Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / TOYOTA Marki - Grupa Cygan
Zdjęcie profilowe dealera TOYOTA Marki - Grupa Cygan

TOYOTA Marki - Grupa Cygan

pin

Zobacz na mapie

pin

Marki, Piłsudskiego 2B

SALON | SERWIS

92%

użytkowników

rekomenduje

4.50
(2002)
white-star Dodaj opinie

Godziny otwarcia:

08:00 - 20:00

09:00 - 15:00

Nieczynne

O nas

Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.

Zobacz więcej

TOYOTA Marki - Grupa Cygan
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (3)
gwiazda gwiazda Opinie (2002)
Polecani doradcy

Zobacz wszystkich

5,00
(1)
5,00
(2)
TOYOTA Marki - Grupa Cygan
(0)
Udogodnienia
Ekspres do kawy

Ekspres do kawy

Usługi door to door

Usługi door to door

Wynajem samochodów

Wynajem samochodów

Darmowe wifi

Darmowe wifi

Kącik dla dzieci

Kącik dla dzieci

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Auto zastępcze na czas serwisu

Auto zastępcze na czas serwisu

Dział ubezpieczeń

Dział ubezpieczeń

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Naprawy powypadkowe

Naprawy powypadkowe

Telewizja

Telewizja

Sklep z częściami

Sklep z częściami

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

50+ miejsc parkingowych  przed obiektem

50+ miejsc parkingowych przed obiektem

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Użytkownik sieci Opinia z Google

18 marca 2025 13:17

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2025 11:52

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Pomocny zespół, bardzo ...

... dobry kontakt od samego początku. Przedstawiciel (w naszym przypadku był to Pan Arkadiusz) odpowiadał na wszystkie pytania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całej obsługi :)

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2025 00:16

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Świetna obsługa

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 marca 2025 20:17

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 marca 2025 21:56

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Super obsługa i profesjonalizm na najwyższym poziomie

Wszyscy (3)
Serwis (0)
Salon (0)
5,00
(1)
5,00
(2)
TOYOTA Marki - Grupa Cygan
(0)

Użytkownik sieci Opinia z Google

7 lipca 2020 17:15

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Łacha ze wszystkiego ...

... chodzą jak chcą a klienta maja gdzieś

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 czerwca 2020 13:27

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Niestety salon zaliczył ...

... juz trzy wpadki przy zakupie samochodu Toyota Auris, A ja nadal czekam cierpliwie na auto . Jakoś obsługi żenująca, brak słów, w życiu nie spotkałem się z takim olewaniem klienta.

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 maja 2020 23:00

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam tego ...

... serwisu. Już drugi raz mnie zawiedli. Za pierwszym razem chodziło o naprawę blacharsko-lakierniczną.Zapewniano moją małżonkę przy oddawaniu samochodu do blacharni, że zostanie wymieniona na nową uszkodzona pokrywa silnika w Toyocie Auris a skończyło się na poszpachlowaniu i lakierowaniu, o jakości polerki nie wspomnę, fuszera i nic poza tym.Serwis nie zadał sobie nawet takiego trudu jak porządne wymycie tej pokrywy od wewnątrz, żonie przy odbiorze samochodu powiedziano że zamontowana została nowa pokrywa silnika. Natomiast dzisiaj miałem watpliwą przyjemność ponownej wizyty w Waszym serwisie. Przy oddawaniu samochodu na serwis zgłosiłem brak jednego dekielka felgi aluminiowej. Wymieniono opony, olej i filtry a także klocki hamulcowe. Przy odbiorze zauważyłem brak drugiego dekielka, Pan który wydawał samochód stwierdził że te dekielki wypadają tak same z siebie. Gdybym był laikiem motoryzacyjnym może i bym dał sobie wcisnąć taką ciemnotę, wiem że trzeba dobrze podważyć taki dekielek aby zatrzask popuścił. Z resztą wasz pracownik stwierdził że bez tego można jeździć i jemu to nie przeszkadza a mnie i owszem. Na odcinku wjazd na halę serwisową, przejazd na myjnię a następnie wyjazd przed salon dekielek wyparował. Może nie jest to wielka rzecz, ale nawet nie chcę myśleć co może dziać się przy poważniejszych naprawach. Podejście Waszego pracownika było aroganckie, traktuje klienta jako zło konieczne , mam nadzieję iż ten człowiek zorientuje się o którego klienta chodzi. Pierwszą wtopę serwisu pozostawiłem bez komentarza, ale dzisiejsza sytuacja nie pozostawia mi nic innego poza taką opinią(żałuję że nie zapamiętałem nazwiska tego pracownika), serwisuję też samochód innej marki w ASO na Śląsku i przez 4 lata nie spotkała mnie taka sytuacja jak w Waszym serwisie. Nie pozdrawiam i nie polecam Była to ostatnia wizyta w Waszym serwisie, na całe szczęście nie jesteście jedyni w Warszawie!!

Użytkownik sieci Opinia z Google

17 marca 2020 10:59

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

8 marca 2020 09:12

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 lutego 2020 16:38

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Umówiłem się na ...

... jazdę próbną ,po wejściu do salonu pracownik przywitał mnie i zapytał z kim się umawiałem (!). Po sprawdzeniu okazało się że tej osoby chyba akurat nie ma . Poprosił o oczekiwanie gdyż ma kogo innego umówionego na tą godzinę. Czekam. Poprosił innego pracownika żeby się mną zajął. Ten miło się przywitał i powiedział że za chwilę wróci gdyż ma innego klienta. Czekam ,oglądam samochody. Pani z recepcji pyta w czym może mi pomóc ,odpowiadam że czekam na pana który zaraz ma do mnie wrócić. Nie wrócił .Spędziłem w salonie około 40 minut i nic. Chodzę sobie ,czekam na reakcję ,nic. Nie wiem jakie zasady tam panują ,ale wygląda na to że trzeba uniżenie prosić sprzedawców o wywiązanie się z obowiązków. Ale nic to, kupię Toyotę Corollę w innym salonie ,mam nadzieję że dział sprzedaży działa tam profesjonalnie.

Użytkownik sieci Opinia z Google

5 lutego 2020 10:38

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Musiałem 3 razy ...

... jeździć na gwarancyjna naprawę szyb, bo najpierw musieli stwierdzić czy faktycznie potrzeba, bo pan który się tym zajmuje nie przyszedł do pracy i czekałem 3 godziny na darmo.

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 stycznia 2020 16:34

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

29 grudnia 2019 11:29

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 grudnia 2019 08:30

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Zawiedziony

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 grudnia 2019 09:30

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

niesteyty niski poziom obslugi

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 października 2019 11:15

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Dramat!

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 października 2019 00:14

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Autko kupione jakiś ...

... czas temu. Nie była to Toyota. W ogłoszeniu jakieś kłamstwa odnośnie wyposażenia. W rzeczywistości pojazd tego nie miał. Nie miał również rocznej gwarancji o czym mowa w ogłoszeniu. Sprawa pójdzie do UOKiK. Kolejna rzecz to rzekomy test autka przez Toyote i stwierdzenie, że w zawieszeniu jest wszystko ok i wymieniono jeden łącznik stabilizatora. Rzeczywiście podczas jazdy testowej bylo słychać stuki ale Pan sprzedawca twierdził, iż to amorki. Przymknalem oko gdyż to pojazd używany i ma prawo coś niedomagać. Wstawiam auto do zaprzyjaźnionego warsztatu i okazuje się, że to maglownica. Oczywiste jest, iż nie będę ryzykowal życia moich dzieci jak i swojego. Zleciłem naprawę. Toyota odpowiedziała mi, że trzeba było przyjechać do nich. Po co? Skoro nie stwierdzili tego podczas wewnętrznych oględzin. Zapytałem czy na podstawie faktury z mojego warsztatu mogę liczyć na jakąś rekompensatę? Niestety zero odzewu. Przestrzegam przed zakupem używanych pojazdów z tego salonu. Kłamią w żywe oczy. W przypadku Camry z konkurencyjnego warszawskiego salonu nie spotkałem się z żadnymi uchybieniami.

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 września 2019 08:37

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Salon duży , ...

... na wejściu widać miejsce gdzie dzieci mogą się pobawić , porysować a my w spokoju możemy oddać się pokusie oglądania aut i czynimy to bo Toyota to lider niezawodności . , ale nie ten dealer... Odkąd pamiętam jak jeździłem z tatą do dealera ( Bednarscy ) to zawsze byliśmy dosłownie wniebowzięci , ja jako wtedy szczyl 17-18 letni i podziwialiśmy Celikę , obsługa w Toyocie zawsze oddawała auto czyste , umyte i wysprzątane czy to wspomniani Bednarscy, Carolina Car Company na Woli czy Toyota Radość! Korzystałem z tych salonów o wszystko było idealnie! Toyota Marki to gigantyczne nieporozumienie, brat oddał auto po szkodzie na malowanie , salon wycenil co należy wymienić i ok, lakiernik powiedział,że może całe auto(Toyota Avensis 2007 r. 2,2 D4D 150KM , czarny wersja Prestige) poza dachem prysnąć to nie będzie nic widać, że coś gdzieś było robione - brat stwierdził ,że może w sumie to dobry pomysł i tak zrobił. Odbiór auta się opóźnił z niewiadomych przyczyn ale w końcu można było odebrać auto...stało pod drzewem upier.olone tak za przeproszeniem,że to poezja a przypomnę,że było lakierowane !!! Brat mówi,że brudne i nie widać nic na co usłyszał,że jeśli chce mieć auto czyste to musi poczekać 2 godziny bo teraz myjnia jest zajęta... Czasu nie było więc odebrał auto i pojechał na myjnie w swoim zakresie i do domu. Następnego dnia wyszło słońce i zobaczył smugi , nie myśląc długo wziął telefon i dzwoni do Toyota Marki , usłyszał,że to po paru myciach zejdzie...nie wierzył w to ale myśli,że skoro się nie zna to zaufa fachowcowi i specjaliście w końcu to Toyota! Była sobota i niemiłosiernie gorąco , żar z nieba , przyjechałem i patrzę a tam cały samochód w smugach , mówię "Ty co to jest?" Usłyszałem " podobno zejdzie po kilku myciach" Parsknąłem śmiechem jak to zobaczyłem bo to nie był wosk czy brud żeby miało zejść po kilku myciach. Traf chciał ,że akurat zadzwonił ktoś z centrali zapytać o opinię , brat powiedział,że jest niezadowolony bo wydaje kupę kasy na starego klamota ( wcześniej wymienił w Toyocie ASO 4 wtryski więc chyba każdy może sobie wyobrazić jaki był rachunek) , teraz go maluje całego i znowu spory rachunek a on odbiera auto i jest po lakierowanie brudne , że nic nie widać, Pani przeprosiła i powiedziała,że to niedopuszczalne i zaraz ktoś zadzwoni i się umówi w celu wyjaśnienia sytuacji. Dzwoni ktoś z Toyota Marki - brat odbiera a tam pretensje ,ze co się nie podoba, mówiłem, że smugi zejdą i samochód był czysty!!! Poleciały bluzgi ale został brat umówiony o czym mi powiedział więc mówię pojadę z Tobą żeby Ci kitu nie wcisnęli. Zajeżdżamy i jest pochmurno więc myślimy,że będą mówić ,że nic nie widać i wszystko jest OK! Faktycznie widać to jak jest słońce. Przychodzi jakiś spec i mówi,że czekamy na kogoś jeszcze...schodzi jakiś chudzielec z góry a'la "wychudzony gekon" odpowiednia plakietka i chamski ton na wejściu , brat mówi dobra bez łaski idziemy stąd bo jest pochmurno to i tak nic nie widać, tłumaczę,że chce żeby się wypowiedzieli ,podchodzimy do auta , spece oglądają i coś burczą do siebie pod nosem. " Gdzie to jest?" Tłumaczę cierpliwie ,że jak jest słońce to widać a w taka pogodę to ciężko ale uwierzcie na słowo ,że smugi są. "Ale proszę mi pokazać gdzie!!??" Znowu powtarzam,że jak jest słońce...chamskie przerwanie,że usługa jest zrobiona dobrze i trzeba było to mówić jak auto było odbierane czyste, tłumaczymy,że było brudne po czym wychudzony gekon rzuca tekstem,że czy siebie słyszymy,że auto po lakierowaniu jest brudne? To niemożliwe (człowiek , który oddawał auto potwierdził,że auto było brudne) Wychudzony chamski blond gekon mówi,że wszystko jest dobrze zrobione i nic nie widać, nie mamy o czym rozmawiać. Poleciały bluzgi bo ile można głupot słuchać , zabraliśmy auto i pojechaliśmy. Wracając do historii z ojcem , zawsze był klient najważniejszy ale nie w Toyota Marki ,zdecydowanie nie polecam!!! Niestety nie mogę dodać filmiku a tylko takie zdjęcia mam. Pozdrawiam wszystkich fanów marki i życzę bezawaryjności .

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 września 2019 11:57

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 września 2019 09:52

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 sierpnia 2019 22:28

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

Rok w rok ...

... nabijaja mnie w klime! W tym roku jednak przesadzili. Sprawdzona klima, szczelna wg aparatury, nabita, wytrzymała 1 miesiąc!

Użytkownik sieci Opinia z Google

18 lipca 2019 18:25

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 maja 2019 20:44

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

We wtorek po ...

... raz pierwszy udałem się do ASO Toyoty w Markach na wymianę dwóch części w ramach akcji serwisowej. Niestety nie obyło się bez przykrych niespodzianek. Pierwsza spotkała mnie na infolinii ponieważ Konsultantka jak się okazało umowiła mnie na inny termin niż uzgodnilismy. Musialem szybko zmienić swoje plany i dopasować się do popełnionego błędu pracownika Toyoty. Zamierzalem zakupic w ASO listwę dachową na którą musiałbym czekać 2 dni robocze. Nie było by problemu gdybym nie musiał jechać wcześniej do serwisu ze względu na popełniony błąd Konsultanta. Tak przy okazji, kiedy pytałem o listwę na infolinii zapewniono mnie ze pracownik z odpowiedniego dzialu do mnie oddzwoni. Oczywiscie nie doczekalem sie telefonu zwrotnego. Kolejną rzeczą było to, że mechanicy po wymianie serwisowej nie zamontowali do końca siedzenia z tyłu. Całe szczęście nauczony doświadczeniem sprawdziłem stan auta po odbiorze i powędrowało z powrotem na warsztat celem naprawienia usterki. Generalnie jakość obsługi w salonie nie stoi na najwyższym poziomie. Pracownicy zrzucali winę na kolegę, raz kolega nie zostawił porządku w papierach i Pani musiała dość długo połapać się w dokumentacji i odnaleźć kluczyki do auta, natomiast drugi raz kolega nie złożył do końca wspomnianego przeze mnie siedzenia. Szczerze mówiąc nie tego spodziewałem się po wizycie w autoryzowanym serwisie Toyoty.

Użytkownik sieci Opinia z Google

3 maja 2019 23:08

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Osoba odpowiedzialna za ...

... sprzedaż ...masakra.Patrzyl się na nas jak ufo i te jego oczy zdziwione...co tu robią jacyś ludzie...ale to nie tylko moja opinia...sprzedaż detaliczna ich nie interesuje.

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »