Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / TOYOTA Marki - Grupa Cygan
Zdjęcie profilowe dealera TOYOTA Marki - Grupa Cygan

TOYOTA Marki - Grupa Cygan

pin

Zobacz na mapie

pin

Marki, Piłsudskiego 2B

SALON | SERWIS

93%

użytkowników

rekomenduje

4.51
(1793)
white-star Dodaj opinie

Godziny otwarcia:

08:00 - 20:00

09:00 - 15:00

Nieczynne

O nas

Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.

Zobacz więcej

TOYOTA Marki - Grupa Cygan
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (3)
gwiazda gwiazda Opinie (130)
Polecani doradcy

Zobacz wszystkich

5,00
(1)
5,00
(2)
TOYOTA Marki - Grupa Cygan
(0)
Udogodnienia
Ekspres do kawy

Ekspres do kawy

Usługi door to door

Usługi door to door

Wynajem samochodów

Wynajem samochodów

Darmowe wifi

Darmowe wifi

Kącik dla dzieci

Kącik dla dzieci

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Auto zastępcze na czas serwisu

Auto zastępcze na czas serwisu

Dział ubezpieczeń

Dział ubezpieczeń

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Naprawy powypadkowe

Naprawy powypadkowe

Telewizja

Telewizja

Sklep z częściami

Sklep z częściami

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

50+ miejsc parkingowych  przed obiektem

50+ miejsc parkingowych przed obiektem

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Użytkownik sieci Opinia z Google

21 marca 2024 12:57

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2024 09:31

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 marca 2024 17:45

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Obsługa perfekt polecam

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 marca 2024 11:03

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Sprawna i miła obsługa.

Użytkownik sieci Opinia z Google

11 marca 2024 21:45

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Wszyscy (3)
Serwis (0)
Salon (0)
5,00
(1)
5,00
(2)
TOYOTA Marki - Grupa Cygan
(0)

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 lutego 2021 04:37

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 lutego 2021 18:15

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Samochód mojego męża ...

... opuścił serwis na lawecie po dwóch tygodniach oględzin fachowców.. Jak się okazało wystarczyło wpiąć jeden bezpiecznik żeby samochód wrócił do życia . Dobrą to mają kawę na miejscu i to tylko tyle.Nie polecam tego serwisu.

Użytkownik sieci Opinia z Google

6 lutego 2021 16:08

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

29 stycznia 2021 14:39

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

22 stycznia 2021 11:47

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Bardzo nieprzyjemna Pani ...

... w obsłudze, wręcz wrzeszczała na mnie udzielając prostej informacji. Nie polecam.

Użytkownik sieci Opinia z Google

21 stycznia 2021 06:05

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

Generalnie miło,fachowo ale ...

... zaczęli (mnie bynajmniej) naciągać na zbędne i drogie naprawy. Np. wymiana i części wahaczy tylnych( ok. 1900zł) zamiast jednej tulei. Brak sensownych rabatów dla stałych,kilkuletnich klientów, albo chociaż bezpłatne auto zastępcze na 2/3 h podczas krótkiego serwisu. Szkoda.

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 stycznia 2021 23:01

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 listopada 2020 17:21

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam serwisu

Użytkownik sieci Opinia z Google

3 października 2020 17:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Witam, Niestety nie ...

... jestem zadowolony z serwisu. Auto po wypadku było naprawiane w tym serwisie, cały czas również było tam serwisowane. Po kilku miesiącach chciałem sprzedać auto, pojechałem więc z klientami do tego serwisu informując wcześniej o wypadku i profesjonalnej naprawie. Pan robiący oględziny zaprosił mnie i kupującego pod auto i pokazywał jak została spartaczona naprawa nie wiedząc że było naprawiane u nich. "Pan patrzy jak tu jest spier..., to chyba Kowal młotem walił...". Po oględzinach poprosiłem o wyjaśnienia spartaczonej naprawy kierownika serwisu pokazując fakturę gdzie była naprawa i za jaką kwotę. Kierownik stwierdził że nie jest tak źle naprawione i zaczął odkręcać sytuację. Kupujący słysząc to zaczął się śmiać z serwisu i ze mnie, auta nie kupił oczywiście, mi spartaczonej naprawy nie poprawili i tak się to zakończyło.

Użytkownik sieci Opinia z Google

21 sierpnia 2020 08:03

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

20 sierpnia 2020 17:05

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Jestem zawiedziony obsługa ...

... brak konkretnych odpowiedzi na pytania lawirowanie w odpowiedzi jak na Żeraniu patrzą jak z Ciebie wyciągnąć najwięcej kasy

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 sierpnia 2020 18:56

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Kiepski serwis

Użytkownik sieci Opinia z Google

18 sierpnia 2020 15:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Z bólem serca ...

... - ocena niska dla serwisu mechanicznego. Aby być uczciwym - byłem (z podkreśleniem słowa "byłem") stałym klentem serwisu przez 10 lat i wszystko było perfekcyjnie od obsługi klienta, jakości serwisu i konkurencyjności cenowej. Co roku stałe przeglądy i ad-hoc każda usługa w Markach, porównywana przed zamówieniem z cenami innych ASO w Warszawie - byłem skłonny dopłacić nawet nieznacznie ponad rynek właśnie za jakość Marek. Rok 2020 kiedy nie zadzwonię trafiam niestety na panią konsultant serwisu, która zedrze z Ciebie ostatnią koszulę. Wysyłasz maila z zapytaniem o cenę serwisu/usługi lub bedąc przejazdem pytasz panów osobiście - cena XY, dzwonisz się umówic i trafiasz na panią - cena XY+300/600 zł, której nota bene nikt inny w Warszawie nawet Ci nie wystawi na start. To jakiś odpał za przeproszeniem. Może prowizja handlowca jest suta i się cieszy, to biznes i rozumiem, ale ja w portfolio Marek dalej nie będę, bo takie marże ponad sufitem to przegięcie, dam zarobić innym ASO Toyota. Szkoda bo lubiłem serwis mechaniczny w Markach. 2x w 2020 Wasza pani handlowiec sprytnie zrobiła mnie klientem innego ASO, 3 raz będzie z defaultu już u konkurencji, szkoda czasu. Stare powiedzenie też mówi, że serwis sprzedaje kolejny samochód, ale to już inna historia....

Użytkownik sieci Opinia z Google

8 sierpnia 2020 15:56

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

7 lipca 2020 17:15

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Łacha ze wszystkiego ...

... chodzą jak chcą a klienta maja gdzieś

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 czerwca 2020 13:27

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Niestety salon zaliczył ...

... juz trzy wpadki przy zakupie samochodu Toyota Auris, A ja nadal czekam cierpliwie na auto . Jakoś obsługi żenująca, brak słów, w życiu nie spotkałem się z takim olewaniem klienta.

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 maja 2020 23:00

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam tego ...

... serwisu. Już drugi raz mnie zawiedli. Za pierwszym razem chodziło o naprawę blacharsko-lakierniczną.Zapewniano moją małżonkę przy oddawaniu samochodu do blacharni, że zostanie wymieniona na nową uszkodzona pokrywa silnika w Toyocie Auris a skończyło się na poszpachlowaniu i lakierowaniu, o jakości polerki nie wspomnę, fuszera i nic poza tym.Serwis nie zadał sobie nawet takiego trudu jak porządne wymycie tej pokrywy od wewnątrz, żonie przy odbiorze samochodu powiedziano że zamontowana została nowa pokrywa silnika. Natomiast dzisiaj miałem watpliwą przyjemność ponownej wizyty w Waszym serwisie. Przy oddawaniu samochodu na serwis zgłosiłem brak jednego dekielka felgi aluminiowej. Wymieniono opony, olej i filtry a także klocki hamulcowe. Przy odbiorze zauważyłem brak drugiego dekielka, Pan który wydawał samochód stwierdził że te dekielki wypadają tak same z siebie. Gdybym był laikiem motoryzacyjnym może i bym dał sobie wcisnąć taką ciemnotę, wiem że trzeba dobrze podważyć taki dekielek aby zatrzask popuścił. Z resztą wasz pracownik stwierdził że bez tego można jeździć i jemu to nie przeszkadza a mnie i owszem. Na odcinku wjazd na halę serwisową, przejazd na myjnię a następnie wyjazd przed salon dekielek wyparował. Może nie jest to wielka rzecz, ale nawet nie chcę myśleć co może dziać się przy poważniejszych naprawach. Podejście Waszego pracownika było aroganckie, traktuje klienta jako zło konieczne , mam nadzieję iż ten człowiek zorientuje się o którego klienta chodzi. Pierwszą wtopę serwisu pozostawiłem bez komentarza, ale dzisiejsza sytuacja nie pozostawia mi nic innego poza taką opinią(żałuję że nie zapamiętałem nazwiska tego pracownika), serwisuję też samochód innej marki w ASO na Śląsku i przez 4 lata nie spotkała mnie taka sytuacja jak w Waszym serwisie. Nie pozdrawiam i nie polecam Była to ostatnia wizyta w Waszym serwisie, na całe szczęście nie jesteście jedyni w Warszawie!!

Użytkownik sieci Opinia z Google

17 marca 2020 10:59

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

8 marca 2020 09:12

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

15 lutego 2020 16:38

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Umówiłem się na ...

... jazdę próbną ,po wejściu do salonu pracownik przywitał mnie i zapytał z kim się umawiałem (!). Po sprawdzeniu okazało się że tej osoby chyba akurat nie ma . Poprosił o oczekiwanie gdyż ma kogo innego umówionego na tą godzinę. Czekam. Poprosił innego pracownika żeby się mną zajął. Ten miło się przywitał i powiedział że za chwilę wróci gdyż ma innego klienta. Czekam ,oglądam samochody. Pani z recepcji pyta w czym może mi pomóc ,odpowiadam że czekam na pana który zaraz ma do mnie wrócić. Nie wrócił .Spędziłem w salonie około 40 minut i nic. Chodzę sobie ,czekam na reakcję ,nic. Nie wiem jakie zasady tam panują ,ale wygląda na to że trzeba uniżenie prosić sprzedawców o wywiązanie się z obowiązków. Ale nic to, kupię Toyotę Corollę w innym salonie ,mam nadzieję że dział sprzedaży działa tam profesjonalnie.

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »