91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 20:56
Salon - samochody nowe
Niestety, niepoważne podejście ...
... do zainteresowanych. Inne informacje podawane przez telefon a inne na miejscu. Brak kontaktu ze strony salonu, pomimo takich zapewnień.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2023 22:46
Salon - samochody nowe
Podczas przeglądu serwisowego ...
... poduszek, został uszkodzony zawias półki wewnątrz pojazdu, niestety o tym fakcie nikt nie raczył mnie poinformować. Pozostał niesmak, nie polecam!
Użytkownik sieci
9 września 2023 21:45
Salon - samochody nowe
Używana toyota auris. ...
... Po jeżdzie próbnej okazało się że silnik ,ajechany, wydech klejony żywicą albo czymś podobnym, brak rzetelnych informacji o pochodzeniu pojazdu zbywanie klienta ,,być może ..
Użytkownik sieci
27 czerwca 2023 15:25
Salon - samochody nowe
Płaciłem za nowe ...
... auto którego termin odbioru miał być w ciągu jednego roku a jest półtora i jeszcze auta nie ma
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 16:30
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
22 marca 2023 16:16
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnego podejścia do klienta .
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 19:35
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... auta używane to szkoda czasu. W ofercie stan auta super, przez telefon zdaniem dilera super w rzeczywistości auto z wyciekami podwójnie lakierowane i cuchnące wnętrze od papierosów. Niepoważne traktowanie klienta może dlatego że nie przyjechałem po nowy samochód....
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 22:51
Salon - samochody nowe
Wieczny brak czasu ...
... dla zainteresowanych kupnem używek innych marek. Połączenie telefoniczne niemożliwe, ciągle niedostępny. Rozumiem i oceniam obiektywnie.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 10:29
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, na ...
... wstępie chciałbym zaznaczyć, że komentarz dotyczy salonu aut używanych i w pełni świadomego wsadzenia nas na minę przy zakupie auta Mini Countryman. Niestety błąd z naszej strony polegał w pewnym sensie na zakupienia auta ,,oczami" które zewnętrznie było w ładnym stanie. W związku z faktem, że jesteśmy z Poznania poprosiliśmy bardzo sympatycznego pana Marcina o rzetelne sprawdzenia auta przez diagnostę. Po kilku dniach dostaliśmy piękne i pachnące wydruki z tym co w aucie pozostaje do zrobienia. Były to oczywiście elementy kosztujące grosze w stosunku do tego co włożyliśmy w auto przez rok użytkowania. Diagnosta nie wspomniał np. o braku rurek i wężyków od klimatyzacji, skruszałej gumie w kole pasowym, braku oryginalnych lamp przeciwmgłowych ( wsadzone coś na sztukę co generuje błędy w komputerze) Brak plastików doprowadzających powietrze do wnętrza samochodu! Wymiany wymagały także tarcze hamulcowe, klocki, filtry oraz klakson, który pochodził od motoroweru ^.^ To tylko niektóre elementy o których dowiedzieliśmy się podczas rocznej eksploatacji auta. Wiem! Auto używane to nie auto nowe, ale czy przyjmując auto w rozliczeniu salon nie sprawdza go pod kątem chociażby stanu technicznego i bezpieczeństwa użytkowania??? Smutne jest także to, że podczas rozmowy telefonicznej sympatyczny pan Marcin zakomunikował żonie, że to nie on ponosi odpowiedzialność za wprowadzenie klienta w błąd tylko diagnosta, który dokonał przeglądu auta, a on sumienie ma czyste, bo przecież pokazał zdjęcia i powiedział, że auto było ,, LEKKO" uszkodzone. Sz. panie Marcinie! Czy na pewno? Podsumowując! Pragniemy bardzo mocno przestrzec przyszłych kupujących! Pamiętajcie, kupując auto w salonie nie miejcie nawet cienia pewności, że kupujecie auto z pewniejszego źródła niż osoba prywatna, komis, internet itp. Sprawdzajcie auta w innej stacji diagnostycznej lub zabierajcie swojego mechanika. Od momentu zakupu Mini do chwili obecnej w auto włożyliśmy kilka tysięcy złoty i o zgrozo to nie koniec! Wspólnie z żoną marzymy o pozbyciu się auta, ale jesteśmy ludźmi uczciwymi i dopóki nie będziemy mieli pewności, że przyszły nabywca (mamy nadzieję, że znajdziemy) będzie mógł bezpiecznie podróżować autem nie wystawimy go na sprzedaż. ,,Serdecznie" pozdrawiamy pana Marcina oraz równie ciepło pana diagnostę. Luiza z Krzysztofem i ich Mini Countryman 4All Cooper Works i Bóg wie co jeszcze ^.^
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 09:41
Salon - samochody nowe
Drogo, bardzo drogo ...
... !!! Inne serwisy Toyoty są zdecydowanie tańsze, warto porównać ceny,bo bardziej się kalkuluje dojechać np. Wrocławia czy Poznania.
Użytkownik sieci
14 maja 2022 20:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... jest mało używanych samochodów, są nowe i tylko używane samochody (Wersja oryginalna) мало вживаних авто,нові то присутні а вживані одні чермети
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 17:06
Salon - samochody nowe
Wymiana opon - 3 godziny. Tragedia
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 21:15
Salon - samochody nowe
Skontaktowałem się z ...
... salonem pare dni temu, żeby się dowiedzieć więcej o jednym samochodzie z oferty. Jeden z doradców, z którym rozmawiałem raczej nie był zbyt rozmowny i musiałem ciągnąć za język by zdobyć informacje a następnie umówiłem oględziny auta na konkretną godzinę pare dni później. Zdziwiło mnie, że doradca nawet nie zapytał o imie czy nr telefonu ale uznałem, że może tego nie potrzebują. Dzień przed umówioną wizytą dzwoniłem do salonu upewnić się czy auto wciąż aktualne, doradca odpowiedział, że tak ale, że ma klientów na oglądanie auta (nie sprecyzował czy teraz czy następnego dnia, więc uznałem, że ma ich teraz). Uznałem, że zadzwonie następnego dnia rano by potwierdzić wizytę i czy auto jest oferta jest wciąż aktualna. Dostałem informacje, że właśnie ktoś ogląda auto i żebym zadzwonił za 10 minut. Zadzwoniłem i nikt nie odebrał a że w jedną strone miałem ok 2h drogi z dzieckiem to dzwoniłem do upartego i dopiero ok 40 minut później Pan odebrał telefon i powiedział, że właśnie rozmawia z potencjalnymi kupcami i wciąż nie ma decyzji. Grzecznie poprosiłem o informacje zwrotną jak najszybciej bo już musiałem wyjeżdzać by zdązyć na umówioną godzine. Pan obiecał, że oddzowni po 10 minutach i jak można się domyśleć, nie oddzwonił a ja jak baran jechałem dalej na spotkanie próbując się doddzwonić. Gdy w końcu mi się udało po godzinie dodzwonić pan poprostu powiedział "auto sprzedane", bez przepraszam, bez dziękuje... wtedy zdałem sobie sprawe, że gdybym to nie ja dzwonił uparcie to doradca nie dał by żadnej informacji zwrotnej i jechałbym 2h tylko po to by się dowiedzieć, że auto już sprzedane. Żałosne, że mimo obietnic nie dostałem żadnej informacji zwrotnej i musiałem zmarnować prawie cały dzień
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 18:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 czerwca 2021 13:01
Salon - samochody nowe
Skorzystałem jakiś czas ...
... temu z serwisu. Standardowy przegląd i serwis na 90tyś. Przed serwisem wszystko działało bez zarzutu. Po odebraniu auta przez tydzień obserwowałem dziwne zachowanie obrotów w aucie szczególnie w trasie. Po tygodniu od odebrania zgłosiłem to w serwisie. Kierownik serwisu stwierdził tylko że to na pewno nie ich wina. Nie zainteresował się głębiej tematem. Nie domniemywał że może jednak coś się stało czy zostało coś przeoczone. Zaproponował tylko rozszerzoną diagnostykę za 300zł. Nie skorzystałem. Obroty dalej szaleją. Marzę tylko aby zwrócili mi auto sprzed serwisu i przeklinam dzień kiedy pojechałem na serwis który kosztował mnie niemało bo 1200zl. Masakra. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
27 maja 2021 14:05
Salon - samochody nowe
08.05, zakupiłem używaną ...
... Toyotę Avensis. Kupując auto w ASO, byłem przekonany że kupuje pojazd sparwdzony przez ekspertów na czym bardzo się przejechałem. Oczywiście o pewnych mankamentach samochodu wiedziałem i nie mogę mieć pretensji o to co ASO jednak wiele kwestii nie powinno mieć miejsca. Prawy hamulec przedni kompletnie zapieczony nie hamował, zero informacje z serwisu. Ojel wyglądał jak breja której nikt nie wymieniał od 30 tys przebiegu ale najgorszy wyrok dostałem dziś. Pompa wysokiego ciśnienia oraz wszystkie wtryski nadają się do śmieci. Koszt naprawy w ASO oscylował by w granicach 10k. Czuję się oszukany przez oficjalny serwis toyoty i nie polecam zakupu auta używanego z tego salonu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 19:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 00:05
Salon - samochody nowe
W moim Lexusie ...
... po wypadku była do wymiany przednia szyba. Naprawę zleciłem w salonie Toyoty w Kaliszu. Korzystałem już wcześniej z usług tej stacji. Zawsze obsługiwał mój samochód p. Karol. Każdorazowo odbierając samochód byłem w pełni usatysfakcjonowany z dokonanej obsługi. Tym razem obsługiwał mnie jakiś wysoki pan od likwidacji uszkodzeń motoryzacyjnych . Miał za zadanie wymienić bądź dopilnować wymiany szyby przedniej. Takiego dziadostwa jeszcze w życiu nie zaznałem. Szybę wymieniono ale reszki starej szyby sprzątnięto jedynie z podszybia i to mało dokładnie. Okruchy szyby leżały na kokpicie. Drzwi i schowek pasażera i kierowcy pełne pokruszonego szkła. Czujnik automatycznego wykrywania deszczu nie zamocowany. Na moje uwagi o jakości wykonanej usługi usłyszałem jedynie aroganckie uwagi pod nosem. Ja już z usług tej stacji nie skorzystam i mam nadzieję, że życie nigdy więcej mnie nie zmusi do skorzystania z ich usług.
Użytkownik sieci
7 września 2020 19:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 23:33
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu. ...
... Zdecydowanie nie polecamy. Podejście do klienta biznesowego poniżej jakiejkolwiek krytyki. Dzis 04.08.2020 przedstawiciel wraz z właścicielem firmy udaliśmy się do salonu w celu rozmowy oraz przedstawienia oferty na zakup kilkunastu samochodów z różnych segmentów. Dodam iż dzień wcześniej próbowaliśmy umówić spotkanie, ale jeden z Panów był zajęty, a rozmowa była prowadzona z Panią ktora zapewniała iż Pan Tomasz skontaktuje się za chwilę z nami udzieli wszelkich informacji... jednak nie doczekaliśmy się. Następnego dnia mieliśmy umówione spotkania w innych salonach w Kaliszu między innymi Skoda, Kia, Renault, Ford zostaliśmy bardzo profesjonalnie przyjęci, postanowilismy pomimo wszystko wstąpić do Toyota Salon. Na samym początku poinformowaliśmy dwie Panie iż interesuje nas flota, na co usłyszeliśmy, arogancko że wiedzą co to jest fota i z kim byliśmy umówieni, po krótkiej wymianie zdań, podaliśmy numer kontaktowy do Pana z którym mieliśmy finalnie rozmawiać, Pani zadzwoniła do tego Pana i okazało się, że owy Pan nie miał na dziś żadnego umówionego Spotkania. Uzyskaliśmy jedynie poradę by zadzwonić do tego Pana i z nim wyjaśniać całą sytuację... Trochę niegrzeczne podejście... ale my w tym salonie już się nie pojawimy.. mamy inne alternatywy dla naszej floty. Nie pozdrawiamy.