85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 22:22
Salon - samochody nowe
Niecałe trzy lata ...
... temu realizowałem wymianę pękniętego zderzaka z polisy AC w tym serwisie. Najpierw przez pół roku nikt nie raczył zamówić części (zdążyłem w tym czasie dwukrotnie zmienić koła z letnich na zimowe i z powrotem na letnie). W końcu po 10 miesiącach batalii, dwukrotnym lakierowaniu, zderzak został wymieniony lecz nie był zamontowany poprawnie, odstawał, prężył i było to widać gołym okiem. Zgłaszałem zastrzeżenia lecz serwisanci mimo kilku prób nie potrafili tego naprawić a pracownicy obsługujący klientów w dziale blacharskim twierdzili, że to tak ma być. Sześć miesięcy temu zderzak zaczął wyraźnie wystawać z bryły samochodu. Złożyłem reklamację na wykonaną wcześniej nieudolnie naprawę. Zostałem zaproszony na oględziny w celu zdiagnozowania problemu. Samochodu nie obejrzał nawet żaden mechanik tylko pracownik obsługi klienta, który zainteresowany był jedynie udokumentowaniem lekkich zadrapań na zderzaku od spodu, które miały być dowodem na moją winę stanu rzeczy. Finalnie reklamacja z tego właśnie powodu została odrzucona. Niedawno robiłem rutynowy przegląd w innym serwisie i przy okazji poprosiłem by sprawdzono montaż zderzaka. Okazało się, że od początku miałem rację i zderzak był nieprawidłowo zamontowany. Rozwiązaniem problemu było wciśnięcie go w zaczepy!! Wprawnemu fachowcowi zajęto to 5 minut i obyło się bez dodatkowych kosztów. Jak widać można wyznaczać wysoki standard usług. Na pewno nie można tego powiedzieć o serwisie Toyota Łódź na Brzezińskiej. Ale jak się zatrudnia takich "profesjonalistów" jak pan Klimek, który był w tę sprawę zaangażowany jako jedna z osób kontaktowych (i był niezwykle nieuchwytny) to nie ma co oczekiwać, że mechanicy będą lepsi. Czasem wystarczy odrobina dobrej woli, której tu na pewno nie było. EDIT: "Ma to ewidentny związek z wypinaniem się teraz zderzaka." Bzdura! Próby wybielania się nie zmienią faktu, że jesteście partaczami i nie potraficie zrobić nic poprawnie. Idąc dalej w zaparte tylko utwierdzacie w przekonaniu, że nie wyciągacie wniosków z błędów a "japońskie standardy" są pustym hasłem marketingowym. Problem występował OD SAMEGO POCZĄTKU! naprawy wykonanej w waszym serwisie. A jedyne na co było stać waszych specjalistów to słowa "tak ma być". Zderzak wymieniany był bo zaczepiłem nim o krawężnik tak, że aż pękł. Nawet wówczas, przy tak silnym działaniu jego oryginalne fabryczne mocowanie nie zostało w żaden sposób uszkodzone. Więc jakim cudem miałoby się to stać od lekkiego zadrapania od spodu? Ten samochód musiałby się chyba rozpadać od patrzenia na niego. Z waszych usług już na pewno nigdy nie skorzystam i wszystkim to odradzam.
Użytkownik sieci
10 marca 2025 14:32
Salon - samochody nowe
Dzień dobry Bardzo ...
... duży problem z komunikacją salonu sprzedaży i lizingu problem i bardzo długi czas oczekiwania na samochód brak kontakt brak informacji co i kiedy decyzja lizingu jest pieniądze wpłacone a samochodu brak nie wiadomo kiedy odbiór dział kredytów i ubezpieczenie nie odbiorą telefonu jednym słowem cyrk brakuje jakiegoś kierownika czy kogoś żeby ktoś to kontrolował po prostu dramat Moje pierwszy zakup toyoty i 100% ostatni żałuję że się dałem wrobić w jakieś dziadostwo
Użytkownik sieci
5 marca 2025 22:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... sprzedaży. Byliśmy umowieni na konkretną godzinę ze sprzedawcą i na wstępie spotkania Pan poinformował że ma dla nas 15 min bo uwaga... " jest umówiony na siłownię" ja rozumiem że ktoś ma jakieś plany ale po co umawiać kogoś na 15 min? Finalnie kupiliśmy w innym miejscu autko
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 13:26
Salon - samochody nowe
5 godzin czekania ...
... zamiast 2 jak mówili, zero informowania klienta o czymkolwiek, kluczyki wydane ale zapomnieli przeparkować samochodu żebym mogła wyjechać tylko zostawili go na tylnym parkingu za bramką… nieprzyjemna współpraca, dużo irytacji i nerwów Dobrze że chociaż samochód cały 😮💨
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 16:45
Salon - samochody nowe
Przyjechałem obejrzeć auto ...
... po wcześniejszej informacji na maila z historia auta gdzie auto miało być całe w oryginalnej powłoce lakieru. Na miejscu okazało się że powloka na drzwiach miala 250 a na dachu ponad 300. Zmarnowalem czas i pieniądze na dojazd. Myślałem że w salonie takich historii nie ma, myliłem się.
Użytkownik sieci
11 lutego 2025 14:16
Salon - samochody nowe
Obsługa niemiła
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 09:03
Salon - samochody nowe
Jeżeli chcecie zostawić ...
... dużą kwotę w salonie w zamian za niekompetentną usługę, to to miejsce jest dla Was. Jest za mało miejsca aby pisać o błędach, które zostały popełnione, ale dla przykładu: - można np. pojechać tam na wymianę czujników i wrócić do domu bez jednego - bo serwis zapomniał jednego włożyć (marnowanie mojego czasu i paliwa za czyjąś) głupotę; - zlekceważenie mojej uwagi odnośnie dzięki dobiegającego tyłu auta (poinformowano mnie, że to na pewno coś mi „lata” w bagażniku - po sprawdzeniu w innym miejscu okazało się, że hamulce, klocki, skrzynia biegów do wymiany); - brak odpowiedzi na reklamację w postaci obfitego maila ze szczegółami, załącznikami. Skandal i zachowanie godne pożałowania jak na taką dużą firmę. Będę odradzał każdemu, a i sama będę trzymać się z daleka. I proszę nie pisać, że chcecie kolejnego maila i rozwiejecie moje wątpliwości. Mail już dawno został wysłany, a auto w końcu jest bezpieczne - ktoś naprawił wasze błędy i nie narażał mnie dłużej na niebezpieczną jazdę. Nic już od Was nie chce, bo nie Wam nie ufam. Może powinniście skontrolować co się dzieje w firmie, a nie tylko wyciągać pieniądze od ludzi.
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 13:30
Salon - samochody nowe
Auto zostawione na ...
... naprawę szyby w piątek ( uwaga w toyotach CHR szyby pękają od patrzenia! Proszę rozeznać się w temacie na grupach fb, gdzie każdy się śmieje z szyb w CHR-kach. Auto 5 miesięcy i szyba do wymiany na kwotę 6k. Żenujące), w sobotę chciałam zabrać z auta rzeczy, niestety nikt nie wie gdzie jest auto, zakład lakierniczy nie pracuje i zapraszają w piątek, komedia i fatalne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 13:26
Salon - samochody nowe
Zostawiłem auto w ...
... piątek z racji pękniętej szyby. Dzisiaj jest sobota, chciałem z auta wziąć rzeczy które zostawiłem. Państwo powiedzieli, że nie ma opcji dostania się do auta bo mają 3 parkingi, zakład blacharsko lakierniczy nie pracuje, poza nimi nikt nie wie gdzie jest auto, i zapraszają w poniedziałek. Kabaret
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 01:51
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam zakup ...
... auta używanego w tym salonie!! Zakupiony samochód miał 6 awarii w ciągu 2 lat od zakupu. Sprzedawcy oszukują twierdząc, że auto kwalifikuje się pod program Toyota Pewne Auto, po czym przy zgłoszeniu usterki twierdzą, że auto nie zostało zakwalifikowane do programu. Nie są również uznawane roszczenia gwarancyjne, serwis wskazuje inne przyczyny usterki auta, niż każdy inny serwis czy rzeczoznawca. Polecam omijać szerokim łukiem!!!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2025 21:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Olewają klienta po kupnie samochodu.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 15:53
Salon - samochody nowe
Jechałem z województwa ...
... Lubelskiego ponad 400 kilometrów po auto. Sprzedawca został poinformowany o tym, że jestem zdecydowany i chcę zakupić auto za gotówkę. Dzień wcześniej umówiliśmy się na oględziny na godzinę 12. Po przyjechaniu do salonu dowiedziałem się, że pół godziny wcześniej ktoś już auto zakupił. Zostałem poproszony o zostawienie numeru telefonu i obiecano mi, że ktoś odezwie sie w ciągu kilku dni z podobną ofertą. Oczywiście nikt nie zadzwonił, a sytuacja miała miejsce dokładnie 27 września 2024. Ostatecznie zakupiłem inne dostępne auto w salonie Toyoty w Koninie, który faktycznie zrozumiał, że jadę do nich z drugiego końca Polski. Gdyby nie zapewnienia ojca, że Toyota jest synonimem jakości, po doświadczeniu z Toyota Łódź nie zdecydowałbym się na zakup samochodu tej marki. Przez brak profesjonalizmu ze strony sprzedawcy tego salonu, poniosłem znaczne koszty związane z potrzebą pozostania przez noc w Łodzi oraz powrotu pociągiem.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 13:40
Salon - samochody nowe
Kiepska organizacja obsługi klientów
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 18:32
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa klienta ...
... dramatyczna. Na zgłoszoną podczas pierwszego przeglądu wadę czekałem prawie 3 miesiące na uzyskanie pierwszej pisemnej odpowiedzi. Dodam, że odpowiedź otrzymałem dopiero po kolejnych interwencjach w ASO i dodatkowym kontakcie przez stronę Toyoty. Mimo to nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności choćby w temacie 14-dniowego terminu na ustosunkowanie się, ASO umywa ręce i nikt nie jest w stanie zaproponować jakiegokolwiek racjonalnego rozwiązania problemu. Rozumiem, że Toyota sprzedaje się sama, ale niestety podejście do klienta zawodzi masakrycznie.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 20:52
Salon - samochody nowe
Я изменю свой ...
... отзыв , по истечению проблемы ( Если она будет нормально решена ) По приезду на улицу Brzezińska 24A 92-103 Łódź Я хотел купить машину в лизинг , на рецепции все было хорошо. Поток людей, даже не было возможности сесть по сидеть в машине ) Вернемся к самому лизингу , мой менеджер по продаже Piotr Wieteska , нашел для меня выгодное предложение , и подал на него заявку, затем сказал звоните в любой день в случае каких либо вопросов! Начиная с 27.12.2024 , я смог туда дозвониться один раз, но не получил никакого конструктивного ответа , кроме как « Офис по продажам не дал нам еще какого - то ответа. На сегодняшний день мы имеем 2.01.2025 , Но я считаю , что лучше ответить на звонок , и сказать что ответ еще в ожидание , чем просто игнорировать как смс , так и телефоный звонок. Опираясь на то , что я сказал сразу что для меня это важно, и я имею все нужное для того , чтобы процесс был прост. Я имел возможность оплатить хоть на месте первый взнос , и ожидать автомобиль. Я обязательно изменю отзыв после решения этой проблемы , но на данный момент я не доволен вашей услугой.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 23:41
Salon - samochody nowe
Z przykrością oceniam ...
... najgorzej jak się da. Wysłałam do Państwa zapytanie o ofertę na samochód. Odpowiedź jest żenująca. Naprawdę tydzień trwało żeby mi odpisać, że jak chcę poznać ofertę to mam sobie przyjść do salonu? 🤦♀️ NIE PRZYJDĘ. Mam wrażenie, że i tak nikt tam na mnie nie czeka.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 16:37
Salon - samochody nowe
Tak wygląda profesjonalna ...
... !! wymiana opon w Toyota Łódź Brzezińska. Bez zgody właściciela, jadą samochodem oddanym do serwisu z salonu 500m dalej i w sposób profesjonalny, wymieniają opony ! To jakaś maasakra!
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 19:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:43
Salon - samochody nowe
Bałagan, chaos, przeludnienie, ...
... nie ma gdzie zaparkować. Ma się wrażenie, że obsługa jest tu sama dla siebie a nie dla klientów.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 22:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka