86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 17:12
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny jest ...
... zwyczajnym nieporozumieniem. Nie wiem na jakim stanowisku jest Mateusz Obraniak - bo z nim jest "kontakt" w sprawie naprawy - ale zdecydowanie nie jest na odpowiednim miejscu. Brak profesjonalizmu i przede wszystkim kontaktu z nim - ignorowanie połączeń, bezradność i niekompetencja, nieinformowanie o komplikacjach w trakcie naprawy i przesunięcie terminu odbioru na kolejne dni, tygodnie. UWAGA! Wymiana wachacza zawieszenie po uszkodzeniu śruby mocującej trwa już ponad 1,5 miesiąca, po zrobieniu czego okazała się uszkodzona osłona przegubu(nie wykryta na początku, przypominam samochód jest 1,5 miesiące w serwisie), na wymianę której potrzeba kilka dni roboczych - nadal nie wymieniona. Samochód przeznaczony do pracy, ale przez te 1,5 miesiąca generuje tylko straty: rata leasingowa, odwołane zlecenia przez brak auta, końcowo wynajem odpowiedniego samochodu na własny koszt. Zdecydowanie lepiej NIE mieć takiego serwisu gwarancyjnego i obsługiwać auto w zaufanych miejscach. P.S. dla kierownictwa - czas najwyższy na wykwalifikowanie pracowników do odpowiedniego poziomu lub ich zamianę. Reasumując całe doświadczenie z serwisem Toyota Łódź: ŻENADA!
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Gorąco polecam.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:32
Salon - samochody nowe
Byłam na przeglądzie ...
... w Toyocie ul. Brzezińska. Termin wybrałam przez aplikację Moja Toyota. Punktualnie i bardzo fachowo. Przemiła obsługa. Niestety nie mogłam wyjechać po zakończeniu przeglądu z parkingu Parking i droga dojazdowa całkowicie zablokowana przez samochody z salonu. Brak możliwości zaparkowania dla klientów. Czy nie stać Toyoty na wynajęcie placu parkingowego dla salonu ? Wydawało mi się, że parking powinien być dla klientów. Tylko dzięki pomocy innego kierowcy oczekującego na moje miejsce udało się opuścić parking beż zarysowania innych samochodów. Czas na porządki w Toyocie
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 22:00
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 17:09
Salon - samochody nowe
Usługa serwisowa na ...
... wysokim poziomie, ceny niskie (jak na ASO 🙂), a pan konsultant Maciej wyjątkowo uprzejmy i pomocny. Polecam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2024 16:09
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Szybko sprawnie👍
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Jestem wielbicielem. Przyjemnie ...
... już na samym wejściu. Uśmiech, wiedza i profesjonalizm - tego szukałem i znalazłem. Auteczka piękne i dobrze się sprawują.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 13:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 11:45
Salon - samochody nowe
Byłam, ofertę otrzymałam, ...
... jednak pozwolę sobie zauważyć, że klient taki jak ja, który jest jeszcze niezdecydowany, to nie jest ani gorszy, ani głupszy tylko dlatego że wybrał inną markę I sprzedawca powinien go przekonać, że właśnie podejmuje najlepszą decyzję w życiu, a nie deprecjonować i mówić, że jak ma wątpliwości to niech wraca do poprzedniej marki.. Pomimo takich moich osobistych odczuć, nadal rozważam zakup Toyoty, gdyż model mi się po prostu podoba.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 07:22
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo miła ...
... i profesjonalna. Nie czekają aż klient wyjdzie z salonu tylko starają się go zainteresować autami własnej marki
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Tak funkcjonuje Serwis ...
... "TOYOTY" na katalizator czekam już 7 miesiecy (z tytułu gwarancji ) > Poztanowiłem napisać do Państwa ponieważ nie mam juz siły i cierpliwości > do serwisu Toyoty w Łodzi na Brzezińskiej. Współpraca nasza układa się > powiedzmy w stosunku poprawnym jeśli coś było nie tak to raczej zawsze > wyjaśniliśmy sobie swoje racje po wiekszej lub mniejszej walce bokserskiej > na słowa ale to już było i ok. Natomiast doprowadza mnie i moja Firme do > szewskiej pasji Wasze postępowanie z nami, płacimy ciężkie pieniążki za > każdą wykonaną usługę przeglądy serwisowe (nie musimy auto po gwarancji a > jednak u Was robimy), ostatnia poważna była za 16 tys złotych (3 letni > samochód przebieg 100tys km-wymiana-parownik ins gazowa, listwa wtryskowa, > szklanki w silniku, katalizator etc. ) i do dziś ta naprawa nie została w > pełni zrealizowana-dokończona. Toyota jak to mówi Wasza reklama jest > niezawodna a ja napisze tak jest do d..y ! ile mam sie prosić o wymiane > katalizatora który to został mi zamontowany wadliwy i tak sobie na nim > jeżdze, na wadliwym w którym cos jest pękniete, po ogledzinach stwierdzono > iż to uszkodzenie nie zostało zrobione z mojej winy. Może do ciężkiej > cholery ktoś sie tym poważnie zajmie bo odnoszę wrażenie że jestem > totalnie zlewany przez Was. Może jakaś zadymka na forum medialnym bo już > nie wiem co mam robić nie dociera do Was ani grożba an prośba chyba będzie > trzeba prócz wspomnianych mediow zaangażować naszych prawników z firmy i > może wreszcie dojdziemy do jakiegoś konsensusu. Oatatni raz proszę o > konstruktywne wyjaśnienie tej całej podłej i wstrętnej lekceważącej mnie i > moja firme sytuacji. Zabawa się skończyła zaczeły się schody Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, z którymi spotkał się Pan podczas serwisowania samochodu. Wiemy, że autoryzowana stacja dilerska Toyoty w Łodzi przekazuje Panu informacje co do statusu zamówienia. Informujemy, że opóźnienia są spowodowane problemami z dostępnością części zamiennych. Toyota Parts Centre Europe pracuje nad przywróceniem dostępności części, natomiast nie jesteśmy w stanie określić kiedy będą one dostępne. O ostatecznym terminie zostanie Pan poinformowany bezpośrednio przez stację Szanowni Państwo Pan Zientarski tak zachwala Toyote on chyba jest nie świadomy co czyni i trzeba go uświadomic (twierdzi iż Toyota jest bezawaryjna - kon by sie usmiał)ja juz czekam na ten katalizator 7 miesięcy wiec prosze mi napisac czy Wy nie produkujecie od 7 miesiecy aut bo czegoś nie rozumiem i cały czas mi piszecie ze problem tkwi w procesie produkcji tych katalizatorów już słyszałem iż fabryka ruszyła z produkcją (po zalaniu) a było to 4 miewsiace temu w ściemnianiu jestescie mistrzami prosze o konstruktywne informacje na temat naparawy mojeg auta. serdecznie pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 11:50
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 stycznia 2024 18:19
Salon - samochody nowe
Od samego wejścia ...
... pełen profesjonalizm i dbałość o klienta .Podjechałam bez umówienia ponieważ opadła mi boczna szyba.Pan Wojtek natychmiast zajął się problemem , po godzinie mogłam wyjechać autem z zabezpieczona zamkniętą szybą. Korzystam z serwisu od kilku lat, brak mi słów uznania dla wszystkich pracownikowi Toyota, miło grzecznie profesjonalnie , czas oczekiwania przy dobrej kawce. Wszyscy bardzo pomocni , profesjonalni , problem rozwiązany zawsze na cito kiedy trzeba . Dziękuje Panu Wojtkowi , Panu Mackowi , przesympatycznej Pani Oli i innym pracownikom serwisu za super obsługę kulturę w kontakcie z klientem Sylwia Czerwińska
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 20:34
Salon - samochody nowe
Serwis beznadziejny. Drugi ...
... miesiąc nie mogą naprawić samochodu na gwarancji. Samochodu zastępczego nie mogą załatwić. Kontakt słaby, za każdym razem przekierowują na inną osobę, obiecują że oddzwonia a dalej cisza. Części też nie mają. Są żeby po prostu być
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 20:11
Salon - samochody nowe
Dobra fachowa obsługa. ...
... Pełne doradztwo.Ceny umiarkowane na części. Ogólnie polecam.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 11:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 18:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 09:09
Salon - samochody nowe
Moja pierwsza wizyta ...
... w tym salonie i na pewno nie ostatnia. Obsługa na na prawdę wysokim poziomie. Pani Aleksandra- pełen profesjonalizm.