90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 11:06
Salon - samochody nowe
Masakryczna obsługa klienta. ...
... Na kontakt z w serwisie blacharskim z opiekunem klienta trzeba czekać wiele dni. Nie oddzwaniają mimo zapewnień o kontakcie. Brak odpowiedzi poprzez kontakt e-mail.
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 23:31
Salon - samochody nowe
Pracownicy są opryskliwi, ...
... niechętni do pomocy. Pan ostentacyjnie zerkał na zegarek, przypominając że jest za 5 min 15. Zwróciłam się z prośbą o pomoc, ponieważ po wymianie opon zapalił mi się czujnik ciśnienia. Ewidentnie wyczuwalna atmosfera ciśnienia planów sprzedażowych. Nie polecam, dno i wodorosty. Jeżeli nie zamierzacie wydać kilku milionów w tym salonie, nie spodziewajcie się obsługi na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
27 listopada 2021 01:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Moja ...
... przygoda z serwisem blacharsko-lakierniczym nie jest wyjątkowa. A podobne opinie innych rozczarowanych wskazują na systemowy charakter zjawiska. Oględziny po szkodzie 07.09. Specjalista działu obiecał zadzwonić wieczorem z informacją o protokole. Cisza. Dzwonię po 3 tygodniach i mam wyznaczony termin naprawy na 17.10. ale pan zgłasza konieczność uprzedniego potwierdzenia tego terminu. I najlepiej żebym sama do niego zadzwoniła , bo on napewno zapomni..Więc dzwonię. Cisza. Pan już nie odbiera , nie oddzwania. Recepcja zapewnia, że przekaże wiadomość do serwisu i oddzwonią. Cisza. Jest prawie grudzień. Naprawy nie było, informacji brak, kontaktu brak. Komunikacja i obsługa klienta kompletnie nie działa. Nie odbierają telefonów , pod opublikowanym na stronie nr telefonu do kierownika działu blacharsko- lakierniczego zgłasza się ….salon Lexusa z Al. Pokoju. Tel komórkowy opiekuna szkody milczy a recepcja mówi, ze przekaże wiadomość …i tak w kółko. Czy to są standardy „salonu przyszłości "? Podziękuję za taką przyszłość . Wycofuję upoważnienie do naprawy. Za elegancką fasadą nowoczesnego salonu, pośród pięknych samochodów i wyprasowanych ludzi , brakuje profesjonalnej obsługi , sami statyści. A klient pozostaje sam sobie, upokorzony , zignorowany i poirytowany.
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 16:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 20:04
Salon - samochody nowe
Ogromne podziękowania Pani ...
... Agacie Urbanelis za profesjonalne doractwo, rzeczowe i konkretne informację. Wszystko na tyle profesjonalnie, że po zamówieniu pierwszego samochodu wycofaliśmy zamowienie u konkurencji i kolejny samochód został również zamówiony za pomocą Pani Agaty. Bardzo dziękuję i polecam z całego serca.
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 17:44
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa, na każdym poziomie!
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... działu auta używane. Świetna obsługa klienta, szczególnie pomocny w zakupie samochodu okazał się doradca klienta - pan Wojciech Dyba. Moje wrażenia co do technicznych aspektów zakupu samochodu (wizyta w warsztacie, rzetelności w przedstawieniu stanu samochodu oraz płatności) są bardzo pozytywne. Reasumując: salon który odznacza się wzorcowym podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 15:12
Salon - samochody nowe
Super znają się ...
... na samochodach nie nachalnie profesjonalne polecam
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 07:26
Salon - samochody nowe
Fachowa i miła obsługa.
Użytkownik sieci
15 listopada 2021 21:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 19:33
Salon - samochody nowe
Очень приветливый персонал. ...
... Отдельная благодарность пани Ивоне. (Przetłumaczone przez Google) Bardzo przyjazny personel. Specjalne podziękowania dla Pani Iwony.
Użytkownik sieci
11 listopada 2021 08:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2021 08:42
Salon - samochody nowe
Rewelacyjna obsługa klienta. ...
... Dzięki obsłudze oraz serwisie na wysokim poziomie zdecydowaliśmy się na kolejną Toyotę 😉
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 22:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 20:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 października 2021 08:46
Salon - samochody nowe
Toyota i wszystko jasne.
Użytkownik sieci
31 października 2021 01:04
Salon - samochody nowe
Oj . UWAGA .A mialo być tak ładnie.
Użytkownik sieci
27 października 2021 22:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 października 2021 19:25
Salon - samochody nowe
Na początku muszę ...
... zaznaczyć że ocena dotyczy działu napraw lakierniczych w zasadzie kontaktu z tym działem bo samej usługi się nie doczekałem. Dno i wodorosty zdecydowanie nie polecam zgłosiłem szkodę w toyota Romanowski z początkiem sierpnia jest prawie listopad a samochód nadal nie zrobiony ani razu nikt do mnie nie zadzwonił natomiast ja dzwoniłem tam dziesiątki razy zostawiłem telefon (nigdy nikt nie oddzwonił) pytałem nikt nic nie wie nigdy nie było osoby która zna sprawę dramat... Automatyczna sekretarka wita mnie zawsze słowami "witamy w salonie przyszłości 😁" i tu wisienka na torcie pani z recepcji pewnego razu doradziła żebym przyjechał umówić się osobiście bo o u nich ciężko telefonicznie lub mailowo gotowy żart... Straciłem trzy miesiące auto jak było uszkodzone tak jest dalej cóż pozostaje szukać innego salonu w Krakowie.