Zobacz na mapie
91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 11:29
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... z usługi serwisowej, nie polecam (Faktura 100/04870/19/1/078). Zrobiłem właśnie przegląd już prawie zabytkowego samochodu Corolla, rocznik 98, przebieg (prawdziwy) 128 tys. (chcę go doprowadzić do idealnego stanu). Między innymi zleciłem wymianę filtra kabinowego. Zostawiłem tam łącznie nie małą kasę. W drodze do domu spotkała mnie niestety niemiła niespodzianka: duża ilość drobnych i większych fragmentów starego filtra kabinowego poleciała mi prosto w oczy i na całe wnętrze samochodu, a parę dni wcześniej robiłem pranie całej tapicerki !!!!! Co sądzicie o takiej jakości, czy to jest poziom usług autoryzowanego dealera? No niestety, nie polecam, więcej tam nie pojadę, muszę dodatkowo sprawdzić jeszcze jakość pozostałych wykonanych usług.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 14:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 maja 2019 14:18
Salon - samochody nowe
No cóż, rzadko ...
... mieliśmy do czynienia z tak nieprofesjonalnym stosunkiem do klienta. Z pracownikiem salonu umówiliśmy się na kupno samochodu używanego. Ustalenia wstępne miały miejsce podczas wizyty w salonie w sobotę, wyraziliśmy chęć kupna - formalności miały być dopełnione w poniedziałek (po drodze była niedziela, a więc dzień, w którym sprawy siłą rzeczy nie mogły posunąć się do przodu). Obiecane dokumenty dotyczące samochodu nie zostały nam przesłane, w poniedziałek rano otrzymaliśmy natomiast sms (cóż za taktowny sposób komunikacji), że samochód został sprzedany. I tyle. Beztroskiej reakcji p. konsultanta na moje zaskoczenie sytuacją nie skomentuję. Gwiazdka została dodana tylko dlatego , że bez niej nie da się opinii opublikować.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2019 15:39
Salon - samochody nowe
Totalna olewka. Dzwonią ...
... żeby zaproponować jazdę próbną corolla, która jestem zainteresowany, po czym zero chęci obsługi na miejscu. Nikt nie jest zainteresowany. Czekalem z zona w ciazy ponad godzine na zainteresowanie. Jeden sprzedawca podszedl ale jak sie dowiedzial ze ktos juz do nas dzwonil i ze to nie on to poprostu sobie odszedl.Trzeba szukać I pilnować kolejki bo ludzie przychodzący i później są obsługiwani. Po ponad godzinie W końcu przyszedł Pan od telefonu po czym stwierdził że w sumie nie wie czy to on do nas dzwonil czy nie. Jazda probna na sile i na chama , byle tylko odhaczyc. Zero informacji, zero zainteresowania , brak odpowiedzi na pytania. Dla mnie wstyd. Jak kupię toyote to na pewno nie w tym salonie. Dodam że za pierwszym razem jak byłem to jazdy próbnej nie odbyłem, gdyż Pan stwierdził że na jazdę próbną trzeba się umawiać, gdzie w salonie w komornikach wszystko można bylo załatwić w 10 min.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 16:24
Salon - samochody nowe
Aby sprzedać auto ...
... to są pierwsi. Jednakże aby go naprawić to...nie polecam...szkoda nerwów...
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2019 09:12
Salon - samochody nowe
Toyota Nowakowski - nigdy więcej !
Użytkownik sieci
24 marca 2019 06:22
Salon - samochody nowe
Jeśli chcecie kupić ...
... używany to kupcie bez pytania sprzedawców używek. Ich kupujący nie interesują
Użytkownik sieci
22 marca 2019 17:25
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 marca 2019 18:04
Salon - samochody nowe
Zostałem zaproszony na ...
... dzisiaj na jazdę próbną nową Toyotą Rav4. Pierwotnie ustalony termin został, za moją zgodą, przesunięty o pół godziny. Po przybyciu w terminie musiałem czekać kolejne pół godziny, żeby dowiedzieć się, że umówiony model wzięła na jazdę próbną koleżanka, która jest teraz na autostradzie i przyjedzie za jakieś 5-10 minut. Zawiedziony zrezygnowałem z dalszego czekania. Pracownik odchodzi od klienta i nie wraca - trzeba szukać. W egzemplarzu stojącym w salonie nie można było otworzyć bagażnika, bo rozładował się akumulator, którego nie mogą podładować, bo nie mają prostownika (serwis na miejscu!) Co z tego, że obsługa jest uprzejma, skoro nie kompetentna? Brak profesjonalizmu i szacunku dla klienta. Omijać z daleka.
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 10:10
Salon - samochody nowe
Zakupiłam samochód używany, ...
... sprawdzony jak zapewniał sprzedawca. Z jego zapewnien , to bylo tylko male uszkodzenie nadkola. Przyjechalam do domu i po oględzinach w drugim nadkolu bylo pęknięcie lakieru i lekkie wybrzuszenie. Pojechalam z reklamacją. Pan powiedzial, ze nie uzna reklamacji bo jest to uszkodzenie mechaniczne. Okazalo się, że samochód był bity wielokrotnie. Szkoda, że taka znana firma traci klientow na oszustwach. Nie polecam zakupu. Brak profesjonalnego podejscia, brak oględzin. Stwierdzenie faktu tylko na podstawie zdjęcia zrobionego za pomocą telefonu w dniu zgloszenia reklamacji. Nie zabrali samochodu na warsztat, aby sprawdzić co bylo robione w uszkodzonym nadkole.
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 14:48
Salon - samochody nowe
Obsługa trochę po ...
... łebkach, jakby człowiek się nie orientował w temacie to niczego konkretnego się nie dowie...zawiedziony
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 00:00
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemna obsługa, klient ...
... czuje się jakby przeszkadzał pracownikom. W serwisie bywam bardzo często i za każdym razem odnoszę wrażenie, że pracownicy traktują mnie jak idiotę pomimo tego że jestem osobą, która zna zagadnienia związane z samochodami i ich obsługą.
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 16:29
Salon - samochody nowe
Słabiutko
Użytkownik sieci
11 listopada 2018 16:43
Salon - samochody nowe
Problem z kontaktem, ...
... nie wszystkie prośby o naprawy zostały spełnione mimo zapewnień doradcy.
Użytkownik sieci
9 listopada 2018 19:01
Salon - samochody nowe
Dużo niedomówień. Na ...
... telefon wszystko super A po przybyciu na miejsce okazuje się że jest zupełnie inaczej.
Użytkownik sieci
17 października 2018 10:04
Salon - samochody nowe
Czekam na zastępczy ...
... samochód od 03.08.2018 r.Ponoć jest 50 aut zastępczych,ale w mim przypadku tego jakoś nie widać.Podczas każdego kontaktu z serwisem mam odpowiedź: proszę czekać
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2018 10:01
Salon - samochody nowe
W wyniku niefachowej ...
... naprawy blacharsko-lakiernicze samochodu Toyota Avensis w 2011 roku, w aucie pojawiła się rdza w miejscu wstawienia nowego elementu. Gdy zglaszalem do Toyota Nowakowski fakt że wyszła rdza, dealer nie odczuwał się do odpowiedzialności za to. Odradzam ten serwis blacharsko-lakierniczy. Po konsultacjach z innymi ludźmi dowiedziałem się że nie byłem pierwszym, który miał taką niefachową naprawę.
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 17:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 czerwca 2018 03:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2018 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka