86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 17:14
Salon - samochody nowe
Miałem umówiony przegląd,auto ...
... wjechało na halę godzinę i 15 minut po czasie.Przeglad trwał ok 30 minut.... cała wizyta 2.5 godziny!!!
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 10:36
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... chwaliłem, dzisiaj będę surowy. To była gwarancyjna naprawa, wymagająca zamówienia trzech części. Czas oczekiwania na te części wyniósł ponad 3 tygodnie. Nie doczekałem się telefonów informujących o diagnozie technicznej i statusie naprawy. To ja musiałem się dobijać do pracowników serwisu mechanicznego. Nie dostałem nawet propozycji otrzymania auta zastępczego. Poczułem się zignorowany. Dopiero po kontakcie z kierownikiem serwisu i niełatwej rozmowie, po kilku dniach, pojawiła się opcja otrzymania takiego samochodu. Nikt nie był w stanie powiedzieć mi nawet skąd jadą te części, skoro w XXI wieku trzeba na nie czekać ponad 3 tygodnie. W końcu dwie części przyjechały i po wykonaniu kluczowej części prac mogłem odebrać moje auto. Trzeciej części nadal nie ma i w dalszym ciągu nikt do mnie nie dzwoni. Czuję się mocno ignorowany i bardzo mnie zastanawia, czy gdyby to była naprawa płatna, to czy też tak to by wyglądało. Doświadczyłem znikomego zaangażowania serwisu w moją sprawę. Bardzo słabo to wygląda. Jestem rozczarowany, bo wcześniej ceniłem ten serwis za profesjonalne podejście, którego teraz zabrakło. Bardzo słaba akcja. Przeprosiny przyjmuję, choć wolałbym otrzymać wreszcie termin zakończenia naprawy. Problem z zamkiem klapy bagażnika zgłosiłem Państwu w listopadzie! Do dzisiaj nie wiadomo kiedy przyjedzie elektromagnes! Proszę przyznać, że nie wygląda to profesjonalnie. Pierwsze zgłoszenie miało miejsce podczas przeglądu, drugie podczas naprawy, co jeszcze muszę zrobić, żeby wyegzekwować od Państwa gwarancyjną wymianę tej części? Proace - temat pilotuje pan Maciej. Proszę poszukać, nie będę kolejny raz dzwonił i prosił. Co oznacza Państwa autoryzacja, skoro od dwóch miesięcy nie możecie Państwo sprowadzić części? Bądźmy poważni. Dziękuję.
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 00:44
Salon - samochody nowe
Wahałem się między ...
... jedną gwiazdką a dwoma. Jedynek nikt nie czyta, to dam dwie. Summa summarum "coś" mi się udało dowiedzieć w tym salonie (nawet jakiś wydruk do ręki dostałem). Wizyta w szaleńczo później porze - o 17:30 mija się z celem. Jest szansa, że obejdzie się smakiem kawy w samoobsługowym automacie (nie próbowałem). Salon sprzedaży czynny do 19:00. Ale o tej porze jest jeden handlowiec. Jak zajmie się innym klientem, to najlepiej przyjdź innego dnia. W końcu jeden z trzech handlowców (a ponoć był jeden!) zajął się mną około 18:40. To z pewnością moja wina, że czułem się obsłużony "na odwal" - byle szybko, byle jak. Bardzo byle jak. Dobrze, że tak samo daleko mam do innego salonu - tu nie muszę wracać.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 18:04
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... powiedzieć nic pozytywnego na temat obsługi. Byłem umówiony na konkretną godzinę na jazdę próbną i konfigurację. Po przyjściu na umowiana godzinę zostałem poinformowany ze nie ma osoby z którą się umówiłem. Podobno do mnie dzwoniono ale połączenia nie miałem. W ciągu 20 minut ktoś miał się mną zająć. Kilkukrotnie pytałem się ile to może jeszcze potrwać ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi żadnej propozycji przesunięcia terminu ani żadnych przeprosin. Samochodowy poprostu się za dobrze sprzedają i chyba handlowcy nie mają problemu z wyrobieniem norm dlatego to tak wygląda bo naprawdę nikt nie oczekuje obsługi jak w Rolls-Royce. Na szczęście nie jest to jedyny salon i jedyna marka.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny jest ...
... zwyczajnym nieporozumieniem. Nie wiem na jakim stanowisku jest Mateusz Obraniak - bo z nim jest "kontakt" w sprawie naprawy - ale zdecydowanie nie jest na odpowiednim miejscu. Brak profesjonalizmu i przede wszystkim kontaktu z nim - ignorowanie połączeń, bezradność i niekompetencja, nieinformowanie o komplikacjach w trakcie naprawy i przesunięcie terminu odbioru na kolejne dni, tygodnie. UWAGA! Wymiana wachacza zawieszenie po uszkodzeniu śruby mocującej trwa już ponad 1,5 miesiąca, po zrobieniu czego okazała się uszkodzona osłona przegubu(nie wykryta na początku, przypominam samochód jest 1,5 miesiące w serwisie), na wymianę której potrzeba kilka dni roboczych - nadal nie wymieniona. Samochód przeznaczony do pracy, ale przez te 1,5 miesiąca generuje tylko straty: rata leasingowa, odwołane zlecenia przez brak auta, końcowo wynajem odpowiedniego samochodu na własny koszt. Zdecydowanie lepiej NIE mieć takiego serwisu gwarancyjnego i obsługiwać auto w zaufanych miejscach. P.S. dla kierownictwa - czas najwyższy na wykwalifikowanie pracowników do odpowiedniego poziomu lub ich zamianę. Reasumując całe doświadczenie z serwisem Toyota Łódź: ŻENADA!
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Tak funkcjonuje Serwis ...
... "TOYOTY" na katalizator czekam już 7 miesiecy (z tytułu gwarancji ) > Poztanowiłem napisać do Państwa ponieważ nie mam juz siły i cierpliwości > do serwisu Toyoty w Łodzi na Brzezińskiej. Współpraca nasza układa się > powiedzmy w stosunku poprawnym jeśli coś było nie tak to raczej zawsze > wyjaśniliśmy sobie swoje racje po wiekszej lub mniejszej walce bokserskiej > na słowa ale to już było i ok. Natomiast doprowadza mnie i moja Firme do > szewskiej pasji Wasze postępowanie z nami, płacimy ciężkie pieniążki za > każdą wykonaną usługę przeglądy serwisowe (nie musimy auto po gwarancji a > jednak u Was robimy), ostatnia poważna była za 16 tys złotych (3 letni > samochód przebieg 100tys km-wymiana-parownik ins gazowa, listwa wtryskowa, > szklanki w silniku, katalizator etc. ) i do dziś ta naprawa nie została w > pełni zrealizowana-dokończona. Toyota jak to mówi Wasza reklama jest > niezawodna a ja napisze tak jest do d..y ! ile mam sie prosić o wymiane > katalizatora który to został mi zamontowany wadliwy i tak sobie na nim > jeżdze, na wadliwym w którym cos jest pękniete, po ogledzinach stwierdzono > iż to uszkodzenie nie zostało zrobione z mojej winy. Może do ciężkiej > cholery ktoś sie tym poważnie zajmie bo odnoszę wrażenie że jestem > totalnie zlewany przez Was. Może jakaś zadymka na forum medialnym bo już > nie wiem co mam robić nie dociera do Was ani grożba an prośba chyba będzie > trzeba prócz wspomnianych mediow zaangażować naszych prawników z firmy i > może wreszcie dojdziemy do jakiegoś konsensusu. Oatatni raz proszę o > konstruktywne wyjaśnienie tej całej podłej i wstrętnej lekceważącej mnie i > moja firme sytuacji. Zabawa się skończyła zaczeły się schody Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, z którymi spotkał się Pan podczas serwisowania samochodu. Wiemy, że autoryzowana stacja dilerska Toyoty w Łodzi przekazuje Panu informacje co do statusu zamówienia. Informujemy, że opóźnienia są spowodowane problemami z dostępnością części zamiennych. Toyota Parts Centre Europe pracuje nad przywróceniem dostępności części, natomiast nie jesteśmy w stanie określić kiedy będą one dostępne. O ostatecznym terminie zostanie Pan poinformowany bezpośrednio przez stację Szanowni Państwo Pan Zientarski tak zachwala Toyote on chyba jest nie świadomy co czyni i trzeba go uświadomic (twierdzi iż Toyota jest bezawaryjna - kon by sie usmiał)ja juz czekam na ten katalizator 7 miesięcy wiec prosze mi napisac czy Wy nie produkujecie od 7 miesiecy aut bo czegoś nie rozumiem i cały czas mi piszecie ze problem tkwi w procesie produkcji tych katalizatorów już słyszałem iż fabryka ruszyła z produkcją (po zalaniu) a było to 4 miewsiace temu w ściemnianiu jestescie mistrzami prosze o konstruktywne informacje na temat naparawy mojeg auta. serdecznie pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 20:34
Salon - samochody nowe
Serwis beznadziejny. Drugi ...
... miesiąc nie mogą naprawić samochodu na gwarancji. Samochodu zastępczego nie mogą załatwić. Kontakt słaby, za każdym razem przekierowują na inną osobę, obiecują że oddzwonia a dalej cisza. Części też nie mają. Są żeby po prostu być
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 15:21
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... salonie to koszmar. Gdy wszedłem do salonu nikt się mną nie zainteresował. Jak już znalazłem pracownika, który nie obsługiwał nikogo - ten stwierdził że jest zajęty czekaniem na klienta, który właśnie odbywa jazdę testową. Po krótkiej wymianie zdań stwierdził, że ostatecznie znajdzie dla mnie 5 min. Poprosiłem o wycenę toyoty corolli i przedstawiłem ofertę, którą otrzymałem od innego dealera, wtedy pracownik odmówił mi jazdy testowej i wyprosił mnie z salonu mówiąc, że jemu się to nie opłaca, z resztą i tak mi tego samochodu nie sprzeda, więc mam sobie iść szukać auta gdzie indziej. Do Toyota ŁÓDŹ nie przyjdę już nigdy więcej.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 10:45
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zawiedziony ...
... serwisem auto przyjechało na duży przegląd z wymianą oleju, płynu chłodniczego i płynu hamulcowego. Po 5 dniach od przeglądu przed wyjazdem w trasę postanowiłem sprawdzić czy wszystko jest w porządku i niestety w zbiorniku wyrównawczym brak płynu do poziomu minimum potrzebny był aż litr. Na fakturze zielony płyn chłodniczy a w zbiorniku widać niebieski naciąganie na koszty? Kontakt z serwisem ustalają co się stało niestety nie ma śladu w systemie po wizycie .
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 08:29
Salon - samochody nowe
Samochód na gwarancji, ...
... pojechałem do serwisu z niedziałającymi spryskiwaczami szyby, pracownik bez szerszych konsultacji od razu stwierdził, że to moja wina bo pewnie miałem letni płyn w układzie (nieprawda) i powiedział, że naprawa będzie odpłatna. Serwis po drugiej stronie miasta zupełnie inne podejście do klienta - przyjęli samochód, wymienili bezpiecznik, który w nowym Yarisie podobno przepala się nagminnie.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 18:57
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... na duży minus, po obejrzeniu modelu który nas interesował w końcu podeszła do nas jedna z pań pytając czy coś pomóc. Zapytalem, czy jest jeszcze inna wersja stylistyczna, pani odpowiedziała, że jest ale stoi na zewnątrz. Poprosiliśmy aby nam go pokazała, stwierdziła, że pojdzie po kluczyki i kurtkę i auto stoi gdzieś tutaj blisko. Otworzyła je z salonu, nie wyszła nawet na sekundę, nie zainteresowała się niczym, czy chcemy chociażby je odpalić, zapytać o jazdę próbną, wyposażenie czy cokolwiek innego. 🫡
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 21:57
Salon - samochody nowe
Opinia dla serwisu ...
... blacharsko-lakierniczego. Jedna naprawa i więcej wizyt już nie będzie. Odradzam.
Użytkownik sieci
23 listopada 2023 20:45
Salon - samochody nowe
20 XI rano ...
... o 7 miałem oddać auto na przegląd (umówiony w końcu października) czekałem 25 min na przyjęcie auta brak wystarczającej liczby obsługujących ( 1 pracownik ), odbiór uzgodniony na 14÷ 15, niestety auto było gotowe dopiero ok godz 20. Jeśli Toyota na Brzezińskiej nie ma pracowników to niech nie umawia się na przeglądy i inne usługi (byłem gotowy przyjechać kiedy indziej). Każda czynność naprawcza, montażowa ma określony czas i wiadomo kiedy auto będzie gotowe do odbioru. Moje auto potrzebowało ok. 2 ÷ 3 godz. a trwało to 11 godz. Tłumaczenie o brakach kadrowych nie interesuje klientow, a szczególnie mnie, brakuje wam pracowników, ograniczcie sprzedaż, przyjmujcie miej zleceń, a jak się Wam nie chce profesjonalnie obsługiwać klientów, zamknijcie firmę. Z nadzieją na poprawę, pozdrawiam dyrektora Pawła.
Użytkownik sieci
26 października 2023 17:22
Salon - samochody nowe
Byłem dziś pierwszy ...
... raz, pomimo umówionej wizyty w serwisie na konkretną godzinę (otrzymałem SMS z potwierdzeniem), godzina została zmieniona bez mojej wiedzy i nie zostałem poinformowany. Na plus kawa. Słabe to pierwsze spotkanie.
Użytkownik sieci
19 października 2023 22:40
Salon - samochody nowe
Uwaga , uwaga najgorszy serwis w Polsce
Użytkownik sieci
5 października 2023 12:30
Salon - samochody nowe
Brak słów!!! auto ...
... reklamowane 3 x ze względu na fakt zanikających fal radiowych, ale pal sześć podczas regulacji drzwi przesuwnych reklamowanych dwukrotnie ułamano kruciec trzymający drzwi tym samym Brak możliwości ich zamykania !?! serwis ??? Nie sądzę mimo że auto służbowe z pełną odpowiedzialnością nie polecam usług ! Słaby profesjonalizm a nawet totalny brak.
Użytkownik sieci
1 października 2023 18:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 września 2023 15:20
Salon - samochody nowe
Wizyta w sobotę ...
... o godzinie 15:02 brak jakiejkolwiek kompetentnej osoby w sprawach wyceny naprawy blacharsko lakierniczej. Serwis czynny do godziny 16:00.
Użytkownik sieci
22 września 2023 21:41
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta wygląda ...
... niczym skanowanie towaru na taśmie, a realizacja serwisu zdecydowanie powyżej czasu deklarowanego.