92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 marca 2020 17:47
Salon - samochody nowe
Opinia w imieniu ...
... Łukasz Migdałek. Po przeczytaniu Pańskiej odpowiedzi nie mogę zostać obojętny i musimy dalej nad tym polemizować ponieważ Pana odpowiedź do końca nie zawiera prawdziwych informacji. Pozwolę sobie zacytować kilka zdań z Pana odpowiedzi i udzielę na nie informacji były przekazywane mi telefonicznie przez pracowników. Cytuję " Podczas przygotowania samochodu do wydania została uszkodzona naklejka rejestracyjna umieszczona na szybie czołowej" - Wedlug Pana opisu została uszkodzona a według informacji przekazanej mi Pan przygotowujący samochód do sprzedaży usuwa taka naklejkę automatycznie ponieważ taką ma procedurę. "Z naszych ustaleń wynika jednak, że został Pan poinformowany o tym fakcie bezpośrednio przed wydaniem pojazdu wraz informacją o terminie dostarczenia przez Toyota Katowice Sp. z o.o. duplikatu naklejki rejestracyjnej." -Szanowny Panie, nie, nie zostałem o takim fakcie poinformowany ani też o tym kiedy dokładnie będzie duplikat naklejki. W Pańskiej odpowiedzi a dokładniej w zacytowanym fragmencie wypowiedzi znajdują się same kłamstwa. Już Panu wyjaśniam jak przebiegała moja rozmowa z pracownikami na ten temat. W dniu 19.02.2020 o godzinie 16:18 wykonałem telefon do Pani Natalii i poinformowałem o braku naklejki rejestracyjnej. W odpowiedzi usłyszałem że taką mają procedurę do sprzedaży i pracownik który przygotowywał samochód poprostu ja usunął. O godzinie 18:17 dostałem kolejny telefon i otrzymałem informację że na naklejkę będę musiał poczekać do jutra to był 20.02 ewentualnie dzień dłużej ponieważ kolega który zajmuje się rejestracjami codziennie jest, w urzędzie. W dniu 20.02.2020 o godzinie 11:52 pisze do pracownika smsa z przypomnieniem o naklejce. W odpowiedzi dostaje że działamy w temacie i że będę informowany na bieżąco. Oczywiście po tym telefonie i smsie nastąpiła cisza. Więc sam może sobie Pan przeczytać jakie to wygodne wypowiedzi dostał Pan od swoich pracowników albo tak wygodna Odpowiedź napisał Pan sam. Gdyż to wszystko co Pan napisał mija się z prawdą bo gdyby to była prawda dzwoniąc w dniu 19.02.2020 i informując o braku naklejki usłyszał bym na milion procent informacje ze przecież już o tym wiem i że byłem o tym poinformowany a to nie miało w ogóle miejsca bo sam osobiście o tym poinformowałem pracowników toyoty. "W dniu 25.02.2020 otrzymał Pan informację, iż duplikat naklejki rejestracyjnej jest możliwy do odbioru" - Tak, otrzymałem taka informacje i dogadałem się z pracownikiem że odbiorę ja razem z dowodem rejestracyjnym ale od dnia 18.02.2020 do dnia 25.02.2020 minęło 7 dni roboczych i przez żaden z tych dni nie byłem o niczym informowany i podejrzewam że gdyby nie moja opinia to ta sprawa by się dalej nikt nie interesował a że zrobiło się poruszenie to dzień po mojej opinii dostaje wiadomość że naklejka jest do odebrania. W tym samym dniu tj 25.02.2020 o godzinie 18:37 dostaje telefon od pracownika Toyoty w celu wyjaśnienia opinii i podczas tej rozmowy Pani z którą rozmawiałem nie miała żadnych argumentów które twierdziły by że moja opinia jest nieprawidłowa i że są w niej zawarte informacje które nie miały miejsca. W moich opisach zawarta jest prawda i tylko prawda ponieważ nie mam powodu by wypisywać tutaj wymyślone historie a to co przekazali Panu pracownicy to tak jak już napisałem mijające się z prawdą wygodne wersję wydarzeń żeby konto Toyoty Katowice zostało dalej czyste a cała odpowiedź napisana przez Pana to przysłowiowe odwrócenie kota ogonem. Nie spodziewałem się tylko ze taka marka jaką jest Toyota będzie wszystko obracała tak że wszystko jest naj. Bo nawet największym zdarzają się błędy. Moja opinia nie była napisana z żaden sposób złośliwie ale napisana została dlatego żebyście wiedzieli jak wyglądają pewne sytuację i jak wszystko jest załatwiane. Mój przykład jest do tego idealnym dowodem jak po opisaniu wszystkiego da się momentalnie wszystko załatwić. Więcej w tym temacie nie ma co dyskutować bo Pan będzie przedstawiał wersję wydarzeń usłyszane przez pracowników a ja będę pisał tak jak było naprawdę. Łukasz Migdałek
Użytkownik sieci
1 marca 2020 12:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 19:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 14:16
Salon - samochody nowe
Wielkie podziękowania dla ...
... p. Marzeny C. - doradca serwisu mechanicznego za obsługę w dniu wczorajszym. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku , pomocna , życzliwa itp.
Użytkownik sieci
25 lutego 2020 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 13:22
Salon - samochody nowe
Moja opinia na ...
... temat Toyoty Katowice nie będzie za bardzo pozytywna a to z powodu podejścia pracowników do klienta i załatwiania spraw. Sprawa wygląda następująco: Na początku zakupu używanego samochodu na leasing wszystko było pięknie, ładnie. Oglądanie samochodu, opowiadanie o jego stanie technicznym, jazda próbna. Ok. Podejście Pana na dziale samochodów używanych bardzo profesjonalne. Następnie przejście do załatwiania dokumentów i na początku z pozoru też wyglądało to profesjonalnie ale jak się później okazuje już tak nie było, ponieważ po podpisaniu dokumentów poleciały one na bok. Po podpisaniu dokumentów umawiamy się na wstępny odbiór samochodu. Wyjeżdżam w 3 tygodniową delegacje z myślą że jak wrócę to samochód będzie czekał gotowy do odebrania, po czym okazuje się że że Pan odpowiedzialny za rejestrację pojazdu był na urlopie. O tym fakcie nikt mnie nie poinformował a przed zjazdem z delegacji dzwoniłem i dogadaliśmy się co do dnia odbioru samochodu. Po przemyśleniu tej zaistniałej sytuacji stwierdzam że tym samochodem ani mną jako klientem nikt przez te 3 tygodnie się nie interesował ponieważ cała sprawa z odbiorem samochodu była załatwiana jak się okazuje na godzinę przed moim przyjazdem po samochód. Następuje dzień odbioru więc dzwonie upewnić się czy mogę przyjechać? W odpowiedzi słyszę ze tak, ale późnym popołudniem. Przyjeżdżam, podpisuje resztę dokumentów, widzę jak panowie z tablicami rejestracyjnymi biegają żeby je założyć. Jest późna godzina wieczorna, dostaje kluczyki, oglądam powierzchownie auto i odjeżdżam. Następnego dnia na spokojnie oglądam odebrany samochód, wszystko ok. Ale moja uwagę przykuło brak naklejki rejestracyjnej na szybie i stare tablice rejestracyjne a przecież mówiono mi że czekają na dowód i nowe tablice za które koszt poniosłem 430.50 zł. Wracając do sprawy naklejki na przednia szybę po stwierdzeniu jej braku natychmiast zadzwoniłem do Toyoty. W odpowiedzi dowiaduje się że będzie na jutro, max za 2 dni. Oczywiście po tym telefonie cisza. Wyjechałem w kolejna 3 tygodniowa delegacje i trwa ona cały czas i nie dostałem żadnego meila, telefonu ani smsa w tej sprawie. Jestem bardzo rozczarowany podejściem do klienta że strony Toyoty Katowice. Po podpisaniu dokumentów sytuacja wyglądała tak jak byście złapali już klienta i niech sobie robi co chce. Nie będę już więcej się w tej sprawie rozpisywał. Po zakończeniu leasingu głęboko się zastanowię nad dalsza współpraca gdyż nie wiem czy kolejny raz chce przechodzic przez taka sytuację bo z takim podejściem i brakiem zainteresowania się klientem to naprawdę szkoda jest nerwów w które temu towarzyszą. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 21:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 13:18
Salon - samochody nowe
Serwis ok. Mila i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 08:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 07:26
Salon - samochody nowe
Duży wyów samochodów i miła obsługa.
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 21:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 13:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Super dealer (Wersja oryginalna) Super dealer
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 05:45
Salon - samochody nowe
Może być aczkolwiek dojazd jest słaby.
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 16:55
Salon - samochody nowe
Sprawa pozytywie załatwiona
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 14:59
Salon - samochody nowe
Pan Mariusz B. ...
... jest zdecydowanie najlepszym doradcą ds. sprzedaży samochodów jakiego do tej pory spotkałam. Fachowa obsługa, doradztwo i sympatyczna atmosfera. Samochód został nam użyczony na jadę próbną bez konieczności wcześniejszego umawiania się. Polecam.
Użytkownik sieci
16 lutego 2020 14:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 16:13
Salon - samochody nowe
Byłem tam tydzień ...
... temu na akcji serwisowej/przywoławczej z 15 letnia Toyotą Avensis. Wszystko szybko, konkretnie i na temat. Super podejście do klienta
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 23:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek