92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
The chicken
24 marca 2025 19:16
Salon - samochody używane
Rozmowa,auto w rozliczeniu.
Dzień dobry chciałem się podzielić kolejną opinią o tym salonie i nie będę się tłumaczył dlaczego tak to wyglądało i kiedy 🤦 kamery oglądacie w salonie a w tym przypadku aut używanych. Byłem z żoną z wizyta aby wymienić moją corolle na corolle hybrid. Nie było zbyt dużej oferty na auta używane lecz jesteśmy posiadaczami 2 toyot z waszego salonu i jeśli chodzi o wymianę auta u was to z samej rozmowy już się odechciewa 🤦. Auto z waszego salonu z mikro przebiegiem nikt za bardzo nie chce i nie ma żadnej optymistyczniej obsługi w wymianie. Auta bez propozycji żadnej promocji dla klientów 😵💫dramat. Pojechaliśmy do salony Kia i pani nie dość że z entuzjazmem przyjęła moje auto w stanie nowym w rozliczeniu to jeszcze na kie sportage 210 konną hybrydę dała prawie 20000 tysięcy zniżki dla klientów z ulicy. Dziękuję salonowi toyoty za wsparcie 🤦przykro że drugi raz ten salon obsługują ludzie którzy mają klientów za nic 👍 powiedzenia
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 18:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 13:02
Salon - samochody nowe
Pomimo zapewnienia podczas ...
... rozmowy telefonicznej o dostępności modelu nie było go na miejscu. Bez sensu wizyta i starta czasu.
Użytkownik sieci
19 października 2024 12:08
Salon - samochody nowe
Arogancką lekceważącą obsługa ...
... Pana Dawida. Nie polecam tego salonu do realizacji zakupu .
Użytkownik sieci
5 września 2024 17:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2024 20:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 16:24
Salon - samochody nowe
Obsługa działu Sprzedaży ...
... Aut używanych tragedia . Rozmowa telefoniczna przekładana co dwie godz . Rano przedstawiciel jest w domu ! Dzwonić o 10 godz . Nie odbiera pisze sms proszę o telefon o 14 . Którego ponowienie nie odbiera . Gdy napisałem sms że dziękuję z usług już nie skorzystam . Odpisał mi Extra Powodzenia ! Polecam salon Toyota Lubiń
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 16:44
Salon - samochody nowe
Korzystam z usług ...
... od blisko 4 lat i doświadczyłem wielu mniejszych i większych niedociągnięć. 1. Odbiór auta po zakupie, auto w środku pełne zacieków po przetarciu mokra szmatką niby drobnostka ale psuje efekt. 2. Wymiana opon, po odebraniu auta całe felgi brudne od uszczelniacza i klejąca się kierownica, po wróceniu do opiekuna klienta pan Jarosław stwierdził że nie da się wymienić opon tak żeby i nie ubrudzić w środku i na zewnątrz auta klienta. Wydaje mi się że pan Jarosław z tym podejściem nie przeszedłby rekrutacji nawet do żabki. 3. Zgłoszenie gwarancyjne, kontakt tel. super, mistrz bardzo pomocny miałem wąskie okno kiedy mogę zostawić auto i stanął na głowie żeby się dopasować, niestety po samej wymienie zostały nasadki i inne narzędzia pod maską i tylko cud że nic nie poniszczył podczas jazdy. Gwarancja relax jest bardzo kusząca ale boje się tam serwisować auto i będę musiał przenieść się do nieautoryzowanych warsztatów gdzie jakość napraw jest wyższa. Podsumowując ASO środkowoeuropejski, ceny zachodnie a jakość wschodnia.
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 12:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 09:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 22:58
Salon - samochody nowe
Niestety, miła obsługa ...
... ale jakoś napraw fatalna. Przy regeneracji tylnich zacisków i wymianie klocków mechanik nie dokręcił tarczy co skutkowało ze poszło mi łożysko w kole, a byłem autem wtedy za granica i koszty nie były małe. Grube tysiące zostawione na serwisie a jakoś napraw okropna😑
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 17:38
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, bardzo ...
... miła obsługa. Wszystko zgodne z ustaleniami i na czas. Polecam! Edit: minęły dwa lata i czar prysł... "Diler roku" działa w myśl zasady: gwarancja do bramy, później się nie znamy! Radzę omijać z daleka salon i serwis w Wałbrzychu. Toyota Yaris na gwarancji, a za wymianę paska klinowego trzeba płacić, za przeciakającą chłodnicę klimatyzacji też. Wymiana tylnego zderzaka po kolizji trwała 9 dni, choć zapewniali, że maksymalnie 5 dni. Sprzęgło przy manwerowaniu śmierdzi nie do wytrzymania, pompa wody hałasuje od nowości, a serwis jest bezradny. O ignorancji i arogancji panienek z działu likwidacji szkód oraz księgowości można książkę napisać. Szczęście w nieszczęściu, że ich "profesjonalizm" i "legendarna jakość Toyoty" ujawniły się przed zakupem u nich kolejnego samochodu. A na zdjęciu felga 3-letniego Yarisa. Legendarna jakość Toyoty...
Użytkownik sieci
27 maja 2024 13:11
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... auto stoi ponad 7 dni i nie zapowiada się na szybkie zakończenie sprawy. Auto zastępcze albo niedostępne albo zaproponowane dopiero w momencie kiedy naprawa się przedłuża. Brak na bieżąco informacji na jakim etapie jest naprawa. Naprawa wykonywana z AC.....Brak szacunku do klienta i jego zobowiązań
Użytkownik sieci
24 maja 2024 09:42
Salon - samochody nowe
Jak dla mnie ...
... podjęta próba kontaktu była pierwsza i ostatnią. Dzwonię do salonu, Pani na recepcji pyta w jakiej sprawie. Mówię o co chodzi. Sympatyczna Pani mówi, że auto znajduje się w Wałbrzychu i łączy mnie z doradcą. Po oczekiwania odzywa się Pani z recepcji i mówi, że wszyscy doradcy są zajęci i potwierdza numer kontaktowy do mnie aby doradcą oddzwonił. Po boisku tygodniu oczekiwania NIKT do mnie nie zadzwonił a auto się sprzedało. Gratuluję podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
22 maja 2024 15:46
Salon - samochody nowe
Od kilkunastu lat ...
... jestem klientem toyota Nowakowski w Wałbrzychu, zawsze robię przeglądy tam. Parę dni temu zadzwonili, że kończy mi się przegląd 23.05.2024 r. i żebym umówił wizytę. 22.05.2024 r. zadzwoniłem aby umówić się na przegląd, niestety poinformowano mnie, że nie ma miejsca ani na dzisiaj, ani na jutro. 1000 km jechałem aby usłyszeć od pani, że nie ma miejsca, ale co ciekawsze usłyszałem, że mogę sobie to zrobić gdzieś indziej! Jeżeli tak się traktuje stałych klientów, do których uprzednio się dzwoni, to myślę, że czas zmienić firmę, gdzie inaczej potraktują klienta. Niestety po tylu latach jestem rozczarowany takim podejściem.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 19:41
Salon - samochody nowe
Witam. Byłem w ...
... Toyota Nowakowski w Wałbrzychu w celu sprawdzenia czujników parkowania w toyota corolla (auto na gwarancji),które piszczały na mrozie przy włączaniu wstecznego biegu.Serwis stwierdził wymianę wszystkich czujników (5 roboczogodzin +czujniki ok.3 tysiące złotych).Koszt diagnozy 270 złotych. Pojechałem do Toyota Dobrygowski w Dłogołęce diagnoza jeden czujnik wymiana 30 minut koszt 0 złotych (gwarancja).Sami wybierzcie ,gdzie warto serwisować auto(wszystko udokumentowane)Nie polecam
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 14:27
Salon - samochody nowe
Na minus serwis ...
... . Panowie , ktorzy tam pracują odnosze wrazenie,ze wychodza z zalozenia,ze my jestesmy dla nich a nie oni dla nas. Mniejsza juz z tym. Ale gwozdzia dobila nastepujaca sytuacja. Wymienilem, zarowki ktore zakupilem w toyocie za 340 zl . Spalily sie po pol roku. Z czystej zyczliwosci pan, ktory mnie obslugiwal mogl by je wziasc na reklamacje , lecz poczulem sie urazony, gdyz pan ze mnie zadrwil "mowiac kto reklamuje zarowki". Po czym zaprowadzil mnie do dzialu czesci i zaproponowano mi zakup tych samych zarowek ale juz za 390 zl bo podrozaly. Te zarowki nie kosztowaly 30 czy 90 zl lecz, prawie 400. Po czym finalnie okazalo sie, ze zarowki z logiem toyota na pudelku,sa firmy philips i mozna je zakupic w cenie za ok 130 zl w sklepie z czesciami . Pozatym, patrzac sie na faktury jakie place i na ceny,ktore są na stronie toyota nigdy nie bylo tak zebym za serwis wymiany oleju zaplacil ponizej 1000 zl . Tym samym zakanczam wspolprace z Toyota nowakowski walbrzych.
Użytkownik sieci
30 listopada 2023 08:52
Salon - samochody nowe
Salon Wałbrzych to ...
... nieporozumienie. W lipcu szukałem z żoną corolli kombi. W salonie miła Pani pokazała oferty aut na komputerze i poszliśmy na parking oglądać. Pierwsza toyota nieposprzątana + łyse opony(w aucie za 115000)-ok Pani mówi że koła się wymieni. Auto następne, na zewnątrz ok a w środku sierść + zapach psa, Pani mówi hmm ale potwierdza że śmierdzi. Jeżeli to jest podejście dla sprzedaży aut? To zrezygnowałem z zakupu w Wałbrzychu.
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 01:20
Salon - samochody nowe
W salonie obsługa ...
... ma straszny problem aby zweryfikować co kolwiek. Między sobą nie potrafią się dogadać a klient jest odsyłany do kontaktu na wszystkie możliwe numery telefonów. Centrala z tą placówką zachowują się jak rozpieszczone dzieci z przedszkola 😁👍 . Panie Nowakowski proszę czasami zweryfikować kompetencję i ochotę do pracy swych pracowników. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2023 23:52
Salon - samochody nowe
Niestety, ale opinie ...
... muszę zmienić. ASO nierzetelne, usługi wykonane jak w warsztacie zlokalizowanym w jakiejś stodole. Urwana śruba. Zamiast ją rozwiercić i zamontować jak należy, używają jakiegoś kleju do szyb, żeby poskładać elementy do kupy. Dodatkowo kasują za test napędu hybrydowego podczas przeglądu gwarancyjnego. W innym ASO dowiedziałem się, że jest to darmowe, dopóki nie minie pięć lat od daty produkcji samochodu. Nie polecam!