Ogólny: | 22 763 70 00 |
92%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
18 marca 2025 13:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2025 11:52
Salon - samochody nowe
Pomocny zespół, bardzo ...
... dobry kontakt od samego początku. Przedstawiciel (w naszym przypadku był to Pan Arkadiusz) odpowiadał na wszystkie pytania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całej obsługi :)
Użytkownik sieci
16 marca 2025 00:16
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa
Użytkownik sieci
13 marca 2025 20:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2025 21:56
Salon - samochody nowe
Super obsługa i profesjonalizm na najwyższym poziomie
Użytkownik sieci
23 lutego 2025 15:58
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 11:48
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi w salonie. Pan Maciej Marczak rewelacja! Poziom, kultura, zaangażowanie i całościowe podejścia do klienta na absolutnie topowym poziomie. Tak to powinno wyglądać!
Użytkownik sieci
20 lutego 2025 16:56
Salon - samochody nowe
Chciałabym serdecznie podziękować ...
... Panu Nowickiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę klienta. Pan Patryk wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania. Miło zaskoczył mnie telefon następnego dnia po zakupie auta z pytaniem czy spełniło ono moje oczekiwania - auto bez zarzutu.
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 15:42
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... bardzo niskim poziomie. Wykonaliśmy telefon do salonu w celu sprawdzenia dostępności samochodu używanego (dostępność została potwierdzona) po przyjechaniu na miejsce okazuje się, że auta nie ma. Mieliśmy na oku drugi samochód traf chciał, że stał na placu jednak nie można skorzystać z jazdy próbnej ponieważ auto jest na letnich oponach. Strata czasu…bardzo nieprzyjemna wizyta.
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 11:38
Salon - samochody nowe
Serdeczne podziękowania dla ...
... Pana Damiana Kamińskiego za perfekcyjne załatwienie naprawy naprawy drzwi Lexusa IS. Bardzo miła obsługa i wysoką kultura w podejściu do klienta. Godne pochwały było zaangażowanie Panów Kacpra Lachowicza i Adriana Pańskiego przy przyjęciu i odbiorze mojej samochodu. Od 2001 roku jestem Waszym klientem i do chwili obecnej mam jak najlepsze zdanie o firmie Toyota Marki. Polecam i pozdrawiam serdecznie Mirek. Legionowo.
Użytkownik sieci
13 lutego 2025 20:12
Salon - samochody nowe
Wczoraj skontaktowałem się ...
... telefonicznie z serwisem Toyota Marki w celu uzyskania pełnej historii serwisowej mojego pojazdu. Pani, z którą rozmawiałem, kategorycznie stwierdziła, że nie ma absolutnie żadnej możliwości przesłania mi tego dokumentu drogą elektroniczną. Dwukrotnie dopytałem, czy naprawdę nie da się tego załatwić inaczej – ponownie usłyszałem, że muszę OSOBIŚCIE stawić się w salonie z dowodem rejestracyjnym. Dziś, zgodnie z uzyskanymi informacjami, udałem się na miejsce, gdzie… zostałem odprawiony z kwitkiem! Pracownik serwisu poinformował mnie, że całą sprawę powinienem załatwić mailowo, wysyłając skan dowodu rejestracyjnego, a historię serwisową dostanę w pliku PDF. To kompletny absurd! Zmarnowałem kilka godzin swojego czasu, żeby dojechać do serwisu i usłyszeć, że nie załatwię sprawy na której mi zależało. Brak jakiejkolwiek kompetencji, totalny chaos organizacyjny i kompletny brak spójności w przekazywanych informacjach. W Toyota Marki byłem stałym klientem – tutaj kupiłem i regularnie serwisowałem mój samochód. Ale po dzisiejszej farsie było to moje ostatnie odwiedziny w tym miejscu. Serwis na takim poziomie to jakaś kpina.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 14:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 16:41
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 15:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 lutego 2025 14:24
Salon - samochody nowe
Jak zwykle dobra obsługa
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 18:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 16:57
Salon - samochody nowe
Dział obsługi nowych ...
... samochodów firmowych raczej nie istnieje. Kilka prób rozmowy z Panem, który sam obsługuje w tym dziale, nie przyniosło efektu. Pan zapewne jest tak zajęty że nie ma szans z nim się skontaktować. Współczuję temu Panu naprawdę. 3 gwiazdki za dobre chęci:)
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 14:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 09:01
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie, profesjonalnie.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 21:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 15:20
Salon - samochody nowe
Miła fachowa obsługa szczególnie Pan Dominik !
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:56
Salon - samochody nowe
Fantastyczna i ekspresowa ...
... obsługa. Po każdej wizycie myją samochód. Również w środku. Polecam.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 15:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 09:37
Salon - samochody nowe
Bardzo długo trwają ...
... naprawy blacharskie. Mówią, że 5 dni robocze, a oddają po miesiącu. Zero przeprosin.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2025 18:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki