Ogólny: | 22 763 70 00 |
93%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
21 marca 2024 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa perfekt polecam
Użytkownik sieci
12 marca 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Sprawna i miła obsługa.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 19:45
Salon - samochody nowe
Świetny serwis blacharski. ...
... Bardzo profesjonalna obsługa klienta żarówno mobilna jak i stacjonarna. Jakość i zakres wykonanych prac przy usuwaniu szkód rzadko spotykana. Oddawane auto jest wysprzatane i umyte. Szczerze polecam.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 08:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 10:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 14:35
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam, obsługa ...
... klienta jak najbardziej na plus. Pan Kamil (sprzedawca) godny polecenia.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2019 13:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 09:00
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 18:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 17:05
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, super ...
... przyjazna i konkretna rozmowa. To juz kolejny samochód kupiony u Was, na pewno tu wrócimy! 😊😊 Czekam na swoją piękna CH-R!😍😍 Polecam szczególnie obsługę, Pana Kamila i Arkadiusza. Pozdrawiam 😊
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 18:17
Salon - samochody nowe
Super kontakt z ...
... klientem.. Polecam szczególnie Pana Kamila Zielonke...
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 07:05
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu niestety. Zostawiałem tu auto na 3 serwisy i mam wrażenie że płaciłem 900 zł za mycie karoserii i odkurzenie srodka. No i raz mi ozonowali klimę. Ale co do wymiany oleju i reszty to mam mieszane uczucia. Wiem że może to budzić kotrowersje, że salon i jak tak mozna, ale mechanik mój powiedział mi że miałem jeszcze fabryczny filtr oleju więc już tam nie jeżdżę i nie polecam nikomu !
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 21:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 stycznia 2019 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 stycznia 2019 07:50
Salon - samochody nowe
Długie terminy personel ok
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 18:50
Salon - samochody nowe
Aukcjia Serwisowa zrobiona ...
... od ręki bez problemowo. Polecam 100%.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 17:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 01:04
Salon - samochody nowe
Wysoka kultura obsługi, ...
... a o autach pisać nie trzeba - Toyota
Użytkownik sieci
31 grudnia 2018 16:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 22:36
Salon - samochody nowe
Pozdrawiam miłych Panów ...
... z obsługi serwisu, którzy sprawnie naprawili alarm w moim samochodzie. Dziękuję :)
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 19:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2018 14:33
Salon - samochody nowe
To jest moje ...
... pierwsze spotkanie negatywne z pracownikami salonu Toyoty. Mam na gwarancji Avensisa już kolejnego i jestem zadowolony z serwisu Warszawa Jagiellońska a tu pracownicy salonu za wszelką cenę starali mnie udowodnić moją winę. Jest przepalona jedna ścieżka ogrzewania tylnej szyby. Powiedzieli że jest przerwana przeze mnie, a przecież jak się przepala to też się przerywa. Przepaliła się w najsłabszym miejscu jak u żarówki, żadne argumenty nie trafiały. Nie polecam tego salonu, a jak będę kupował kolejny samochód to na pewno nie tam. I następnego dnia zadzwonił pan z salonu i nadal wmawiał mnie że to ja przerwałem ścieżkę w tylnej szybie i że to moja wina i napisał to co jest poniżej. Żadne moje argumenty nie trafiały do przedstawiciela salonu. To że jak się przepala to się ścieżka przerywa. Na szybie nie widać żadnych zatarć w miejscu przerwanej ścieżki ale to na pewno ja ją przerwałem bo przecież sama nie może się przepalić w wyniku złego napylenia ścieżki. W rozmowie telefonicznej nie było mowy o wymianie szyby z upustem, po prostu mam za to zapłacić. Proponowano tylko jakąś naprawę, wcześniej też to proponowano tylko nie wiadomo czym czy klejem czy maścią i oczywiście odpłatnie bo to moja wina że się ścieżka przepaliła. Rozmowa jak za dawnych lat w Plomozbycie (jeśli ktoś nie pamięta to były jedyne salony samochodowe za komuny). Jak by było można to nie dał bym żadnej gwiazdki. Nie jedzcie tam, chyba że chcecie być potraktowani jak za dawnych lat. Jak nie wierzycie to poczytajcie negatywne wypowiedzi innych osób, bo pozytywne sami chyba piszą do sobie.