94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 18:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 16:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 08:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 14:24
Salon - samochody nowe
Sprawna i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 10:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 20:58
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, przemiła i ...
... szybka obsługa na najwyższym poziomie, a ponadto stuprocentowe wychodzenie naprzeciw potrzebom Klienta. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 22:24
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuję za ...
... pomoc, doradztwo, jazdy próbne, miłą i fachową obsługę, udostępnianie niezbędnych informacji Panu Piotrowi Włochowicz za zakup Tojoty RAV 4 w dniu 26 lipca. To drugie auto kupione w tej firmie a 3 toyota i myślę, że następne też po raz 4 to będzie toyota.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 22:00
Salon - samochody nowe
Uprzejmie, grzecznie, profesjonalnie, mogłoby być taniej
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 21:40
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy światowej jakości.
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 15:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 21:40
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam ...
... tego salonu. Zwłaszcza doradcy Pani Anny C. Absolutny brak profesjonalizmu, totalnie nie kompetentny pracownik. Sprawny odbiór samochodu zajął ponad 5h pobytu w salonie. Pani Anna mimo przyjazdu z drugiego końca Polski, wysokiej ciąży zamiast umowliwic i usprawnić odbiór samochodu po ponad 4h godzinach oczekiwań podsumowała "moze Pani zrezygnować I nie kupować auta" główne zaangażowanie doradcy polegało na spacerowaniu po salonie oraz wykonywaniu telefonów... Pasmo braku profesjonalizmu nie było przypadkiem. Drugi klient obsługiwany również przez tą Panią miał błędnie przyszykowana ofertę przez Panią Anne, który chcąc zrzucić winę z siebie jedyne co rzuciła "nie dostałam takiej informacji" mimo, że klient natychmiast wyjął maile z pisemną informacja wysłaną kilka dni temu... Do dziś zastanawia mnie jak to możliwe że salon zyskał tytuł salonu roku. Napewno nie dzięki zaangażowaniu takiego pracownika jak Pani Anna C., który nawet nie wysilil się na przepraszam za zatajenie informacji i poświadczenie nieprawdy o stanie technicznym pojazdu. Proszę nie kompromitowac w dalszych komentarzach Państwa firmy. Swoją opinię wyraziłam niezwłocznie po zakupie. Otrzymała od Państwa telefon z gratulacjami z okazji zakupu pojazdu oraz prośbą o ocenę obsługi ok tydzień po transakcji. W czasie rozmowy szczegółowo poinformowałam Pana z infolinii o zaistniałej sytuacji. Był bardzo zakłopotany taka obsługa, przepraszam za takie zachowanie Państwa pracownika. Poinformował, że przekaże to do wyjaśnienia do dyrekcji. Niestety, taki poziom obsługi godzi w dobro klientów obsługiwanych przez ten salon.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 15:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 14:44
Salon - samochody nowe
Zawsze pomocni, szybkie ...
... działanie.Zdecydowanie polecam! Drugie moje auto, żadnych problemów! Obsługa miła i pomocna!
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 11:38
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa! I fachowa oczywiście 😉
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 19:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 19:38
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 22:11
Salon - samochody nowe
Pojechałem tam z ...
... Yarisem. Miał błąd p0016 odnośnie korelacji wału z wałkami. Badałem poziom usług a przy okazji mogłem zdiagnozować samochód. Byłem bardzo "złym" klientem, co dużo wie, nie zgadza się z opinią tamtejszych Mechaników, trochę ironicznym, lekceważącym i niezadowolonym. Ogromny szacunek dla obsługi, która nie dała się wyprowadzić z równowagi. Stwierdzono na 100%, że jest to łańcuch do wymiany (tak, ten teoretycznie bezobsługowy). Nie dałem sobie "wmówić" że to jest przyczyna ufając w niezawodność toyoty i opierając się na wielu informacjach z internetu odnośnie tego błędu w tym modelu. Zapłaciłem za diagnozę (tak naprawdę 200 zł za podpięcie auta pod komputer i stwierdzenie, że faktycznie to błąd p0016 o czym powiedziałem to zdecydowanie za dużo - po prostu popatrzyli w książkę i tyle roboty). Wróciłem na swój warsztat, rozebrałem auto, wymieniłem łańcuch - problem znikł! :) A zatem - diagnoza pomimo, że trochę znikąd (bo powodów mogło być z 5) okazała się trafna. Więc otrzymujecie 5 gwiazdek. Minusem jest u Was cena po prostu śmiesznie zawyżona. Blisko 4 tysiące? Ile godzin potrzebujecie na naprawę zatem?! Mi zajęło to około 10 ponieważ miałem kilka trudności z 13'letnimi śrubami. Koszt z pełnym rozrządem, pompą, uszczelniaczami zamknął się w okolicy 1000 zł. Pomimo śmiesznych po prostu cen - najwyraźniej przynajmniej znacie się na swoich pojazdach. Więc bogatym polecam serwis a biednym chociaż diagnozę ;)
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 13:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 20:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 07:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki