90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 13:08
Salon - samochody nowe
Dramat, nie da ...
... się umówić na jazdę próbną. Dzwoniliśmy z mężem dwa razy, za każdym razem miły Pan z recepcji miał przekazać kontakt do sprzedawcy i ktoś miał do nas oddzwonić i cisza. Chcieliśmy kupić Toyote, ale z takim traktowaniem klienta poszukamy czegoś innego.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Serwis na przeglądzie ...
... twierdzi że trzeba wymienić całą lampę bo to na pewno nie żarówka. Znajomy wymienił żarówkę WSZYSTKO DZIAŁA. Zwrócono uwagę serwisowi, odpowiedź jest rozbrajająca : "a tam są żarówki nie wiedzieliśmy" - serwisant zrobił sobie nawet zdjęcia tej przepalonej i sprawdził że faktycznie jest jako część zamienna - TOYOTA błagam zrób coś z tym serwisem.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 09:14
Salon - samochody nowe
Toyota to Toyota ...
... ale ten salon jest słaby Ceny wiadomo z kosmosu 1400zl wymiana oleju.... 3 tyg oczekiwanie na serwis ..... po części przyjeżdżałem 3 razy a mam 50km w jedną stronę... dodzonienie się graniczy z cudem a jak już się dodzwonisz to do pani która mówi że oddzwonimy.. czekałem 3 dni na te oddzwonienie Widać że sprzedają dużo samochodów powinien ktoś im pomóc i otworzyć drugi w Lublinie
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 19:13
Salon - samochody nowe
Serwis to jakiś ...
... żart. Brak znajomości i profesjonalizmu u pracowników serwisu. Dodatkowo ciężko się dodzwonić a jak już sie uda to karzą czekać 40 min po upływie tego czasu nie oddzwaniają tak jak to zagwarantowali. Na serwis czekałem 4 godziny przez co spóźniłem sie do pracy. Nie polecił bym najgorszemu wrogowi.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Zaczynam się mocno rozczarowywać...
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 11:32
Salon - samochody nowe
Lublin Najgorsze dziadostwo ...
... w Polsce Mi też przykro ale w serwisie wszyscy zachowują się tak jak by wiedzieli za karę
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 12:32
Salon - samochody nowe
Serwis Toyoty w ...
... Lublinie to jakaś porażka 2 razy auto prowadzone na korektę lakieru raz lakier spłyną i źle został położony co widać na zdjęciu. Po ponownym malowaniu niby ok ale szyba z tyłu została porysowana i pozostawiona taśma za błotnikiem po malowaniu oczywiście. Toyota nie chce uznać reklamacji twierdząc że trzeba było zgłosić od razu tylko że każdy skupiał się na lakierze a nie na szybie nawet bym nie pomyślał że przy malowaniu można porysować szybę.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 08:55
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania od ...
... strony personelu. Po wejściu powiedziałem na recepcji, że jestem zainteresowany konkretnym modelem. Nikt nie podszedł, a sprzedawcy udawali jakby nas nie było i odwracali wzrok. Fajna ta polityka sprzedaży Toyoty w Polsce.
Użytkownik sieci
26 października 2023 09:24
Salon - samochody nowe
Pomimo wielu prób ...
... kontaktu czy telefonicznego czy mailowego, kompletne ignorowanie klienta i zbywanie. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 października 2023 16:27
Salon - samochody nowe
Do serwisu tworzą ...
... się dwie kolejki, brak porządku i organizacji przez co dalsze osoby w kolejce bywają obsługiwane przed tymi pierwszymi. Obsługa na niskim poziomie.
Użytkownik sieci
12 października 2023 10:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 października 2023 18:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 września 2023 19:21
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem styczność, po przyjeździe na umówiony przegląd prosząc o auto zastępcze, serwisant stwierdził że to jest bez sensu bo w ciągu godzinnego przeglądu nie zdążymy auta nawet zatankować, gdzie po przeciwnej stronie ulicy znajduje się Orlen. W innych serwisach auto zastępcze podczas przeglądu to norma.
Użytkownik sieci
18 września 2023 23:21
Salon - samochody nowe
przyjechać na potwierdzoną ...
... przez serwis 2 dni wcześniej wizytę i powrót po 7 min bo nikt nic nie wie , na koniec profesjonalne odezwiemy się to......... i ........ Lepiej poświęcić 100-150 km .
Użytkownik sieci
15 września 2023 15:38
Salon - samochody nowe
Non stop na ...
... telefon otrzymuje niechciane wiadomości od Toyota Lublin, przestańcie spamować !!!!
Użytkownik sieci
15 września 2023 10:54
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony zmienić ...
... opinię dotyczącą obsługi serwisu. Sytuacja wyglądała słabo i to nie jest tylko moja opinia lecz kilku osób które były umówione na serwis w dniu 11.09.2023. ok godziny 18:00. Po stawieniu się na umówioną godzinę 18:00 - uzyskałem informację że "padł system i nic nie możemy zrobić" prosimy czekać. Ok zdarza się bez problemy, takie rzeczy się dzieją naturalnie i nie mamy na to wpływu. Po oczekiwaniu ok 1 godziny bez efektu zrezygnowałem z serwisu w danym dniu informując o tym doradcę. Powiedział, że będzie ktoś do mnie dzwonił aby zaprosić na inny dzień lub rozwiązać tą sytuację . Zaproponowałem rozwiązanie, zostawię auto do chwili wykonania serwisu ale proszę o auto zastępczej - odpowiedz brzmiała "dawno nie widziałem auta zastępczego" OK czekam na telefon. Do Dzisiaj CISZA!!!!
Użytkownik sieci
6 września 2023 20:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 06:06
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 20:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Niezrozumiała polityka obsługi ...
... klienta, prowadząc pierwszą konsultację w sprawie samochodu bierzesz "nieformalny ślub" z konkretnym sprzedawcą. Nie ma sprzedawcy, to nic nie załatwisz, czekasz aż będzie mógł poświęcić Ci czas i będzie w pracy. Nie oczekuję, że ktoś ma kukać w pracy od 8-18 dzień w dzień, ale na litość, ja jako klient chcę załatwić prostą sprawę - odbyć dłuższą jazdę testową samochodem i nie mogę tego zrobić w dogodnym dla siebie momencie. Nie obchodzi mnie czy załatwię sprawę z panią Krysią, panem Jankiem, panem Zbyszkiem, czy Pawłem. Po dwukrotnej wizycie w salonie i kontakcie telefonicznym odechciewa się kontaktu. Sytuacja w której to klient ma się dostosowywać do grafiku sprzedawców i możliwości salonu jest daleko idący od określenia obsługi klienta jako 'przyzwoita', (żeby nie było, opinia nie dotyczy personalnie osób zatrudnionych a polityki obsługi klienta dealera/dystrybutora Toyoty).