83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 08:12
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... i tak za dużo. Brak profesjonalizmu i chamstwo, te trzy słowa najlepiej określają pracowników tego salonu. 10 marca 2025r. o godzinie 10:53 mąż zadzwonił do działu samochodów używanych żeby umówić się na jazdę próbną konkretnym samochodem. Sprzedawca powiedział, że możemy odbyć jazdę próbną Toyotą Corollą dzisiaj (10.03.2025r.) o godzinie 12:30. Mąż upewnił się czy rzeczywiście jest taka możliwość i zakończył rozmowę raz jeszcze potwierdzając datę i godzinę jazdy próbnej. Wraz z mężem zrezygnowaliśmy ze swoich zajęć (mamy własne firmy, więc wiąże się to ze stratą finansową) i przyjechaliśmy o umówionej godzinie do salonu Toyoty. Jechaliśmy tam ponad 30 kilometrów. Na miejscu jeden ze sprzedawców oznajmił nam, że auto zostało sprzedane, więc jazda się nie odbędzie. Wszyscy jesteśmy ludźmi i każdemu z nas zdarzają się najbardziej absurdalne pomyłki, ale w tym wypadku nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin tylko widzieliśmy drwiący śmiech pod nosami pracowników. I to było najgorsze. Straciliśmy naprawdę masę czasu i paręset złotych, a jedyne co usłyszeliśmy od pracowników salonu to pouczające formułki na temat naszego zachowania. Panowie nawet nam się nie przedstawili. Udało nam się wyciągnąć jakiekolwiek dane od jednego z nich, właśnie Pana Przemysława. Pozostali woleli pozostać anonimowi. Nie dziwię się, gdybym pracowała w ten sposób, też nie podpisywała bym się pod tym imieniem i nazwiskiem. Jesteśmy klientem Toyoty od ponad czterech lat i nigdy nie spotkałam się z takim chamstwem. Sprawę zgłosiliśmy w recepcji salonu, Panie zapewniły mnie, że dziś (10 marca 2025r.) po godzinie 14ej odezwie się do nas kierownik. Czekaliśmy z opinią wierząc, że sprawa zostanie wyjaśniona. Niestety, Kierownik nie odezwał się, widocznie ryba psuje się od głowy. ODRADZAM KONTAKTY Z TYM SALONEM!
Użytkownik sieci
17 marca 2025 23:55
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie Odradzam! Dokładnie ...
... tydzień temu umówiłem się w tym salonie na jazdę próbną Toyotą Corollą. W trakcie telefonicznej rozmowy z Panem z działu aut używanych kilkukrotnie upewniłem się czy na pewno jest możliwość jazdy próbnej tym konkretnym autem jeszcze tego samego dnia. Pan zapewnił mnie że o wskazanej przeze mnie godzinie auto będzie czekać. Odwołaliśmy z żoną swoje zajęcia (oboje prowadzimy firmy, więc po prostu nie wykonaliśmy tego dnia żadnych zleceń co wiążę się ze stratą finansową) i pojechaliśmy na drugi koniec Warszawy (z Tarchomina) żeby odbyć jazdę próbną. Pierwsze zaskoczenie to fakt, że dział samochodów używanych mieście się w baraku obok salonu Toyoty Okęcie. Wszystko zgrało się w jedną całość kiedy okazało się że pracownicy działu używanego rzeczywiście zachowują się jak chłopaki z baraków. Na miejscu okazało się że auto zostało sprzedane i jazda próbna na którą umówiliśmy się ZALEDWIE DWIE GODZINY WCZEŚNIEJ jest już nieaktualna. Pan, który mi to oznajmiał nawet nas nie przeprosił. Kiedy wyraziliśmy swoje zdenerwowanie jedyne co potrafił zrobić to zwracać nam uwagę na nasze zachowanie i nas pouczać. Kiedy poprosiłem tego sprzedawcę o zawołanie kierownika, to zamiast kierownika przyprowadził on dwóch kolejnych sprzedawców z działu aut używanych. Oni także nie wyrazili żadnej skruchy. Przypominam że UMÓWILIŚMY SIE NA JAZDĘ PRÓBNĄ TEGO SAMEGO DNIA RANO. DWIE GODZINY WCZEŚNIEJ ZAPEWNIANO NAS ŻE AUTO BĘDZIE CZEKAĆ. ODWOŁALIŚMY SWOJE SPRAWY ZAWODOWE REZYGNUJĄC Z DOCHODU I RUSZYLIŚMY NA DRUGI KONIEC WARSZAWY. Rozumiem, że ktoś kto umawiał tą jazdę próbną zwyczajnie się pomylił. Nie rozumiem, dlaczego żaden ze sprzedawców nie był w stanie nas za to zwyczajnie po ludzku przeprosić. Na ich twarzach były jedynie drwiące uśmiechy... Nie pamiętam kiedy ostatnio spotkałem się z takim chamstwem jak w tym baraku z autami używanymi Toyota Okęcie. Po całej sytuacji poszliśmy do recepcji żeby zawołać kierownika. Pani kierownik nie było na miejscu. Miała zadzwonić do nas jeszcze tego samego dnia. Zadzwoniła dopiero nazajutrz, po tym, jak z żoną wystawiliśmy opinie. Pani kierownik w ramach rekompensaty zaproponowała żebyśmy przyjechali następnego dnia obejrzeć taką samą Corolle jak ta która interesowała nas tej feralnej wizyty. Oczywiście rekompensata miała działać tylko w przypadku usunięcia napisanej zgodnie z prawdą opinii. Ciekawostką było to, że Pani kierownik próbowała przez moment mi wmówić, że całe zdarzenie było moim urojeniem :) Próba załagodzenia chamstwa podobnym chamstwem. Nie zgodziliśmy się na tą formę rekompensaty, bo nie napisaliśmy niczego co byłoby niezgodne z faktami. Salon postarał się więc o to, żeby google usunęły nasze opinie. Dlatego opisuje całe zdarzenie raz jeszcze. Odradzam jakikolwiek kontakt z działem samochodów używanych Toyoty Okęcie. Straciłem czas i pieniądze, a nie usłyszałem nawet przepraszam.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 14:15
Salon - samochody nowe
Zacznę od zakupu. ...
... Kupiłem Rav4. Przed podpisaniem umowy kolorowo i przyjemnie. Później olewka. Taki detal jak brak materiałowych dywaników i dwukrotne obietnice handlowca "jutro beda" pozostawia niesmak. Minęły 3 lata a dywaników nadal nie ma a handlowiec jest. Przestałem się już przypominać. Teraz serwis. Co do jakości ciężko mi się odnieść ponieważ robie tam tylko olejowki. Ale obsługa to masakra. Nie chodzi tu o samych obsługujących na serwisie bo są oni pomocni i sympatyczni. Problem jest w ich ilości. Widać gołym okiem że jest ich za mało. Czekanie do recepcji serwisu 20 minut to chyba standard. Przynajmniej mi się tak zawsze trafiało. A mam takie spostrzezenie ze wiecej jest tam spacerujących z telefonami przy uchu managerów niz serwisantów????? Sam czas serwisu również nie powala. Wymiana opon od 1,5 do 2 godzin. Serwis olejowy od 2 do 3 godzin. Dostać auto zastępcze to już graniczy z cudem. Zawsze jest jakaś wymówka. Dałem 3 gwiazdki ze względu na sentyment do marki. Nastapiła mała korekta. Zmiana na 1 gwiazdkę. Przyczyną jest podejście do klienta w momencie kiedy kończy się umowa leasingowa. Nie wiem jak jest w innych salonach ale ten odradzam. Sam się przenoszę do innego pomimo że jest dużo dalej położony.
Użytkownik sieci
15 lutego 2025 18:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 08:43
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis, pobierają ...
... opłaty za nie wykonane pozycje - w tym tygodniu kosztownie przekonałam się ze nie wymienili baterii w immobilizerze. Mycie serwisowe, takie że jechałam na myjnie i sama myłam szyby, żeby cokolwiek widzieć. Kontrolkę ciśnienia opon tez mi inny serwis wyłączał, bo w Toyota Okęcia nie zwracają na to uwagi.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 17:18
Salon - samochody nowe
Najgorszy Salon jaki ...
... miałem "przyjemność" odwiedzić. A serwis to największe dno, jakie można spotkać. Olewają klienta, a naprawy gwarancyjne odciągają w czasie jak można. Nie oddzwaniają, nie udzielają informacji (zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami), kłamią. Odradzam każdemu. Do tego, jeżeli auto po 60 tysięcy km potrzebuje aż tyle napraw to słabo. Drogie w eksploatacji....
Użytkownik sieci
5 grudnia 2024 13:10
Salon - samochody nowe
Obsługa tragedia. Zero ...
... szacunku dla klienta. Serwis miał trwać do godziny, po 2,5h odebrałem samochód. Stanowczo odradzam!
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 13:41
Salon - samochody nowe
I bought a ...
... 2-year old Corolla with low mileage at this place. After I took it to a highway for the first time and stepped on the gas, cylinders started misfiring and I got "Check engine - reduced engine power" warning lamp and the car went into limp mode. I took it to the service, explained clearly the problem and how to reproduce it. After a week I got a call to pick up the car, the problem is solved. At pick up, I asked what work has been done, they said they replaced the battery since it was weak and they deleted the errors. I was a bit puzzled, what has battery to do with cylinders misfiring on acceleration, but what do I know. Paid for the battery, took the keys, and sat in the car. I noticed the millage has not changed since, so they didn't take the car for a test drive after they "fixed" it. I was not even 1000 m from the service, when it started misfiring again, and "Check engine - reduced engine power" warning lamp lit again. Unprofessional, sloppy work, wasting my time and money. After one week in service, they released the car with reported engine problem without even checking if problem is resolved. I took the car back to the service. I am now waiting to see what they will do this time. UPDATE: Spark plugs are replaced and the problem seems to be solved. I generously changed from 1* to 2*.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 14:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa - ...
... przeglądy to dno Wizyta umawiana na konkretną godzinę, po przybyciu do salonu prośba o oczekiwanie , następnie totalne zlewanie. Sytuacja identyczna przy dwóch przeglądach, nikt nawet nie powie słowa wyjaśnienie, że przegląd zamiast 40 min - 1h zajmie ponad 3h Totalny brak szacunku.
Użytkownik sieci
27 września 2024 13:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 12:32
Salon - samochody nowe
Pozytywne doświadczenia z ...
... tym salonem sprzed kilku lat, stawiał go w roli faworyta przy zakupie nowych samochodów dla naszej firmy, dlatego jestem rozczarowany dramatycznym spadkiem jakości usług. Zaczynając od handlowców "dzięki" którym Toyoty zostały kupione w innym salonie, po serwis, który zmusił mnie do napisania 1-wszej w życiu opinii i na tym na pewno nie skończę. Mam nadzieję, że centrala Toyoty wykaże się większym profesjonalizmem i przygoda z Toyotą nie zakończy się szybciej niż się rozpoczęła.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 18:41
Salon - samochody nowe
Umówiliśmy się na ...
... jazdę testową "Proace" osobowego. Salon przygotował nam wersję towarową. Pan z obsługi był "od samochodów osobowych" i ProAce osobowy to nie jego działka i miał inny samochód do wydania. Więc skończyło się tak że przyjechaliśmy na umówioną wcześniej godzinę i straciliśmy czas bo ani samochodu nie mogliśmy przetestować ani nie było żadnego pracownika który chciałby się nami zająć. Nie polecam tego salonu. Wizyta 14 Sierpnia 2024 o 15:30-16:00.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 21:34
Salon - samochody nowe
Radzę omijać szerokim ...
... łukiem ! serwis nie szanuje klienta !
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... i przestrzegam. Z tym salonem byliśmy związani od 2011 gdy to zaczęli serwisować Toyotę Corollę D4D. W 2024 zostawiliśmy w serwisie ów kompletny samochód Toyota Corolla do naprawy (przestał się uruchamiać - opis usterki znany jest Toyota Okęcie). Zapłaciliśmy za dodatkową diagnostykę ( FV na 2500 PLN) i 11 lipca br. otrzymaliśmy auto z powrotem - ze zdekompletowanym silnikiem i częściami z bagażniku. Wracając do Państwa obsługi nie zmienia to też faktu, że zakupiliśmy kolejne auto, tym razem Toyota Camry. Ostatnio też miałem u Was serwis Toyoty Camry WW z początku czerwca i tez nie wywiązaliście się z umowy – miało być mycie kompleksowe przy przeglądzie gratis– specjalnie przekładałem dzień z poniedziałku na środę, tak aby był kompleksowy. Tak samo nie dostaliśmy rabatu, który mieliśmy ustalony w Waszym systemie.
Użytkownik sieci
25 lipca 2024 12:31
Salon - samochody nowe
UCIEKAJ PÓKI MOŻESZ!!!. ...
... Najpierw zażądali dopłaty do już podpisanej umowy kupna sprzedaży bo UWAGA koszty wzrosły. Dopiero po interwencji prawnika wydali auto. A teraz mają problem z usunięciem usterki w niespełna 2 letnim aucie. No i kompletnie nie szanują Twojego czasu. Na elektryka czekasz prawie miesiąc a i tak nie umie naprawić. W rezultacie dostajesz z powrotem niesprawne auto, o czym przekonujesz się kiedy prawie dochodzi do wypadku. Nie odzwaniają, zero przepływu informacji. I jeszcze potrafią perfidnie okłamać, że przecież już dzwonili. Aut zastępczych brak, a jak już dostaniesz jakiś cudem to przekonujesz się że taczki byłyby lepsze.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 12:59
Salon - samochody nowe
Unikajcie tego miejsca ...
... jak ognia. Tam nic nie działa, ani serwis, ani ubezpieczenia. Jedna wielka tragedia. Po tygodniu próśb o kontynuację ubezpieczenia - kupiłem w Toyocie Wiśniewski
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 14:52
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można ocenić na 0. Godzina przyjęcia do serwisu potwierdzona przez salon 2 razy. Pan z obsługi powiedział dwa zdania po czym poszedł sobie na jakieś spotkanie. Po 40min oczekiwania i wyszedłem bez żadnej informacji zwrotnej. Poziom obsługi i szanowania czasu klienta zerowy. Szczerze odradzam
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 11:13
Salon - samochody nowe
Dwa razy auto ...
... umawiane na wymianę oleju, dwa razy potwierdzenie że lepszy olej jest na miejscu, 2 razy po przyjeździe na umówioną wizytę okazuje się, że lepszego oleju nie ma, mogą zalać standardowy. Za pierwszym razem obiecanki, że następnym razem będzie wymagany olej i obiecany rabat. Za drugim razem Pan przyjmujący auto powiedział, że nie mają lepszego oleju i dziękuję do widzenia, tam są drzwi... Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 19:57
Salon - samochody nowe
Mialo byc milo ...
... i przyjemnie ale niestety okazalo sie.ze nie otrzymam.samochodu zastepczego por az kolejny. Zawsze ta sama gayka ze nke ma auta bo klienci jezdza i nke ma dostepnego. ( 3 lata to samo) Takze nie przedluzylem gwarancji auta zabralem auto nke polecam i zmieniam serwis ktory mam blizej domu:) a specialnie jezdzilem dalej na okecie
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 15:42
Salon - samochody nowe
Самый ужастный сервис, ...
... не компетентный в автомобилях Toyota. Сотрудники ужасно себя ведут по отношению к клиенту. Хуже уже нет!