93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Grandlad
17 marca 2025 14:10
Salon - samochody nowe
Toyota Leszno - Ubezpieczenie
Chciałbym podzielić się swoim rozczarowaniem poziomem obsługi w dziale ubezpieczeń Toyota Leszno, a w szczególności podejściem Pani Katarzyny W.
Kończyła się polisa ubezpieczeniowa mojego samochodu, więc zapytałem w Toyocie, kiedy dostanę ofertę na jej przedłużenie. Zapewniono mnie, że ktoś z działu ubezpieczeń się ze mną skontaktuje.
Niestety, pomimo upływu czasu, nie otrzymałem żadnej oferty. Ostatecznie, na dwa dni przed wygaśnięciem polisy, moje auto wciąż pozostawało nieubezpieczone. W związku z tym samodzielnie znalazłem bardziej korzystną ofertę, która spełniała wymagania Toyoty.
Na dzień przed wygaśnięciem polisy Pani Katarzyna przesłała swoją propozycję – znacznie droższą od tej, którą już wybrałem. Natychmiast poinformowałem, że nie jestem zainteresowany i że posiadam już własną polisę.
Mimo to, dwa miesiące później otrzymałem pismo od komornika dotyczące nieuregulowanej faktury za ubezpieczenie, które – jak się okazało – Pani Katarzyna aktywowała pomimo braku mojej zgody. Gdy próbowałem wyjaśnić sytuację, zwróciłem się do Pani Katarzyny o pomoc. Odpowiedź, jaką otrzymałem, była wyjątkowo lakoniczna: „nie jest stroną sprawy” i że „nic nie stoi na przeszkodzie, abym miał dwie polisy”.
Ostatecznie zostałem narażony na stres i dodatkowe koszty przez działania osoby, która w moim odczuciu wykazała się skrajnym brakiem profesjonalizmu i zaangażowania. Jeśli ktoś planuje skorzystać z usług działu ubezpieczeń Toyota Leszno, radziłbym dokładnie sprawdzać każdą ofertę i mieć na uwadze, że kontakt i wsparcie mogą pozostawiać wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
11 marca 2025 22:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 09:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 13:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2024 01:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jak ...
... się nie ma dnia to się nie powinno obsługiwać klientów, pozdrawiam Pana który nas obsługiwał. Czas na zmianę roboty. Jak się nie wie nic o aucie to lepiej nic nie mówić niż nieprawdę. 1 właściciel, serwisowane w ASO? serio? Trzeci właściciel, brak historii serwisowania... Jak się auto sprzedało, to lepiej powiedzieć klientom o tym przed oglądaniem.... A najlepiej dać im znać zanim zrobią 100km na umówioną wizytę szczególnie że przed przyjazdem był kontakt telefoniczny..... Wstyd że tak działacie. I nie dziwi fakt że macie plac zawalony autami bo w tym stylu to chyba ciężko idzie sprzedaż czyż nie?
Użytkownik sieci
10 września 2024 12:54
Salon - samochody nowe
Jechałam godzinę z ...
... Poznania na umowioną wizytę 4 dni wcześniej, potwierdzoną jeszcze rano dzisiaj . Obsługa niemila, pan obrażony że w ogole przyjechaliśmy. Żadnej dokumentacji auta, nic, musielismy sie dopraszać o cokolwiek. Po czasie jak pani "kierownik" przyszła i miała przedstawic nam historię to okazuje sie że auto od 3 dni jest SPRZEDANE. Absolutnie nie polecam tego serwisu, zmarnowalam paliwo, czas i nerwy.
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 23:23
Salon - samochody nowe
Salon w Lesznie ...
... nie dba o klientów który kupują auta w ich salonie. Mechanicy Picują samochody tak by klient tylko wyjechał za bramę. A potem niech się martwi sam .Serwis tego samego właściciela nie może sobie poradzić z naprawą auta zakupionego w ich salonie Poznań spycha na Leszno a Leszno że tylko 14 dni gwaranci . NIE POLECAM OSZUŚCI !!!. JEDYNA OSOBA KTÓRA DBA O KLIENTA TO KIEROWNIK SALONU AUT UŻYWANYCH . Ale jest na urlopie :(
Użytkownik sieci
31 lipca 2024 19:39
Salon - samochody nowe
W tym salonie ...
... gwarancja na samochody używane działa tylko do bramy, auto tam kupione jeździło tylko dwa dni, po czym z powodu awarii trafiło na serwis. Po kilku dniach zostało odebrane przejechało kilka kilometrów i znowu trafiło do serwisu który je trzymał znowu kilka dni. W sumie spędziło w serwisie ponad dwa tygodnie i z tego powodu jak chciałem je zwrócić to usłyszałem że mogę to zrobić w ciągu 14 dni a już minęło 16, tak więc taki zwrot mi nie przysługuje, pomimo faktu że jeździłem tylko 2 dni. Nie polecam salonu nawet największemu wrogowi .
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 10:31
Salon - samochody nowe
Słabe wykonane jak ...
... na pełny pakiet. Jeszcze dopisali do długich listów naprawach. Niektóre niekoniecznie w pośpiechu.
Użytkownik sieci
26 maja 2023 11:40
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie że ...
... rzetelna i uczciwa likwidacja szkody nie istnieje w tym serwisie, auto które oddaliśmy do serwisu na naprawę,nie zostało należycie naprawione,jest pęknięta lampa i pojawia się woda, cóż zdarza się...ale obecnie serwis "umywa ręce"(sami robili oględziny i wyceniali szkodę).Wielka szkoda że tak państwo podchodzicie do sprawy po 22 latach współpracy
Użytkownik sieci
10 maja 2023 21:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2023 14:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 marca 2023 20:04
Salon - samochody nowe
Używane mej opiny drogo.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 16:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 10:30
Salon - samochody nowe
Umówiłem się wstępnie ...
... na bezpłatną akcje serwisową poprzez formularz na stronie Toyoty, ale przez tydzień czasu nie orzymałem informacji zwrtonej na, którą godzine mogę się stawić.
Użytkownik sieci
21 listopada 2022 11:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2022 00:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2022 17:11
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... spotkanie w celu zakupu jednego z oferowanych przez salon samochodów używanych, po zapewnieniach że samochód jest wolny od awarii przejechałem z pod Krakowa do Leszna po to tylko aby przejechać się oferowaną mazdą i zobaczyć „choinkę” na desce samochodu. Błędy wyskakiwały jeden po drugim. Porażka!!! Sprzedawca stwierdził że błędy pojawiły się rano przy odpalaniu samochodu, gdy samochód jechał do przygotowania na moją wizytę, na pytanie czemu nie zadzwonił mnie poinformować, rozwalił mnie stwierdzeniem że to nie on ze mną rozmawiał telefonicznie tylko kolega. Odradzam interesy z tym salonem.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 19:22
Salon - samochody nowe
Stacja kontroli pojazdów. ...
... Dziś nie, bo mam już zamówionych klientów. To może Pan umówić mnie na termin? Nie, niech Pan najlepiej zadzwoni jutro. Nic z tego nie zrozumiałem. Panie Mikołajczak, nazwisko zobowiązuje.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 16:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka