86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 07:59
Salon - samochody nowe
Miła kompetentna obsługa ...
... i to na samym wejściu do odbioru auta. B. polecam.
Użytkownik sieci
14 marca 2024 14:44
Salon - samochody nowe
Dużo kupujących.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 19:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 marca 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Miałem umówiony przegląd,auto ...
... wjechało na halę godzinę i 15 minut po czasie.Przeglad trwał ok 30 minut.... cała wizyta 2.5 godziny!!!
Użytkownik sieci
1 marca 2024 15:15
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... ze współpracy z Panią Kasią-doradcą ds.ubezpieczeń i finansowania, dzięki której wszystkie formalności związane z zakupem auta w kredycie oraz ubezpieczaniem go co roku były przyjemnością a nie tragiczną papierologią...Lubię szybkie, sprawne i profesjonalne potraktowanie tematu, słowność, rzetelność, zaangażowanie i bardzo miły kontakt. Polecam wszystkim!
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 05:18
Salon - samochody nowe
Od kilku lat ...
... jestem zadowoloną klientką Salonu Toyota Podlasie. Pracownicy, z których pomocy miałam przyjemność korzystać, to ludzie merytoryczni, uprzejmi i zawsze jeśli tylko mogli, będący do dyspozycji. Począwszy od Pana Szczepana, który wyjaśniał i prowadził mnie przez zawiłe przepisy leasingu. I osobiście wręczył kluczyki do nowej Toyoty Yaris. Potem Pani Katarzyna, która wybierała najlepsze ubezpieczenie AC i OC. Miałam również przyjemność mieć kontakt z Panią Kingą, Panami Radosławem, Przemysławem i obecnie z Panem Dawidem, którzy pomogli mi w nielada kłopotach. Bardzo Państwu dziękuję! Nie jestem w stanie wymienić wszystkich Pracowników, z którymi miałam kontakt przy rożnego rodzaju sytuacjach, przeglądach auta, kontrolach czy naprawach. Zawsze spotykałam się z uprzejmością i kulturą osobistą. Mam nadzieję, że jeszcze przed wiele lat będę mogła korzystać z Państwa usług i cieszyć się z użytkowania wspaniałego i niezawodnego auta jakim jest Toyota! A Kierownictwu gratuluję wspaniałych, zasługujących na wyróżnienie Pracowników! Życzę wielu zadowolonych Klientów!
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 11:52
Salon - samochody nowe
ODTJ Tor Łódź ...
... poleca salon i serwis Toyota Łódź.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 10:21
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym poziomie. Jestem bardzo zadowolony. Polecam
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Salon godny rekomendacji. ...
... Szybka, miła i co najważniejsze profesjonalna obsługa. Wszyscy w salonie byli mili i sumiennie przykładali się aby mnie jak najlepiej obsłużyć. Zostałem, nie tylko miło obsłużony ale zostały mi tez podpowiedziane i wyjaśnione niektóre kwestie, które dla mojej sprawy były bardzo istotne a o których nie miałem pojęcia. Oby więcej takich salonów w naszym kraju. Gdybym nie miał dziewczyny, to poszukiwania wybranki serca rozpocząłbym właśnie tam.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Korzystam od lat, ...
... teraz z trzecim a niedługo czwarty autem. Profesjonalne podejście do klienta i kompetentna obsługa. Polecam!
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 16:00
Salon - samochody nowe
Serwisuje swoją Toyota ...
... już od kilku dobrych lat w tym salonie. Przeniosłem się z Częstochowy. Nigdy nie zdążyło mi się, aby podczas mojej wizyty zdarzyło się coś, czego mógłbym się doczepić. Wiadomo, jak jest ktoś nowy, i się uczy to należy wykazać się większą cierpliwością niż zazwyczaj. Ale każdy kiedyś musi przez to przejść. Ogólnie pełen profesjonalizm zarówno w obsłudze na miejscu, jak i podczas kontaktów telefonicznych czy mailowych. Serwis, ubezpieczenie czy dział blacharsko lakierniczy 👍 Z czystym sumieniem polecam!!
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 11:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon. Korzystam już około 9 lat
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 10:36
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... chwaliłem, dzisiaj będę surowy. To była gwarancyjna naprawa, wymagająca zamówienia trzech części. Czas oczekiwania na te części wyniósł ponad 3 tygodnie. Nie doczekałem się telefonów informujących o diagnozie technicznej i statusie naprawy. To ja musiałem się dobijać do pracowników serwisu mechanicznego. Nie dostałem nawet propozycji otrzymania auta zastępczego. Poczułem się zignorowany. Dopiero po kontakcie z kierownikiem serwisu i niełatwej rozmowie, po kilku dniach, pojawiła się opcja otrzymania takiego samochodu. Nikt nie był w stanie powiedzieć mi nawet skąd jadą te części, skoro w XXI wieku trzeba na nie czekać ponad 3 tygodnie. W końcu dwie części przyjechały i po wykonaniu kluczowej części prac mogłem odebrać moje auto. Trzeciej części nadal nie ma i w dalszym ciągu nikt do mnie nie dzwoni. Czuję się mocno ignorowany i bardzo mnie zastanawia, czy gdyby to była naprawa płatna, to czy też tak to by wyglądało. Doświadczyłem znikomego zaangażowania serwisu w moją sprawę. Bardzo słabo to wygląda. Jestem rozczarowany, bo wcześniej ceniłem ten serwis za profesjonalne podejście, którego teraz zabrakło. Bardzo słaba akcja. Przeprosiny przyjmuję, choć wolałbym otrzymać wreszcie termin zakończenia naprawy. Problem z zamkiem klapy bagażnika zgłosiłem Państwu w listopadzie! Do dzisiaj nie wiadomo kiedy przyjedzie elektromagnes! Proszę przyznać, że nie wygląda to profesjonalnie. Pierwsze zgłoszenie miało miejsce podczas przeglądu, drugie podczas naprawy, co jeszcze muszę zrobić, żeby wyegzekwować od Państwa gwarancyjną wymianę tej części? Proace - temat pilotuje pan Maciej. Proszę poszukać, nie będę kolejny raz dzwonił i prosił. Co oznacza Państwa autoryzacja, skoro od dwóch miesięcy nie możecie Państwo sprowadzić części? Bądźmy poważni. Dziękuję.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 00:59
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 00:44
Salon - samochody nowe
Wahałem się między ...
... jedną gwiazdką a dwoma. Jedynek nikt nie czyta, to dam dwie. Summa summarum "coś" mi się udało dowiedzieć w tym salonie (nawet jakiś wydruk do ręki dostałem). Wizyta w szaleńczo później porze - o 17:30 mija się z celem. Jest szansa, że obejdzie się smakiem kawy w samoobsługowym automacie (nie próbowałem). Salon sprzedaży czynny do 19:00. Ale o tej porze jest jeden handlowiec. Jak zajmie się innym klientem, to najlepiej przyjdź innego dnia. W końcu jeden z trzech handlowców (a ponoć był jeden!) zajął się mną około 18:40. To z pewnością moja wina, że czułem się obsłużony "na odwal" - byle szybko, byle jak. Bardzo byle jak. Dobrze, że tak samo daleko mam do innego salonu - tu nie muszę wracać.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 18:04
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... powiedzieć nic pozytywnego na temat obsługi. Byłem umówiony na konkretną godzinę na jazdę próbną i konfigurację. Po przyjściu na umowiana godzinę zostałem poinformowany ze nie ma osoby z którą się umówiłem. Podobno do mnie dzwoniono ale połączenia nie miałem. W ciągu 20 minut ktoś miał się mną zająć. Kilkukrotnie pytałem się ile to może jeszcze potrwać ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi żadnej propozycji przesunięcia terminu ani żadnych przeprosin. Samochodowy poprostu się za dobrze sprzedają i chyba handlowcy nie mają problemu z wyrobieniem norm dlatego to tak wygląda bo naprawdę nikt nie oczekuje obsługi jak w Rolls-Royce. Na szczęście nie jest to jedyny salon i jedyna marka.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 13:06
Salon - samochody nowe
Do tej pory, ...
... wszystkie naprawy na czas i zgodnie z ustaleniami
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 11:15
Salon - samochody nowe
Szybka,profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 17:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek