92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 22:05
Salon - samochody nowe
Niepoprawnie wyważone koła
Użytkownik sieci
4 marca 2025 12:48
Salon - samochody nowe
Dobre czasy tego ...
... salonu już chyba przeminęły. Chęć zarobku przewyższa niestety dobro klienta, ważniejszy jest przerób ponad wydajność, a nie jakość. Wymienić filtry, wycieraczki i olej, resztę ze zgłoszenia serwisowego można pominąć, nawet nie wspominając o tym przy wydaniu auta. Zgłaszając dziwne usterki, mechanicy nic nie słyszą i nie widzą. Jakość napraw też poleciała w dół. Pora poszukać normalnego salonu
Użytkownik sieci
2 marca 2025 10:35
Salon - samochody nowe
Serwis i wymiana ...
... filtrów tylko szkoda że filtr kabinowy zabudowany w woreczku foliowym żenada. Chyba miałem go oszczędzać do następnego serwisu oraz ograniczoną do minimum wentylacja czas zmienić serwis na inny .
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 18:58
Salon - samochody nowe
Serdecznie odradzam zakup ...
... samochodu w tym salonie, omijać z daleka. Niekompetentni sprzedawcy operujący półprawdami i nieprawdziwymi informacjami. Organizacja odbioru zamówionego samochodu beznadziejna / podobno przepisy UE dobra ściema! /. W tym miejscu należy stwierdzić, że ryba psuje się od głowy, ponieważ to Szanowna Pani Kierownik salonu raczyła oświadczyć, że ma ważniejsze sprawy niż skontaktowanie się z klientem. Smutne to w kontekście hasła w salonie, że klienci są największym dobrem, jednocześnie dostrzeganie potrzeb i oczekiwań musi być, ale nie jest głównym cele. A patrząc na to trochę z boku, to droga do profesjonalnej obsługi przed Państwem bardzo daleka. A co robi Zarząd firmy może to jest jakiś nie rząd. Z poważanie rozczarowany były klient. Edit: Niestety Państwa wyjaśnienia pokazują, że klient jest dla Was tylko przedmiotem, a nie podmiotem. Nie odnoszą się Państwo do kompletnie nagannego zachowania Kierownika salonu. Słowo przepraszam jest Wam obce, o zgrozo. Przypomnę, że najlepszym audytorem dla każdej firmy i ich usług, są ich klienci, jednocześnie jak widać, to nie dotyczy Toyoty Katowice. Naprawdę potrzeba aż 45 dni do wydania samochodu, który jest w tym pięknym kraju, ale być może to też są dyrektywy unijne. Panie Dyrektorze czas zacząć wprowadzać profesjonalną obsługę klienta, a nie kazać sprzedawcą opowiadać nieprawdziwe informacje i kazać sprzedawać towar, o którym nie mają pojęcia. Profesjonalna obsługa nie polega tylko na podaniu kawy, uwaga, to bardziej złożony proces, zaprojektowanie odpowiednich doświadczeń, no ale jeśli sprzedawca nie ma wiedzy na temat produktu, który sprzedaje to chyba jest marketing przez bardzo małe m. Z poważniem były klient..
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 06:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 22:49
Salon - samochody nowe
Coraz gorsze podejscie ...
... serwisu, z ktorego korzystam i obserwuję zmiany od ponad 30 lat. Brak strategii dla właścicieli starszych aut, które jednak kiedyś były nowe.... Brak serwisu starszych aut w cenach adekwatnych do ch wartości. Przełomowe pomysły Toyoty zawsze zaskakiwały, teraz już czas na kolejne.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 17:28
Salon - samochody nowe
Gdyby nie odział ...
... w DG ten diler dostał by 1 gwiazdkę.
Użytkownik sieci
22 listopada 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam, próba ...
... naciągnięcia na koszty związanie z serwisiem, przez telefon umówiona kwota inna a po przyjeździe na serwis kwota inna. Po wystawieniu opinii na stronie nastąpił kontakt ze strony salonu, z nagranych przez salon rozmów "dla dobra klienta" kontakcie telefonicznym stwierdzam że dobro klienta nie ma tu nic do rzeczy. W mojej sytuacji próbowano mnie naciągnąć na około 500 zł dodatkowych kosztów, nie licząc kosztów dojazdu i czasu bo to już osobny temat... . Salon zaproponował mi rabat jednorazowy 350 zł, lub 500 przez dwa lata. Wiem że każdy upust to upust ale mnie próbowano na 500 a mi rzucić 350 i sprawa miałby zostać zamknięta. Niestety podtrzymuje swoją opinię i z przykrością stwierdzam że "troska o najwyższą jakość usług" niestety nie została przedstawiana wobec mojej osoby...
Użytkownik sieci
21 listopada 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolona ...
... z dzisiejszej usługi zmiany kół w samochodzie. Czekałam dwie godziny i nie poinformowano mnie o tak długim czasie oczekiwania.
Użytkownik sieci
16 października 2024 16:40
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... zawiodłem się na tym salonie. Pierwszy raz 2 lata temu przy próbie zakupu RAV4 gdzie sprzedawca nie miał zielonego pojęcia o czym opowiada. Drugi raz dziś. Przyszedłem kupić kolejne auto do firmy tym razem wybór padł na Hiluxa. Sprawdziwszy godziny otwarcia Google podpowiadają że Toyota Katowice otwarte jest do 23 - myślę super nie trzeba zarywać dnia w firmie podjadę wracając do domu. Jakie było moje zdziwienie jak na miejscu o godz 18.10 okazało się że "kolega który ma wiedzę na temat Hiluxa" pracuje do godz 18 jak cały dział sprzedający auta dostawcza.... Szkoda tylko że na stronie salonu auto to zakwalifikowane jest jako osobowe... Co nie zmienia faktu że sprzedawcy samochodów osobowych są do 19 ale żaden z nich nie ma wiedzy.... A i co najlepsze! Salon który szczyci się byciem 5 raz dealerem roku nie ma nawet na stanie 1 sztuki Hiluxa żeby pokazać klientowi. Dałem temu salonowi drugą szansę niestety po raz kolejny to inny salon zarobi na sprzedaży auta.... Edit: Owszem zaproponował pozostawienie kontaktu jednak jak sam przyznał "niestety nie może mi pokazać auta bo go nie ma" na co mam świadka. Myślę że próby oskarżania klienta o kłamstwo są naprawdę kiepskim ruchem.
Użytkownik sieci
8 października 2024 23:31
Salon - samochody nowe
Po kilkuletnim okresie ...
... korzystania z usług serwisu Toyota Katowice nastąpiła radykalna zmiana. Szkoda zgłoszona przeze mnie do lakierni w kwietniu została przyjęta dopiero w czerwcu. Zostawiłem samochód NA MIESIĄC, prosząc jeszcze o cykliczny przegląd. Po miesiącu zostałem wezwany po odbiór auta do lakierni oraz odstawienie auta zastępczego. Na miejscu nie dostałem informacji o przeglądzie ani faktury. Wracając do domu zdałem sobie z tego sprawę, ale zauważyłem, że listwa tylnej wycieraczki jest do wymiany, olej silnikowy jest czarny oraz brak wpisu w książce serwisowej - uznałem zatem, że przegląd nie został przeprowadzony. Po kolejnym miesiącu, przebywając na dłuższy czas za granicą, zostałem poinformowany o nieopłaconej fakturze! Ze względu na swój wyjazd poprosiłem o kontakt w tej sprawie z moją rodziną. W odpowiedzi otrzymałem jedynie groźbę skierowania sprawy do kancelarii. Zamiast rzetelnej obsługi i dbałości o klienta, spotkałem się z niekompetencją, a później z bezpodstawną groźbą windykacyjną, mimo że wyraźnie poprosiłem o kontakt z członkiem rodziny w moim imieniu. Ten poziom arogancji jest po prostu nie do przyjęcia. TO NIE JEST SERWIS GODNY ZAUFANIA, a moje zaufanie zostało nadużyte na każdym kroku. Odradzam każdemu, kto ceni sobie czas, pieniądze oraz szacunek, jakiegokolwiek kontaktu z tym serwisem.
Użytkownik sieci
1 października 2024 13:41
Salon - samochody nowe
Ich próby kontaktu ...
... są irytujące a oferty słabe. Łatwiej z Muskiem polecieć na orbitę niż z nimi przejechać się jazdą próbną. Od razu po wejściu czujesz , że target na ten rok wyrobiony.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 12:17
Salon - samochody nowe
Brak kompetentnej obsługi, ...
... czekanie na osobę mającą pojęcie o samochodach 30 min, następnie rezygnacja z zakupu w tym salonie
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 22:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zostałem ...
... zaproszony na jazdę próbną samochodem 2 sierpnia. Sprzedawczyni przywitała mnie ironicznie pytajac"A Pan przyjechał na jazdę próbną bo chciałby Pan kupić samochód czy tylko po punkty ToyotaMore?". Sprzedawczyni nie czuje w tym nic niestosownego twierdząc, że takim pytaniem bada potrzeby klienta ale to nie wszystko, poniewaz wysłała mi prywatnego maila 20 sierpnia gdzie wylewa swoje żale za niską ocenę jaka wystawiłem w ankiecie za jej obsługe powołując się na swoich przełożonych że oni też nie widza nic niestosownego w tym jej pytaniu. Całkowity brak profesjonalizmu i tupet trzeba mieć aby pisać z pretensjami do klienta bo ten wyraził swoje zdanie na temat jakości obsługi klienta. Sprawę zgłosiłem wyżej a dodatkowo program Toyotamore również w to zaangażuje, ponieważ była to jazda próbną z polecenia z programu i muszą wiedzieć jakie rzeczy się wyprawiają w tym salonie za przyzwoleniem kierownictwa. Naturalnie skarga oficjalna w dniu dzisiejszym została wysłana do Toyoty, ponieważ Pani tym mailem przekroczyła swoje kompetencje i dodatkowo mnie obraziła. Trzeba było wyciągnąć lekcje a nie dodatkowo wylewać swoje frustrację bo że klient powiedział to jak się poczuł. "Życzę Panu, żeby nikt nigdy nie ocenił Pana oraz Pańskiej pracy tak surowo i niesprawiedliwie jak Pan ocenił mnie." Na koniec w mailu czytam. Tak więc nie polecam salonu a i tej opinii bym nie pisał ale mnie Pani Kasia sprzedawczyni zmobilizowała aby jednak to zrobić. Nigdy więcej kontaktu z tym salonem. Dziękuję i pozdrawiam.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 17:25
Salon - samochody nowe
Uważam obsługę salonu ...
... sprzedaży samochodów nowych za bardzo nie uprzejmą. Interesowało mnie zobaczenie konkretnego modelu w konkretnej konfiguracji. Pani nie dość że nie bardzo zorientowana na temat oferty to od razu stwierdziła że nie ma opcji zobaczyć. Trudno mówi się. Moje zdenerwowanie było wielkie jak okazało się że model który mnie interesuje stoi na placu. Rozumie że jest to największy salon Toyoty w okolicy ale wypadałoby trochę więcej zaangażowania w pracę. Wiem jedno. Na pewno więcej nie pojawię się w tym salonie.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Doradca serwisowy nie ...
... zorientowany w sprawie zainstalowania AndroidAuto w Corolli z 19r. Nie wykonał sprawdzenia po nr VIN mimo prośby o to. Twierdził, że nie da się i już. W innym serwisie potrzas sprawdzania pojazdu otrzymałem info, że da się. Przez podejście doradcy stracilem ochotę na wizyty w tym serwisie. Doradca w innym serwisie podszedł do tematu w sposob profesjonalny. Sprawdził. Potwierdził. Ustalono termin i usługą została wykonana.
Użytkownik sieci
2 maja 2024 14:49
Salon - samochody nowe
Witam proszę zastanowić ...
... się nad zakupem samochodu w salonie toyoty w Katowicach co innego mówią a do podpisu dają dokument o innej treści są bardzo nie uczciwi wykorzystuja naiwność kupującego człowiek jest podniecony zakupem i ufa sprzedającemu a tu taka firma i łakomi się na parę groszy wstyd 0 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 00:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 12:22
Salon - samochody nowe
3 h wymiana ...
... opon. Poszanowanie czasu klientów poza wszelką krytyką.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 19:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam usługi Toyota Katowice Detailing Service!!!!