90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 14:59
Salon - samochody nowe
Salon godny polecenia.Obsługa ...
... na 6.Rewelacyjna atmosfera stworzona przez zespół tego oddziału.Szczególne podziękowania dla Pani Iwony - wzorowe podejście do klienta od rozmów wstępnych poprzez zamówienie,rejestrację oraz wydanie samochodu.Serdeczne podziękowania dla Pana Rafała od ubezpieczeń-100 % profesjonalizmu i podejścia do klienta.Brawo WY i tak trzymać.Kolejny zakup tylko w Toyota Romanowski. W dniu dzisiejszym po roku czasu przegląd gwarancyjny - pełen profesjonalizm,obsługa na bardzo wysokim poziomie.Możliwość kontynuacji ubezpieczenia - kontakt telefoniczny w ramach przypomnienia kilka dni wcześniej.W 100 % polecam obsługę.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 13:15
Salon - samochody nowe
Mega obsługa! W ...
... żadnym innym salonie innej marki nie potraktowano mnie tak profesjonalnie. Kupiłem tu samochód i jestem bardzo zadowolony. CHR oceniam na bardzo wysoko. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 15:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 22:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 listopada 2020 20:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 09:57
Salon - samochody nowe
Miła i profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 08:42
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm
Użytkownik sieci
22 listopada 2020 14:05
Salon - samochody nowe
No niestety, ale ...
... tylko dwie gwiazdki. Jesli chodzi o sprzedaż części i akcesoriów, to nie można się generalnie przyczepić do jakości obsługi. Niestety w salonie chyba panuje przerost formy nad treścią, począwszy od parkingu, a skończywszy na salonie. Przez dwa dni usiłowałem dowiedzieć się jaki jest koszt ustawienia geometrii w mojej Toyocie. Połączenia telefoniczne wędrowały od Iwana do pogana, nie mówiąc o tym, że mimo zapewnień, nikt do mnie nie oddzwonił, tylko ja musiałem drążyć temat. Tak się nie robi z klientem. Jak sobie nie radzicie z niewielką sprawą, to proponuję zamknąć przybytek, który wiadomo kosztuje sporo, bo jak się w końcu udało mi dowiedzieć, to geometria kosztuje 200zł, gdzie w obrębie 150km w innych autoryzowanych salonach, to koszt 120zł, na tym samym sprzęcie. No ale taki nowy budynek trzeba z czegoś utrzymać. Bardzo przykro to stwierdzić, ale pojadę do konkurencji.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 18:57
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i miła Obsługa,bardzo dobra lokalizacja
Użytkownik sieci
11 listopada 2020 20:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 14:30
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie . Zawsze sprawnie . Polecam jedyny taki serwis Toyoty w Krakowie.
Użytkownik sieci
29 października 2020 19:53
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i miła obsługa :)
Użytkownik sieci
29 października 2020 10:41
Salon - samochody nowe
W zeszłym roku, ...
... przy okazji kupna w Toyota Romanowski mojej Toyoty, skierowałem do Was (przy Pana pomocy) mojego dobrego kolegę, który toczył batalie z innym salonem Toyoty w sprawie swojego Land Cruisera. Z różnych względów (głównie technicznych), które nie są przedmiotem niniejszej korespondencji, sprawa trafiła do sądu i oczywiście mocno podkopała opinię mojego kolegi o marce. Tymczasem w ubiegłym tygodniu otrzymałem od tegoż kolegi osobiste podziękowanie (ustne i w dłuższym okresie czasu podobno płynne) za skierowanie go do Państwa. Kolega był mocno (i bardzo pozytywnie) zaskoczony Państwa profesjonalizmem, zarówno w kwestii obsługi jak i poziomu serwisu oraz rozwiązań, które mu zaproponowano, kiedy zgłosił się do Państwa z problemem technicznym. Nie muszę wspominać, że jego opinia o marce uległa diametralnej zmianie i zamiast krótkich, acz mocno dźwięcznych słów zaczęła zawierać wyrażenia powszechnie uznawane za kulturalne. Tym samym czuję się zobowiązany do przekazania na Pana ręce podziękowania za Państwa profesjonalizm i wysoki poziom usług. Jako Klientowi daje mi to dodatkowe poczucie pewności, że dokonałem słusznego wyboru kierując się do Was i (mam nadzieję) licząc na długą i owocną współpracę, równocześnie mogąc was z czystym sumieniem polecać.
Użytkownik sieci
27 października 2020 15:43
Salon - samochody nowe
Na pierwszym spotkaniu ...
... w Toyocie dostałem propozycje otrzymania w gratisie belek do Camry. Prawie kupiłem samochód, który jak sprawdziłem nie ma homologacji na bagaznik dachowy w Europie. Dla mnie byłoby to auto bezuzyteczne. Straciłem czas, nie jest to personalny atak jedynie prośba o rzetelne informacje.
Użytkownik sieci
7 października 2020 09:47
Salon - samochody nowe
W dobie epidemii ...
... pracownicy bez masek z tekstami do klientów że nie wierzą w teorie spiskowe... ot takie standardy polskiego dilera. Co na to TMP ? W nowej lokalizacji nie lepiej, sprzątaczki bez masek, klienci bez masek... daleko nie zajedziecie
Użytkownik sieci
6 października 2020 18:01
Salon - samochody nowe
W szczególności dziękuję Sławomir Solecki.
Użytkownik sieci
5 października 2020 14:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2020 10:46
Salon - samochody nowe
Z doświadczenia zakupu ...
... wcześniej zakupionego samochodu w innym salonie toyoty moge w 100 proc polecić salon na Zakopiance . Pełen profesionalizm, rzetelna obsługa na bardzo wysokim poziomie.Od wejścia zainteresowanie klientem ,odrazu zaproponowanie jazdy próbnej ,fachowe doradztwo między modelami aut.Pani Agata U. pełena zaangażowania w nasz zakup .Od zamówienia auta do momentu odebrania minęły równe dwa tygodnie, bylismy miło zaskoczeni.Salon zaproponował odkup dotychczasowego samochodu w rozliczeniu za co również dziekujemy panu Tomkowi.No i oczywiscie ta niespodzianka na samym końcu była bardzo miła .Jezeli ktoś jest zainteresowany zakupem to własnym doświadczeniem polecam w raz z mężem ten salon.
Użytkownik sieci
30 września 2020 12:58
Salon - samochody nowe
Właśnie kończę swoją ...
... 3-letnią przygodę z Toyota Romanowski od samego zakupu do końca gwarancji. W porównaniu do innych dealerów Toyoty, których miałem okazję odwiedzić (nie tylko w Krakowie), poziom prezentowany przez Romanowskiego to niebo a ziemia - w każdym aspekcie. Zaczynając od pań z recepcji, przez pana Mariusza z serwisu, kończąc na całej ekipie blacharni (panowie Jerzy, Tomasz, Filip) - wszyscy wykazują się niespotykanym profesjonalizmem i gdybym miał powiedzieć, że zawsze byłem w 100% usatysfakcjonowany z kontaktu z tymi osobami, to i tak nie oddałoby to w pełni poziomu mojego zadowolenia z obsługi. Wszelkie problemy, pytania, naprawy gwarancyjne, pozagwarancyjne, likwidacja szkód, rozliczenia - wszystko realizowane na najwyższym możliwym poziomie, szybko, sprawnie i powyżej oczekiwań. Jedynym mankamentem, do którego mógłbym się na siłę przyczepić, to sprzedaż, której poziom mam wrażenie trochę spadł po odejściu pana Przemysława - natomiast i tak nadal jest on wyższy od salonów innych marek. Salon stawia poprzeczkę bardzo wysoko - rozglądając się za autem w krakowskich salonach sprzedaży, odwiedzając Audi, BMW czy Mercedesa, wszędzie czułem ogromne rozczarowanie, będąc przyzwyczajonym do poziomu obsługi znanego mi z Toyota Romanowski. I mimo, że moim kolejnym autem nie będzie Toyota, to żałuję, że nie spotkam się już z podobnym poziomem obsługi i satysfakcji.
Użytkownik sieci
29 września 2020 08:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek