94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 14:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 08:55
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 15:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 20:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 19:55
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko lakierniczy ...
... na poziomie. Dziękuję za pomoc w likwidacji szkody i szybką profesjonalną naprawę.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 09:22
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna, komfortowa ...
... i przyjazna dla klienta obsługa. Kupowałam w salonie Toyotę C-HR. Dziękuję za pomoc i doradztwo oraz przemiłą obsługę Pani Annie Przybysz, która jest prawdziwym profesjonalistą. Polecam każdemu ten salon!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 08:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2020 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 14:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 06:19
Salon - samochody nowe
Obsługa miła i szybka
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 20:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 lipca 2020 14:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 16:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 20:54
Salon - samochody nowe
Toyota jest fantastyczna ...
... dzięki pracownikom. Miła obsługa , służą pomocą , są profesjonalni.
Użytkownik sieci
18 lipca 2020 01:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 20:47
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 18:31
Salon - samochody nowe
Niestety, jestem rozczarowana ...
... obsługą w salonie. Ale wszystko po kolei - byłam zainteresowana leasingiem. Wypełniłam formularz na stronie (strona internetowa jedna z lepszych i ciekawszych - wszystko opisane jasno i rzeczowo) i w niedługim czasie skontaktował się telefonicznie konsultant. Bardzo sympatyczny i rzeczowy Pan umówił mnie na konkretny dzień, godzinę i jazdę próbną konkretnym modelem. Po przyjeździe na wyznaczony dzień i godzinę - na recepcji pusto (jasne, każdy potrzebuje chwili odpoczynku, pójścia do WC, czy zjedzenia czegoś). Po 5 minutach oczekiwania podszedł pracownik zdziwiony, czego chcę. Po określeniu sprawy i przekierowaniu do innej osoby usłyszałam, że: - "nie pamiętam, żeby był ktoś umówiony", - "no akurat tego modelu nie ma, bo wziął ktoś inny". Ale padło hasło "leasing" i od razu rozmowa była inna - słabe. Po przedstawieniu oczekiwań co do modelu auta otrzymałam wyceny. Żadnych dodatkowych pytań, żadnego większego zainteresowania klientem. Może dlatego, że chciałam wziąć leasing w ciągu następnych 3 miesięcy, przy czym usłyszałam, że "trzeba się spieszyć". Ok. Efekt? Dostałam na kartkach to, co również widziałam w internecie - szkoda papieru, naprawdę. Miałam również dostać na maila informacje z wyceną modelu w innej modyfikacji - nie dostałam, ale wszystkie dane oczywiście pozyskane (mail, telefon, NIP itp.). Co prawda udało się przejechać podobnym modelem samochodu, jednak niesmak pozostał. Po Toyocie spodziewałam się wysokiej jakości - tak samo wysokiej jak ceny. Widocznie nie zawsze idzie to w parze. Żeby było jasne, nigdy od nikogo nie oczekuję nadskakiwania nad klientem, bo to też jest przegięcie, a sama kiedyś miałam okazję pracować w "usługach". Chodzi mi przede wszystkim o zainteresowanie się klientem (nieważne, czy wygląda na przedsiębiorcę, czy klienta indywidualnego). Poczułam się ewidentnie spławiona (mimo że było 20 minut zapasu do następnej godziny), ponieważ czekali już kolejni klienci, po których widać było "wyższy status materialny". Czyżbym nie była targetem? No trudno. Skończyło się na tym, że tego samego dnia odwiedziłam jeszcze kilka dilerów różnych marek i z jednym podpisałam tego samego dnia umowę. Pozdrawiam, mam nadzieję, że jakość obsługi się poprawi, bo szkoda nadwyrężania nazwiska Pana Nowakowskiego. EDIT: oj, przyjęcie krytyki w niegrzeczny sposób, zamiast pokory. Tak, zgodziłam się na jazdę podobnym samochodem, ponieważ umówiłam się na jazdę próbną. Skoro już poświęciłam swój czas, to zamierzałam się przejechać. O tym, że nie ma takiego auta, o jakim była mowa przez telefon, dowiedziałam się dopiero na miejscu - to od poniedziałku do piątku wiecie, co jest na stanie, a w weekend już nie? Oferta dosłana dopiero dzisiaj, pewnie gdyby nie komentarz, nie byłoby jej w ogóle. To, że określiłam, że nie ma pośpiechu nie oznacza, że ofertę chciałabym otrzymać np. we wrześniu. Skoro wizyta była w weekend, w poniedziałek, maksymalnie wtorek powinna być dosłana. Tak, zamówiłam u innego dilera, ponieważ tam poświęcono czas i należytą uwagę oraz otrzymałam ofertę, która w pełni mnie satysfakcjonowała finansowo (wraz z samochodem), dlatego od razu się zdecydowałam. Zdziwienie pracownika dotyczyło kobiety, a obsługujący Pan pewnie przedstawi swoją wersję, bo co innego pozostało. Nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 11:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2020 17:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek