90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 10:41
Salon - samochody nowe
Nie bardzo rozumiem ...
... politykę firmy Toyota w Lublinie. Uzyskanie oferty na nowe auto graniczy z cudem, ponieważ Pani na recepcji, która wróciła po miesięcznym urlopie do pracy ma problem i trzeba ją o to prosić. Dla mnie jako klienta toyoty jest to skandaliczne, ponieważ to było by 3 zakupione auto w tym salonie, a kontakt z obsługa jest fatalny, jestem zażenowana, że obsługa z łaską udziela jakichkolwiek informacji.
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 16:36
Salon - samochody nowe
Siedzą tam same ...
... buce obrażone, nie chce im się rozmawiać z klientami. Chyba pracują tam za darmo/za karę
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 18:03
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... woła o pomstę do nieba. Tragedia!!!
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 13:00
Salon - samochody nowe
Kontakt z serwisem ...
... mechanicznym beznadziejny, do serwisanta tylko raz udało mi się dodzwonić przez rok użytkowania auta. W tym momencie czekam dwa tygodnie na telefon. Prośba o kontakt została zgłoszona na dziale obsługi klienta, bo do serwisanta nie dodzwoniłem się z wiadomych powodów. Auto jest leasingowe i służy do pracy, a nie do wycieczek do Lublina.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 10:19
Salon - samochody nowe
Salon nie radzi ...
... sobie z ilością klientów. Na przegląd najbliższy wolny termin za miesiąc... Umówienie się na przegląd telefonicznie graniczy z cudem. Serwis mechaniczny nigdy nie odbiera, recepcja informuje że oddzwonią, po czym nie oddzwaniają... Szkoda, że to jedyny serwis w regionie. Jeśli byłaby konkurencja inaczej traktowaliby klienta.
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 16:13
Salon - samochody nowe
Horrible customer service. ...
... I called them to inquire if they would have the time to switch a lamp. I understand that maybe they are very busy and couldn’t do it, but instead of just telling me this info they put me on hold, picked up several times (with some talking and laughing in the background, but no talking to me), putting me immediately on hold and finally cut the call. I expected a bit more professionalism from Toyota.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 08:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 18:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam tragedia ...
... Chciałem kupić auto dla żony Pan dzwoni z odkupem auta do tej pory pojechałem się dowiedzieć co i jak Pan oczy zrobił drugi Pan z komisu potraktował nas tak ze on władca a ja podany tak śmieszna kwotę dał za odkup dwu letniego auta z minimalnym przebiegiem naprawdę nie polecam tego salonu tragedia omijajcie go
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 10:20
Salon - samochody nowe
Drożyzna,koszty serwisu tej ...
... marki to wielkie przegięcie na tle innych marek
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 20:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2022 18:39
Salon - samochody nowe
Fantazja Pana Michała ...
... P. nie zna granic. Wymówki wymyślane na poczekaniu... Nawet nie raczy oddzwonić... Dobry sprzedawca wie, że czasy hossy na nowe samochódy miną i stały klient to najlepszy klient. Ja już dziekuję.
Użytkownik sieci
26 września 2022 15:28
Salon - samochody nowe
Obsługa jak w polskich urzędach
Użytkownik sieci
26 września 2022 09:49
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem, żenada!
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2022 15:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 16:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lipca 2022 05:15
Salon - samochody nowe
Nie znam gorszego ...
... serwisu toyoty w Polsce, Oczywiście, że możecie, proponuję na początek wymianę całego, zespołu serwisu
Użytkownik sieci
8 marca 2022 12:31
Salon - samochody nowe
Robiłem hamulce komplet ...
... tarcze i klocki i musiałem przyjechać na poprawę bo zahaczały o tarcze kotwicze. Błąd amatorski. Miałem podłączoną kamerkę po odbiorze auta była odłączona. Nie to było przedmiotem reklamacji. Dlaczego pracownik serwisu to odłączył. - rozmawiałem z TOYOTA Lublin wyjaśnili sprawę powinni mnie o tym poinformować, ale nie wyrażają zgody na nagrywanie. Rozmowa z pracownikiem firmy rzeczowa i przyjemna. Wszystko ok.
Użytkownik sieci
5 marca 2022 02:01
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, brak ...
... pomocy ws. zepsutego, fabrycznego alarmu. W sprawie przeglądu pracownik oddzwonił po tygodniu…
Użytkownik sieci
1 marca 2022 11:48
Salon - samochody nowe
Gdyby obsłużono mnie ...
... tak samo przy zakupie samochodu jak przy wizycie po odbiór zamówionej czēści to nigdy bym tam auta nie kupił.Tak zwany kierownik ds części wogóle bez kultury,arogancki,dziwię się że na takim stanowisku takich ludzi obsadzają..
Użytkownik sieci
17 stycznia 2022 19:27
Salon - samochody nowe
Byłam umówiona na ...
... serwis, na konkretną godzinę. Zapewniono mnie, że wymiana elementu potrwa ok. 2 godziny podczas jednego spotkania (do salonu mam około 90km, więc to istotna informacja). Po przyjeździe okazało się, że tym razem zostanie tylko sprawdzony jakiś element (co trwało 15 minut), a na wymianę umawiamy się na kolejny termin. Od salonu renomowanej marki oczekiwałabym poważniejszego traktowania klienta.