86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 września 2019 12:54
Salon - samochody nowe
Porażka. Jedynie "dzień ...
... dobry" przy wejściu było miłe. Natomiast dział sprzedaży nowych samochodów to katastrofa. Jak ktoś pamięta scenę z Misia z zupą pomidorową "jem przecież", to tam właśnie tak jest. Sprzedaż w myśl zasady "im mniej klientów, tym lepiej".
Użytkownik sieci
10 września 2019 19:05
Salon - samochody nowe
Zachowanie sprzedawcy niczym ...
... rodem z PRL-owskiego Polmozbytu, brak zainteresowania klientem, w dodatku bezczelny i chamski, osobiście nie zatrudniłbym go nawet do sprzedaży ziemniaków na pobliskiej Zjazdowej. Swoim zachowaniem wprawił w zażenowanie nawet panią z recepcji. Niestety to zachowanie typowe dla sprzedawców większości łódzkich salonów (wyjątkiem jest chyba tylko firma Bednarek). Pomimo, iż mieszkam w Łodzi ostatnie dwa nowe auta kupiłem w Krakowie w PGD Ford , drugie w Warszawie w Porsche Połczyńska a zdecydowało zaangażowanie sprzedawców. W dodatku w obydwu przypadkach dostałem rabaty poza zasięgiem łódzkich salonów. Kilka lat wcześniej chciałem kupić w tym salonie nową Toyotę zostawiając stare auto w rozliczeniu, po oględzinach przedstawiono mi całą listę usterek, którą jak zobaczył mój mechanik stwierdził, że musiałby być złodziejem aby to auto naprawiać, auto sprzedałem po dwóch latach za cenę dużo wyższą od tej oferowanej na Brzezińskiej a żadna z rzekomych usterek nie ujawniła się w tym czasie, przejechałem jeszcze około 50 tys. km.
Użytkownik sieci
6 września 2019 13:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 19:12
Salon - samochody nowe
Sam salon ok. ...
... Czysto, schludnie i wszystko czytelnie oznaczone. Szukałem plusów, bo obsługa na poziomie... Brak obsługi. Dwa podejścia i ani razu nie udało się złapać doradcy.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 20:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 00:52
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE polecam ...
... tego salonu. Pani robiąc oględziny auta (szkoda dotyczyła felg po wpadnieciu w dziurę na jezdni) zrobila zdjecia samochodu z zewnątrz i w środku, ignorując moja informacje, że dziurę przejechalam dwoma kołami, jedna wystrzelił od razu, skrzywiona felga i nie wiem co z drugą i z całym zawieszeniem. Cóż Pani nie pomyślała o wprowadzeniu auta na warsztat. Na drugi dzien wyszlo powietrze z drugiej opony i trzeba wzywać laweta a przecież Pani nie stwierdziła uszkodzen ...zero informacji o przebiegu naprawy, totalna ignorancja...NIE POLECAM TEGO SALONU
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 10:45
Salon - samochody nowe
Olewcze podejście do ...
... klienta. Samochód serwisujowany w omawianym salonie od dłuższego czasu, ale kiedy pojawia się jakiś problem, to nigdy nie można skontaktować się z osobami z obsługi, które mógłby coś wyjaśniać. Pani z recepcji sugeruje zostawienie danych kontaktowych i uzbrojenie się w cierpliwość, ale owych danych chyba nigdzie nie przekazuje. Oczekiwanie 3 tygodnie na serwis to jakiś żart.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 13:46
Salon - samochody nowe
Pracownicy bardzo udają ...
... że nie widzą ludzi którzy tam wchodzą a szkoda. Mam wybrany model toyoty ale nie kupię go w tym salonie. Bo powiedzenie dzień dobry jest ponad siły pracowników. Zero zainteresowania...
Użytkownik sieci
26 lipca 2019 08:13
Salon - samochody nowe
Słaby serwis, raczej nie polecam
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 20:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 20:22
Salon - samochody nowe
"Handlowcy" to nie jest mocna strona tej firmy...
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 08:54
Salon - samochody nowe
Wstawiłem samochód do ...
... usunięcia szody z OC sprawcy. Po podpisaniu pełnomocnictw to ja się zajmowałem się kontaktem z ubezpieczycielem. Ani razu nie otrzymałem telefonu od Toyoty o postępie sprawy, to ja dzwoniłem do serwisu z prośbą o informację, której nigdy nie otrzymałem. Do samej likwidacji szkody też mam zastrzeżenia (duża szpara pomiędzy zderzakiem z błotnikiem oraz reflektorami. To była moja ostatnia współpraca z tym serwisem.
Użytkownik sieci
21 lipca 2019 09:41
Salon - samochody nowe
Byłem 2 razy. ...
... Za pierwszym po długim oczekiwaniu podałem swój numer telefonu i prosiłem o kontakt. Niestety nie doczekałem się. Za drugim czekałem na kogoś z obsługi samochodów używanych 10 minut i w końcu wyszedłem też nie doczekałem się zainteresowania ze strony pracowników salonu. Rozumiem że macie ogromne zainteresowanie autami, ale to chyba nie jest powód aby totalnie ignorować klientów. Ciekawe czy polityka firmy ma takie założenia.
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 08:42
Salon - samochody nowe
To właśnie tutaj ...
... kupiłem swoją Toyotę Corolla. Tutaj też serwisowałem ją do ostatniego i to dosłownie ostatniego serwisu. Przegląd 90.000 km. W czasie przyjmowania mojego samochodu do serwisu w dniu 8.06.2019 r. usłyszałem że jest to "mały przegląd". I tu zapaliła mi się czerwona lampka. Na pytanie czy będzie wymiana świec Pan odpowiedział " A tak przepraszam zapomniałem". Samochód skończył 4 lata więc wypada wymienić płyn hamulcowy i znowu moje pytanie jw i odpowiedź jw. TOYOTA zaleca wymianę świec co 90 000 km a od człowieka przyjmującego mój samochód usłyszałem że w magazynie mają świece "zwykłe krótkodystansowe" ale zobaczy czy te rekomendowane dostępne są w magazynie. Fajnie że można " podglądać" pracę mechaników przez szybę z poczekalni. Do stwierdzenia stanu układu hamulcowego a w szczególności tarcz i klocków mechanik zdjął tylko po jednym kole z przodu i z tyłu samochodu, po czy po zakończeniu przeglądu usłyszałem że tarcze i klocki są ok. Pomyślałem co za doświadczenie a co z drugą stroną pojazdu? Oczywiście na fakturze pojawiły się świece długodystansowe ale czy takie mi założono? Czy przegląd został wykonany zgodnie z procedurami przygotowanymi przez TOYOTA? Mam duże wątpliwości. Po kilku dniach tradycyjnie Pani z serwisu zadzwoniła z pytaniem o ocenę wykonania usługi. Przekazałem swoje uwagi po czy usłyszałem, że kierownik serwisu jest na urlopie i po jego powrocie w najbliższy poniedziałek zadzwoni do mnie aby wyjaśnić wszystkie moje wątpliwości. Dziś tj. 3.07.2019 r. nikt nie zadzwonił do mnie aby rozwiać wszystkie moje wątpliwości. TOYOTA Auto Podlasie nie jesteście jedynym autoryzowanym serwisem w mieście. Wasz dotychczasowy klient. M.P.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2019 14:12
Salon - samochody nowe
Absolitny nrak zaintereaowania ...
... klientem zamierzajacym kupic nowy sanochod. Obsluga serwisowa OK.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 12:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2019 15:23
Salon - samochody nowe
Zostałem oszukany przez ...
... ten salon. Kupiłem u nich nowy samochód. Serwisuje go tam regularnie. Była likwidowana szkoda z mojego AC. Naprawa trwała dużej o tydzień niż było ustalone (ponoć winna ubezpieczyciela - nie wnikam). Po telefonie że samochód jest gotowy zgłosiłem się do salonu. Dostałem dokumenty do podpisu, które podpisałem. Udaliśmy się z pracownikiem po mój samochód i okazało się że drzwi są obite. Wróciliśmy obejrzeliśmy zdjęcia z dnia oddania samochodu do naprawy i obić na nich nie było. Ponieważ powiedziano mi że w tym tygodniu nic się już z tym nie da zrobić, odebrałem samochód, przy czym zapewniono mnie ze zgłosi się do mnie jakiś magik, który współpracuje z salonem i usunie wgniotkę i uzupelni ubytek lakieru - na co przystałem bo nie cichłem mieć malowanych drzwi. Ponieważ jestem stałym klientem, który zostawił u nich niemałe już pieniądze to nie robiłem problemu i poszedłem im na rękę. Teraz jest na zasadzie bujaj się leszczu - oczywiście niedosłownie ale na tej zasadzie i dlatego czuje się oszukany. Do naprawy za 20 tyś też mam zastrzeżenia. Wielkie szpary między zderzakiem a błotnikiem - na co usłyszałem, że norma mówi o 4mm i trzeba prostować i lakierować zaczepy - no to trzeba było tak zrobić a nie o tym gadać - machnąłem na to ręką. Dalej porysowana maska - to zauważyłem dopiero po opuszczeniu serwisu, a tu na szczęście rysy udało mi się usunąć pastą polerską. Jestem rozczarowany i zaskoczony jak zostałem potraktowany przez autoryzowany serwis.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 08:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 marca 2019 20:05
Salon - samochody nowe
Tragedia 14 miesięczne ...
... auto po zgłoszeniu reklamacji rdzy na ramie samochodu uzyskałem odpowiedź "Odpowiadając na Pana poniższe zgłoszenie reklamacyjne informuję iż: Zgodnie z zapisem z książki gwarancyjnej pkt 6.2.3 ''Gwarancją nie są objęte uszkodzenia blach nadwozia, czy powłoki lakierowanej, bądź fabrycznych zabezpieczeń antykorozyjnych, jeżeli są one następstwem uderzeń mechanicznych ( np. kamieni, żwiru, piasku itp. ), czy oddziaływania chemicznego (np. ekstremów, soli, kwaśnych deszczów, substancji żrących itp.) , napromieniowania , a także będące konsekwencją złego stanu dróg.'' Na przesłanych zdjęciach doskonale widać drobne kamyki, piasek, żwir które są na elementach podwozia. W związku z tym nie mamy podstaw do uznania naprawy gwarancyjnej."
Użytkownik sieci
20 marca 2019 15:22
Salon - samochody nowe
Fatalnie czas to ...
... pieniądz ale nie dla obsługi klienta w Toyocie