86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 20:22
Salon - samochody nowe
"Handlowcy" to nie jest mocna strona tej firmy...
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 13:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 12:48
Salon - samochody nowe
Dobry asortyment
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 08:54
Salon - samochody nowe
Wstawiłem samochód do ...
... usunięcia szody z OC sprawcy. Po podpisaniu pełnomocnictw to ja się zajmowałem się kontaktem z ubezpieczycielem. Ani razu nie otrzymałem telefonu od Toyoty o postępie sprawy, to ja dzwoniłem do serwisu z prośbą o informację, której nigdy nie otrzymałem. Do samej likwidacji szkody też mam zastrzeżenia (duża szpara pomiędzy zderzakiem z błotnikiem oraz reflektorami. To była moja ostatnia współpraca z tym serwisem.
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 14:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 09:41
Salon - samochody nowe
Byłem 2 razy. ...
... Za pierwszym po długim oczekiwaniu podałem swój numer telefonu i prosiłem o kontakt. Niestety nie doczekałem się. Za drugim czekałem na kogoś z obsługi samochodów używanych 10 minut i w końcu wyszedłem też nie doczekałem się zainteresowania ze strony pracowników salonu. Rozumiem że macie ogromne zainteresowanie autami, ale to chyba nie jest powód aby totalnie ignorować klientów. Ciekawe czy polityka firmy ma takie założenia.
Użytkownik sieci
17 lipca 2019 15:14
Salon - samochody nowe
Zaproszono mnie na ...
... dzisiaj w ramach realizowanego przez Toyotę programu gwarancji bezpieczeństwa. Było kilka czynności, a jedną z nich wymiana elementu w układzie kierowniczym samochodu. Po tej czynności należało wykonać regulację geometrii kół przednich. Niestety nie zostalo to wykonane. Wyjaśnono mi, że są zapieczone końcówki drążków kierowniczych i dlatego nie można przeprowadzić regulacji. Jako jedyne rozwiązanie zaproponowano wymianę tych części na nowe oczywiście za niemałą opłatą. Uważam, że jest to niewporządku. Przyjechalem samochodem w którym kierownica miła prawidłowe ustawienie, a teraz do jazdy na wprost jest ukośnie. Będę musiał za własne pieniądze zrobić to, czego nie zrobiono w czasie tej akcji. Chcę dodać, że obsługa jeat uprzejma i pomocna.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 13:03
Salon - samochody nowe
Super ludzie i obsługa
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 12:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 11:50
Salon - samochody nowe
Byłem w wielu ...
... miejscach z problemem zdiagnozowania usterki. Nikt nie mógł mi pomóc. PAN Piotr zrobił to w 15 minut zdiagnozowano naprawiono. Toyota Łódź super.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 10:34
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa!
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 07:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 14:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 19:58
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) profesjonalizm (Wersja oryginalna) Profesionalizm
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 21:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 11:49
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Mila i szybka obsługa.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 08:42
Salon - samochody nowe
To właśnie tutaj ...
... kupiłem swoją Toyotę Corolla. Tutaj też serwisowałem ją do ostatniego i to dosłownie ostatniego serwisu. Przegląd 90.000 km. W czasie przyjmowania mojego samochodu do serwisu w dniu 8.06.2019 r. usłyszałem że jest to "mały przegląd". I tu zapaliła mi się czerwona lampka. Na pytanie czy będzie wymiana świec Pan odpowiedział " A tak przepraszam zapomniałem". Samochód skończył 4 lata więc wypada wymienić płyn hamulcowy i znowu moje pytanie jw i odpowiedź jw. TOYOTA zaleca wymianę świec co 90 000 km a od człowieka przyjmującego mój samochód usłyszałem że w magazynie mają świece "zwykłe krótkodystansowe" ale zobaczy czy te rekomendowane dostępne są w magazynie. Fajnie że można " podglądać" pracę mechaników przez szybę z poczekalni. Do stwierdzenia stanu układu hamulcowego a w szczególności tarcz i klocków mechanik zdjął tylko po jednym kole z przodu i z tyłu samochodu, po czy po zakończeniu przeglądu usłyszałem że tarcze i klocki są ok. Pomyślałem co za doświadczenie a co z drugą stroną pojazdu? Oczywiście na fakturze pojawiły się świece długodystansowe ale czy takie mi założono? Czy przegląd został wykonany zgodnie z procedurami przygotowanymi przez TOYOTA? Mam duże wątpliwości. Po kilku dniach tradycyjnie Pani z serwisu zadzwoniła z pytaniem o ocenę wykonania usługi. Przekazałem swoje uwagi po czy usłyszałem, że kierownik serwisu jest na urlopie i po jego powrocie w najbliższy poniedziałek zadzwoni do mnie aby wyjaśnić wszystkie moje wątpliwości. Dziś tj. 3.07.2019 r. nikt nie zadzwonił do mnie aby rozwiać wszystkie moje wątpliwości. TOYOTA Auto Podlasie nie jesteście jedynym autoryzowanym serwisem w mieście. Wasz dotychczasowy klient. M.P.
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 17:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 lipca 2019 15:32
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki