83%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2021 00:57
Salon - samochody nowe
Słabe samochody a ...
... dostawcy jedzenia traktowani są jak psy, jak można dostawcy nie dać napiwku i nie podziękować za dostawę?
Użytkownik sieci
25 maja 2021 11:45
Salon - samochody nowe
Dno...jak chcecie spędzić ...
... dużo czasu i nerwów to polecam..Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, takie wrażenie że nikt w tym salonie nie jest zainteresowany sprzedażą. Naprawdę, szkoda nawet jednej gwiazdy..
Użytkownik sieci
18 maja 2021 10:18
Salon - samochody nowe
Słaby serwis jeżeli ...
... chodzi o mechanikę, robią minimum albo wcale i wciskają ciemnotę jak w większości serwisów autoryzowanych. Bardzo średnio polecam.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 14:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2021 13:13
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić nowe ...
... auto, kręciłem się po salonie i nikt się mną nie zainteresował. Jak się doprosiłem to pan odpowiedział na wszystkie moje pytania, przygotował ofertę. Po poproszeniu o przygotowanie oferty finansowania kontakt się urwał. Już nikt nie dopytał o szczegóły i się nie zaopiekował. W efekcie kupiłem auto w innym salonie Toyoty.
Użytkownik sieci
18 marca 2021 18:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2021 18:49
Salon - samochody nowe
Okęcie Horror! Czułam ...
... się niechcianym gościem, po 20 minutach oglądania samochodu nikt się mną nie zainteresował. Gdy poprosiłam o rozmowę pierwszym pytaniem pana konsultanta o kolor samochodu zamiast o silnik lub inne parametry. Czułam jakby ten człowiek rozmawiał ze mną za karę, biła od niego niechęć do kontynuacji. Prośba o zaprezentowanie bagażnika auta wywołała głośne westchnienie. ODRADZAM.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 07:38
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, nie ...
... do końca mówiąca wszystko o kupowanym samochodzie
Użytkownik sieci
13 marca 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Bardzo slaba obslugi klienta
Użytkownik sieci
25 lutego 2021 22:00
Salon - samochody nowe
Przepraszam; zwykle nie ...
... wyrażam opinii negatywnych, bo bywają krzywdzące ale tym razem mi się ulało. Pierwszy samochód z TOYOTA Radość- obsługa bardzo dobra. Drugi samochód z TOYOTA Włochy- obsługa świetna. Trzeci samochód TOYOTA Okęcie - fatalnie!!!! (a znajomi przestrzegali) Od pierwszego kontaktu z działalnością tego salonu coś było nie tak. Najpierw były przesuwane terminy a jak już przyszło do odbioru (nowego) samochodu to okazało się, że lakier jest porysowany a sprzedawca nie widział w tym żadnego kłopotu - "po kilku miesiącach i tak się porysuje". - Było minęło. Po naszej interwencji poprawiono wszystko ale niesmak pozostał. Teraz korzystam z przeglądów gwarancyjnych i myślę, że obsługa części serwisowej zasługuje na 4,5/5. Dziś jednak chciałam o czymś innym- DZIAŁ UBEZPIECZEŃ. Przy zakupie samochodu osobowego na fakturę VAT ubezpieczenie było załatwiane bezpośrednio przez salon. Dział ubezpieczeń widział, że kupującym jest spółka z o.o.. Obsługa była mało sprawna ale nie czepiajmy się szczegółów. Poprosiłam, by co roku panie dzwoniły i przysyłały maile przypominając o kolejnym terminie ubezpieczenia; tak też było. Jednak w zeszłym roku zwróciłam uwagę, że ubezpieczenie jest zawyżane o część wartości podatku VAT. Pani się obruszyła, gdy zapytałam czy jest na prowizji od wartości ubezpieczenia i dlaczego działa na moją niekorzyść. Agentka poprawiła to ale w tym roku już nie przypomniano mi o terminie ubezpieczenia. Ok, przyszedł list zwykłą pocztą ale w czasach głównie pracy zdalnej tak jest odbierana bardzo nieregularnie a w tym przypadku po terminie. Nagle zwykły list gdy zawsze były maile i telefony? - Przypadek? Nie sądzę: (((- powiedziałby klasyk. W zeszłym roku ubezpieczenie ok.1800 w tym 3100. Paniom baardzo dziękuję. Salonowi przypominam, że to wszystko wpływa na jego "dobrą" opinię. A Klientom daję pod rozwagę, czy wolny rynek i zdrowa konkurencja na pewno potrzebują takiej obsługi?
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 00:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 12:31
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz mieć ...
... w swojej Toyocie (na gwarancji), aktywny subwoofer renomowanej firmy pod fotelem, to omijaj ten serwis szerokim łukiem. Nie podłączą go ponieważ radio nie ma stosownego gniazda, czytaj - nie wiedzą jak to zrobić. Doradca serwisowy poradził kupić Toyotę z fabrycznie zamontowanym subwooferem. Pogratulować dobrego samopoczucia.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2021 15:04
Salon - samochody nowe
Niech Żyje Toyota ...
... Okęcie cudowne chwile i wspaniali ludzie 🤪
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 14:44
Salon - samochody nowe
ZERO ZERO ZERO Obsługa klienta!!!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 16:49
Salon - samochody nowe
Pracownicy salonu chcieli ...
... mnie naciągnąć na naprawę za 1800zł (Wymiana jakiejś czesci). Po diagnozie gdzie indziej okazało się że części nie trzeba wymieniać a naprawa uszkodzenia zajęła 10 min. i kosztowała 20zł.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 15:34
Salon - samochody nowe
Auto nie naprawione, ...
... mimo długiego oczekiwania. Włożyli części zastępcze i dalej muszę czekać.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2020 19:22
Salon - samochody nowe
Salon, ekspozycja aut ...
... ok , ale zainteresowanie klientem żadne, Pani na recepcji śpi nie podnosząc głowy znad biurka, Panowie w boksach zajęci swoim życiem,dobrze że to nie jedyny salon Toyoty w Warszawie
Użytkownik sieci
8 listopada 2020 14:14
Salon - samochody nowe
Zupełne dno... Pan ...
... od samochodów dostawczych zachowuje się jakby pracował za karę. Inne salony Toyoty są na szczęście w Warszawie.
Użytkownik sieci
27 października 2020 19:15
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... pozostawia wiele do życzenia. Skoro jest problem z odbyciem jazdy testowej, to aż strach pomyśleć, co byłoby dalej.
Użytkownik sieci
15 października 2020 19:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki