90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 06:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 20:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nic ...
... nie wiedzący, nie słowni ludzie tam pracują.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 22:22
Salon - samochody nowe
Niestety zakup Toyoty ...
... CHR był pechowy. Obsługa może i sympatyczna ale wypuszczenie klienta z niedziałającym automatycznie przełącznikiem świateł mijania to porażka. Mam też dużo uwag do tego samochodu i do podejścia firmy Toyota do klienta. Niestety żona jest niezadowolona z nowego samochodu, ciągle sa jakieś stuki i dziwne zachowanie pedału hamulca. Układ hybrydowy może i jest alternatywą ale do jazdyvw mieście. Podejście firmy do nowego klienta jest bardzo nieprofesjonalne, żadnego zainteresowania po zakupie samochodu. A tak namawiałem żonę do zakupu tego samochodu 😒. Niestety sam już nie kupię Toyoty, choć posiadam RAV4.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 22:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 grudnia 2022 13:23
Salon - samochody nowe
Odbieraliśmy nowe auto ...
... i byliśmy umówieni na konkretną godzinę a tu auto nie przygotowanie, nie odśnieżone i obsługa przez personel pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
17 października 2022 19:49
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa wymiany ...
... poduszki zakończyła się połamanym schowkiem oraz porysowanym kokpitem, na początku wpieranie że tak było, ale finalnie naprawili schowek, jednak zniszczony samochód pozostał, sprawa oczywiście zostanie zgłoszona w odpowiednie miejsce. Pracownicy mili do pierwszej uwagi, a później opryskliwi, czułem się jakbym był tam za karę. Edit : naprawiany przez Państwa schowek działał 1 dzień. Skoro serwis przerasta naprawa schowka to strach pomyśleć o poważniejszych naprawach. Edit : po Państwa wymianie radio przestało działać( wyszukiwanie fal radiowych ), po jakimś czasie zorientowałem się że z tyłu radia kabel od anteny nie został podłączony, takie błędy w tym cudownym serwisie. PORAŻKA to mało powiedziane.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 18:24
Salon - samochody nowe
Przy umawianiu się ...
... na przegląd zgłaszałem koniec klocków hamulcowych, panowie po przeglądzie powiedzieli że kończą się klocki i trzeba umówić się na następną wizytę. Dodatkowo dotankowano mi adblue dziwnie dużo go weszło zwłaszcza że dwa tygodnie wcześniej był zalany do pełna a pełny zbiornik starcza średnio na 3 miesiące
Adam Szmagierewski
2 sierpnia 2022 10:52
Serwis
Akcja serwisowa - wymiana poduszki
Akcja serwisowa wymiany poduszki zakończyła się połamanym schowkiem oraz porysowanym kokpitem, na początku wpieranie że tak było, ale finalnie naprawili schowek, jednak zniszczony samochód pozostał, sprawa oczywiście zostanie zgłoszona w odpowiednie miejsce. Pracownicy mili do pierwszej uwagi, a później opryskliwi, czułem się jakbym był tam za karę.
Naprawiany przez Państwa schowek działał 1 dzień. Skoro serwis przerasta naprawa schowka to strach pomyśleć o poważniejszych naprawach. Więcej zdjęć w opiniach na google
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 07:28
Salon - samochody nowe
Broń Panie Boże ...
... przed tym miejscem. Akcja serwisowa wykonana tak, że auto ma porysowany kokpit i został uszkodzony schowek(po akcji serwisowej nie zamykał się) łaskawie zgodzili się naprawić, jeżeli naprawa to można nazwać, bo schowek nierówno się domyka 🤦pozatym miała być szybka naprawa która trwała ponad godzinę. Ogólnie auto po serwisie ma zniszczone wnętrze. Absolutnie nie polecam. Oczywiście do centrali Toyoty w Warszawie także zostanie zgłoszone. Toyota lider niezawodności ale napewno nie w serwisie w Ełku.
Użytkownik sieci
11 marca 2022 22:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2021 20:10
Salon - samochody nowe
Kontakt (o ile ...
... można tak nazwać ciągłe zbywanie mnie) ze sprzedawcą w sprawie używanego samochodu trwa już 3 tydzień. Usłyszałem już chyba wszystko, choć biorąc pod uwagę kreatywność sprzedawcy (każdy telefon, który wykonuje, kończy się innym powodem, dla którego nie zostały mi przesłane odpowiedzi na pytanie jest naprawdę imponujący). Sprzedawca sam przekazał mi informację, że w samochodzie są 2 lakierowane elementy i prześle mi ich zdjęcia (od razu poprosiłem o zdjęcie książki serwisowej), i tak już 3 tygodnie i kilka telefonów (oczywiście wykonane przeze mnie) zdjęcia nadal nie zostały wykonane. Ostatnia obietnica oddzwonienia została mi przekazana 2 dni temu, cierpliwie czekam. Biorąc pod uwagę ilość pozytywnych komentarzy, odnoszę wrażenie, że po prostu mam pecha, wydawało mi się (najwidoczniej mylnie), że wystawiając samochód na sprzedaż, po stronie sprzedawcy jest chęć jego sprzedaży, ale może czegoś w tym procesie nie rozumiem. Na przesłanie zdjęć i dokumentów już nie mam nadziei, ale będę zobowiązany za przekazanie mi kroków jeden po drugim, w jaki sposób można dokonać zakupu wystawionego na sprzedaż używanego samochodu, człowiek uczy się całe życie.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2021 17:14
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. Nie zależy na kliencie.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 18:17
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić używane ...
... auto z salonu Toyoty w Ełku. Dostałem informację, że auto nie miał malowanego ŻADNEGO elementu. Przyjechałem z Warszawy (300km z nadzieją, że to ASO i auto jest sprawdzone tak jak byłem zapewniany) Pierwsze co zobaczyłem to rdza na nadkolu.. Zmierzyłem miernikiem lakieru i okazało się, że auto jest praktycznie CAŁE MALOWANE (nawet próg był ruszony) opony (zdaniem Pana, który pokazywał mi auto w stanie dobrym.. sparciałe, popękane.. Gdy powiedziałem, że różni się stan faktyczny do informacji udzielonych telefonicznie to Pan podsumował to "taki jest i inny nie będzie" To jest chyba żart! Obsługa fatalna, auto przyjęte do sprzedaży jako AUTO PEWNE I SPRAWDZONE to po prostu żart... NIE POLECAM TEGO "SALONU"
Użytkownik sieci
5 czerwca 2021 13:33
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa i ...
... podejście do klienta do momentu gdy klient ma problem ale to chyba standard w każdym salonie i serwisie. W kalkulacji handlowca auto miało mieć przednie hamulce z wentylowanymi tarczami, dostałem zwykłe ale nie zgłosiłem tego i machnąłem ręką. Kuleje trochę komunikacja miedzy salonem a serwisem a może to tylko kwestia pojedynczego pracownika. Salon mówi że to kwestia 30 minut a po przyjeździe serwis mówi że to 3 godziny roboty. Serwis na moje zgłoszenie że drzwi od strony pasażera nie zgrywają się z resztą konstrukcji auta powiedział że tak powinno być i w praktycznie każdym nowym aucie nic nie jest dopasowane perfekcyjne. Auto ciosane siekierką za 100 tyś. złotych. Jednak serwis zadeklarował że podejmie się "rzeźbienia" w aucie które miało być fabrycznie nowe i wolne od takich kwiatków. Jeżeli tak wygląda kontrola jakości w fabrykach i salonach przed wydaniem auta klientowi to dziękuje ale drugi raz nie skorzystam.
Użytkownik sieci
29 października 2020 09:51
Salon - samochody nowe
Serwis paskudny - ...
... jak najdalej od tego miejsca !!! Stwierdzanie wad, których nie ma - aby wyciągnąć od klienta milion monet. Terminy napraw - na miesiąc do przodu ! A do tego buta i arogancja. Unikajcie tego serwisu i niedobrych ludzi co tam pracują.
Użytkownik sieci
29 lipca 2020 08:26
Salon - samochody nowe
Dziękuję nie skorzystam. ...
... Mam zaufanie do ludzi ale do pierwszego razu. Przy 85000 miało być wymienione: olej, klocki hamulcowe przód, pasek klinowy, i standardowo jak przy wymianie filtr powietrza do silnika. Wymieniono tylko olej i dodatkowo świece bo ponoć wypada. Za to Panowie zrobili mi przegląd 75000 (po raz kolejny bo poprzednio ten sam miałem przy 72000). Nie wiem jak wygląda ten przegląd skoro nie zauważyli że klocki z przodu już się prawie skończyły, a pasek, który mieli nawet specjalnie ściągnąć jest prawie gładki i ma już kilka frędzli. Nie wiem co to są normalia ale niewymienienie przy okazji filtra silnikowego to też śmiech na sali. Generalnie porażka na całego, tak się Panowie traci klienta.
Użytkownik sieci
30 maja 2020 19:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 15:38
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 05:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2019 10:50
Salon - samochody nowe
Lepiej oddać samochód ...
... do przypadkowego mechanika przy drodze, niż do serwisu Toyoty w Ełku.