Ogólny: | 22 763 70 00 |
93%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
21 marca 2024 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa perfekt polecam
Użytkownik sieci
12 marca 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Sprawna i miła obsługa.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 14:09
Salon - samochody nowe
Dział blacharnii masakra. ...
... Samochod tydzień stoi a klient płaci za samochod zastępczy od nich (zabieg 4 godzinny już wcześniej umówiony). Obsługa albo strasznie przepracowana albo poprostu olewają klientów. Później samochód oddają z resztkami kleju i listwy nie do końca poprzyczepiane. Porażka jak na serwis ASO :(
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 20:08
Salon - samochody nowe
Dałabym zero gwiazdek, ...
... gdyby była taka możliwość. Dzisiaj byłam z Highlanderem na diagnostyce. Za 150 zł powiedziano mi jaką część mam wymienić oraz zepsuto mi nawigację z DVD i radiem. Nie wiedzą co się stało i nie potrafią nic z tym zrobić. Efekt jest taki, że panel jest stale włączony i nie da się go wyłączyć. Nie wiem, czy do jutra nie padnie mi akumulator. Po tej wizycie mam same straty - kasa, czas to tylko dwie z nich. To drugi raz gdy zawiodłam się na tym serwisie. Stanowczo odradzam.
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 16:23
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... konkretną godzinę żeby wymienić peknieta oponę w samochodzie firmowym. Pan odebrał samochod, czekalem 1h i 50min. Boje sie pomyslec ile trwa poważna naprawa.
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Byłam dzisiaj wymienić ...
... opony z letnich na zimowe w swoim samochodzie. Jechałam do serwisu Toyoty w dużym napięciu bo to dopiero pierwszy raz od zakupu samochodu. No i niestety pozostał niesmak po opłaceniu za usługę. Do tej pory zmieniałam opony w prywatnym warsztacie i zapłaciłam 60 do 70 zł. To co usłyszałam w Toyocie zmrozilo mnie i to bardzo. Ponad dwa razy tyle co płaciłam prywatnie. Jak na razie to jedynym plusem jest to, że czeka się w ciepłe i można napić się kawy czy herbaty i zjeść owoc.
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 20:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam nikomu ...
... kto chce kupić nowe auto w tym salonie. Miałem pecha i byłem obsługiwany przez Pana Arkadiusza. Spotakilśmy się bo byłem zainteresowany zakupem Rav4 HSD Premium + style - samochód był dostępny od ręki.Sama rozmowa była w porządku. Niestety ceny podane przez Pana w przypadku akcesoriów np dodatkowy komplet kół nie pokrywały się z cennikiem na stronie. Według wyliczeń sprzdawcy było to ponad 8tys zł a w cenniku 6 tys. zł. Żadne negocjacje nie były możliwe, ale za to Pan śmiało sugerował że wszystko może doliczyć do auta "bierze Pan leasing, więc to się Panu rozłoży w czasie" - nie no świetne podejście. Ze względu na to, że w salonie byłem już wieczorem umówiłem się ze sprzedawcą, że decyzje odnośnie zakupu dam na następny dzień do godz. 12. Na następny dzień próbowałem kilkukrotnie się skontaktowac z Panem Akradiuszem i przekazać mu informację że jestem zainteresowany zakupem. Niestety Pan nie odbierał więc przesłałem taką informację mailowo, dodatkowo prosząc czy coś możemy zrobić z ceną auta lub akcesoriami. Po południu zadzwonił do mnie pan Akradiusz z informacją że "w sumie jest inny kupujący i on proponuje 2 tys. zł więcej i co ja na to?" - szczerze mówiąc nie spodziewałem się, że wasz handlowiec będzie chciał prowadzić licytacje o auto.. Nie jesteście jedynym dealerem w woj. mazowieckim i naprawdę nie rozumiem takiego podejścia. Taki system sprzedaży być może sprawdza się np na bazarze, ale w sprzedaży nowych aut nie sądze. Takie podejście jest wręcz naganne i nie powinno mieć miejsca.. Szczerze mówiąc bardzo się zawiodłem. Dodatkowo odradzam jakikolwiek kontakt z Panem Ireneuszem z komisu który jest arogancki i nie miły - niestety ten Pan robił mi wycene auta przy odkupie, pomijam już fakt zaniżenia ceny, ale kartke z wyceną to rzucac powinien do kolegi z biurka, a nie do klienta. Ponadto jeżeli o coś pytam to nie należy się odwracać i i odpowiadać plecami wykrzykując na pół salonu... Dzięki Waszemu podejściu skutecznie zraziliście mnie do marki Toyota, jak i do Waszego salonu. W kwesti obsługi klienta przesłałem rownież zapytanie do TMP czy na szkoleniach handlowych uczą negocjacji poprzez podpijanie ceny.. Tak jak napisałem na wstępie nie polecam, a w szczegolności tych dwóch Panów.
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 14:17
Salon - samochody nowe
Bardzo NIE polecam! ...
... W tym serwisie wszyscy siedzą! :D Klienci w długich kolejkach na kanapach, pracownicy za biurkami piją kawę / herbatę lub opowiadają sobie ciekawe historie z których cały salon się śmieje. Uprzejme "Proszę poczekać" jest tutaj wyzwaniem rzuconym klientowi, niech posiedzi, poczeka, może zrezygnuje. Część interesantów po godzinie wychodzi, zaczyna spacerować na zewnątrz, istna komedia! Procedura umówienia wizyty jest tutaj podobna do zasad obowiązujących w sklepie spożywczym - Kto pierwszy ten lepszy. Salon zdecydowanie nie spełnia jakichkolwiek standardów. OMIJAJCIE !
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 21:32
Salon - samochody nowe
Droźyzna dla stałych ...
... klientów. Nie ma zachęty cenowej za coroczne serwisy. Lepiej iść do prywatnego serwisu. Ceny naprawdę mniejsze.
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 19:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 19:32
Salon - samochody nowe
Teoretycznie gdyby było ...
... 0 to na pewno poleciałoby 0 gwiazdek. Podejście do klienta- przy umawianiu się na wizytę przełączają co chwile bo ten kto odebrał to nic nie wie(po co wiec wewnętrzne wybieranie numerów na serwis itp?) Ale ok, przyjeżdżamy na umówiona godzinę - dostajemy informacje ‚Trzeba czekac’ ok. Ale czy może warto informować klienta ze czas oczekiwania pomimo umówionej wizyty to ponad 1,5h? Po co wiec prowadzenie zapisów? Dziękuje- więcej nie skorzystam.
Użytkownik sieci
17 września 2018 10:06
Salon - samochody nowe
No i po ...
... bodajze 13 latach zadowolenia z usług Toyota Marki, zakupie 3 aut za blisko 0.5mln PLN, czas się pożegnać :-(( Toyota Marki "wyczyściła" mi zawór EGR w starym samochodzie. Niepomogło więc zaproponowano mi nowy za "tysiaka". Tylko, że zawór nawet nie został odkręcony. W środku syf. Wymieniony na tani zamiennik działa bez problemu. Szef serwisu od 3 miesięcy wyjaśnia sprawę. Wcześniej mu przeszkadzał w tym okres wakacyjny i brak pracowników którzy się tym zajmowali. Co teraz przeszkadza, nie wiem :-(
Użytkownik sieci
8 września 2018 08:45
Salon - samochody nowe
Sprawa z którą ...
... pojechałem została nie zrobiona samochód został na 24 a nawet nie ruszył z parkingu. Mam żal do toyoty mogłem kupić inną markę.
Użytkownik sieci
3 września 2018 15:01
Salon - samochody nowe
Kilka miesięcy temu ...
... (7-9)salon profesjonalny, cała obsługa bardzo miła w każdym dziale , ceny znośne , a dzisiaj niestety super pogorszenie. Obsługa przede wszystkim niekompetentna, pan ze sprzedaży nie posiada podstawowych informacji o samochodach które sprzedaje. Nie wzbudza zaufania raczej zniechęca. Serwis miły jeżeli zgadzasz się na wszystkie naprawy które wymyślą żeby tylko cię naciągnąć. Czasami nawet nie pytają czy coś zrobić dodatkowo tylko stawiają cię przed faktem dokonanym i naprawa która miała kosztować 500zł kosztuje ponad 900zł. Jeżeli się z nimi nie zgadzasz to uprzejmości znika a naprawę za kilka dni trzeba powtórzyć . Zepsuli się całkowicie
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 17:24
Salon - samochody nowe
Samochód niezgodny z opisem w ogłoszeniu
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2018 09:36
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu fatalna! ...
... Auto prawie nowe, gwarancja fabryczna, dotąd serwisowane w Markach i Żeraniu. Zwróciłem się do serwisu z awaria systemu alarmowego - kompletnie zwariował. Pan ż serwisu okrutnie niezaangażowany, poradził mi wymianę bateyjki w piloocie i tyle. W ogóle nie słuchał i nie był zainteresowany problemem. Przez cały mój pobyt w serwisie klikal sobie w komputerze nie specjalnie patrząc nawet w moja strone, zupełnie mnie lekceważąc. Generalnie fatalna Obsługa, brak zaangażowania i jakiejkolwiek próby wyjścia naprzeciw klientowi. Zdecydowanie nie wrócę - póki płatny przegląd to uśmiechy, kiedy potrzeba pomocy-to się firma wypiela .
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 18:30
Salon - samochody nowe
Zaskakująco żenujący poziom obsługi w serwisie.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 14:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 22:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2018 17:08
Salon - samochody nowe
Dział blacharsko-lakierniczy traktuje ...
... klienta jak petenta w ZUS-ie. Mimo 9 lat razem z Toyotą Cygan.
Użytkownik sieci
9 lipca 2018 21:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 15:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka