83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Zalecono ...
... mi pilną wymianę zużytych klocków hamulcowych. Po sprawdzeniu w innym serwisie Toyoty okazało się że spokojnie przejadę jeszcze 15 000 km +.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Witam byłem tam ...
... klientem i więcej nie będę obsługa do szkolenia dno …
Użytkownik sieci
12 marca 2024 18:40
Salon - samochody nowe
Kiedyś dałbym 5 ...
... dzisiaj już 2. Niestety nic co dobre nie trwa wiecznie. Kupiłem tam Samochód używany jak przyszło do wymiany ramki rejestracji po latach, że zgroza zobaczyłem jak montuje ramki ASO. Fabryczny otwór na śrubkę zatkany, zerwaną śrubą, reszta przykręcona na byle jaki wkręt i doklejona klejem montażowym. To tylko potwierdza że ASO to też tylko ludzie i poziom jak u "pana Henia w stodole".
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 20:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 20:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Unikajcie ...
... to miejsce z daleka,Pan który przyjmował zamówienie był taki miły na początku że spoko,;) zaliczkę przyjęli,zamówienie też;) pali od spraw finansowych zaczyna kuzwic przy kliencie ,rzucać papierkami ,tel jakby miała ból brzucha,nie miła,ani fajna ogolnie masakra. Czekać na odpowiedzi mailową ,możecie siebie czekać do śmierci.,bo co tam zamówione ,zapytać się nie można. Żeby człowiek pisał co tydzień to spoko rozumiem. Kierownictwo widzę też do zmiany. Nie polecam,a serwis to chyba taki sam jak cała reszta. Auto kupiłem gdzie indziej. Tam gdzie jest kontakt i miła obsługa ,a nie przeklinanie i udawanie miłego. Nie pozdrawiam Pani blondynki od spraw finansowych. Nie widnieje ,bo potraktowali się moja Kobietę jak kolejny numerek do sprzedaży auta. Zero kontaktu i nie będę więcej ponawiał tego postu. Tyle w temacie. Albo bardziej dyscyplinarnie podejść do obsługi i wymagań klienta. Albo zamknijcie ten oddział, bo słaby kontakt i ściemnienie, to najgorsze co może być i zero kontaktu od miesiąca.a jak się zrezygnowało,to maile i tel o kontakt umiecie pisać. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 09:54
Salon - samochody nowe
Swego czasu wyraziłem ...
... zainteresowanie zakupem jednego z dwóch modeli. Dostałem telefon, opowiedziałem co by mnie interesowało i poprosiłem o ofertę na maila. Cisza. Po miesiącu SMS z prośbą o ocenę kontaktu z dealerem. Oceniłem negatywnie i po chwili telefon z Okęcia. Jeszcze raz tłumaczę co mnie interesuje - niestety po miesiącu wybór węższy a ceny wyższe. Mimo to proszę ponownie o przesłanie ofert na maila. Konsultant obiecuje że handlowiec się odezwie, bo on sam się dopiero uczy i nie może przygotować oferty. Do dzisiaj cisza. Sorry, ale nie będę się prosić o wywalenie góry pieniędzy w miejscu, w którym najwyraźniej na sprzedaży i obsłudze nie zależy.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 18:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 21:21
Salon - samochody nowe
nie polecam, serwis ...
... który kombinuje jak zedrzeć kasę z klienta!!!
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 20:59
Salon - samochody nowe
Dwa dni z ...
... rzędu zostałem umówiony na naprawę fabrycznego układu LPG w aucie i dwa dni z rzędu straciłem po godzinie oczekiwania aby usłyszeć że nie ma mechanika od LPGw. Dramat. Dodam tylko ze telefonicznie przy umawianiu wizyty byłem zapewniany o tym że będzie mechanik od tego typu usterek. Nie polecam, kilka kilometrów dalej fachowy serwis i obsługa.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 17:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek bylo ...
... na początku, efekt końcowy 1 po szkodzie około 6 miesięcy salon wystawił fakturę na poszkodowanego - nieładnie
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 13:35
Salon - samochody nowe
Jestem głęboko rozczarowany ...
... doświadczeniem zakupu w oddziale Toyoty. Od samego początku napotykałem na brak profesjonalizmu ze strony personelu. Obsługa klienta była niekompetentna i zupełnie niezainteresowana moimi potrzebami. Wrażenie było takie, jakbym był traktowany jedynie jako kolejny numer w systemie. Po finalizacji umowy i odebraniu auta, napotkałem problemy z dokumentacją i brakiem jasnych wyjaśnień dotyczących opłat. W tym momencie, kontakt z salonem stał się prawdziwym wyzwaniem, ponieważ personel zdawał się unikać odpowiedzialności za wszelkie niedoprecyzowania. W rezultacie, moje doświadczenia z salonem Toyoty przy wzięciu auta w leasing były niezwykle nieprzyjemne, a brak profesjonalizmu i podejścia do klienta tylko pogłębiły moje rozczarowanie. Nie polecam tego salonu innym osobom planującym leasing samochodu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 10:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Dział likwidacji szkód trudny w kontakcie
Użytkownik sieci
14 stycznia 2024 23:38
Salon - samochody nowe
Rzadko piszę opinie, ...
... ale naprawdę chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie, na całej lini od samego początku, moim zdaniem Toyota ma za dobrą sprzedaż i nie radzi sobię z jakością sprzedaży i serwisu. 1) jazda próbna przyjechałem na wyznaczoną datę i godzinę i niestety samochód był niedostepny, musiałem jeździć plug in 2) zamówienie, jako użytkownik zaakceptowaliśmy ofertę z Pakietem Protection Light, podczas odbioru auta okazało się, że gdzieś ten pakiet zaginął w korespondencji z leasingiem i naszymi przełożonymi, uważam, że opiekun powinien pilnować ofert i ich zakresów 3) odbiór auta nie działa pętla otwierania bagażnika, informacje z serwisu, że tak jest przy haku, oczywiście nie ma tego nigdzie w ofercie, zawnioskowaliśmy o przeniesienie czujnika podczas odbioru auta 30.09, mamy 14.01 sprawa nie załatwiona, a na mojego maila w tej sprawie od 20.12 nie jestem w stanie otrzymać odpowiedzi 4) informacje na etapie oczekiwania na samochód bardzo ubogie status "niepotwierdzony" 5) chciałem uzyskać kilka informacji przy okazji wizyty w serwisie odnośnie android auto, brak zaintersowania odesłany do sprzedaży 6) awaria alarmu, przed Świętami, popsute czujki, w przerwie po Świątach brak elektryka do stycznia musiałem wyłączać czujki ręcznie. Konsultant przy awarii alarmu poprosił o wymianę baterii uczyniłem to, ale przypadkiem urwałem zaczep, poczas wizyty w serwisie kierownik powiedział, że wymienią mi obudowę na nową, oczywiście nie została wymieniona podczas naprawy. Samochód był przyjęty raczej poza kolejnością zostałwiłem go na 3-4h na serwis alarmu, odbiór samochodu który nie został umyty. Szczerze 6 lat serwisowałem mazdy naprzeciwko, nawet jak nie myli samochodu to pytali czy myć bo mróz Będę wnioskował o zmianę dealera, a serwis sam bankowo zmienię Takie mam doświadczenia z Okęciem Pozdrawiam Hubert
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 13:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 13:35
Salon - samochody nowe
Not good service
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Dzien dobry Byłem ...
... w tym serwisie a dziale aut używanych. Chciałem zakupić Toyota Aygo wystawioną w programie PEWNE AUTO. Ogłoszenie znalazłem na OTOMOTO. Przed przyjazdem zadzwoniłem do tego działu i wypytałem o auto. Szczególnie zależało mi na bezwypadkowości auta. Sprzedawca przez telefon powiedział że auto miało niewielkie uszkodzenie od spadającej gałęzi w okolicach wlewu paliwa ale zapewnił że uszkodzenie było niewielkie a naprawę wykonano w autoryzowanym serwisie Toyota. Na miejscu okazało się że auto miało dodatkowo naprawiane prawe przednie drzwi (grubość 150um) oraz malowany cały dach (grubość 200um). O tym przez telefon nie powiedzieli a ja wybrałem się na przejażdżkę z Łodzi do Warszawy i z powrotem. Zażądałem zwrotu kosztów podróży ale tak naj mnie oszukali przez telefon tak samo nie poczuwają się do zwrotu kosztów. Panowie na początku mili a w miarę jak wychodziły wady już nie byłem ich ulubionym klientem i nawet mnie szantażowali że mam 15 minut na decyzję bo już 4 osoby czekają na to auto. Tydzień od momentu kiedy od nich wyjechałem auto dalej było na OTOMOTO więc tak bardzo się nie byli ci klienci. Dodatkowo nie wiedzieli gdzie auto było naprawiane na drzwiach i dachu, jak wyglądała szkoda, nie było możliwości obejrzenia auta na podnośniku (powinni chociaż powiedzieć przed przyjazdem czy jest taka opcja a jeżeli rzeczywiście były te podnośniki zajęte to chociaż zarezerwowanie terminu kiedy będą wolne dla klienta który chce od nich kupić auto). Ogólnie podejście sprzedawców do mnie, ich wiedza nt tamtego auta odnośnie stanu technicznego i historii wypadkowej to kpina i brak szacunku dla czasu ich potencjalnego klienta. Zapewniali mnie że cena 28000zł za auto z 2015 które miało jedynie klimatyzację (najbiedniejsza wersja Aygo) to promocja...kupiłem aygo od osoby prywatnej z mega wyposażeniem, bezwypadkowe, 62000km przebiegu, z 2017roku za 30000zł...więc co tu porównywać straciłem zaufanie do programu PEWNE AUTO i wiarę że osoby które pracują w Toyocie w dziale aut używanych, coś wiedzą nt sprzedawanych aut...przynajmniej dotyczy to 3 osób które mnie obsługiwały w tym dziale Toyota Okęcie... Radzę dobrze sprawdzić auto przed zakupem u nich i nie słuchać że nie ma podnośnika, że nie wiedzą skąd się wzięły naprawy itd itd
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 12:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 12:51
Salon - samochody nowe
Jeżeli możecie omijajcie ...
... ten salon. Są lepsze salony /serwisy toyoty w Warszawie. Skrajna niekompetencja, traktowanie klienta jak naciągacza. Jedno naprawią, inne zepsują. Koniecznie fotografujcie swój samochód i stan lakieru przed oddaniem do serwisu! Edit. Oczywiście, że nie spodziewałem się żadnych refleksji ze strony Toyoty. Samochód został sprzedawany jako "bez wkładu". Okazało się, że ma porysowany zderzak z przodu, uszkodzony zderzak z tyłu. Po ustaleniach zgodziliście się naprawić zderzak tylny. Choć też sugerowaliście, że my to zrobiliśmy do momentu jak nie pokazałem że ta wada jest widoczna nawet w waszym ogłoszeniu na zdjęciach. Samochód został oddany na naprawę bez szkód lakierniczych a oddany został z rysą na drzwiach. Zdjęcie które mi okazano było wykonano parę godzin po zostawieniu samochodu przeze mnie. Nie stanowi żadnego dowodu bo przez parę godzin jak i w trakcie ładowania samochodu na waszą lawetę szkoda mogła nastąpić a zdjęcie mogło zostać wykonane po w/w sytuacji. Co więcej nie został sporządzony żaden protokół zdawczo/odbiorczy sugerujący istnienie w/w wady w momencie zostawienia przeze mnie samochodu. Sam sposób komunikacji przez was sugeruje najniższy poziom obsługi z którym mieliśmy kiedykolwiek do czynienia. Mógłbym jeszcze dodać, że nie wywiązaliście się po dziś dzień z umowy zakupy nie dostarczając wszystkich akcesoriów umówionych na etapie negocjacji.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 13:40
Salon - samochody nowe
Serwis potrzebował ponad ...
... 2 godzin na umówioną z 3 tygodniowym wyprzedzeniem wymianę opon. Wydaje mi się, że jest to zbyt długi czas, żeby kiedykolwiek powtórzyć tę czynność w danej placówce.
Użytkownik sieci
30 października 2023 18:15
Salon - samochody nowe
Czekałem cztery godziny na ustawienie geometrya