Ogólny: | 22 763 70 00 |
93%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
21 marca 2024 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa perfekt polecam
Użytkownik sieci
12 marca 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Sprawna i miła obsługa.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 04:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 18:15
Salon - samochody nowe
Samochód mojego męża ...
... opuścił serwis na lawecie po dwóch tygodniach oględzin fachowców.. Jak się okazało wystarczyło wpiąć jeden bezpiecznik żeby samochód wrócił do życia . Dobrą to mają kawę na miejscu i to tylko tyle.Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 16:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 14:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 11:47
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemna Pani ...
... w obsłudze, wręcz wrzeszczała na mnie udzielając prostej informacji. Nie polecam.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 06:05
Salon - samochody nowe
Generalnie miło,fachowo ale ...
... zaczęli (mnie bynajmniej) naciągać na zbędne i drogie naprawy. Np. wymiana i części wahaczy tylnych( ok. 1900zł) zamiast jednej tulei. Brak sensownych rabatów dla stałych,kilkuletnich klientów, albo chociaż bezpłatne auto zastępcze na 2/3 h podczas krótkiego serwisu. Szkoda.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 23:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 17:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu
Użytkownik sieci
3 października 2020 17:50
Salon - samochody nowe
Witam, Niestety nie ...
... jestem zadowolony z serwisu. Auto po wypadku było naprawiane w tym serwisie, cały czas również było tam serwisowane. Po kilku miesiącach chciałem sprzedać auto, pojechałem więc z klientami do tego serwisu informując wcześniej o wypadku i profesjonalnej naprawie. Pan robiący oględziny zaprosił mnie i kupującego pod auto i pokazywał jak została spartaczona naprawa nie wiedząc że było naprawiane u nich. "Pan patrzy jak tu jest spier..., to chyba Kowal młotem walił...". Po oględzinach poprosiłem o wyjaśnienia spartaczonej naprawy kierownika serwisu pokazując fakturę gdzie była naprawa i za jaką kwotę. Kierownik stwierdził że nie jest tak źle naprawione i zaczął odkręcać sytuację. Kupujący słysząc to zaczął się śmiać z serwisu i ze mnie, auta nie kupił oczywiście, mi spartaczonej naprawy nie poprawili i tak się to zakończyło.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 08:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 17:05
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony obsługa ...
... brak konkretnych odpowiedzi na pytania lawirowanie w odpowiedzi jak na Żeraniu patrzą jak z Ciebie wyciągnąć najwięcej kasy
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 18:56
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 15:50
Salon - samochody nowe
Z bólem serca ...
... - ocena niska dla serwisu mechanicznego. Aby być uczciwym - byłem (z podkreśleniem słowa "byłem") stałym klentem serwisu przez 10 lat i wszystko było perfekcyjnie od obsługi klienta, jakości serwisu i konkurencyjności cenowej. Co roku stałe przeglądy i ad-hoc każda usługa w Markach, porównywana przed zamówieniem z cenami innych ASO w Warszawie - byłem skłonny dopłacić nawet nieznacznie ponad rynek właśnie za jakość Marek. Rok 2020 kiedy nie zadzwonię trafiam niestety na panią konsultant serwisu, która zedrze z Ciebie ostatnią koszulę. Wysyłasz maila z zapytaniem o cenę serwisu/usługi lub bedąc przejazdem pytasz panów osobiście - cena XY, dzwonisz się umówic i trafiasz na panią - cena XY+300/600 zł, której nota bene nikt inny w Warszawie nawet Ci nie wystawi na start. To jakiś odpał za przeproszeniem. Może prowizja handlowca jest suta i się cieszy, to biznes i rozumiem, ale ja w portfolio Marek dalej nie będę, bo takie marże ponad sufitem to przegięcie, dam zarobić innym ASO Toyota. Szkoda bo lubiłem serwis mechaniczny w Markach. 2x w 2020 Wasza pani handlowiec sprytnie zrobiła mnie klientem innego ASO, 3 raz będzie z defaultu już u konkurencji, szkoda czasu. Stare powiedzenie też mówi, że serwis sprzedaje kolejny samochód, ale to już inna historia....
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 17:15
Salon - samochody nowe
Łacha ze wszystkiego ...
... chodzą jak chcą a klienta maja gdzieś
Użytkownik sieci
12 czerwca 2020 13:27
Salon - samochody nowe
Niestety salon zaliczył ...
... juz trzy wpadki przy zakupie samochodu Toyota Auris, A ja nadal czekam cierpliwie na auto . Jakoś obsługi żenująca, brak słów, w życiu nie spotkałem się z takim olewaniem klienta.
Użytkownik sieci
19 maja 2020 23:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Już drugi raz mnie zawiedli. Za pierwszym razem chodziło o naprawę blacharsko-lakierniczną.Zapewniano moją małżonkę przy oddawaniu samochodu do blacharni, że zostanie wymieniona na nową uszkodzona pokrywa silnika w Toyocie Auris a skończyło się na poszpachlowaniu i lakierowaniu, o jakości polerki nie wspomnę, fuszera i nic poza tym.Serwis nie zadał sobie nawet takiego trudu jak porządne wymycie tej pokrywy od wewnątrz, żonie przy odbiorze samochodu powiedziano że zamontowana została nowa pokrywa silnika. Natomiast dzisiaj miałem watpliwą przyjemność ponownej wizyty w Waszym serwisie. Przy oddawaniu samochodu na serwis zgłosiłem brak jednego dekielka felgi aluminiowej. Wymieniono opony, olej i filtry a także klocki hamulcowe. Przy odbiorze zauważyłem brak drugiego dekielka, Pan który wydawał samochód stwierdził że te dekielki wypadają tak same z siebie. Gdybym był laikiem motoryzacyjnym może i bym dał sobie wcisnąć taką ciemnotę, wiem że trzeba dobrze podważyć taki dekielek aby zatrzask popuścił. Z resztą wasz pracownik stwierdził że bez tego można jeździć i jemu to nie przeszkadza a mnie i owszem. Na odcinku wjazd na halę serwisową, przejazd na myjnię a następnie wyjazd przed salon dekielek wyparował. Może nie jest to wielka rzecz, ale nawet nie chcę myśleć co może dziać się przy poważniejszych naprawach. Podejście Waszego pracownika było aroganckie, traktuje klienta jako zło konieczne , mam nadzieję iż ten człowiek zorientuje się o którego klienta chodzi. Pierwszą wtopę serwisu pozostawiłem bez komentarza, ale dzisiejsza sytuacja nie pozostawia mi nic innego poza taką opinią(żałuję że nie zapamiętałem nazwiska tego pracownika), serwisuję też samochód innej marki w ASO na Śląsku i przez 4 lata nie spotkała mnie taka sytuacja jak w Waszym serwisie. Nie pozdrawiam i nie polecam Była to ostatnia wizyta w Waszym serwisie, na całe szczęście nie jesteście jedyni w Warszawie!!
Użytkownik sieci
17 marca 2020 10:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2020 09:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 16:38
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną ,po wejściu do salonu pracownik przywitał mnie i zapytał z kim się umawiałem (!). Po sprawdzeniu okazało się że tej osoby chyba akurat nie ma . Poprosił o oczekiwanie gdyż ma kogo innego umówionego na tą godzinę. Czekam. Poprosił innego pracownika żeby się mną zajął. Ten miło się przywitał i powiedział że za chwilę wróci gdyż ma innego klienta. Czekam ,oglądam samochody. Pani z recepcji pyta w czym może mi pomóc ,odpowiadam że czekam na pana który zaraz ma do mnie wrócić. Nie wrócił .Spędziłem w salonie około 40 minut i nic. Chodzę sobie ,czekam na reakcję ,nic. Nie wiem jakie zasady tam panują ,ale wygląda na to że trzeba uniżenie prosić sprzedawców o wywiązanie się z obowiązków. Ale nic to, kupię Toyotę Corollę w innym salonie ,mam nadzieję że dział sprzedaży działa tam profesjonalnie.