92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 16:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 listopada 2024 10:51
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić salonu Kozłowski osobom chętnym na zakup nowego auta. Pomijam kiepskie przygotowanie handlowca, który znał mniej parametrów fizycznych auta niż ja po obejrzeniu 3 filmów na YouTube. Pomijam, że był chory, o czym poinformował nas dopiero podczas jazdy próbnej, ciągle kaszląc w aucie, co teraz przepłacamy chorobą (nic fajnego dla rodziców małego dziecka). Szczytem porażki w salonie Kozłowski było podejście do nas jako klientów – miałem wrażenie, że handlowiec robi nam łaskę sprzedając nowe auto. Nie był skłonny dać ani grosza upustu, ani jednego gratisu (nawet dywaników). Po powrocie do domu wykonałem dwa telefony do salonów Toyoty w pobliskich miastach i bez problemu uzyskałem dużo korzystniejsze oferty. Zadzwoniłem po raz kolejny do salonu Kozłowski z pytaniem czy na pewno nie da się wynegocjować jakichś korzyści i niestety odpowiedź była negatywna („No wie pan, to taka dobra firma, nie dajemy rabatów”). Tak więc jeżeli ktoś szuka dealera nowych aut marki Toyota polecam podzwonić po innych salonach, warto przejechać się 200 – 300 kilometrów by zaoszczędzić kilka tysięcy złotych i dodatkowo dostać wartościowe gratisy.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 16:35
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z obsługi, daje 10 punktów. Polecam Salon Toyota Kozłowski.
Użytkownik sieci
15 listopada 2024 17:28
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:55
Salon - samochody nowe
Długo dawałem szansę ...
... salonowi i nie pisałem opinii. Niestety chyba nie zależy Im na dobrych relacjach z klientem , ponieważ przez miesiąc sygnalizowania jak bardzo jestem niezadowolony nie znaleźli sposobu aby spotkać się pośrodku. Samochód wydany 11 dni po rejestracji , co w najmie długoterminowym, jaki wybrałem ,to kwota ok. 700,00 zł , które musiałem ponieść z własnej kieszeni . Handlowiec nie znalazł rozwiązania, Dyrektor nie znalazł czasu na telefon, Kierownik w dzień odbioru auta pochylił się nad tematem, chociaż miał na to ponad 2 tygodnie wcześniej, obiecał próbę podjęcia działań , niestety znowu nie doczekałem się nawet telefonu. Termin wydania auta zgodny z umową, jednak długo po „ obiecanym” terminie przez handlowca w dniu podpisywania umowy. Ogólnie podpisz umowę a potem radź sobie sam. Salon na pewno zdobył chodzącą antyreklamę w mojej osobie.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 12:16
Salon - samochody nowe
Pan z serwisu ...
... chyba miał zły humor albo siedzi tam za karę pierwszy kontakt z klientem w konkurencyjnych firmach lepiej przypadł mi do gustu . Za to tylko 3 gwiazdki reszta ok
Użytkownik sieci
6 listopada 2024 09:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu, ...
... jestem bardzo rozczarowana poziomem obsługi przez Pana Daniela Dardę. Salon naciąga klientów przy najmie długoterminowym. Mimo braku wydania samochodu salon wcześniej uruchamia najem- leasing i ubezpieczenie ( o ok 2 tyg.) i nakazuje klientowi pokrywać koszty z tego tytułu, mimo, że auta nie wydał, zasłaniając się brakiem możliwości - natłokiem spraw w salonie. Sprawa do UOKiK. Gdy klient neguje tego typu praktykę domagając się pełnego okresu najmu, za który przecież poznosi koszt, Pan Daniel sam podpowiada skierowanie sprawy na drogę sądową (to chyba nazywa się "pracownik roku"). Niestety jeszcze bardziej przykry, a wręcz można powiedzieć żenujący jest poziom obsługi kierownika tego salonu. Poproszony o rozwiązanie sprawy, telefon w tej kwestii, nigdy tego nie zrobił. Wg. Pana Daniela jego kierownik jest ciągle zajęty, a dostąpić zaszczytu rozmowy można tylko osobiście w salonie. Niestety moja opinia potwierdza niektóre poniższe. Jeżeli chcecie być Państwo potraktowanie przyzwoicie jako klienci, to skorzystajcie z innego salonu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 19:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 19:19
Salon - samochody nowe
Dobrze umiejscowiony salon ...
... samochodowy tej znanej marki, życzliwi pracownicy, profesjonalny serwis. Blisko stąd do granicy z Niemcami, w okolicy są liczne centra handlowe.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 13:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 11:17
Salon - samochody nowe
Sprawni doradcy serwisowi. To największy atut serwisu Toyoty.
Użytkownik sieci
3 listopada 2024 19:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2024 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 października 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Muszę przyznać, ze ...
... Pan Krystian z Toyota Szczecin(ul. Mieszka) zrobił wszystko co mógł celem rozwiązania problemu. Nie otrzymał co prawda informacji ze swojej Centrali lecz sam szukając rozwiązania przedstawił mi kilka opcji za co mu bardzo dziękuję.
Użytkownik sieci
28 października 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna i grzeczna obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
25 października 2024 15:42
Salon - samochody nowe
TOYOTA! Miło, sprawnie, profesjonalnie!!!
Użytkownik sieci
20 października 2024 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 października 2024 16:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2024 13:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... tego salonu nikomu, kto chce być obsługiwany według standardów godnych takiej marki. Już od samego początku zakupu samochodu miałam wrażenie, że muszę dopytywać o wszystko i sama pilnować terminów przekazania auta i dopełnienia formalności. Po roku zdecydowaliśmy się na drobną naprawę auta powstałą w wyniku przetarcia samochodu przez sąsiada oraz pierwszy przegląd serwisowy. Było bardzo dużo zamieszania, telefonów... Finalnie auto wróciło na lawecie wynajęte przez ubezpieczyciela. Zaraz po przekazaniu auta dostrzegliśmy, że listwa nad zderzakiem jest przetarta, co niezwłocznie zgłosiliśmy opiekunce z salonu. Wina została wpierw przerzucona na serwis w Nowogardzie, który naprawiał auto, następnie po wielu telefonach, zarówno z obsługą z Nowogard jak i firmą laweciarską, ustaliliśmy, że szkoda musiała powstać podczas pobytu auta w Szczecinie, prawdopodobnie podczas przeglądu lub wyceny. Od końca sierpnia do dzisiaj (październik) czekaliśmy na odpowiedź, w międzyczasie wysyłając pismo reklamacyjne, pisząc wielokrotnie do opiekunki. Po ponad miesiącu otrzymaliśmy wiadomość, że sami dokonaliśmy uszkodzenia... Jestem zażenowana tym, jak zostaliśmy potraktowani, właściwie to "olani", bo kierownik pomimo obietnic ani razu nawet nie zadzwonił. Myślę, że uszkodzenie w kwocie kilkuset złotych jest niewarte tracenia opinii w oczach lojalnych klientów, niestety z przykrością stwierdzam, że tylko po mojej stronie fakty i uczciwość mają znaczenie.