Poproś o ofertę strzałka w lewo
home / Wyniki wyszukiwania / TOYOTA Marki - Grupa Cygan
Zdjęcie profilowe dealera TOYOTA Marki - Grupa Cygan

TOYOTA Marki - Grupa Cygan

pin

Zobacz na mapie

pin

Marki, Piłsudskiego 2B

SALON | SERWIS

93%

użytkowników

rekomenduje

4.51
(1793)
white-star Dodaj opinie

Godziny otwarcia:

08:00 - 20:00

09:00 - 15:00

Nieczynne

O nas

Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.

Zobacz więcej

TOYOTA Marki - Grupa Cygan
ikona informacji ikona informacji biała Informacje ogólne
ikona osoby ikona osoby biała Pracownicy (3)
gwiazda gwiazda Opinie (130)
Polecani doradcy

Zobacz wszystkich

5,00
(1)
5,00
(2)
TOYOTA Marki - Grupa Cygan
(0)
Udogodnienia
Ekspres do kawy

Ekspres do kawy

Usługi door to door

Usługi door to door

Wynajem samochodów

Wynajem samochodów

Darmowe wifi

Darmowe wifi

Kącik dla dzieci

Kącik dla dzieci

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Dostawa auta nowego pod wskazany adres

Auto zastępcze na czas serwisu

Auto zastępcze na czas serwisu

Dział ubezpieczeń

Dział ubezpieczeń

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Dział finansowy (kredyty/leasingi)

Naprawy powypadkowe

Naprawy powypadkowe

Telewizja

Telewizja

Sklep z częściami

Sklep z częściami

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych

50+ miejsc parkingowych  przed obiektem

50+ miejsc parkingowych przed obiektem

Najnowsze opinie

Zobacz wszystkie

Użytkownik sieci Opinia z Google

21 marca 2024 12:57

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 marca 2024 09:31

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 marca 2024 17:45

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Obsługa perfekt polecam

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 marca 2024 11:03

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

Sprawna i miła obsługa.

Użytkownik sieci Opinia z Google

11 marca 2024 21:45

Salon - samochody nowe

polecam 5/5
5

5 gwiazdek

Wszyscy (3)
Serwis (0)
Salon (0)
5,00
(1)
5,00
(2)
TOYOTA Marki - Grupa Cygan
(0)

Użytkownik sieci Opinia z Google

5 lutego 2020 10:38

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Musiałem 3 razy ...

... jeździć na gwarancyjna naprawę szyb, bo najpierw musieli stwierdzić czy faktycznie potrzeba, bo pan który się tym zajmuje nie przyszedł do pracy i czekałem 3 godziny na darmo.

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 stycznia 2020 16:34

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

29 grudnia 2019 11:29

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

16 grudnia 2019 08:30

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Zawiedziony

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 grudnia 2019 09:30

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

niesteyty niski poziom obslugi

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 października 2019 11:15

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Dramat!

Użytkownik sieci Opinia z Google

25 października 2019 00:14

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Autko kupione jakiś ...

... czas temu. Nie była to Toyota. W ogłoszeniu jakieś kłamstwa odnośnie wyposażenia. W rzeczywistości pojazd tego nie miał. Nie miał również rocznej gwarancji o czym mowa w ogłoszeniu. Sprawa pójdzie do UOKiK. Kolejna rzecz to rzekomy test autka przez Toyote i stwierdzenie, że w zawieszeniu jest wszystko ok i wymieniono jeden łącznik stabilizatora. Rzeczywiście podczas jazdy testowej bylo słychać stuki ale Pan sprzedawca twierdził, iż to amorki. Przymknalem oko gdyż to pojazd używany i ma prawo coś niedomagać. Wstawiam auto do zaprzyjaźnionego warsztatu i okazuje się, że to maglownica. Oczywiste jest, iż nie będę ryzykowal życia moich dzieci jak i swojego. Zleciłem naprawę. Toyota odpowiedziała mi, że trzeba było przyjechać do nich. Po co? Skoro nie stwierdzili tego podczas wewnętrznych oględzin. Zapytałem czy na podstawie faktury z mojego warsztatu mogę liczyć na jakąś rekompensatę? Niestety zero odzewu. Przestrzegam przed zakupem używanych pojazdów z tego salonu. Kłamią w żywe oczy. W przypadku Camry z konkurencyjnego warszawskiego salonu nie spotkałem się z żadnymi uchybieniami.

Użytkownik sieci Opinia z Google

28 września 2019 08:37

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Salon duży , ...

... na wejściu widać miejsce gdzie dzieci mogą się pobawić , porysować a my w spokoju możemy oddać się pokusie oglądania aut i czynimy to bo Toyota to lider niezawodności . , ale nie ten dealer... Odkąd pamiętam jak jeździłem z tatą do dealera ( Bednarscy ) to zawsze byliśmy dosłownie wniebowzięci , ja jako wtedy szczyl 17-18 letni i podziwialiśmy Celikę , obsługa w Toyocie zawsze oddawała auto czyste , umyte i wysprzątane czy to wspomniani Bednarscy, Carolina Car Company na Woli czy Toyota Radość! Korzystałem z tych salonów o wszystko było idealnie! Toyota Marki to gigantyczne nieporozumienie, brat oddał auto po szkodzie na malowanie , salon wycenil co należy wymienić i ok, lakiernik powiedział,że może całe auto(Toyota Avensis 2007 r. 2,2 D4D 150KM , czarny wersja Prestige) poza dachem prysnąć to nie będzie nic widać, że coś gdzieś było robione - brat stwierdził ,że może w sumie to dobry pomysł i tak zrobił. Odbiór auta się opóźnił z niewiadomych przyczyn ale w końcu można było odebrać auto...stało pod drzewem upier.olone tak za przeproszeniem,że to poezja a przypomnę,że było lakierowane !!! Brat mówi,że brudne i nie widać nic na co usłyszał,że jeśli chce mieć auto czyste to musi poczekać 2 godziny bo teraz myjnia jest zajęta... Czasu nie było więc odebrał auto i pojechał na myjnie w swoim zakresie i do domu. Następnego dnia wyszło słońce i zobaczył smugi , nie myśląc długo wziął telefon i dzwoni do Toyota Marki , usłyszał,że to po paru myciach zejdzie...nie wierzył w to ale myśli,że skoro się nie zna to zaufa fachowcowi i specjaliście w końcu to Toyota! Była sobota i niemiłosiernie gorąco , żar z nieba , przyjechałem i patrzę a tam cały samochód w smugach , mówię "Ty co to jest?" Usłyszałem " podobno zejdzie po kilku myciach" Parsknąłem śmiechem jak to zobaczyłem bo to nie był wosk czy brud żeby miało zejść po kilku myciach. Traf chciał ,że akurat zadzwonił ktoś z centrali zapytać o opinię , brat powiedział,że jest niezadowolony bo wydaje kupę kasy na starego klamota ( wcześniej wymienił w Toyocie ASO 4 wtryski więc chyba każdy może sobie wyobrazić jaki był rachunek) , teraz go maluje całego i znowu spory rachunek a on odbiera auto i jest po lakierowanie brudne , że nic nie widać, Pani przeprosiła i powiedziała,że to niedopuszczalne i zaraz ktoś zadzwoni i się umówi w celu wyjaśnienia sytuacji. Dzwoni ktoś z Toyota Marki - brat odbiera a tam pretensje ,ze co się nie podoba, mówiłem, że smugi zejdą i samochód był czysty!!! Poleciały bluzgi ale został brat umówiony o czym mi powiedział więc mówię pojadę z Tobą żeby Ci kitu nie wcisnęli. Zajeżdżamy i jest pochmurno więc myślimy,że będą mówić ,że nic nie widać i wszystko jest OK! Faktycznie widać to jak jest słońce. Przychodzi jakiś spec i mówi,że czekamy na kogoś jeszcze...schodzi jakiś chudzielec z góry a'la "wychudzony gekon" odpowiednia plakietka i chamski ton na wejściu , brat mówi dobra bez łaski idziemy stąd bo jest pochmurno to i tak nic nie widać, tłumaczę,że chce żeby się wypowiedzieli ,podchodzimy do auta , spece oglądają i coś burczą do siebie pod nosem. " Gdzie to jest?" Tłumaczę cierpliwie ,że jak jest słońce to widać a w taka pogodę to ciężko ale uwierzcie na słowo ,że smugi są. "Ale proszę mi pokazać gdzie!!??" Znowu powtarzam,że jak jest słońce...chamskie przerwanie,że usługa jest zrobiona dobrze i trzeba było to mówić jak auto było odbierane czyste, tłumaczymy,że było brudne po czym wychudzony gekon rzuca tekstem,że czy siebie słyszymy,że auto po lakierowaniu jest brudne? To niemożliwe (człowiek , który oddawał auto potwierdził,że auto było brudne) Wychudzony chamski blond gekon mówi,że wszystko jest dobrze zrobione i nic nie widać, nie mamy o czym rozmawiać. Poleciały bluzgi bo ile można głupot słuchać , zabraliśmy auto i pojechaliśmy. Wracając do historii z ojcem , zawsze był klient najważniejszy ale nie w Toyota Marki ,zdecydowanie nie polecam!!! Niestety nie mogę dodać filmiku a tylko takie zdjęcia mam. Pozdrawiam wszystkich fanów marki i życzę bezawaryjności .

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 września 2019 11:57

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

10 września 2019 09:52

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 sierpnia 2019 22:28

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

Rok w rok ...

... nabijaja mnie w klime! W tym roku jednak przesadzili. Sprawdzona klima, szczelna wg aparatury, nabita, wytrzymała 1 miesiąc!

Użytkownik sieci Opinia z Google

18 lipca 2019 18:25

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 maja 2019 20:44

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

We wtorek po ...

... raz pierwszy udałem się do ASO Toyoty w Markach na wymianę dwóch części w ramach akcji serwisowej. Niestety nie obyło się bez przykrych niespodzianek. Pierwsza spotkała mnie na infolinii ponieważ Konsultantka jak się okazało umowiła mnie na inny termin niż uzgodnilismy. Musialem szybko zmienić swoje plany i dopasować się do popełnionego błędu pracownika Toyoty. Zamierzalem zakupic w ASO listwę dachową na którą musiałbym czekać 2 dni robocze. Nie było by problemu gdybym nie musiał jechać wcześniej do serwisu ze względu na popełniony błąd Konsultanta. Tak przy okazji, kiedy pytałem o listwę na infolinii zapewniono mnie ze pracownik z odpowiedniego dzialu do mnie oddzwoni. Oczywiscie nie doczekalem sie telefonu zwrotnego. Kolejną rzeczą było to, że mechanicy po wymianie serwisowej nie zamontowali do końca siedzenia z tyłu. Całe szczęście nauczony doświadczeniem sprawdziłem stan auta po odbiorze i powędrowało z powrotem na warsztat celem naprawienia usterki. Generalnie jakość obsługi w salonie nie stoi na najwyższym poziomie. Pracownicy zrzucali winę na kolegę, raz kolega nie zostawił porządku w papierach i Pani musiała dość długo połapać się w dokumentacji i odnaleźć kluczyki do auta, natomiast drugi raz kolega nie złożył do końca wspomnianego przeze mnie siedzenia. Szczerze mówiąc nie tego spodziewałem się po wizycie w autoryzowanym serwisie Toyoty.

Użytkownik sieci Opinia z Google

3 maja 2019 23:08

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Osoba odpowiedzialna za ...

... sprzedaż ...masakra.Patrzyl się na nas jak ufo i te jego oczy zdziwione...co tu robią jacyś ludzie...ale to nie tylko moja opinia...sprzedaż detaliczna ich nie interesuje.

Użytkownik sieci Opinia z Google

19 kwietnia 2019 15:25

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Jedna gwiazdka za ...

... ostatnią wizytę, chociaż wcześniejsze bardzo Ok. Ruletka. Zależy, na kogo się trafi.

Użytkownik sieci Opinia z Google

21 marca 2019 18:09

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

1 gwiazdka

Użytkownik sieci Opinia z Google

2 marca 2019 11:50

Salon - samochody nowe

nie polecam 2/5
2

2 gwiazdki

Użytkownik sieci Opinia z Google

12 stycznia 2019 07:05

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Nie polecam tego ...

... salonu niestety. Zostawiałem tu auto na 3 serwisy i mam wrażenie że płaciłem 900 zł za mycie karoserii i odkurzenie srodka. No i raz mi ozonowali klimę. Ale co do wymiany oleju i reszty to mam mieszane uczucia. Wiem że może to budzić kotrowersje, że salon i jak tak mozna, ale mechanik mój powiedział mi że miałem jeszcze fabryczny filtr oleju więc już tam nie jeżdżę i nie polecam nikomu !

Użytkownik sieci Opinia z Google

29 grudnia 2018 14:33

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

To jest moje ...

... pierwsze spotkanie negatywne z pracownikami salonu Toyoty. Mam na gwarancji Avensisa już kolejnego i jestem zadowolony z serwisu Warszawa Jagiellońska a tu pracownicy salonu za wszelką cenę starali mnie udowodnić moją winę. Jest przepalona jedna ścieżka ogrzewania tylnej szyby. Powiedzieli że jest przerwana przeze mnie, a przecież jak się przepala to też się przerywa. Przepaliła się w najsłabszym miejscu jak u żarówki, żadne argumenty nie trafiały. Nie polecam tego salonu, a jak będę kupował kolejny samochód to na pewno nie tam. I następnego dnia zadzwonił pan z salonu i nadal wmawiał mnie że to ja przerwałem ścieżkę w tylnej szybie i że to moja wina i napisał to co jest poniżej. Żadne moje argumenty nie trafiały do przedstawiciela salonu. To że jak się przepala to się ścieżka przerywa. Na szybie nie widać żadnych zatarć w miejscu przerwanej ścieżki ale to na pewno ja ją przerwałem bo przecież sama nie może się przepalić w wyniku złego napylenia ścieżki. W rozmowie telefonicznej nie było mowy o wymianie szyby z upustem, po prostu mam za to zapłacić. Proponowano tylko jakąś naprawę, wcześniej też to proponowano tylko nie wiadomo czym czy klejem czy maścią i oczywiście odpłatnie bo to moja wina że się ścieżka przepaliła. Rozmowa jak za dawnych lat w Plomozbycie (jeśli ktoś nie pamięta to były jedyne salony samochodowe za komuny). Jak by było można to nie dał bym żadnej gwiazdki. Nie jedzcie tam, chyba że chcecie być potraktowani jak za dawnych lat. Jak nie wierzycie to poczytajcie negatywne wypowiedzi innych osób, bo pozytywne sami chyba piszą do sobie.

Użytkownik sieci Opinia z Google

13 grudnia 2018 14:09

Salon - samochody nowe

nie polecam 1/5
1

Dział blacharnii masakra. ...

... Samochod tydzień stoi a klient płaci za samochod zastępczy od nich (zabieg 4 godzinny już wcześniej umówiony). Obsługa albo strasznie przepracowana albo poprostu olewają klientów. Później samochód oddają z resztkami kleju i listwy nie do końca poprzyczepiane. Porażka jak na serwis ASO :(

Twoja opinia została wysłana do moderatora.

Poznaj cykl życia opinii »