustawienie geometrii kół na koszt Państwa, ponieważ nie zamierzam płacić ani złotówki za to.
Użytkownik sieci
22 października 2019 22:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 21:40
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... tego salonu. Zwłaszcza doradcy Pani Anny C. Absolutny brak profesjonalizmu, totalnie nie kompetentny pracownik. Sprawny odbiór samochodu zajął ponad 5h pobytu w salonie. Pani Anna mimo przyjazdu z drugiego końca Polski, wysokiej ciąży zamiast umowliwic i usprawnić odbiór samochodu po ponad 4h godzinach oczekiwań podsumowała "moze Pani zrezygnować I nie kupować auta" główne zaangażowanie doradcy polegało na spacerowaniu po salonie oraz wykonywaniu telefonów... Pasmo braku profesjonalizmu nie było przypadkiem. Drugi klient obsługiwany również przez tą Panią miał błędnie przyszykowana ofertę przez Panią Anne, który chcąc zrzucić winę z siebie jedyne co rzuciła "nie dostałam takiej informacji" mimo, że klient natychmiast wyjął maile z pisemną informacja wysłaną kilka dni temu... Do dziś zastanawia mnie jak to możliwe że salon zyskał tytuł salonu roku. Napewno nie dzięki zaangażowaniu takiego pracownika jak Pani Anna C., który nawet nie wysilil się na przepraszam za zatajenie informacji i poświadczenie nieprawdy o stanie technicznym pojazdu. Proszę nie kompromitowac w dalszych komentarzach Państwa firmy. Swoją opinię wyraziłam niezwłocznie po zakupie. Otrzymała od Państwa telefon z gratulacjami z okazji zakupu pojazdu oraz prośbą o ocenę obsługi ok tydzień po transakcji. W czasie rozmowy szczegółowo poinformowałam Pana z infolinii o zaistniałej sytuacji. Był bardzo zakłopotany taka obsługa, przepraszam za takie zachowanie Państwa pracownika. Poinformował, że przekaże to do wyjaśnienia do dyrekcji. Niestety, taki poziom obsługi godzi w dobro klientów obsługiwanych przez ten salon.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 16:49
Salon - samochody nowe
W kwietniu tego ...
... roku kupiłem u nich Toyotę Auris autko używane czteroletnie niby stan techniczny sprawdzony nie wspomnę o brudnym filtrze kabinowym i filtrze powietrza ale chodzi mi o poważniejszą sprawę mianowicie dostałem w cenie auta nowe opony letnie które zamontowali przed odbiorem.po dwóch dniach użytkowania okazało się że założyli mi dwie opony inne i dwie inne rozmiarowo i do tego opony nie z tego roku. Ale udało się je zamienić na cztery nowe .Nie dawała mi spokoju lekka wibracja samochodu po udaniu się do serwisu opon okazało się że mam dwie felgi krzywe po uderzeniu w (coś)które mi wyprostowano.Użytkuję sam auto i wiem żę w nic nie uderzyłem.Jak ktoś montował opony i tego nie zauważył .Poniosłem dodatkowe koszty które powinien ponieść serwis .Miałem zamiar dalej serwisować u nich auto ale rezygnuję z takich usług.Salon piękny,nowoczesny obsługa w salonie bez zarzutów ale warsztat daje do myślenia. Zawiedziony klient pono