Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 16:27
Salon - samochody nowe
Kupiłem u was ...
... nowe auto w salonie. Po 20 miesiącach (przebieg 20 000 km) tapicerka na fotelu kierowcy była zmechacona. Reklamacja została odrzucona.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2022 22:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 maja 2022 19:42
Salon - samochody nowe
Rok temu kupiłem ...
... tu toyotę RAV4. Niestety auto zawierało wadę w układzie elektrycznym i co jakiś czas pojawiały się błędy, a raz musiało wrócić na lawecie. Auto było w serwisie 6 razy w ciągu kilku miesięcy, z tego 2 razy jedyna czynnością serwisanta było skasowanie błędu i "zobaczymy czy teraz znowu się pojawi". Jestem rozczarowany że tak długo to trwało pomimo pewnej dokumentacji z mojej strony wraz z filmami i zdjęciami.
Użytkownik sieci
27 maja 2022 15:15
Salon - samochody nowe
Samochód stał w ...
... serwisie prawie 3 miesiące z małą usterka auto odebrałem takie jak i zostawiłem i na dodatek poniosłem koszty które miały być trochę mniejsze jak mnie informowali
Użytkownik sieci
26 maja 2022 17:29
Salon - samochody nowe
Wszystkim polecam Toyotę ...
... Dobrygowski. Toyota Nowakowski czuje się zbyt pewnie i nie uznają żadnej reklamacji i zawsze znajdą powód. Wolę jeździć dalej niż potem użerać się z pracownikami. Stracili regularnego klienta przez taką politykę.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 20:57
Salon - samochody nowe
Nigdy nie ma ...
... nic na czas. Słaba komunikacja. Ogólnie trochę olewatorski stosunek. Poczekalnia ok.
ANGELIKA Cembala
14 grudnia 2021 10:44
Serwis
Dramat
Serwis to jedna wielka porażka. Oszukali moich rodziców dopisując do fv uzupełnienie płynu do spryskiwaczy za 60 zł w czasie przeglądu. Zbiornik był pełny przed przegladem i ponadto rodzice prosili o nie dolewanie płynu. W mojej Proace wymienili szybę czołową i uszkodzili czujnik deszczu. Wiedzieli o tym i nie poinformowali mnie ze czujnik jest uszkodzony. Czekam już 6 miesięcy na wymianę czujnika na nowy i nic z tego. Zwodzą kłamią i oszukują. Citroen i Peugeot maja od ręki a to są te same czujniki. Porażka i dramat. Nie polecam
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 19:58
Salon - samochody nowe
Po raz pierwszy ...
... w życiu a jeżdżę od 17 roku życia po wymianie opon pojawiła się lampka ostrzegawcza, że ciśnienie w oponach jest złe. Przypadek? Nie sądzę. Zabrałam opony z depozytu i nie chciałam wymiany oleju!
Użytkownik sieci
24 listopada 2021 14:00
Salon - samochody nowe
Robili problemy z ...
... zwrotem zaliczki rezerwacyjnej. Nie polecam cokolwiek wpłacać. Pomimo zapewnień że to jest zwrotne i potrzebne do rezerwacji.
Użytkownik sieci
19 listopada 2021 14:41
Salon - samochody nowe
Panowie obiecali zrobienie ...
... jednej zmiany w ustawieniach komputera, przy okazji przeglądu. Po przeglądzie po prostu powiedzieli, że się nie da. Nawet nie chciało im się sprawdzić, lub spytać, bo sam dowiedziałem się o tym na toyota.pl w ciągu 2 dni mailem. Oni mieli 3 tygodnie przed przeglądem i się nie dało.... Może do wymiany oleju się nadają, ale coś więcej??? Bym nie ryzykował. 😏
Użytkownik sieci
20 października 2021 00:51
Salon - samochody nowe
W salonie Toyota ...
... Bielany Wrocławskie- Toyota Nowakowski realizowany był przegląd techniczny naszego samochodu hybrydowego Toyota Auris. Ogromne było nasze zdziwienie, kiedy po kilku dniach zauważyliśmy, że z naszych tablic rejestracyjnych zdjęta została opaska salonu, w którym dokonywaliśmy zakupu samochodu, a w to miejsce pojawiła się: TOYOTA Bielany Wrocławskie, TOYOTA, Nowakowski.pl Poprzednie przeglądy realizowane były w innych serwisach Toyoty i jak dotąd nigdy nic takiego nas nie spotkało. Jesteśmy tym faktem bardzo poruszeni i oburzeni, tym bardziej, że nikt z obsługi serwisu nie zapytał nas: czy wyrażamy na to zgodę? Uważamy, że to jest bardzo nieuczciwe w stosunku do nas klientów a także innych salonów/serwisów Toyoty. W związku z zaistniałą sytuacją na następny przegląd wybierzemy inny, uczciwy serwis firmowy Toyoty, a o zaistniałej sytuacji jaka nas spotkała w Salonie/serwisie w Bielanach Wrocławskich informujemy rodzinę i wielu naszych znajomych, posiadaczy samochodów marki TOYOTA.
Użytkownik sieci
5 września 2021 10:46
Salon - samochody nowe
Także nie polecam, ...
... jakiś czas temu dałem swój samochód na przegląd, chciałem żeby wszystko co możliwe było sprawdzone w moim aucie "od karoserii po diagnostykę komputerową" wyraźnie zaznaczyłem o co mi chodzi, zostałem umówiony na wizytę, po czym przyjeżdżając dowiaduję się, że "nie ma dziś diagnosty", a żeby było jeszcze śmieszniej to obsługiwał mnie podejrzewam, że jakiś praktykant bo kolega ewidentnie nie ogarniał co się dzieje, był totalnie nieprzygotowany i na moje pytania co jest do naprawienia odpowiadał "jakieś części niedaleko silnika". To po to przyjeżdżam do "profesjonalnego salonu", żeby się dowiedzieć co konkretnie jest popsute i wymaga naprawy, a nie jakieś gdybanie i jeszcze za tą żenadę musiałem zapłacić 300 zł, totalny brak profesjonalizmu. To już pierwszy lepszy mechanik byłby w stanie powiedzieć więcej i za o wiele mniejsze pieniądze, odradzam każdemu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 15:48
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM!!! Szczególnie ...
... salonu aut używanych. Byłem zainteresowany zakupem Toyoty Corolli. Przez telefon w piątek uzgodniłem z panią, że w poniedziałek przyjadę zobaczyć samochód. Wspomniałem, że jeżeli auto spodoba mi się, to je w ten sam dzień kupię, ponieważ mam na zakup gotówkę. Kiedy przyjechaliśmy w poniedziałek na miejsce, okazało się, że samochód jest bardzo brudny (w środku i na zewnątrz), nadal jest oklejony reklamą Toyoty, w środku był fotelik dziecięcy... Na sugestię mojej żony, że jak mamy kupić samochód w takim stanie, pani sprzedająca odpowiedziała, że "pan dzwoniąc umawiał się tylko na oglądanie samochodu", dodała, że naklejki mogą nam zdjąć w salonie w Jeleniej Górze (gdzie mieszkamy). Absolutnie nie przystaliśmy na to, z racji ewentualnych roszczeń związanych z np. zarysowaniem lakieru pod naklejkami. Bo wtedy, do kogo mieć pretensje o ewentualne uszkodzenie lakieru? Po przejrzeniu dokumentacji serwisowej okazało się, że auto nie ma zrobionego przeglądu gwarancyjnego, a co pani sprzedająca telefonicznie potwierdziła. Dowiedzieliśmy się, że jeśli chcemy kupić samochód to mamy przyjechać za 2-3 dni, wtedy samochód zostanie dla nas przygotowany... Dodam, że pojechaliśmy do Wrocławia tylko i wyłącznie po samochód, którego i tak nie kupiliśmy, z wyżej wymienionych powodów. Dodam także, że pani sprzedająca była w zastępstwie kolegi, który był na urlopie. Jednak brak rzetelnej wiedzy sprzedawcy i katastrofalne podejście do klienta, dyskwalifikuje ten salon do jakiejkolwiek dalszej współpracy! Samochód był wystawiony na Otomoto, czyli wg mnie był gotowy do sprzedaży. Na miejscu zderzenie z rzeczywistością.... Dodam na koniec, że kupiliśmy Toyotę Corollę w ten sam dzień w salonie w Wałbrzychu. Obsługa klienta - marzenie każdego kupującego. Podejście sprzedawcy, czysty i pachnący samochód - w porównaniu z Wrocławiem, niebo i ziemia!!!
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 14:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam, działu ...
... z autami używanymi. ,,Toyota pewnie auto'' chcieli mi wcisnąć powypadkowy szrot z robionym przodem. Pan handlowiec wciskał mi kit że maska jest niedopasowana dlatego że z fabryki Toyoty nie zawsze wychodzą równo zrobione auta. Przy mierżeniu lakieru z przodu Pan zasłonił miernik i powiedział że jest ok. Śmiechu warte. A na pytanie czemu silnik jest umyty nie umiał odpowiedzieć. Auto szarpało przy przyśpieszaniu (pewnie coś z elektroniką). Żałuje że nie ma kontroli nad takimi salonami i zakłamanymi reklamami powinni płacić kary. 12 miesięczna gwarancja to ściema bo i tak musisz dodatkowo zapłacić za przegląd około 2 tys jeśli chcesz mieć pełne 12 miesięcy. Np w Skodzie, lub Hondzie tego nie ma. Szkoda mi osoby która niedawno kupiła od nich srebrnego Aurisa kombi 1.6 z przebiegiem około140tys bo widzę że już znikł z ogłoszenia. Chyba że się opamiętali. Jedna gwiazdka więcej za miłą obsługę Pani z recepcji :) Edit do odpowiedzi Toyoty : Auto oglądałem w czerwcu 2021 roku. Czyli w 2019 też takie sprzedaliście ? Miernik z lakierem trzymał Pan sprzedawca. Dodam że był malowany również z obu boków (tylne drzwi, zderzak). Ale nie było szpachli więc pewnie tylko zarysowania. Jeśli to Wam pomoże namierzyć auto to dodatkowo dodam że przednie czujniki parkowania nie były fabryczne. I jaką dajecie pełną dokumentacje, skoro Pan sprzedawca nie wiedział kiedy i gdzie było malowanie tylnego zderzaka i drzwi ? Nie pogrążajcie się.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 06:32
Salon - samochody nowe
Odradzam zarówno zakup,jak ...
... i serwis. Avensis nr 1 2.0 benzynowy kupiony u nich,serwisowany u nich co 15tys,koszt przeglądy średnio 1100zł,po 5 latach sprzedaż, klient prosi o opinię serwisu- serwisant oświadcza, że auto musiało mieć dużą szkodę,bo było podwójnie lakierowane!!! Na szczęście klient się znał,zadał kilka pytań i stwierdził, że to jest lakierowanie fabryczne. Avensis nr 2.0 benzyna skrzynia automatyczna cvt. 2,3 tyg temu- auto 4-letnie ( przebieg 128 tyś km) ,coś huczy podczas jazdy-15min diagnozy-skrzynia biegów do wymiany!koszt 30tys!!! Żadnych dodatkowych informacji-co konkretnie,może można taniej?Okazało się,że była kampania serwisowa wad fabrycznych skrzyń,o której nie poinformowali. Wymiana łożysk na Rakowej 5,5 tys. Mechanik mówił,że robił wiele tych łożysk w toyotach wyprodukowanych po 2014r.Auto jeździ normalnie. Brak uczciwości i brak profesjonalizmu- nie polecam tego sklepu,ani warsztatu.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 21:14
Salon - samochody nowe
Niestety jestem bardzo ...
... rozczarowana obsługą klienta w tym salonie. Odebralam dzisiaj auto na gwarancji z salonu Toyota Nowakowski z naprawy. Auto zostalo oddane mi brudne ,pokryte ogromna warstwą kurzu,ale Pan z obsługi klienta niestety nie czuł się zawstydzony tą sytuacją ,nawet stwierdzil ,że to normalne że oddają klientowi brudne auto,ponieważ czyste wyjezdzaja od nich tylko auta które przyjeżdżają na serwis gwarancyjny ,a ja bylam tylko na naprawie gwarancyjnej :( Poniewaz trudno bylo cokolwiek zobaczyc przez zakurzoną szybę, a ja wyrazilam bardzo dobitnie swoje niezadowolenie, zdecydowano w ostateczności ,że moje auto zostanie łaskawie umyte. Choc bardzo niechetnie ,bo przecież się nie należy...😪 Ciekawe czy Pan Kiichiro Toyoda chciałby ,żeby jego "następcy " w taki sposób dbali o dobre imię Toyoty??? Z przykrością nie polecam salonu Toyota Nowakowski .
Użytkownik sieci
8 czerwca 2021 16:53
Salon - samochody nowe
Może jest najlepszym ...
... dilerem samochodów Toyota ,ale serwis jest do kitu.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2021 11:34
Salon - samochody nowe
W dniu 26 ...
... maja zadzwoniłem z prośbą o przesłanie na maila oferty. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi. No chyba, że za odpowiedź należy uznać informację, że Toyota przetwarza moje dane osobowe ... i zaproszenie na przegląd techniczny Toyoty, której oferty mi nie przysłano. Trochę śmieszno, trochę straszno ...
Użytkownik sieci
15 maja 2021 21:39
Salon - samochody nowe
Poleca
Użytkownik sieci
10 marca 2021 07:05
Salon - samochody nowe
Szybko dokładnie miła obsługa fachowe doractwo Polecam