91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 12:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu indywidualnym klientom. W wyżej wymienionym salonie zakupiliśmy 2 auta. 1 z nich miało delikatną szkodę- naprawiane z polisy OC - wszystko super i bez zastrzeżeń, bo płaciła ubezpieczalnia z którą mają umowę. Cyrk zaczął się dopiero, gdy zareklamowaliśmy pierwsze auto ( Toyota Aygo) do naprawy w ramach gwarancji- problemy z odpaleniem samochodu już po 2 dniach bez jazdy. Za pierwszym razem zamiast zdiagnozować problem został wymienionym akumulator- pomogło do następnej zimy. Następnie problem znów się pojawił i został zgłoszony - usłyszeliśmy, że akumulator jest już na wykończeniu, ale jeszcze nie łapie się w ,,widełkach" do wymiany. Zaproponowano mi, abym zgłosił problem na następnym przeglądzie serwisowym ( robione regularnie w tym salonie) i tak też zrobiłem, po czym usłyszałem, że auto już nie jest na gwarancji i w jej zakresie mi nie rozpatrzą reklamacji. Z przykrością stwierdzam, że Toyota Romanowski umie sprzedać auto, ale zadbać o klienta po zakupie już nie umie. Można to w sumie wywnioskować z komentarzy innych niezadowolonych klientów. Z racji, że akurat w tym roku skończyły się nam dwa leasingi mamy ponowną możliwość zakupu 2 nowych aut i tym razem na pewno nie skorzystamy z oferty tego salonu.
Użytkownik sieci
17 listopada 2021 12:01
Salon - samochody nowe
2 godziny czekania ...
... na wymianę opon, mimo że termin umówiony 3 tygodnie wcześniej. Szanowna Toyoto co z tego, że macie miła obsługę skoro nie możecie określić okna czasowego na prostą wymianę opon. Skoro mam być na 12, to co robicie przez te 2 godziny?
Użytkownik sieci
16 września 2021 08:06
Salon - samochody nowe
Słabo bardzo słabo
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 14:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Nie potrafią naprawić czujników parkowania przez 3 miesiące dodam że auto również ma 3 miesiące. Próbują zrzucić odpowiedzialność na producenta czujników. Wydali auto,, po naprawie'' wiedząc że nic nie pomogło. Dodam że w serwisie byłem około 8 raz z tym problem.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 11:20
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa serwisu
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 12:02
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystanie z serwisu Toyoty w Kielcach.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 16:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2021 08:19
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Pani ...
... zapomniała wysłać ofertę. W trakcie obsługi przyszedł inny klient i Pani powiedziała że Musi jemu wydać auta i odeszła.
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 18:54
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... którym byłem. Jakość obsługi handlowców na najnizszyn poziomie. Brak szacunku i chamstwo. Salon w Radomiu i Krakowie to niebo a ziemi.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 10:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... problem się pogłębia a nikt nie wie co do czego a ceny jak w salonie BMW Masakra
Użytkownik sieci
16 stycznia 2021 13:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 stycznia 2021 21:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 listopada 2020 17:27
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi znacznie ...
... się obniża z każdą wizytą. Wydłuża się czas obsługi. Wymiana całych kół z letnich na zimowe zakupione we wrześniu i oddane im do przechowania trwała tylko....2.5 godziny. W rachunku za tą operację skasowano 130 zł. Opony przekazano brudne bez śladu konserwacji. Na szczęście mam konserwant po starym samochodzie od Volkswagena. Samochód też oddano brudny, pomimo szczycenia się przez firmę Romanowski sloganem marketingowym o oddawaniu po usłudze mytych samochodów - slogan bzdura.
Użytkownik sieci
21 października 2020 16:36
Salon - samochody nowe
Zacznę od pozytywów. ...
... Czwartek telefon, w piątek znalazł się wolny termin na przegląd po 60 tys. km. Auto zostało umyte po robocie. Teraz mniej przyjemna część opinii. Koszt przeglądu(olej+filtry) z wymianą klocków i uwaga tarcz przód i tył wyniósł blisko 4 tys. zł. Nie hamuję jakoś nadmiernie i nie rozpędzam się przed czerwonym światłem, a także większość kilometrów przejechałem w trasie, stąd zaskoczyła mnie konieczność wymiany tarcz. Więc albo Toyota posiada słabe części albo Pan Daniel, który mnie obsługiwał jest "dobrym" specjalistą. Cena wysoka, bo Pan Daniel wpisuje dwie pozycje roboczogodzin i tak: przegląd 3,5r-h (ciekawe, bo w serwisie byłem 14:30 - 17:00), wymiana klocków i tarcz 2,2r-h. Także z czystym sercem nie polecam Pana Daniela.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 18:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam, obsługa ...
... niekompetentna, Pani na recepcji obiecuję że oddzwoni telefonu do dziś nie dostałem. Omijajcie szerokim łukiem
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 18:14
Salon - samochody nowe
Dno i metr ...
... mułu a nie serwis samochodowy. Nawet nie będę rozwijał tematu bo studiowałem jak kilku innych w PWSOŚ w Radomiu i tam też niestety czegoś mnie nauczyli... Na informatyce uczyli że wszystko się da skasować. Żegnam ozięble. PS. Nigdy żadnej TOYOTY ani LEXUSA!!!
Użytkownik sieci
23 grudnia 2019 14:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 22:34
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego salonu!!!
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 22:01
Salon - samochody nowe
Brak klimatu do ...
... obsługi klienta. Nie kupiłbym tam samochodu napewno. Brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 21:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka