90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 września 2023 13:55
Salon - samochody nowe
Miła, sprawna obsługa.
Użytkownik sieci
2 września 2023 16:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2023 09:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 21:34
Salon - samochody nowe
wizyta w Lexus ...
... była przyjemnością, jazda testowa NX 300 h czysta przyjemność, handlowiec imienia niestety nie pamiętam został po godzinach żebyśmy mogli się przejechać autem i nie wyczuwało się pośpiechu,
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 22:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 19:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 14:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 06:06
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 20:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 10:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 21:36
Salon - samochody nowe
Zawsze miła i profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 19:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2023 14:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 07:53
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 15:08
Salon - samochody nowe
Pełna profeska, personel ...
... od doradców do serwisu na 10.
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Niezrozumiała polityka obsługi ...
... klienta, prowadząc pierwszą konsultację w sprawie samochodu bierzesz "nieformalny ślub" z konkretnym sprzedawcą. Nie ma sprzedawcy, to nic nie załatwisz, czekasz aż będzie mógł poświęcić Ci czas i będzie w pracy. Nie oczekuję, że ktoś ma kukać w pracy od 8-18 dzień w dzień, ale na litość, ja jako klient chcę załatwić prostą sprawę - odbyć dłuższą jazdę testową samochodem i nie mogę tego zrobić w dogodnym dla siebie momencie. Nie obchodzi mnie czy załatwię sprawę z panią Krysią, panem Jankiem, panem Zbyszkiem, czy Pawłem. Po dwukrotnej wizycie w salonie i kontakcie telefonicznym odechciewa się kontaktu. Sytuacja w której to klient ma się dostosowywać do grafiku sprzedawców i możliwości salonu jest daleko idący od określenia obsługi klienta jako 'przyzwoita', (żeby nie było, opinia nie dotyczy personalnie osób zatrudnionych a polityki obsługi klienta dealera/dystrybutora Toyoty).
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 10:03
Salon - samochody nowe
Tutaj nie ma ...
... po co przyjeżdżać wszystko w naprawie a aut brak
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 13:22
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa sprzedaży ...
... serwis ma nowe wejście zdrugiej strony budynku
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 10:41
Salon - samochody nowe
Nie bardzo rozumiem ...
... politykę firmy Toyota w Lublinie. Uzyskanie oferty na nowe auto graniczy z cudem, ponieważ Pani na recepcji, która wróciła po miesięcznym urlopie do pracy ma problem i trzeba ją o to prosić. Dla mnie jako klienta toyoty jest to skandaliczne, ponieważ to było by 3 zakupione auto w tym salonie, a kontakt z obsługa jest fatalny, jestem zażenowana, że obsługa z łaską udziela jakichkolwiek informacji.
Użytkownik sieci
9 lipca 2023 13:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek