91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 13:51
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu, ...
... dostałem wezwanie do naprawy poduszki powietrznej w mojej Toyocie Yaris rok prod 2002 na koszt Toyoty, jakas wada fabryczna, ucieszyłem się, że pomimo tylu lat Toyota dba o klientów. Jakież było moje rozczarowanie z obsługi w serwisie Toyoty na ul. Struga. Panowie przy przyjęcia auta na warsztat byli wręcz zdziwieni, że takie stare auto śmiem naprawiać u nich... Nateepnego dnia odebrałem autko i dosłownie po ujechaniu kilki km. zapaliła sie sygnalizacja poduszki powietrznej. Wróciłem do servisu i grzecznie przedstawiłem problem. Co usłyszałęm? Że to awaria wynikająca z czego innego i nie będa w tym starym gracie już grzebać. Zaznaczam, że jestem pierwszym właścicielem tego autka. i przez cały okres uzytkowania nigdy nic się nie psuło. Poprostu staram się dbać o auto. Pojechałęm z tym problemem to nieautoryzwoanego servisu i za pare zł. awaria została usunięta. Pan mechanik stwierdził, że usterkę spowodował ingerencja servisu autoryzwanego. Toyotke Yari traktuje jako bardziej "auto już kolekcjonerskie" po tylu latach ma przebieg 67 tyś km. Zostawiłem je sobie jako wspomnienie z młodości, taki mały kaprys. Na codzień jężdżę zupełnie innym autem. Drodzy klienci, SZEROKIM ŁUKIEM OMIJAĆ ASO TOYOTY NA UL. STRUGA. Na wieki wieków...
Użytkownik sieci
14 marca 2025 10:47
Salon - samochody nowe
Paracownikow kręcących się ...
... po salonie baaaardzo dużo, brak tylko zainteresowania klientem. Szkoda….
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 16:39
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta jak ...
... za karę. Przy wycenie auta z katalogu doliczona jakaś dziwną kwota, której nikt nie potrafił później wyjaśnić (temat skonsultowałem z innymi użytkownikami Toyoty, którzy nabyli swoje auta w innych salonach i pierwszy raz spotkali się z jakąś dodatkową opłatą). Finalnie cena auta wyszła wyższa o 10 000 niż to co proponowane jest w katalogu. Do tego brak możliwości obejrzenia aut dostępnych na placu, ze względu na to, że "nie wiadomo było gdzie są kluczyki do dostępnych samochodów". Opinię piszę po przeszło pół roku od wizyty w salonie, ale do napisania jej skłoniło mnie to, że średnio co 3 miesiące otrzymuję telefon z pytaniem czy nadal jestem zainteresowany kupnem auta. Dodatkowo Pan, który nas obsługiwał, stwierdził że może nam pokazać swoje prywatne auto, bo akurat posiadał model, którym byliśmy zainteresowani. Obejrzałem z zewnątrz i zniesmaczeni wróciliśmy do domu. Nabyliśmy auto innej marki, po tym jak zostaliśmy rewelacyjnie potraktowani przez innego sprzedawcę. Co ciekawe po rozmowie ze znajomymi okazało się, że zostali w podobny sposób potraktowani w salonie, a jak później się dowiedzieli zachowanie takie spowodowane jest tym, że salon głównie nastawiony jest na klientów biznesowych i sprzedaż flotową, indywidualni są traktowani niestety jakby byli gorszej kategorii.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 14:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umówiłam ...
... się z pracownikiem salonu na jazdę próbną, musiałam dojechać z innego miasta co wiązało się z urlopem na ten dzień, po przyjechaniu do salonu okazało się,że auto nie ma przeglądu technicznego, więc nie gdzie nie pojadę. Pan niemiły, za karę pracuje z ludźmi, szkoda, bo chciałam kupić auto za gotówkę a tu taki cyrk....
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 18:16
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić ...
... serwisu. Małe zaangażowanie w sprawy klienta. Dodatkowo auto dwa razy było na przeglądzie i ani razu nie zostało odkurzone i umyte. Oddane brudniejsze niż odstawione. Aktywacja opcji w komputerze auta 200 zł/szt. W serwisie w innym mieście wszystkie wymienione rzeczy zrobione gratis podczas przeglądu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 07:24
Salon - samochody nowe
29 czerwca wraz ...
... z chłopakiem wybrałam się do salonu Toyota na ulicy Struga, aby obejrzeć Toyote yaris i dowiedzieć się o możliwościach jej finansowania. Już na początku było dość nieprzyjemnie ponieważ staliśmy przy samochodzie ok 10 minut i NIKT z obsługi do nas nie podszedł spytać czy w czymś pomóc. Dodam że Państwo z obsługi byli zajęci w tym czasie prowadzeniem rozmów między sobą. Gdy poprosiliśmy o pomoc, jeden z Panów do nas podszedł. Gdy tylko usłyszał że chodzi o Yaris i o to że chce uzyskać informacje o możliwości kredytowania, od razu stracił zapał do dalszej rozmowy, który zasadniczo od początku był nikły. Nie pytając mnie wcześniej o moje zarobki, mój wkład własny do auta, wspomniany wcześniej około 40 letni Pracownik salonu Toyota z zarostem ;) stwierdził że i tak nie mam szans na kredyt, bo mam umowę na czas określony ( jedyne co zdążyłam powiedzieć) i że rata będzie dla mnie zbyt wysoka pewnie - założył że mam zerowy wkład własny. Na moją próbę o wypełnienie wniosku do banku usłyszałam odpowiedź że „jest przy tym za dużo pracy” (do zamknięcia salonu były ok 2 godziny). Gdy spytałam o leasing usłyszałam informację że wykup auta będzie bardzo duży…. Nieskromnie powiem że poczułam się jak bohaterka kultowego filmu „Pretty woman” - nie wygladała wystarczająco ekskluzywnie by zostać obsłużona przez wspomnianego Pana. Na całe szczęście trafiłam za namową bliskich do znanego już nam salonu w Nowogardzie gdzie spotkałam się z przemiłą, kompetentna i życzliwa obsługa, która służy pomocą i radą. Oby więcej takich miłych pracowników salonu bo to już połowa sukcesu! A co do Pana z ulicy Struga to cóż …. Wszędzie zdarzy się „czarna owca”. Na koniec dodam że Toyota to marka sama w sobie i obroni sie zawsze, choć samochody nabierają zdecydowanie piękniejszego kolorytu gdy wokół są mili ludzie jak w Salonie Nowogard. Pozdrawiam ;)
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej krytyki, ...
... Panie mają bardzo nie miłe podejście do klienta, co powinno być zgłoszone do pracodawcy. Wszystko bardzo trudno tam załatwić, nikt nic nie wie, spychologia i czekanie nawet na drobnostkę. Mili sa tylko jak chcesz kupić auto lub leasing. Po zakupie Obsluga spada do zera.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 22:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Z całą pewnością nie przystające sprzedawcy samochodów. Nigdy tam nie wrócę. Sprawa zgłoszona do centrali Toyota Polska.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 12:01
Salon - samochody nowe
Niestety, pomimo upływu ...
... kilku lat, jedyne co się zmieniło to grzeczność nowych doradców serwisowych. W dalszym ciągu jednak serwis nie angażuje się w potrzeby klientów i pozostawia ich samych sobie z problemem. Dodatkowa gwiazdka jest tylko dla Mistrza Serwisu, ponieważ jako jedyny próbował rozwiązać problem.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... Toyoty przy Struga 31B w Szczecinie, to dramat. Pan Jacek.K i siedząca obok niemiła Pani, pracują tam jak za karę. Klientów traktują z góry. Kiedy byłam obsługiwana przez tę parę pracowników,obsługiwali jeszcze inne osoby, krzycząc za moje plecy i pouczając. Wymieniają miedzy sobą prywatne uwagi, niezwiązane z pracą. To świadczy o niskim poziomie obsługi. Ponad to, w ciągu 2 tyg miał być zrobiony kosztorys szkody ("a może uda się szybciej"cyt. p. Jacek.K) tym czasem minęło 6 tyg . Próby dodzwonienia się pod nr z wizytówki jak i te podane na infolinii, nie powiodły się przez wiele dni. Kiedy wreszcie udało mi się, po wielu próbach, uzyskać połączenie , zmęczony Pan Jacek, poinformował mnie, że likwidowane są dopiero szkody z kwietnia🙈 a mój kosztorys nawet nie jest zrobiony, zatem zapomniał mi najwyraźniej powiedzieć, że na likwidację szkody w serwisie Toyoty czeka się wiele miesięcy.. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Pozorny profesjonalizm a ...
... jak pojawiają się problemy to spychologia to nie my to oni, nie polecam, więcej szczegółów dodam na zapytanie,.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 22:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 11:07
Salon - samochody nowe
Naprawa powypadkowa miała ...
... mieć miejsce po około 2 miesiącach. Minęły 2 miesiące więc zadzwoniłem. Okazuje się źe nawet nie zamówili części.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 23:39
Salon - samochody nowe
Serwis omijać z ...
... daleka, ceny z kosmosu. W innych serwisach Toyoty ceny o połowę niższe i obsługa owiele milsza.
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 15:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 16:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 14:28
Salon - samochody nowe
Opinia dla Toyota ...
... Kozłowski z tego powodu, że od miesiąca czekam na ich kontakt ze mną w sprawie akcji serwisowej (dziwna sprawa bo to najprostsza kasa dla serwisu od producenta). Zgłoszenie na stronie Toyoty nie zadziałało - kontaktu brak. Kolejna próba przez Toyota Polska...i dalej cisza. Ale smsy z Toyoty otrzymałem z pytaniem czy jestem zadowolony z serwisu. Na szczęście była też opcja "brak kontaktu" - i taką zwrotną wiadomość wysłałem. Oczywiście bez rezultatu i zainteresowania ze strony ASO Toyota Kozłowski ( czy też Toyota Polska). Jak w ten sposób przeprowadzają naprawy i sprzedają samochody to nie wygląda to zbyt dobrze. Ba wygląda to dramatycznie słabo. Ode mnie za "kontakt" z klientem otrzymują opinię najniższą z możliwych. Ps zrzut z połowy października. Pierwszą wiadomość otrzymałem na początku października.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 13:27
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystania z ...
... usług. U sprzedawcy Pawła zarezerwowałam samochód. Po przyjeździe (200 km) okazało się, że samochód został sprzedany. Nie otrzymałam żadnej informacji. Strata czasu i pieniędzy
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 14:02
Salon - samochody nowe
Na infolinii powiedzieli, ...
... że pomogą mi w każdym salonie. Niestety. Nie w każdym. Nie tutaj. Pozdrawiam panią z recepcji i życzę uśmiechu.
Użytkownik sieci
31 marca 2021 21:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki