92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 19:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam usługi Toyota Katowice Detailing Service!!!!
Użytkownik sieci
8 marca 2024 12:11
Salon - samochody nowe
Super serwis mechaniczny ...
... gdzie nie można się doprosić o kontakt z doradcą bo po miesiącu stwierdza że miał inny numer a w papierach ma podany właściwy .
Użytkownik sieci
6 marca 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochód w ...
... tym salonie i na tym się skończyło. Przeglądy robię gdzie indziej. Zero kontaktu albo nikt nie odbiera tel. Albo odbierze i powie że teraz nie może umówić na przegląd że zaraz oddzwoni. Na tym kontakt się kończy. Sprzedać auto a potem bujaj się leszczu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 09:10
Salon - samochody nowe
Na serwisie Panowie ...
... pourywali zaczepy i wpadli na pomysł żeby to pokleic a nie wymienić na nowe - nie polecam tego serwisu
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 11:29
Salon - samochody nowe
Niestey nie szanuje ...
... się tutaj czasu klienta . Zostałam umówiona na wymianę czujnika na konkretny dzień i godzinę . Naprawa miał trwać około godziny . Po 1,5 h zadzwonił do mnie pracownik, z informacją, że moje auto nawet jeszcze nie wjechało na serwis i z pytaniem czy będę dalej czekać . W tej sytuacji umówiono mi nowy termin . W trakcie kolejnej wizyty w serwisie ( dotyczącej tej samej naprawy) po 3 godzinach zadzwoniłam z zapytaniem kiedy moje auto będzie gotowe i dopiero wtedy dostałam kluczyki . Sprawa którą miała trwać około godziny zajęła mi w tym salonie 4,5.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 10:56
Salon - samochody nowe
Niestety, uwierzyłem, że ...
... samochód będzie na przełomie listopada/grudnia, „dla bezpieczeństwa wpiszmy w umowę 32.12” w związku z czym zrezygnowaliśmy z zakupu w innym salonie gdzie był do odbioru od ręki tylko bardziej mi pasowała inna wersja która w małą być dostępna tylko w Katowicach do końca roku… No i zrezygnowałem… niestety łatwowierny człowiek. Ale żeby nie było, auto zostało wyprodukowane prawie w terminie. Dotarło do Polski w 1 dekadzie grudnia, do salonu 22grudnia po moim telefonie odebrałem dokumenty 28.12 zarejestrowałem 3 stycznia i już 18 mogłem odebrać auto…. I mialem się cieszyć, że tak szybko…. No cóż jak nie posiada się zaplecza to może nie warto na siłę pchać sprzedaży…. Diler roku… wracam do Bytomia i innym gorąco polecam Potwierdzam, samochód zastępczy został zaproponowany od 12. stycznia czyli na trzy dni robocze odliczając dzień odbioru i zdania... Moja propozycja rozwiązania polubownego sprawy niestety nie została potraktowana poważnie.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 10:54
Salon - samochody nowe
Problemy z odbiorem ...
... poprzedniego samochodu powinny nas czegoś nauczyć. Ale nie. Podkusiło nas, bo potrzebne większe auto, a według sprzedawcy dostępne od ręki. I się zaczęło. A sprzedaż zaskakująco dużo i nie wyrabiają się z dokumentami. W końcu przyszła faktura została opłacona i okazuje się, że na auto mamy czekać kolejne dwa tygodnie, bo grafik. Czyli kasa zablokowana, żeby zrealizować zobowiązania musimy ponieść dodatkowe koszty i wynająć samochód. Za to, żeby było ciekawiej opłacić ubezpieczenie mamy już za chwilę, a nie w momencie odbioru, czy chociaż dzień przed odbiorem samochodu. Serio? Skoro auto było gotowe do odbioru, to nie można było go sprowadzić do Katowic w momencie wpłaty opłaty rezerwacyjnej i podpisania dokumentów? Kolejny samochód na pewno z innego salony, a może też pora zmienić markę.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Jestem dziś rozczarowana ...
... poziomem usługi serwisowej i zgłoszonych usterek w samochodzie zakupionym w tym salonie . Poziom dzisiejszej usługi pod względem profesjonaliści rozmowy ,rzetelności udzielonych informacji i satysfakcji klienta oceniam nisko.Stracilam zaufanie do państwa uslug.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 12:23
Salon - samochody nowe
Niestety byłem rozczarowany ...
... przyjęciem handlowca. Byłem zainteresowany zakupem yaris gdzie Pani G. Przedstawiła ofertę na szybko szybko. Jazda próbna niestety nie do odbycia. 2 terminy później także nie odbyła się gdyż “auto jest niedostępne” mimo umawiania. W rezultacie pojechałem do innej toyoty gdzie kupiłem samochód. Yaris na pokazówce zdekompletowany (brak elementów wyposażenia). Słabo.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 13:47
Salon - samochody nowe
Niepoważne traktowanie klienta. ...
... Jazda testowa umówiona na konkretny dzień i godzinę. Po przyjściu do salonu sprzedawca rzuca tekstem, że samochodem jeździ sobie ktoś inny i może zapisać inny termin. Chłopcom wydaje się, że klient będzie latać i się prosić żeby zostawić u nich pieniądze.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 20:59
Salon - samochody nowe
Weszliśmy z żoną ...
... dużym zamiarem zakupu ale sprzedawcy jakoś nie zainteresowani, przykro się nam zrobiło, wydawało się że przeszkadzamy dziękujemy i unikamy….
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 22:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 21:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 01:00
Salon - samochody nowe
Odebrałam samochód piękny ...
... tylko szkoda że był żłe przygotowany do odbioru.Nie wydaje się auta z usterką.Moja kochana marka Toyota zawiodła na całej linii taka klapa .Następnego dnia auto znalazło się w naprawie i jest do dziś a ja płaczę codziennie..Co na to toyota.zerozainteresowania z tego salonu.!!!¡.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Mało sympatyczna obsługa
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 17:27
Salon - samochody nowe
Ostrzeżenie dla klientów! ...
... Przegląd samochodu trwa dwa razy dłużej niż podany przez pracownika. Pracownicy serwisu kłamią w sprawie godziny oddania samochodu i nie interesują się kompletnie faktem, że ktoś czeka. Sugeruję zostawić samochód i najwcześniej pojawić się w następnym dniu. Szkoda czasu na czekanie w salonie.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Ocena spowodowane brakiem miejsc parkingowych dla klientów
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 15:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 09:32
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... salonu to porażka. W jakim celu są podawane nr do konkretnych działów skoro nikt nie odbiera. Albo urywa połączenie zanim ktoś odbierze. I trzeba dzwonic od nowa. Pani z działu serwisu mechanicznego prowadzi rozmowy z innymi ludźmi zamiast skupić się na rozmowie telefonicznej. Podobna sytuacja na serwisie blacharskim...
Użytkownik sieci
22 października 2023 14:19
Salon - samochody nowe
Przez 5 lat ...
... korzystałem z usług z racji leasingu operacyjnego, jedyny zarzut, który mam to czas realizacji najprostszych działań serwisowych (przegląd, wymiana opon), które trwają 2-3 krotnie dłużej niż u innych ( wymiana opon mimo ustalonej godziny obsługi trwa 2 godziny ), klient przez ten czas chodzi jak kretyn po okolicy, bo na tak krótki czas auta zastępczego nie dostanie, nie korzystałem z innych usług typu usterki czy naprawy powypadkowe to nie ocenię ( pewnie auto czeka latami), obsługa miła, ale nikt się nie spieszy, pełny relaks, tylko klient się wścieka 😮💨.Czy skorzystam drugi raz, odpowiedź nie, nie stać mnie na tracenie 3-4 godzin na coś co trwa u innych 30-40 min. Uzupełniam opinię po Państwa odpowiedzi, rozbawił mnie Pan sformułowaniem o procedurach i dokładności... 😀, obserwowałem co robiliście z moim autem, wykonywane przez Państwa usługi realnie nie trwały wcale dłużej niż w innych serwisach, nie było w nich jakiejś szczególnej dokładności, więc skąd ten czas - auto stało po prostu i nikt się nawet do niego nie zbliżał. Opinia moja jest po 5 latach korzystania z usług i zawsze tak było, umawiacie się z klientami na godziny super, to wykorzystujcie ten czas na czynności serwisowe a nie, żeby auto stało na parkingu. Macie piękne nagrody za najlepszy salon Toyoty, zastanawiam się za co, za przepełniony parking. Co do restauracji ... Nie mój styl, co do kawy, za 5 lat raz mi zaproponowano, gdy zrobiłem awanturę o czas przeglądu, wziąłem auto zastępcze zamiast kawy. Raz piłem kawę z automatu, super jest się czym chwalić, Castorama ma lepszą.