92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Obsługa poniżej krytyki, ...
... Panie mają bardzo nie miłe podejście do klienta, co powinno być zgłoszone do pracodawcy. Wszystko bardzo trudno tam załatwić, nikt nic nie wie, spychologia i czekanie nawet na drobnostkę. Mili sa tylko jak chcesz kupić auto lub leasing. Po zakupie Obsluga spada do zera.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 22:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Z całą pewnością nie przystające sprzedawcy samochodów. Nigdy tam nie wrócę. Sprawa zgłoszona do centrali Toyota Polska.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 12:01
Salon - samochody nowe
Niestety, pomimo upływu ...
... kilku lat, jedyne co się zmieniło to grzeczność nowych doradców serwisowych. W dalszym ciągu jednak serwis nie angażuje się w potrzeby klientów i pozostawia ich samych sobie z problemem. Dodatkowa gwiazdka jest tylko dla Mistrza Serwisu, ponieważ jako jedyny próbował rozwiązać problem.
Użytkownik sieci
25 lipca 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Obsługa w serwisie ...
... Toyoty przy Struga 31B w Szczecinie, to dramat. Pan Jacek.K i siedząca obok niemiła Pani, pracują tam jak za karę. Klientów traktują z góry. Kiedy byłam obsługiwana przez tę parę pracowników,obsługiwali jeszcze inne osoby, krzycząc za moje plecy i pouczając. Wymieniają miedzy sobą prywatne uwagi, niezwiązane z pracą. To świadczy o niskim poziomie obsługi. Ponad to, w ciągu 2 tyg miał być zrobiony kosztorys szkody ("a może uda się szybciej"cyt. p. Jacek.K) tym czasem minęło 6 tyg . Próby dodzwonienia się pod nr z wizytówki jak i te podane na infolinii, nie powiodły się przez wiele dni. Kiedy wreszcie udało mi się, po wielu próbach, uzyskać połączenie , zmęczony Pan Jacek, poinformował mnie, że likwidowane są dopiero szkody z kwietnia🙈 a mój kosztorys nawet nie jest zrobiony, zatem zapomniał mi najwyraźniej powiedzieć, że na likwidację szkody w serwisie Toyoty czeka się wiele miesięcy.. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Pozorny profesjonalizm a ...
... jak pojawiają się problemy to spychologia to nie my to oni, nie polecam, więcej szczegółów dodam na zapytanie,.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 22:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 11:07
Salon - samochody nowe
Naprawa powypadkowa miała ...
... mieć miejsce po około 2 miesiącach. Minęły 2 miesiące więc zadzwoniłem. Okazuje się źe nawet nie zamówili części.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2021 23:39
Salon - samochody nowe
Serwis omijać z ...
... daleka, ceny z kosmosu. W innych serwisach Toyoty ceny o połowę niższe i obsługa owiele milsza.
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 15:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 listopada 2021 16:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 14:28
Salon - samochody nowe
Opinia dla Toyota ...
... Kozłowski z tego powodu, że od miesiąca czekam na ich kontakt ze mną w sprawie akcji serwisowej (dziwna sprawa bo to najprostsza kasa dla serwisu od producenta). Zgłoszenie na stronie Toyoty nie zadziałało - kontaktu brak. Kolejna próba przez Toyota Polska...i dalej cisza. Ale smsy z Toyoty otrzymałem z pytaniem czy jestem zadowolony z serwisu. Na szczęście była też opcja "brak kontaktu" - i taką zwrotną wiadomość wysłałem. Oczywiście bez rezultatu i zainteresowania ze strony ASO Toyota Kozłowski ( czy też Toyota Polska). Jak w ten sposób przeprowadzają naprawy i sprzedają samochody to nie wygląda to zbyt dobrze. Ba wygląda to dramatycznie słabo. Ode mnie za "kontakt" z klientem otrzymują opinię najniższą z możliwych. Ps zrzut z połowy października. Pierwszą wiadomość otrzymałem na początku października.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 13:27
Salon - samochody nowe
Odradzam korzystania z ...
... usług. U sprzedawcy Pawła zarezerwowałam samochód. Po przyjeździe (200 km) okazało się, że samochód został sprzedany. Nie otrzymałam żadnej informacji. Strata czasu i pieniędzy
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 14:02
Salon - samochody nowe
Na infolinii powiedzieli, ...
... że pomogą mi w każdym salonie. Niestety. Nie w każdym. Nie tutaj. Pozdrawiam panią z recepcji i życzę uśmiechu.
Użytkownik sieci
31 marca 2021 21:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 01:43
Salon - samochody nowe
Zmienilam zdanie po ...
... tym jak walczylam o zwrot mojego samochodu. W ostatecznosci przeproszono ,ale niesmak pozostal. Juz nie wroce.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 10:41
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... jest za wiele na ten salon. W życiu nie przeżyłam takiego rozczarowania jak tutaj. Nie od dziś jestem klientem Toyoty, nie od dziś jeżdżę na przeglądy oraz badania techniczne, dotychczas w salonach mieszczących się czy to w Poznaniu, Łodzi, Rzgowie i Warszawie. Poczynając od początku: doradca przez telefon nie potrafił podać widełek cenowych odnośnie przeglądu, gdzie takowe istnieją dla każdego z salonu Toyoty. Stwierdzono, że na miejscu uzyskam taką informację. Idąc dalej, zaznaczając podstawowy przegląd po 15 tysiącach na fakturze końcowej dodano koszt dezynfekcji klimatyzacji, wmawiając mi, że są to usługi salonu w ramach przeglądu. Widziałam, że z panem z obsługi nie mającego pojęcia o świadczonych usługach nie ma co prowadzić dalszej rozmowej, idącej do nikąd, uznałam że zgłoszę się wyżej. Rozmawiając z kierownikiem serwisu, przyznał że jest to usługa dodatkowa i należy po dezynfekcji odczekać do dnia kolejnego. Oczywiście nie muszę zaznaczać, że przekazując auto nikt mnie nie poinformował, że nie zostało odpowiednio wywietrzone i nie należy nim jeździć do dnia kolejnego. Tak więc zwyczajnie chcąc zarobić na prowizji doradca nie pytając mnie o dodatkowe usługi, sam zadecydował. Oczywiście temat był poruszany z dyrektorem salonu, niestety uzyskałam tylko przeprosiny za zaistniałą sytuację i prośbę o kontakt przy następnym przeglądzie w celu udzielenia rabatu. Na koniec dostałam informację, że po 20 minutach można jeździć po dezynfekcji. Przepraszam, ale jak to jest że każdy pracownik salonu ma inne informacje? Jestem totalnie zdewastowana i na pewno nie wrócę. Pierwszy raz spotkałam się z obsługą klienta na tak niskim poziomie, szczególnie w branży motoryzacyjnej. Jeżeli misją Toyoty jest ,,kompleksowe podejście do każdej sprawy...kreowanie wartości dodanej dla klientów” to na pewno nie w tym przypadku.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 11:04
Salon - samochody nowe
Jako długoletni klient ...
... serwisu odradzam wizyty, w Nowogardzie było kiedyś Ok, ale Szczecin Struga zawsze był fatalnym ASO.
Użytkownik sieci
27 maja 2020 22:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Powinni ...
... iść na nauki do Opla ten sam właściciel ale personel całkiem inny Miły i życzliwy.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Niestety nie pracują ...
... tu mechanicy tylko wymieniacze. Dodatkowo po naprawie został schowany czujnik parkowania. Paranoja Aby było mało numer Panowie po numerze Vin nie są w stanie rozróżnić silnika. Mylą D4D z vvti.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2019 08:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka