90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 marca 2019 09:24
Salon - samochody nowe
Naprawa gwarancyjna sprzęgła. ...
... Po konsultacji auto zostało pozostawione w salonie w poniedziałek rano. Obiecano mi,że do końca tygodnia samochód zostanie naprawiony. W czwartek po moim telefonie do serwisu dowiedziałem się , że jest problem z decyzją ubezpieczyciela, i auto musi zostać na weekend. Przesunięto termin na wtorek. Oczywiście na tym się nie zakończyło, po moim kilkukrotnym kontakcie telefonicznym zapewniano mnie , ze samochód zostanie naprawiony na wtorek-środę. We wtorek dowiedziałem się, że ubezpieczyciel nie wydał jeszcze zgody na wymianę uszkodzonych części i samochód MOŻE będzie na czwartek-piątek. Po kolejnym już telefonie i wykłóceniu się auto było gotowe na czwartek g 16. Na miejscu dowiedziałem się , że w ramach akcji został jeszcze wymieniony w moim aucie zbiornik par paliwa. Ok pomijając to , że nikt nie raczył mnie nawet o tym powiadomić chociaż praktycznie codziennie dzwoniłem do salonu. Po odbiorze auta, w kabinie nie przewietrzone i silny zapach benzyny. Po dojechaniu autem do domu ok 3 km i pozostawieniu go na parkingu na godzinę auto nie chciało odpalić..... Po ponownym telefonie do Pana z serwisu dowiedziałem się , że jedyną możliwością jest wezwanie lawety z Toyota Eurocare i przywiezienie auta do serwisu. W piątek rano samochód na lawecie wrócił do Toyoty. Na miejscu nikt za bardzo nie poczuwał się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Dowiedziałem się, że pompa się zapowietrzyła i ponadto przewód od wymienianego przez firmę zbiornika był wadliwy więc wymieniono go ponownie...... Druga sprawa, błahostka... Prosiłem o naklejenie na tylną szybę naklejki "Toyota lider niezawodności" . Przez dwa tygodnie i moje kilkukrotne o tym przypominanie oczywiście naklejki dalej nie mam :-p Pan w serwisie powiedział mi w końcu , że nie mają jednak na stanie i za kilka dni do mnie zadzwoni i zostanie ona przyklejona..... Nie trzeba zgadywać ,z e do tej pory jej nie mam i raczej nie będę miał :-) Odczucia po wizycie mocno mieszane. Nie zdecyduje się już więcej na wizytę w serwisie. Istnieje też coś takiego jak umowa ustna i tłumaczenie się i zasłanianie decyzjami ubezpieczyciela jest co najmniej nie fair. Poinformowano mnie na początku o tym , że ubezpieczyciel może "przedłużyć" czas naprawy, ale trwa to około 3 dni. Pomimo tego zapewniono mnie , że dostanę auto do końca tygodnia. Jeżeli od początku ktoś poinformował by mnie, że naprawa może przedłużyć się nawet do 2 tygodni a nie zbywał mnie i z dnia na dzień przesuwał termin to z pewnością nie miałbym do nikogo pretensji. drawiam Artur
Użytkownik sieci
22 marca 2019 06:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 marca 2019 18:09
Salon - samochody nowe
Nie przyjemny zapach gdy oddali auto
Użytkownik sieci
17 marca 2019 16:57
Salon - samochody nowe
Obsługa z najwyższej ...
... klasy. Przedstawienie oferty jak i wyjaśnienie poszczególnych elementów składowych jak najbardziej na plus. Minusów brak. Polecam wszystkim tego dealera
Użytkownik sieci
14 marca 2019 19:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 marca 2019 17:45
Salon - samochody nowe
Bardzo sympatyczni ludzie w 100% polecam
Użytkownik sieci
13 marca 2019 09:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2019 11:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2019 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2019 10:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2019 20:15
Salon - samochody nowe
Pan Robert rzetelny sprzedawca.
Użytkownik sieci
5 marca 2019 14:30
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 12:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2019 13:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2019 10:27
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
6 lutego 2019 11:23
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 08:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 18:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 18:00
Salon - samochody nowe
Przy pierwszym przeglądzie ...
... przejechane aż 3000 km wcisneli starszemu człowiekowi ze filtr kabinowy jest carny i trzeba wymienic na nowy,ciekawe co pomysleli o oleju.Resztę pozostawiam do przemyślenia,gdyż po przekazaniu samochodu nie wiemy czy rzeczywiście płaci się za uczciwy przegląd. Ps. Pozdrawiam tego miłego Pana z którym rozmawiałem telefonicznie i stwierdził ,że może wymienić filtr nawet po 500km,tylko że płaci klient.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 18:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki