83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 08:12
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... i tak za dużo. Brak profesjonalizmu i chamstwo, te trzy słowa najlepiej określają pracowników tego salonu. 10 marca 2025r. o godzinie 10:53 mąż zadzwonił do działu samochodów używanych żeby umówić się na jazdę próbną konkretnym samochodem. Sprzedawca powiedział, że możemy odbyć jazdę próbną Toyotą Corollą dzisiaj (10.03.2025r.) o godzinie 12:30. Mąż upewnił się czy rzeczywiście jest taka możliwość i zakończył rozmowę raz jeszcze potwierdzając datę i godzinę jazdy próbnej. Wraz z mężem zrezygnowaliśmy ze swoich zajęć (mamy własne firmy, więc wiąże się to ze stratą finansową) i przyjechaliśmy o umówionej godzinie do salonu Toyoty. Jechaliśmy tam ponad 30 kilometrów. Na miejscu jeden ze sprzedawców oznajmił nam, że auto zostało sprzedane, więc jazda się nie odbędzie. Wszyscy jesteśmy ludźmi i każdemu z nas zdarzają się najbardziej absurdalne pomyłki, ale w tym wypadku nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin tylko widzieliśmy drwiący śmiech pod nosami pracowników. I to było najgorsze. Straciliśmy naprawdę masę czasu i paręset złotych, a jedyne co usłyszeliśmy od pracowników salonu to pouczające formułki na temat naszego zachowania. Panowie nawet nam się nie przedstawili. Udało nam się wyciągnąć jakiekolwiek dane od jednego z nich, właśnie Pana Przemysława. Pozostali woleli pozostać anonimowi. Nie dziwię się, gdybym pracowała w ten sposób, też nie podpisywała bym się pod tym imieniem i nazwiskiem. Jesteśmy klientem Toyoty od ponad czterech lat i nigdy nie spotkałam się z takim chamstwem. Sprawę zgłosiliśmy w recepcji salonu, Panie zapewniły mnie, że dziś (10 marca 2025r.) po godzinie 14ej odezwie się do nas kierownik. Czekaliśmy z opinią wierząc, że sprawa zostanie wyjaśniona. Niestety, Kierownik nie odezwał się, widocznie ryba psuje się od głowy. ODRADZAM KONTAKTY Z TYM SALONEM!
Użytkownik sieci
17 marca 2025 23:55
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Odradzam! Dokładnie ...
... tydzień temu umówiłem się w tym salonie na jazdę próbną Toyotą Corollą. W trakcie telefonicznej rozmowy z Panem z działu aut używanych kilkukrotnie upewniłem się czy na pewno jest możliwość jazdy próbnej tym konkretnym autem jeszcze tego samego dnia. Pan zapewnił mnie że o wskazanej przeze mnie godzinie auto będzie czekać. Odwołaliśmy z żoną swoje zajęcia (oboje prowadzimy firmy, więc po prostu nie wykonaliśmy tego dnia żadnych zleceń co wiążę się ze stratą finansową) i pojechaliśmy na drugi koniec Warszawy (z Tarchomina) żeby odbyć jazdę próbną. Pierwsze zaskoczenie to fakt, że dział samochodów używanych mieście się w baraku obok salonu Toyoty Okęcie. Wszystko zgrało się w jedną całość kiedy okazało się że pracownicy działu używanego rzeczywiście zachowują się jak chłopaki z baraków. Na miejscu okazało się że auto zostało sprzedane i jazda próbna na którą umówiliśmy się ZALEDWIE DWIE GODZINY WCZEŚNIEJ jest już nieaktualna. Pan, który mi to oznajmiał nawet nas nie przeprosił. Kiedy wyraziliśmy swoje zdenerwowanie jedyne co potrafił zrobić to zwracać nam uwagę na nasze zachowanie i nas pouczać. Kiedy poprosiłem tego sprzedawcę o zawołanie kierownika, to zamiast kierownika przyprowadził on dwóch kolejnych sprzedawców z działu aut używanych. Oni także nie wyrazili żadnej skruchy. Przypominam że UMÓWILIŚMY SIE NA JAZDĘ PRÓBNĄ TEGO SAMEGO DNIA RANO. DWIE GODZINY WCZEŚNIEJ ZAPEWNIANO NAS ŻE AUTO BĘDZIE CZEKAĆ. ODWOŁALIŚMY SWOJE SPRAWY ZAWODOWE REZYGNUJĄC Z DOCHODU I RUSZYLIŚMY NA DRUGI KONIEC WARSZAWY. Rozumiem, że ktoś kto umawiał tą jazdę próbną zwyczajnie się pomylił. Nie rozumiem, dlaczego żaden ze sprzedawców nie był w stanie nas za to zwyczajnie po ludzku przeprosić. Na ich twarzach były jedynie drwiące uśmiechy... Nie pamiętam kiedy ostatnio spotkałem się z takim chamstwem jak w tym baraku z autami używanymi Toyota Okęcie. Po całej sytuacji poszliśmy do recepcji żeby zawołać kierownika. Pani kierownik nie było na miejscu. Miała zadzwonić do nas jeszcze tego samego dnia. Zadzwoniła dopiero nazajutrz, po tym, jak z żoną wystawiliśmy opinie. Pani kierownik w ramach rekompensaty zaproponowała żebyśmy przyjechali następnego dnia obejrzeć taką samą Corolle jak ta która interesowała nas tej feralnej wizyty. Oczywiście rekompensata miała działać tylko w przypadku usunięcia napisanej zgodnie z prawdą opinii. Ciekawostką było to, że Pani kierownik próbowała przez moment mi wmówić, że całe zdarzenie było moim urojeniem :) Próba załagodzenia chamstwa podobnym chamstwem. Nie zgodziliśmy się na tą formę rekompensaty, bo nie napisaliśmy niczego co byłoby niezgodne z faktami. Salon postarał się więc o to, żeby google usunęły nasze opinie. Dlatego opisuje całe zdarzenie raz jeszcze. Odradzam jakikolwiek kontakt z działem samochodów używanych Toyoty Okęcie. Straciłem czas i pieniądze, a nie usłyszałem nawet przepraszam.
Użytkownik sieci
14 marca 2025 20:14
Salon - samochody nowe
Po zakupie auta ...
... w 2021 roku serwisowałam toyotę. Po ostatnim serwisie mam niesmak i wrażenie że naciągają klientów na serwis. Miałam wymienić klocki hamulcowe ale mechanik steierdzil, że klocki to razem z tarczami co dawało podwójną cenę przeglądu. Już więcej tam nie pojadę.
Użytkownik sieci
14 marca 2025 16:30
Salon - samochody nowe
Aby być uczciwym ...
... muszę zmienić poprzednią negatywną opinię. Jednen z pracowników stanął na wysokości zadania i zorganizował auto zastępcze. Jednak do tego było trzeba osobistej wizyty, a wcześniej przez telefon było to niemożliwe.
Użytkownik sieci
14 marca 2025 10:26
Salon - samochody nowe
Finalna aktualizacja mojej ...
... oceny - daję 5 gwiazdek. Podsumowując całą tę historię nie spodziewałem się, że moja opinia zostanie w ogóle zauważona. Okazało się, że jednak ktoś ją przeczytał i wziął sobie "do serca". Oferta jaką mi zaproponowano w ramach rekompensaty została przeze mnie przyjęta i zrealizowana więc podwyższam moją ocenę. Każdy popełnia błędy ale nie każdy wyciąga z nich wnioski. Tutaj potraktowano sprawę poważnie za co dziękuję. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aktualizacja dotycząca poniższej mojej oceny (piszę to w dniu 11.02.2025): Auto odebrałem z serwisu Toyota Okęcie w dniu 6-golutego 2025. Odbyło się to "z marszu", tzn. nie musiałem czekać. Podszedłem do stanowiska i załatwiłem sprawę bardzo szybko. Na moją prośbę otrzymałem wydruk wyceny naprawy. W tym przypadku zarówno przyjęcie samochodu jak i jego wydanie odbyło się w sposób bezproblemowy i wzorowy. Dziękuję Panu, który mnie obsługiwał na miejscu. Chcę zaznaczyć i podziękować pracownikom serwisu za umycie samochodu z zewnątrz oraz wyczyszczenie dywaników gumowych wewnątrz. Następnego dnia po odebraniu samochodu, tj. 7-go lutego 2025 zadzwonił do mnie Pan kierownik serwisu blacharsko-lakierniczego (nie spodziewałem się, że moja wystawiona opinia będzie miała taki skutek), przeprosił za zaistniałe nieporozumienie do jakiego doszło drogą mailową i zaproponował rekompensatę, o której już nie będę się rozpisywał. DOCENIAM ten gest i dziękuję. Ponieważ jednak "sprawa jest w toku", ostateczną ocenę/opinię w tym miejscu wystawię gdy zostanie ona zamknięta. Jeszcze raz dziękuję pracownikom "z pierwszego frontu" za naprawę i wydanie samochodu. Mam nadzieję, że po moim spotkaniu z Panem kierownikiem zostaną wprowadzone zmiany, które pozwolą w przyszłości uniknąć podobnych wydarzeń jak i opinii. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- (poniżej moja pierwsza opinia) Niestety jestem zmuszony do napisania tej opinii aby inni użytkownicy zastanowili się zanim zdecydują się skorzystać z usług tej firmy (bo to jest przecież firma, tzw. ASO, która świadczy m.in. usługi serwisowe samochodów marki Toyota a nie jest oficjalnym reprezentantem Toyoty w Polsce). Korzystałem kilkukrotnie z usług/napraw w tym serwisie lecz nigdy nie potraktowano mnie jak tym razem. W dniu 27 stycznia 2025umówiłem się na naprawę samochodu w ramach Autocasco (uszkodziłem tylko tylny zderzak). Dzisiaj mamy 6 lutego 2025 i dopiero po wysłaniu maila do kierownika serwisu blacharsko-lakierniczego otrzymałem informację, że auto jest gotowe. Sam kierownik nie wyraził jakiejkolwiek refleksji i nawet nie próbował tłumaczyć dlaczego nie informowano mnie wcześniej. Przekazał jedynie, że pracownik się ze mną umawiał na godzinę 8 rano w dniu dzisiejszym na odbiór co jest nieprawdą. Rozmawiałem wczoraj z doradcą tj. w dniu 05 lutego 2025 (była to trzecia rozmowa telefoniczna w ciągu tygodnia) i powiedział, że serwis blacharsko lakierniczy jest już nieczynny ale przekaże informację innym aby dowiedzieć się kiedy auto będzie wydane. Kilka minut po tej rozmowie doradca zadzwonił do mnie ponownie i przekazał, że auto jest gotowe i zostało skierowane na "kasowanie błędów"....po wymianie zderzaka???!!! Oczywiście dzisiaj tj. 6-go lutego 2025 nie otrzymałem żadnej informacji i postanowiłem napisać do kierownika serwisu blacharsko-lakierniczego aby potwierdzono czy auto jest gotowe. Resztę już opisałem powyżej. Takie traktowanie klienta jest absolutnie pozbawione profesjonalizmu. Niestety jest to kolejny serwis Toyoty, któremu "podziękuję" za obsługę. Przykre. Nie polecam zatem wizyt w Toyota Okęcie....."odlecieli w kosmos" chyba.
Użytkownik sieci
12 marca 2025 22:25
Salon - samochody nowe
Jestem od długiego ...
... czasu klientem serwisu technicznego. Ostatnio samochód do przeglądu przyjmował Pan Jacek Paziewski, który okazał się znakomitym doradcą. O wszelkich dodatkowych opcjach byłem dokładnie informowany. Ponadto Pan Jacek udzielił mi wielu cennych wskazówek odnośnie napędu hybrydowego. Bardzo pozytywne wrażenia z przeglądu! Ponadto samochód został wydany idealnie posprzątany.
Użytkownik sieci
9 marca 2025 04:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2025 19:16
Salon - samochody nowe
Szukaliśmy samochodu w ...
... różnych salonach. Z empatią panów bywało różnie. W Toyocie trafiliśmy na p. Przemysława (używane). Fachowa obsługa. Na liczne nasze pytania (telefony) odpowiadał i oddzwaniał, cierpliwie. Miły bardzo pomocny w podejmowaniu decyzji. Pan Przemysław to doradca do którego wrócimy po kolejny samochód. Polecamy.
Użytkownik sieci
8 marca 2025 09:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2025 09:12
Salon - samochody nowe
Szukaliśmy samochodu i ...
... odwiedziliśmy kilka salonów Toyoty w Warszawie, aby porównać poziom obsługi i ofertę. Niestety, pierwszy salon, do którego trafiliśmy, pozostawił negatywne wrażenie. Menedżerowie byli nieuprzejmi i podawali nieprecyzyjne informacje, które okazały się korzystne głównie dla nich. Po takim doświadczeniu postanowiliśmy odwiedzić inny salon, gdzie obsługa była lepsza, ale wciąż brakowało nam pełnego komfortu. Ostatecznie wróciliśmy do tego salonu i na szczęście spotkaliśmy tu zupełnie innych doradców. Wykazali się profesjonalizmem, rzetelnością i indywidualnym podejściem. Szczególnie zaimponowało nam, że jeden z pracowników, mimo złej pogody i mżawki, poszedł z nami na odległy parking, aby pokazać samochód najbardziej zbliżony do naszego wyboru. Dziękujemy zespołowi tego salonu za fachową obsługę i szczegółowe doradztwo. Jeśli zależy wam na wysokiej jakości obsłudze i rzetelnych informacjach bez zbędnego stresu, zdecydowanie polecamy to miejsce!
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 13:25
Salon - samochody nowe
Pan Michał Gołaszewski ...
... to prawdziwy profesjonalista w swoim fachu. Jego podejście do klienta wyróżnia się wysoką kulturą osobistą, cierpliwością i zaangażowaniem. Zawsze chętnie doradzi i wyjaśni wszelkie wątpliwości. Salon z takim specjalistą to gwarancja rzetelnej obsługi i satysfakcji klienta!"
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 16:32
Salon - samochody nowe
Jestem klientką salonu ...
... od ponad 2 lat, zakupiłam auto jak również i sprzedałam w tym salonie. Serwisowane na bieżąco, wszystko sprawnie - Polecam Pana Przemysława i Pana Bartłomieja odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku. Jestem w trakcie kupowania kolejnego auta- myślę, że przebiegnie równie sprawnie jak wcześniejsze transakcje - na tym miejscu polecam Panią Edytę.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 08:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 02:46
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek dla ...
... Pana Bartłomieja Wasilewskiego z działu odkupu aut używanych. Kompetentny, rzeczowy, bardzo pomocny. Wycena auta przebiegła sprawnie- profesjonalne podejście do klienta. Godny polecenia, pan Bartek słucha klienta co jest ważne w dzisiejszych czasach. Zakupiona Toyota Yaris w dziale aut używanych bez zastrzeżeń- pan Michał cierpliwy i wyrozumiały. Panie z działu ubezpieczeń też na plus. Salon będziemy polecać. Pozdrawiamy
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 14:15
Salon - samochody nowe
Zacznę od zakupu. ...
... Kupiłem Rav4. Przed podpisaniem umowy kolorowo i przyjemnie. Później olewka. Taki detal jak brak materiałowych dywaników i dwukrotne obietnice handlowca "jutro beda" pozostawia niesmak. Minęły 3 lata a dywaników nadal nie ma a handlowiec jest. Przestałem się już przypominać. Teraz serwis. Co do jakości ciężko mi się odnieść ponieważ robie tam tylko olejowki. Ale obsługa to masakra. Nie chodzi tu o samych obsługujących na serwisie bo są oni pomocni i sympatyczni. Problem jest w ich ilości. Widać gołym okiem że jest ich za mało. Czekanie do recepcji serwisu 20 minut to chyba standard. Przynajmniej mi się tak zawsze trafiało. A mam takie spostrzezenie ze wiecej jest tam spacerujących z telefonami przy uchu managerów niz serwisantów????? Sam czas serwisu również nie powala. Wymiana opon od 1,5 do 2 godzin. Serwis olejowy od 2 do 3 godzin. Dostać auto zastępcze to już graniczy z cudem. Zawsze jest jakaś wymówka. Dałem 3 gwiazdki ze względu na sentyment do marki. Nastapiła mała korekta. Zmiana na 1 gwiazdkę. Przyczyną jest podejście do klienta w momencie kiedy kończy się umowa leasingowa. Nie wiem jak jest w innych salonach ale ten odradzam. Sam się przenoszę do innego pomimo że jest dużo dalej położony.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 13:04
Salon - samochody nowe
Wielkie podziękowania dla ...
... Pana Michała i Pani Agnieszki z salonu Toyota Okęcie. Bardzo miła atmosfera profesjonalne podejście do klienta oraz szybkie i bezbolesne wypełnienie wszelkich formalności. Pozdrowienia dla całej załogi 🙂
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 07:56
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu. ...
... Atrakcyjne ceny względem Warszawskiej konkurencji (abstrahując od generalnie wysokich poziomow cen w serwisach toyoty). Dobry kontakt z klientem, elastyczność w kwestii pozostawienia i odbioru auta.
Użytkownik sieci
16 lutego 2025 09:48
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 18:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka