92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 08:51
Salon - samochody nowe
Jestem nie miło ...
... zaskoczona obsługą. Myślałam że mam doczynienie z profesjonalnym salonem, niestety się myliłam. Doradcy klienta, nie zainteresowani tak naprawdę klientem, zwłaszcza kiedy jesteś kobietą i przychodzisz bez męskiego wsparcia. Oferta przedstawiona od niechcenia, po najmniejszej linii oporu, bez zaangażowania, bo z góry pewnie poszło założenie że nie wyglądam na klienta który ma kasę. Brak odpowiedzi na wysyłane e-maile. Jedyne miłe osoby w salonie to panie w recepcji. Widać było zmieszanie na ich twarzy kiedy chodziły od doradcy do doradcy, aby któryś z nich łaskawie podszedł i raczył ze mną porozmawiać. A pragnę zaznaczyć, że tego dnia co byłam nie było dużego obłożenia innymi klientami. (No cóż, telefon komórkowy był ważniejszy niż rozmowa z klientem). Podsumowując jedna gwiazda to i tak za dużo.
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 20:50
Salon - samochody nowe
W dziale części ...
... siedzi dwóch filozofów udających właścicieli firmy powinien ktoś im uwagę zwrócić że są zwykłymi etatowcami jak większość
Użytkownik sieci
20 października 2024 17:38
Salon - samochody nowe
Porażka, dwa tygodnie ...
... temu zajechałem zapytać o ofertę na Proace'a, nikt nie oddzwonił, po tygodniu się przypominałem ale dalej zero odzewu ze strony działu sprzedaży, ponoć "Profesional" :)
Użytkownik sieci
19 maja 2024 13:19
Salon - samochody nowe
Masakra Naprawa auta ...
... na gwarancji z OC sprawcy. Dodzwonić się i umówić się to cud, kontakt można powiedzieć zerowy, pisanie, dzwonienie bez odpowiedzi lub po tygodniu. Od lutego do maja- szok. Czekanie na czesci/niby. W końcu po otrzymaniu informacji że auto zostało naprawione przyjechałam po odbiór ale niestety w miejscu najbardziej widocznym uszkodzenie nie została wymieniona cześć /nie wiadomo dlaczego, ktoś zapomniał lub nie zauważył. Dla mnie nie mieści się to w głowie żeby taki autoryzowany serwis popełnia takie błędy i taka obsługa klienta. Auto zastępcze musiałam załatwiać sobie sama. Atmosfera w biurze jak na bazarze. Jedna gwiazdka dla Pani która robi pyszną kawę. I bardzo proszę uważać na drzure w drodze dojazdowej bo można naprawdę porządnie uszkodzić auto. Nawigacja pokazuje dojazd do bramy nie wiadomo dokąd.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Daję 2 gwiazdki, ...
... ponieważ sam zakup tylko przebiegł pomyślnie. Podjechałam dziś do toyoty, bo świeciła mi się kontrolka kół. Gdy poprosiłam o pomoc, diagnozę auta pan odpowiedział z wielkim uśmiechem, że mam sobie jeszcze raz dopompować koła na stacji benzynowej bo on tu nic nie widzi. Niestety dopompowanie nic nie dało, bo problem okazał się inny. Dodam jeszcze, że samochód jest nowy na gwarancji. Na szczęście problem ten rozwiązał inny warsztat w Olsztynie.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 07:40
Salon - samochody nowe
Witam Serdecznie jak ...
... kupić auto to wszyscy są mili. Ale jeżeli chodzi o serwis mechaniczny to jest jedna wielka masakra. Zdecydowanie nie polecam. Są bardzo nie mili trzeba się kłócić o wszystko a co najgorsze to mają klienta za nic!!! Nie szanują klienta i się naśmiewają szok!!!!!!!! Ta opinia dotyczy tylko i wyłącznie Serwisu Mechanicznego!!!!!!!
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę próbną corollą 2.0 dwa tygodnie wcześniej... Podjechałem specjalnie 70km na te jazdę i dostaję wersję 1.8. Pan mi tłumaczy, że to prawie to samo...no to może się umówimy na cenę za auto 100 000 zł a ja zapłacę 80 000, bo to prawie to samo.? Dramat dosłownie....
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 22:04
Salon - samochody nowe
25 listopada partnerka ...
... zakupiła auto używane w danym salonie. Oczywiście po wyjeździe z salonu zapaliła się kontrolka silnika, od razu zawróciła się do salonu aby zweryfikować co się wydarzyło natomiast już chętnych aby ją przyjąć nie było bo podobno nie było Pana który obsługuje komputer. Okazało się że to katalizator za który trzeba zapłacić trzy tysiące i sprowadzić ze Stanów bo w Polsce nie ma. Zgłosiła się z tym problemem do salonu ale oczywiście salon umywa ręce od wad ukrytych. Nie polecam i odradzam. Sprawa zajmie się w inny sposób jak nie udało załatwić się tego polubownie. Oczywiście zaoferowano Jej naprawę ale na swój koszt.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 20:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Byliśmy ...
... w serwisie w związku z koniecznością wykonania naprawy auta z ubezpieczenia sprawcy. Obsługa była wręcz fatalna. Potraktowano nas w sposób jakbyśmy to my byli winni całego zdarzenia. Pracownik, który nas obsługiwał starał się w każdy możliwy sposób dyskredytować nasze zdanie, czuliśmy się wręcz jakby próbowano celowo działać na naszą niekorzyść i zaniżać wartość szkody. Sytuacja ta miała miejsce do momentu, w którym poprosiliśmy o rozmowę z Kierownikiem serwisu i jasno wyartkuowaliśmy, że przy kontynuacji takiego postępowania będziemy dochodzić swoich racji w inny sposób. Dopiero po tym fakcie obsługa zmieniła swoje podejście i udało się doprowadzić temat naprawy do końca. Podsumowując... mnóstwo niepotrzebnych nerwów i straconego czasu. Nigdy nie spodziewaliśmy się takiego traktowania w ASO Toyoty.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 19:13
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłam by umówić ...
... się na jazdę próbną Toyotą Corollą Cross. Usłyszałam, że nie jest to możliwe bo auto stoi zasypane śniegiem i nie ma do niego kluczyków( gdzieś się zapodziały). Na moje słowa, że szkoda bo mam dzień wolny i akurat mogłabym przetestować auto, usłyszałam, że mogą wybić szybę ....ale będzie wiało. Prostackie traktowanie klienta.
Użytkownik sieci
28 października 2023 08:12
Salon - samochody nowe
Byłem na akcji ...
... serwisowej poduszki powietrznej oraz haka odgórnie organizowanej przez Toyotę na modelu Avensis T25, Niestety akcja została tylko przeprowadzona w stosunku do haka. Co do poduszki pan z obsługi klienta stwierdził, ze nabój poduszki jest dobry i nie trzeba go wymieniać ponad to trudność wymiany miałoby sprawić moje niefabryczne radio. Dodam, ze nikt nie pytał mnie jak je zdemontować a ja dodam, że jest ono identycznie zamontowane jak oryginalne. Serwis poległ bo nawet nie starał się spróbować podejść do tematu. Tak oczywiście pan z obsługi zaproponował mi przyjazd w innym terminie ale z zdemontowanym radiem - niestety nie każdy ma czas i możliwości zwalniać się co chwilę z pracy. Nie polecam !!
Użytkownik sieci
26 października 2023 10:39
Salon - samochody nowe
Wymiana opon. Wizyta ...
... umówiona na daną godzinę ale i tak 2.5h trzeba czekac
Użytkownik sieci
13 września 2023 09:01
Salon - samochody nowe
Po przybyciu do ...
... salonu przywitał nas miły Pan, który grzecznie kazał poczekać i poszedł po „sprzedawcę”. Między Panami wywiązała się dziwna dyskusja przy Nas. Pan sprzedawca stwierdził, ze nie ma teraz czasu i nie zejdzie do klientów. Otrzymaliśmy wizytówkę bo Pan jest sam i od 10 będzie miał pomoc. Pan sprzedawca stwierdził, ze nie ma czasu jedynie „mam dla Państwa 5 minut”. Bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2023 15:05
Salon - samochody nowe
Mało doinformowani
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 12:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2023 21:56
Salon - samochody nowe
Porazka obsluga
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 11:13
Salon - samochody nowe
Nieporozumienie. Wszedłem do ...
... salonu. W środku kilkanaście osób z obsługi. Wsiadłem do 5 aut, popatrzyłem wkoło, wyszedłem. Poziom indolencji niewiarygodny. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 17:49
Salon - samochody nowe
Tak mi oddali ...
... proaca po przeglądzie 50tys km. Na zdjeciu niezlozone części po wymianie filtra
Użytkownik sieci
22 stycznia 2023 22:53
Salon - samochody nowe
Bardzo dziwne podejście ...
... do klienta. Najpierw nieprzygotowanie samochodu na pierwszy termin wydania samochodu. Następny tydzień samochód wydany ale również trzeba było poczekać przyczym poczęstowano nas kawą w jednorazowym kubku papierowym. Samochód posiadał zacieki pod klamkami, lusterkami, szyby brudne od środka... zalegający na tylnich wycieraczkach śnieg świadczył o kompletnym braku przygotowania do wydania. W środku w samochodzie był pozostawiony karton pod pedałami który pod wpływem mokrych butów mechanika czy kogoś z pracowników skleił się z dywanikiem gumowym i została brzydka plama. Może jednak wydanie 200tyś zł na samochod to za mało aby dealer potraktował poważnie klienta! . Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 18:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka