Ogólny: | 22 763 70 00 |
93%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 20:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Władysław Cygan stworzył jedną z największych firm dilerskich nie tylko w sieci Toyoty, ale w ogóle w Polsce. Choć działał na rynku samochodowym od ponad 30 lat intuicja go nie zawodziła, a energia nie opuszczała. Władysław Cygan był legendą polskiej motoryzacji. Autoryzowanym Dealerem Toyoty Motor Poland jesteśmy od 1992 roku. Zapraszamy do skorzystania z usług w naszych stacjach Toyota Marki, Żerań i Professional Bemowo.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
21 marca 2024 12:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2024 17:45
Salon - samochody nowe
Obsługa perfekt polecam
Użytkownik sieci
12 marca 2024 11:03
Salon - samochody nowe
Sprawna i miła obsługa.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Małgosia Gie
25 lipca 2023 16:11
Serwis
Dział blacharsko- lakierniczy
Od wielu lat jestem klientką Toyota Marki.
Polecam gorąco korzystanie z usług tej firmy.
Profesjonalizm, terminowość, doskonała współpraca z klientem. Wszyscy pracownicy są bardzo pomocni.
Specjalne podziękowania przekazuję dla niezwykle uprzejmego Pana Sebastiana Wiśniewskiego z działu blacharsko- lakierniczego, który w sposób bardzo sprawny pomógł w usunięciu szkody w moim aucie. Powierzając mu sprawę mogłam spokojnie wyjechać na urlop. Bardzo dziękuję;)))
Małgorzata
Anna Orłowska
27 lipca 2022 10:18
Serwis
Przegląd gwarancyjny
Szukajcie innego serwisu.
Wczoraj byłam i przegląd gwarancyjny trwał od 10,30 do 15,30. Samochód osobowy niespełna 2-letni, przebieg 12000. Przyjechałam zgodnie z wcześniej umówioną przez telefon datą i godziną. Nic nie naprawiano, miał być standardowy przegląd i wymiana (filtr oleju, uszczelka korka miski, płyn hamulcowy, olej, filtr kabinowy, dezynfekcja klimatyzacji). W ubiegłym roku 2,5 godziny w tym 5 godzin. Lekka przesada. O cenie nie wspomnę - 1285,23 !!! Żadnej informacji od pracownika, że przegląd dłużej potrwa bo ....... Nie mogę powiedzieć, bo pracownicy bardzo mili i uśmiechnięci a na miejscu kawa bez ograniczeń, woda i nawet fotel do masażu. No ale cóż czas to pieniądz. Jak bym wiedziała, że potrwa to 5 godzin zostawiłabym samochód i zajęła się swoimi sprawami. Czas klienta nie liczy się dla firmy.
Gerard Lis
1 lipca 2022 11:47
Serwis
obsługa przeglądu serwisowego i technicznego
Witam.
Wiadomość dotyczy samochodu WH68098.Salon Jagiellońska.
Konsultant umawiający wizytę w salonie poinformował o dodatkowej opłacie za przegląd techniczny.
Ale że to jest 100 zł już nie wspomniał.
Rok temu było to 20 PLN.
Konsultantka odbierająca samochód nie odebrała dowodu rejestracyjnego.
Zorientowałem się po godzinie 12.00 i dzwonię do salonu.
Dowiaduję się że dowód jest niezbędny, inaczej będę musiał jechać po pieczątkę do stacji serwisowej.
Jadę do salonu.
Jestem w salonie, mijam w drzwiach konsultantkę,o Pani radośnie że chyba zapomniała zabrać dowód rejestracyjny.
Ani słowa przepraszam, ani...
Czekam 13.00 ,14.00,15,00, 16.00 żadnej wiadomości z salonu na temat odbioru samochodu.
Dzwonię po 16.00.Jest do odbioru. Żenada.
Salonów Toyoty jest więcej.
Który wybrać?